PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Apoteekkiin suuntaan itseni pian.
B-vitamiinia popsin ennen ekaa raskautta, siinä tais olla tuo Foolihappo lisä, se foolihappohan on tosi tärkee pikkusen kehittymisen kannalta, estää kuulemma jonkun neutraaliputken sulkeutusmishäiriön, pienempi riski siis sille etta vauvalla on jokin selkäydinkohju.

siis tällästä olen kuullut.
Mutta siis toi Glandin juttu, tai Efamol on mulle ihan uus juttu=)
elikkä pitää kokeilla.

Niin siis jos saa muuten kysyä, Nemu...niin epäilläänkö sulla kohdunulkoista raskautta?
:hug:

Mulla on ollut sellanen :'(

Sunnuntailapsi...mutta aina on toivoa, elä vaivu synkkyyteen :hug:
 
NinniÄiti Juu epäillään.. ja ultrassa ei ne nähny ku jonkun kohdun oikealla puolella, eikä ultrannu ollenkaan munatorvea ym..... mut tänään saan tietoa ainakin jotain, ku lääkäri soittaa päivällä... toivon ettei olis... Jouduttiinko sulle tekemään jotain leikkauksia? :'( :eek:
 
Päivän lehdestä:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1577910

noin pikaisella laskentaotoksella etusivun plussatilastosta asiassa saattaisi olla jotain perää; plussia tullut paljon enemmän kevät/kesäkaudella kuin talvikuukausina.
Varmasti osatekijä asiassa?
 
Huomenta! Pojan kans kömmittiin vasta sängystä. =) Mie en uskaltanu teh' testiä tänä aamuna, pelotti jos onkin nega. :snotty: :ashamed: Jos huomenna testais , ellei menkat ennen sitä ala. =)
Mulla on alkanu vihloo ihan pirusti ihan alamahaan ja oikeelle puolelle, mitähän voi olla? :attn: Tulee siis aina välillä sellasia tosi kipeitä vihlaisuja ja ne tuntuu vaan yhessä kohtaa.. :|
Mulla ei nyt muuten oo oikein menkkaolo, muttei kyllä oikein raskaana olokaan. :D No kohtahan se selviää, et kuin käy..
Nemulle :hug: Toivottavasti on keskenmeno. Leikkaukset on aina ikäviä.
Ninniäitille tervetuloa! =)
Sunnuntailapsi :hug: :hug:
 
sunnuntailapsi, tiedän tunteen...mulle tuli kesälomalla kaupassa ollessa miltei pakottava tarve poistua paikalta kun vaunukaravaani vauvamasuäiteineen valtasi liikkeen. Kohta vuosi yritystä takana ja vaikka tiedän ettei muiden vauvaonni ole minulta pois millään logiikan mallilla, silti olen kade ja välillä todella lannistunut.

).( eipä näy ovista. Stressi taitaa sen syrjäyttää tässä kuussa. Tänään taas duunihaastatteluun. Illalla avaan viinipullon ja koitan hälventää stressinrippeitä, jos se ovis vielä päätään nostais tässä parin päivän sisään tilaisuuden saatuaan. :LOL: B) :ashamed:

Tsemppiä ja +++++ :whistle: viikon testaajille!
 
Ei oo menkat vielä alkanu,eikä edelleenkään ole sellainen olo et alkais.
Toisaalta ei kyllä ole sellanenkaan olo,et oisin raskaana.
Testit oottelee kaapissa ja hiukan polttelis tehä..ne on viel semmosia et ei tarvi olla aamukusesta.
Silti taidan odotella ainakin huomiseen,ku pelottaa niin paljon,jos se onkin nega. Vaikka onkin vasta yk.3/4,ku yks kerta jäi välistä. Edelleen kolkuttelee mielesä se ku neitiä tehtiin 1.5 vuotta. Toivottavasti nyt ei tarvis niin kauaa ootella.

Tsemppiä muillekin viikon piinailijoille!!
 
Kontrollissa käyty eilen ja kaikki ok! Luojan kiitos. =)

Mutta nyt ihmettelen et mitäs ihmeen kellertävän ruskeaa tuhrua eilen tuli. Eihän se nyt ainakaan enään voi kiinnittymisestä johtua??? *ihmettelee*

Kaikille tsemppiä pikkukakkos projektiin!!! :hug:
 
Joo, mulla kohdunulkoinen todettiin rv 8+3, oli oikealla puolella ja munatorvi repesi siinä sitten=(
Oli oikeanpuoleista kipua pari viikkoa ollut...
Mulla ultrattiin viikolla 7, epäiltiin siis vaan spontaania aborttia vaikka kuinka intin lekurille että vuotoa on tullut hyvin vähän, mutta lääkäri sanoi ettei välttämättä mittään raskausmateriaalia ole, jos on mennyt aikasessa vaiheessa kesken.

Laitto kuitenkin mulle sillon sitten kahden viikon päähän ajan, koska Hcg arvo oi niin korkea, ei mulle tullut edes mikään kohdunulkoinen edes mieleeen...=(

mutta sitten kun se repesi, mulla tuli sitä hartiapistosta ja huimasuat, tosi kovat kivut.
Tästä jo yli kolme vuotta aikaa, ja toinen raskaus silti alkoi melekin heti kun halusi, joten ei vaikuttanut mulla raskaaksi tulo mahiksiin, vaikka toinen munajohdin poistettiin=)


Onneks sulla nyt seurataan tilannetta, , mutta toivotaan ettei ole kohdunulkoinen!
vaikka keskenmeno on aina kipeä juttu, mutta kohdunulkoinen on inhottava juttu...jos joudutaan kotain poisteleen...

Seurataanko sulla nyt niitä Hcg arvoja?
 
Tuulia79 :hug: Voi että kun on meidän vauvat tiukassa :heart:

Tuosta kesällä plussaamisesta muuten. On ihan tutkittu, että nainen on jonkin verran hedelmällisempi silloin, kun on valoisampaa. Oisko ollut Iitukka, joka kirjoitti että loppukesästä plussataan enemmänkun hormoni voi hyvin valon takia :) Paitsi nyt ei oo enää kovin kesäistä, hrrr..

Ai saa sitä glandinia. Jollekin täällä oli apteekissa sanottu ettei enää valmisteta. Siksköhän mulla ei tärppää, kun syön vaan Efamolia :D

Testatkaa nyt hyvät ihmiset, täällä odottelen ihan sydän sykkyrällä uusia plussia :wave:
 
Apua, nyt tärisyttää ja kovaa.
Ihan hetken mielijohteesta tein raskaustestin, vaikka ei ollut edes aamupissa ja kp:kin vasta 24. Ja mitä silmät näkikään....Samatien testiin piirtyi komea plussa! Ei tarvitse edes tiirailla tarkkaan, vaan näkyy ihan kunnolla. :heart:
Kunpa tää nyt vaan kestäis tällä kertaa *sormet ristissä*
 
ONNEA JOIE!!!!!!!!!!!! :flower:

Vihdoin taas plussa tähän porukkaan, tästähän se aalto nyt alkaa taas eikö vaan! =) =)

Montako yritystä teillä on takana? Vai tärppäsikö heti? Kuulostaa hyvältä että hormonitaso on jo noin varhain korkealla - kaikki menee varmasti hyvin! :hug:

 
nn77 Meillä onkin samar kp:t ja samat fiiliksetkin. Ei tunnu et menkat ois tulossa, mut ei tunnu paljon muultakaan. :D
Käväsin äsken kaupassa ja apteekki on siinä samassa yhteydessä. Kävin kauhean tahtojen taistelu, etten menis testiä ostamaan..Enkä sitten mennyt.=) Odottelen ainakin huomiseen ja jos testin oisin ostanu, niin oisin sen varmasti tehny samoin tein.
HErranen aika meinas ihan unohtua: ONNEA JOIE!! =) :heart: :flower:
 

Yhteistyössä