PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Nova :hug:

Minut voisi vaikka laittaa tuonne taustailemaan, koska vauvanyritys nyt siirtyy lokakuulle "vasta". Aloitan maanantaina opiskelun, joka kestää toukokuun loppuun niin parempi näin. Kuume on tietysti hirveä, mutta äkkiä tuo aika varmaan menee, kun pääsee sitten yrittelemään.

Plussia kaikille! =)
 
pitäiskö minunki siirtyä taustalle kun mies lähtee sinne ulkomaille.. perjantaina vietetää päivä yhdessä ja lauantaina mies lähtee siskonsa luo. :'( on koko viikko ollu nii surullinen olo ja itkettänyt. mut jos nyt koittais syyä jotain ja kattoo tv vähä aikaa nii nukkumaan sit mennä.

pupuilutki jää eikä mulla mahiksia raskautua näköjään ku ei se plussa vaa tuu :( :'(
 
Nova :hug: Tervehtymisiä siulle ja tervetuloa takasin sitten kun olo sallii :heart:

pikkumuksis Onnea opiskelupaikan saamisesta =) Nopeestihan te pääsette sitten takasin tositoimiin, jos opiskelu kestää vaan sen vuoden :)

aurinkoinen äityli Uskon, että tulee ikävä, kun mies lähtee noin pitkäksi aikaa pois :(
 
Novalle toivotan pikaista paranemista! Toivottavasti olo kohenee pian. Huolehdi vain ensin itsesi kuntoon, ja sitten kun siltä tuntuu, niin tervetuloa takaisin!!! :hug:

Pikkumuksis, nopeasti se aika menee, kun ihan kohtahan vaihtuu jo syyskuu, ja sitten voit ajatella, että ensi kuussa! =) Hienoa, että olet saanut opiskelupaikan!!

En osaa äityli muuta, kuin lähettää pussillisen jaksamisia siksi aikaa, kun joudut olemaan isukista erossa!! :(

Noh, meillähän kiin, sitten mennään melki samoissa kiertopäivissä! Kun itse odottelen menkkoja lauantai-sunnuntai!! Päästään sitten yhteistuumin aina jännäilemään!! ;) (tosin eihän sitä tiedä, että miten sitten kiertojen pituudet täsmäävät, mutta toivon niin. Olisi kiva, jos joku panikoisi aina samoina päivinä, niin ei tarvitsisi yksin tulla hulluksi!! :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu21:
Noh, meillähän kiin, sitten mennään melki samoissa kiertopäivissä! Kun itse odottelen menkkoja lauantai-sunnuntai!! Päästään sitten yhteistuumin aina jännäilemään!! ;) (tosin eihän sitä tiedä, että miten sitten kiertojen pituudet täsmäävät, mutta toivon niin. Olisi kiva, jos joku panikoisi aina samoina päivinä, niin ei tarvitsisi yksin tulla hulluksi!! :whistle: )
Olis kyllä kivaa, jos osuisi kierto suunnilleen samoihin =) Viimeksi, kun miulla on ollu luonnollinen kierto niin heittoa oli 23-29 päivän välillä :/ Saas nähdä onko raskaus mitenkään muuttanu asiaa.
Huutiksesta huutelin ovistestejä, torstaina sulkeutuu. Jännää taas tikutella :D Aikasemmin ovuloin tosi epäsäännöllisesti tai en ollenkaan. Jospa (toivottavasti) sekin olis muuttunu parempaan suuntaan :)
 
huomenta kaikille. poitsu päätti et nyt noustaan ylös ku ylensä nukkuu 8-9 asti, poika oli yhtä aurinkoa kun nostin hänet sängystä leikkimään. itse näin ihanaa unta toisaalta pelottavaa: olin synnyttämässä ja ei ollut oikeen mitään kipuja ja raskausviikkoja tosi vähän ja olin vessassa ja pieni vauva syntyi pönttöön ja hetken mietin ja ihmettelin ja sitte nostin vauvan pois ja menin hoitajan luo ja vauva oli kunnossa mutta tosi pieni ja tyttövauva kyseessä. kaiken laisia unia sitä näkeekin.
 
AAM
Nova, aurinkoinen ja pikkumuksis Voi että... laitanhan minä teitit taustalle jos näin toivotte :hug: käykää kertoilemassa kuulumisia kuitenkin välillä.. :) :hug:

Nasu vasta dpo 10 ota relasti ;) kyllä se plussa sieltä voi vielä räpsähtää... :hug:
 
AM, juup, tiedän, että ei se vielä mitään välttämättä tarkoittanut, mutta kun ihmisen pitää olla tälläinen hätä housu... :whistle: Jos täti ei ovella kolkuta, niin pitänee yrittää sitten viikonloppuna uudelleen... Kiitos kuitenkin positiivisuudesta!!! Sitä nyt tarvitaankin ihan läjä päin! =)
 
Nyt pikaisesti vain omaa napaa..menkat ei oo vielä pärähtäny paikalle. Ei etes menkkamainen olo.
Maha on kipee vähän sillain,ku ois kamala nälkä,vaikka ei etes ole. Mut en testaa vielä! Koitan sinnitellä lauantaihin asti.

:hug: kaikille!
 
:wave: eipä se odotuksen onni kauaa mulla kestänyt.. suoraan sanoen v*tuttaa aivan törkeesti!!! mä en ois jaksanu enää tämmöst keskenmeno rumbaa.. mut ei voi mitään.. luonto hoitaa.. eli siis mulla alko aamulla vuoto, ja jatkuu runsaana ja vattaa sattuu ihan mielettömästi.. Pikkukakkosta yritetään taas kun mahdollista..

surun murtama Nemu :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
Nennu, sama vika täällä herkkujen kanssa.

Pieni painonpudotus ei asiaa haittaisi, -5kg tähtäimessä. Mun paino jojoilee +/- 5 kg just siinä ylipainon rajalla ja vähän ylikin.

Pikkukakkosta toivovien läskinhukkausryhmä kasaan? :LOL:
Veit sanat suustani (oisit vienyt herkut!), mulla ihan sama tilanne vuosikausia :headwall: Ennen kesälomaa sain 2,5 kg pois ja nyt taas mahtavissa mitoissa. Miten se voi olla niin vaikeeta, kun on hyvä tavoite. Tupakastakin pääsin irti ennen esikon yrittämistä, miten en tuosta suklaasta :LOL:

Täälläpäs on kirjaimellisesti negatiivinen tunnelma ja muutakin kurjuutta.

Hirveästi plussapuhureita ainakin Nasulle ja Anskuliinille ja muille loppuviikon testailijoille :whistle: +++++++

Nemu :hug: no voi kurjuus, enpä osaa sanoa mitään! Kovasti jaksamista!
Novalle ja äitylille myös jaksamista!!

Negatiivista on tämä omakin napa :kieh: Koska nyt jo selvä menkkaolo niin varasin terkkariin omalääkärille ajan ensi viikolle. Katsotaan nyt mitä sanoo. Hädissäni soitin eilen gyne-kaverilleni, joka kyllä oli sitä mieltä että mun luteaalivaiheen pitäis riittää kiinnittymiseen, vähän helpotti . Suositteli eka käymään terveysasemalla, jos siellä sais tehtyä peruskokeet niin ei tulis yksityisellä niin kalliiksi. Että ensi askel kohti hoitoja otettu :ashamed:
 
Nemulle lohdutushalaus :hug:

).( vasta kp 22...miten tää aika voi madella näin hitaasti? Tuntuu, että viimeisin viikko on mennyt ihan kituuttaen eteenpäin.
Ja ne ikävät selkäjomotukset on koko ajan vaivana. Iltaisin eniten.
On kyllä niin syksyntuntu taas ilmassa. Ihan kuin ei olis mitään kesää tässä välissä ollutkaan. Sisälläkin alkaa olemaan jo niin kylmä, että kohtahan saa pattereita laitella päälle.
 
kiitos :flower:

mut voi pistää vaiks taustailemaan kunnes voi taas jatkaa uuden yrittämistä.. ilmottelen sitten kp:t ym.. laskenko muuten nyt sitte et olis seuraavaks yk1 vai 10.. ??? tyhmä ku oon.. :/
 
Nemu, :hug:

Multakin pitäis kieltää herkut kun painoa on ihan liikaa. Vähän kieroutuneesti toivon, että en plussaisi kovin helposti, että pitäisi puottaa painoa se 10kg ennen kuin tärppää.. Tosin luultavasti vaan huijaisin itteäni ko esikko plussaantui samoista mitoista helposti..

Pari viikkoa testaukseen hyvällä tuurilla. :)
 
Nemu Kamalia aina nää km uutiset :'( Voimia siulle toipumiseen, niin fyysiseen kun henkiseenkin :hug:

anskuliini Meiän poika ei ole ikinä heränny tuohon aikaan :eek: Kerran ihan pikkuvauvana oli pirteenä hereillä seittemältä, kun kurkkasin pinnikseen. Yleensä heräilee 8-10 aikaan.

aurinkoinen Anteeksi, kun mie tälleen kyselen, mutta ettekö te pääse tytön isää kattomaan sinne Skotlantiin taloudellisten syiden takia vai ettekö muuten voi mennä sinne? Eikö mies saa/pysty millään käymään kotona välillä?
Mie olen niin tunneriippuvainen miehestäni, että mie kasaisin kimpsuni ja kampsuni ja lähtisin lapsi kainalossa mukaan työkomennukselle, jos meillä olis tuollanen tilanne :eek: :LOL: Viisveisaisin miehen tai sen työnantajan vastusteluista :whistle: Tai Iso-Britannian tiukasta maahanmuuttokäytännöstä... Se oliskin näky, kun rajavartijat kantaisi 120kg kirkuvaa ja potkivaa lihaa takasin Suomeen lähtevään koneeseen :LOL:
 
Nyt on kotiuduttu tyksistä ja en nyt tiedä mimmosia uutisia nämä on.. kohtu oli auki, nestettä kohdussa????, kysta ja oikealla puolella joku epämääräinen, mitä se ei nähnyt, epäili että voisi olla alkio aivan alussa... Jos verenvuoto jatkuu ja kivut myös+neste pysyy kohdussa ja hcg nousee, joudun tähystysleikkaukseen.. ja jos sitten hcg nousee pikkuhiljaa voi olla kyseessä kohdunulkoinen raskaus, ja jos oireet pysyy tälläisinä on se varhaisraskauden keskenmeno.. tietty voi pienessä määrin verenvuoto johtua siitä että olisi ns. valemenkat... mutta siihen en usko!! toivon kovasti etten joutuisi tohon leikkaukseen... enkä tiedä onko se neste siellä kohdussa vaarallista!?!? ja niin.. kohdun limakalvo oli kuulemma paksu.. ja sikiön/alkion syke olisi pitänyt näihin kierron mukaisiin viikkoihin näkyä..
Toivon että tämä olisi keskenmeno, ja tyhjentyisi itsestään, ja pääsisi aloittamaan uuden yrityksen ku mieli ja vointi sen sallii.. nyt en edes halua ajatella mitään uutta raskautta, kunnes olen saanut selvyyden tähän.. hcg mittaukseen olen menossa taas perjantai aamuna ja sitten tyksiin ultraan..

taustaileva Nemu :wave:
 
kiin mitepä sinne lähtee ku tosiaan maksaa lentomatkat hurjasti. sekä mulla täällä koulu jota pitää käydä. Mies ei osannut sanoa et pääseekö kotona käymään välillä. Sen näkee sitten. Kyllähän mulla tulee iso ikävä kun hän lähtee ja me jäämme kahden.

mut onneksi on netti, sähköposti, mese tms keksitty joilla pidetää yhteyttä. mut tää nyt koittaa syyä aamupalaa ja lähtee kouluun koht. :|
 
AAM
Voi Nemu kylläpä oli tulkinta minkä lääkäri antoi.. :| toivottavasti perjantaina selviää varmasti mikä siellä on / oli... :hug: :hug:

Anskuliinille++++++++ :whistle: puhuriksia...

Voi Aurinkoinen kyllä nyppii sun puolesta tuo ukon työmatka... mä kyllä tekisin varmaan Kiinin tavoin ja tunkisin itteni matka-arkkuun.. puolisoni sais sanoa että kerää fossiileita.. :xmas: :xmas:
onneks on sentään tuo meseily ja skype millä voi pitää yhteyttä... skypellä kuuluu noi puhelun paremmin vaan.

:hug: AM
 
Novalle :flower: pikaista paranemista!
Pikkumuksis, tsemppiä opiskeluihin!
Aurinkoiselle voimia eron hetkeen, :hug: etäsuhde ei varmastikkaan ole helppo, mutta tuleehan se mies sieltä takaisin lopulta.

Nemulle syvä osaanottoni ja jaksuja vaikeaan tilanteeseen. Toivottavasti ei kohdunulkoinen, sehän voi olla todella vaarallinen tila.

).( tissit hassuna, alavatsaa juilii. Ovista ei vielä kuitenkaan näy. Stressin syytä kenties, eilen olin koko päivän soveltuvuustesteissä (=lue luonne/taito/tarkkuus/logiikka/rorschach jne). Nyt tyhjä olo henkisesti, kaikkensa antaneena. Huomenna taas yhteen duunihaastatteluun, ens viikolla kuulen toisesta paikasta pääsinkö toiselle rundille ja siten myös TAAS soveltuvuustesteihin ja tuon eilisen testin halunnut työnantaja ilmoittaa päätöksestään n. 2 viikon sisällä. Jännää on.

Tsemppiä viikon piinailijoille ja pitkää pinnaa testaukseen!
 

Yhteistyössä