pikkusisko, 20v, on näemmä käynyt meidän lääkekaapilla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi lääkekaappi ei ole lukossa.
Meillä ei teineilläkään ole lupa mennä lääkekaapille ilman lupaa.

no eipä ole tarvinnut pitää lukossa. oo tullut mieleenkään et joku sinne menis!!! ja ei, meidän omat lapset ei tod ole koskaan käyneet siellä. ovat jo niin isoja että järki päässä.

eilen päivällä kun otin lääkkeeni, oli kaikki tallessa. sisko kävi illalla kylässä ja tänään kun menin ottaa lääkkeitä, olikin sieltä hävinnyt niitä paljon. liki täysi pakkaus ja enää puolet, jos sitäkään jäljellä.

Mistä lääkkeistä on kyse? Lihasrelaksanteissa saattaa kymmenenkin tabletin annos olla tappava, monet kakarat vain kuvittelevat että jokainen kolmiolääke on samanlainen kuin pamit.

[QUOTE="mä";23141139]Aikuinen ja teini on kaksi eri asiaa. Missä iässä mielestäsi ihmiseen pitää voida luottaa, jottei käytä lääkkeitä väärin? 40v.? 50v.?[/QUOTE]

20 vuotias on juuri virallisesta teini-iästä pois astunut, nineteen (19).

[QUOTE="vieras";23141421]Siis oikeestiko yläasteikäinen ei saa ottaa kaapista buranaa päänsärkyyn (ei itsemurhaan) ilman äitin lupaa?[/QUOTE]

No minä ainakin valvoisin, ettei mene vahingossa liikaa!

[QUOTE="vieras";23141488]No minä ainakin valvoisin, ettei mene vahingossa liikaa![/QUOTE]

Saapi olla melkoisen lahopää teini, jos ei tiedä paljon esim. Buranaa voi päänsärkyyn ottaa. Tai ehkä mielumminkin lahopäät vanhemmat, kun eivät ole valistaneet teiniä asiasta, luetuttaneet hänellä pakkausselostetta tms...

[QUOTE="vieras";23141488]No minä ainakin valvoisin, ettei mene vahingossa liikaa![/QUOTE]

Kyllä nyt yläasteikäinen osaa jo hyvin ottaa oikean määrän esimerkiksi särkylääkettä. Jos ei sen ikäinen osaa ottaa oikeaa määrää särkylääkettä, niin huh huh. Minulle itselleni opetettiin, minkä määrän lääkettä voi ottaa, jo joskus 10-vuotiaana tai vieläkin nuorempana. 10-vuoden iässä osasin jo itse annostella esimerkiksi yskänlääkkeeni lääkekuppiin.

[QUOTE="vieras";23141488 begin_of_the_skype_highlighting**************23141488******end_of_the_skype_highlighting]No minä ainakin valvoisin, ettei mene vahingossa liikaa![/QUOTE]

Ja sit sun lapses tekee sun selän takana kaikki pahat, kun sulla ei ole yhtään luottamusta häneen. Kyllä todellakin 20-vuotiaan jo pitää tietää, että lääkkeitä ei oteta tollain, vaikka kaappi ei olekaan lukossa. Moni 20-vuotiashan asuu jo omassa kodissa.

Ja sit sun lapses tekee sun selän takana kaikki pahat, kun sulla ei ole yhtään luottamusta häneen. Kyllä todellakin 20-vuotiaan jo pitää tietää, että lääkkeitä ei oteta tollain, vaikka kaappi ei olekaan lukossa. Moni 20-vuotiashan asuu jo omassa kodissa.

[QUOTE="minna";23141562]Ja sit sun lapses tekee sun selän takana kaikki pahat, kun sulla ei ole yhtään luottamusta häneen. Kyllä todellakin 20-vuotiaan jo pitää tietää, että lääkkeitä ei oteta tollain, vaikka kaappi ei olekaan lukossa. Moni 20-vuotiashan asuu jo omassa kodissa.[/QUOTE]

Ei siinä ole luottamuksesta kysymys. Kyllä sitä luottamusta voi osoittaa muillakin tavoin!!!

Yhteistyössä