Messenger-käyttäytymisestä *aika turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiannakirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiannakirjautua

Vieras
Mutta kun mua niin ärsyttää!! Jos olen poissa, varattu tai palaan hetken kuluttua, on yhden kaverin pakko, ihan aina, laittaa viestiä. Kun en vastaa, luovuttaa hän vähäksi aikaa, mutta aloittaa taas uudestaan.

Miksi ei voi antaa olla rauhassa?
*joo, mulla on vähän huono päivä*

Alkuperäinen kirjoittaja eiannakirjautua:
Mutta kun mua niin ärsyttää!! Jos olen poissa, varattu tai palaan hetken kuluttua, on yhden kaverin pakko, ihan aina, laittaa viestiä. Kun en vastaa, luovuttaa hän vähäksi aikaa, mutta aloittaa taas uudestaan.

Mulla myös tälläinen kaveri, ja että välillä ärsyttää. :headwall: Jos olen poissa niin oletettavasti en todellakaan ole paikalla. :kieh:

Jos mä nään jonkun olevan poissa tilassa, voin hyvinkin laittaa hänelle viestiä. Oletan siis,että hän koneelle palattuaan näkee viestini ja mahdollisesti tarvittaessa vastaa. Jos toinen on palaan pian tai varattu tilassa, silloin en viestiä jätä.

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja eiannakirjautua:

Mulla myös tälläinen kaveri, ja että välillä ärsyttää. :headwall: Jos olen poissa niin oletettavasti en todellakaan ole paikalla. :kieh:

Mutta etkö voi sitten lukea viestiä kun olet paikalla. Miten se haittaa,että sinulle on tullut viesti ollessasi poissa? Häh, ei ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jospa kirjautuisit itse ulos?

En halua, on muita ihmisiä kenen kanssa haluan jutella, ja samalla saan ilmoituksen uusista sähköposteista (tärkeää)

Sähän voit estää tämän ei mieluisan viestit, hän näkee sinun olevan offlinessa, kun estätä hänet!

Yhteistyössä