Mua niin suututtaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sohvi";26690492]Nosta kissa pöydälle seuraavan kerran kun näet ukkoa. Kysyt suoraan, haluaako se erota. Tuolla tavoin ei voi meno jatkua, se on selvä. Jos ei halua erota, niin käytöksen pitää muuttua.

Valitettavasti kuulostaa kovin paljon siltä että miehesi ei enää välitä sinusta ja hänellä on toinen nainen. Hän ei sitä toista naista kyllä välttämättä ikinä sinulle myönnä.

Jaksamisia.[/QUOTE]

<3

[QUOTE="Yksin";26690448]Eteenpäin kai se on pakko puskea... ei kai tässä muutakaan voi.[/QUOTE]

Ei voi ellet halua päätyä marttyyriksi! Koveta itsesi äläkä epäröi vaikka miehesi tulisikin katumapäälle kun tajuaa sinun olevan tosissasi

[QUOTE="Yksin";26689741]Niin... ei kai vuosimäärällä väliä ole. Mä en tajua.. mä vaan rakastan tota "paskiaista" niin älyttömästi. [/QUOTE]

Voit rakastaakin, mutta saatat olla myös läheisriippuvainen. Läheisriippuvuutesi vuoksi roikut huonossa suhteessa.

[QUOTE="vieras";26690533]Voit rakastaakin, mutta saatat olla myös läheisriippuvainen. Läheisriippuvuutesi vuoksi roikut huonossa suhteessa.[/QUOTE]

Sekin voi olla.. aikaisemmin olinkin aika selkeästi läheisriippuvainen, mutt nyt en ole enää niin pahasti ripustautunut kehenkään. Mutta kai se voi sitten tuolla tavalla vielä ilmetä että en osaa päästää irti vaikka pitäisi...

Yhteistyössä