Heippa taas,
Stinkkerikin pääsi "pitkästä" aikaa taas tuulettelemaan tänne!
On ollut kauheasti hulinaa ja sutinaa ja jatko-opintokuvioita ja kaikenlaista epäolennaista...Ja tietty näiden päälle vielä edessä oleva omakotitaloon muutto sekä KAAMEA VAUVAKUUME!
Mut pitäis kyllä hetkeks laittaa johonkin lataamoon rauhoittumaan
Peppipopin raskaudesta oli kyllä ihana lukea, voi miten joskus elämä palauttaa uskon itseensä! Kaikesta sydämestäni toivon että raskaus sujuu hyvin. Muistan muuten äitini kertoneen että hän on Rh-, joitakin toimenpiteitä se aiheutti raskausaikana kun itse olin masussa.. Mutta ihan "terve" (ehe ehe) minäkin olen siitä huolimatta =)
Nyt on ollut vähän hiljaista plussien osalta meidän palstalla, mutta toisaalta niitä paukkui kyllä siihen tahtiin aiemmin että lienee ihan normaalia tasoittumista
Peukkuja kaikille lähipäivien piinasiskoille!
Ja sitten sitä odotettua pissiasiaa
Koska mun viime kierto oli niin hiivatin lyhyt (22 pv), niin o-tikuttelu alkoi jo tänään (kp 6) ohjeiden mukaan! Ihan haalea viivahan siinä vasta näkyy. Mutta ihan kiva päästä näin pian uuteen yritykseen.
Ja ens viikon ke sitten lääkäriin varmistamaan että asiat on kunnossa. Saattaahan se olla että keltarauhashormonia tarvitaan jos nuo kierrot kovin lyhykäisiksi jää, mutta lääkäri osannee sen arvioida.
Treelo (ja muut joilla kierto heittelee ja jää liian lyhyeksi), tulen kyllä heti raportoimaan mitä lääkäri asiasta tuumasi!
Nyt kahvinkeittoon! (Stinkkeri hiipii sormet ristissä alakertaan toivoen ettei pikkuneiti ihan vielä heräisi vaan antaisi äidin vielä hetken huilia...)
PLUSSIA EUKOT!!!! :heart: :heart: :heart: + + + + + + + + + +