PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Oi, peppipop, sinulla on nyt todella jännä tilanne! Eiköhän se testi kuitenkin uutta raskautta enteile!!! ;)

N77 jännäilen täällä sinunkin puolestasi. Saako udella, että onko kierto nyt missä vaiheessa, siis millon tädin pitäisi tulla? (mutta toivottavasti älyää pysyä poissa!!)

Itsellä olisi vielä tasan viikko tädin saapumiseen. Olen nyt sitten taas päässyt vauhtiin näiden ns.raskaus oireiden kanssa!! :whistle: Väsyttää-r-oire, tai sitten olen vain väsynyt, koska olen nukkunut huonosti. Pissattaa usein-r-oire, tai sitten johtuu kovasta kahvin kippauksesta. Hiiva- tuli, koska olen raskaana, tai sitten stressi sen laukaisi ja usea yhdyntä. Finnejä jaloissa ja mahassa (siis paikoissa joissa niitä ei ole ennen ollut) r-oire, tai sitten vain jotain hormooni-juttuja. Sairas mieleni kehittää näitä koko ajan lisää!! Ja kun kaikille "raskaus-oireille" on jokin ihan luonnollinenkin selitys... :whistle:
Päähän tässä sekoaa... Ja on vielä sellainen tunnekin, että stressaan nyt taas niin paljon, että menkat siittyvät tai jäävät tulematta...
Pääni hokee vain koko ajan, että; vielä viikko, vielä viikko, vielä viikko..... :headwall:

Peppipop mahtava juttu :heart: Kyllä se varmaan ihan "uusi" plussa on! Sehän oiskin mahtavaa, että saisitte heti lohdutuspalkinnon :) Oon kuullut muitakin, joilla tärpännyt heti km jälkeen, liittyy varmaan hormoneihin jotenkin. Kun pillerien poisjättämisen jälkeenkin se eka kuukaus on hedelmällisin.
Mua taas kauhistuttaa, että jos nyt/joskus/ikinä tärppää ja sit menee kesken niin yritetään sit taas vuosi!!! En tiedä miten kestäs pää kun ei kestä tätäkään tilannetta :ashamed:

Nasu21,mulla pitäis menkkojen tulla ensi viikon lopulla,mut toivottavasti pysyvät pois pitkään!!
Ois niin ihana kasvatella taas vauvamasua, Meidän "vauva" on jo 10kk ikänen.
Jännäilläänpäs porukalla! Toivottavasti saatas tooosi monta plussaa. :heart:

Hellou naiset!

Nasu kiva et on muitakin oireilijoita... kumpa oireet vaan oikeasti ois oikeasta syystä!
Mulla kans löytyy millon mitäkin oiretta mukamas. :kieh: Tissit on ollu omituiset nyt ja painontunnetta on alavatsalta tuntunu. Nälättää ja kaikkea mahdollista. Tiedä sit et tekeekö mieli mulle mielinmäärin oireita, et sais pidettyä mut tyytyväisenä... :LOL:

Nyt on kyl taas toiveet tärpin suhteen korkealla ja siks pelkäänkin sitä tädin kyläilyä kamalasti. Taidan pudota sit kyl tosi korkealta ja kovaa taas... :attn:

Paljon tsemppiä jännäilijöille!!! :flower:

n77 pidellään peukut korkeella! :whistle:

Ja mitäs se Peppis touhuaakaan? Plussan pyöräytit! Tuntuis et ei se enää voi siitä km johtua. Mä jo varovasti haluan onnitella sua! :heart:

Onnea kaikille plussan metsästykseen. =)

Heippa!!

Tulin vakoilemaan tuolta odotuspuolelta ja vähän rekrytoimaan lisää väkeä sinne
:D

Onnea kovasti kaikille plussanneille! :flower: :) ja mitä ihmettä peppipop, onnea plussasta!!! :flower: :heart: Uskallan ihan täysin kyllä onnitella sua oman kokemukseni perusteella, etenkin kun sulla alkoi plussa heti piirtymään! Mulla nimittäin ekan keskenmenon jälkeen (7+) näkyi testissä haalea haamu ehkä noin viikko vuodon alkamisen jälkeen, siitä taas muistaakseni viikko eteenpäin ei näkynyt enää yhtikäs mitään. Eli kyllä siellä ollaan onnistuttu saamaan uusi pulla uuniin, ihan varmasti. :D

).( Täällä on raskaus ainakin toistaiseksi vielä sujunut kuten pitää, eilen käytiin ultrassa ja siellä sykki meidän milli-ihmeen pieni sydän :heart: Olin niin huojentunut, kun kai sitä jotenkin melkein odotti saavansa saas huonoja uutisia. :ashamed: Sikiö vastasi hienosti viikkoja ovistestin mukaan, ja lääkäri sanoi, että kaikki on niin hyvin kuin olla voi :D Joten hyvillä mielin ainakin vielä täällä ollaan. =)

Hirmuisesti onnea kaikille plussan metsästykseen
"Vanhoille tutuille" erityishalit :hug: =)

Kesis ja huvikumpu 7+1 (6+4 ultran mukaan)

täällä kanss kaikki mahdolliset r-oireet..,3-4 pvää nii pitäs noiden menksujen alkaa..toiv.ei ala..
Saa nähä mitä käy.nyt ei ole oikeen kerennyt tänne "aktiivisesti" kun töissä ollut..

Hyvää Lauantaita kaikille :heart:

Mä kans oireilen(?) ihan kiitettävästi ja on sellanen fiilis, et raskaana olen. :whistle: Ja nyt täytyy tunnustaa, et testinkin tein ja tietenkin se oli nega. :ashamed: vaikka mä vannoin, etten tee sitä ennenku menkat on myöhässä.. :ashamed: :whistle:
Peppipop: Kuulostaa kovasti että olet raskaana. =) :flower: Toivotaan nyt parasta! :)
Lauantain jatkot kaikille! ++++ :whistle:

Tulinpa nostamaan meidät takas ekalle sivulle. =) Kävin tänään kauheen tahtojen taistelu, etten kipittänyt apteekkiin,kun siitä ohi kävelin. Ja pääsis, kuin pääsinkin ohi ostamatta testiä!! :D On varmasti ollutkin puhetta, mutten nyt jaksa selailla takas päin, et kauan kestää noitten mammaksi-testien tulo? Jos huomenna tilais sieltä, ni sittenhän sitä vois testata heti ku ne tulee.. :whistle: eikö? Kun tässä ois vajaa viikko, ennenkun menkkojen pitäs tulla.. :eek: :D

moikka. onnea kaikille plussanneille. mulla piti tulla tänään täti kylään mutta eipä tullut, mutta mitään oireita mulla ei ole ja voi olla kierto sekasinkin tein piruuttani testin mut negaa näytti, noh kyllä se tästä, tuulta päin vaan tuuli sit kuinka kovaa tahansa =)

Omaa napaa... Perjantaina taas lääkärissä käyty!! Lokakuun alussa sitten ois laparoskopia (ja mahd. avoleikkaus, jos edometrioosipesäkkeitä löytyy kohdun takaa niin kuin lääkäri vahvasti epäili) ja aukiolotutkimus. Kauhee paniikki mulla jo tosta ja siihen on vielä pitkä aika, ku nyt ei vaan tukehtuis stressiin sitä ennen... iiiks!!!

Ihanaa kesis, että teillä on kaikki hyvin!! Hienosti se varmasti menee ihan loppuun saakka!!! =)

mama-84... Toivotaan, että aika menee kuin siivillä, ja että olisi jo pian lokakuu! :hug:

Tänne ei kuulu MITÄÄN!! Jos nyt ihan rehellinen itselleni olen, niin ei kyllä tunnu yhtään siltä, että uusi pienokainen olisi alkunsa saanut! Ei mitään OIKEITA raskaus oireita havaittavissa. Ainoa asia minkä voisin ehkä siihen yhdistää olisi tämä hiiva, mutta empä oikein usko... :/ On vaan niin vahva tunne, että ei ole tärpännyt ja sillä selvä. Liian ihanaahan se olisikin ollut, jos heti ekasta kierrosta olisi onnistanut... Toisaalta eipä kyllä ollut esikoisenkaan kohdalla mitään oireita. Silloin tein plussa testin joskus kp 30, kun kierron pituus oli jotain 38/40pv... nythän sitten on alkanut jo polttelemaan, että jospa kohta tekisin testin, ihan vain varmuuden vuoksi.. :p nyt mennään kyllä vasta dpo7... Kaapissa olisi pari testiä joiden herkkyys on 20mlU/mL... minulle ei sano nuo numerot mitään, joten voisiko joku viisaampi hieman valaista, että onko kyseessä kuinka herkkä testi...?? Kiitoksia! Vannoin kyllä että testiä en tee, mutta jos en jaksakaan ihan ensi viikon loppuun asti odotella... :D

Nasu Kyllähän nuo omat fiilikset joskus on oikeessa :/ Itella oli raskauden alusta vahva poikaolo ja siihen uskoinkin, kunnes 2 lääkäriä väitti sikiötä tytöksi. Heitin oman fiilikseni mielestäni, kun ajattelin, että kyllähän lääkärit oikeessa on... Mutta niin vaan poika tuli :heart: Olis pitäny vaan luottaa omaan fiilikseen ;) Testiä tehdessäni en kyllä uskaltanutkaan ajatella, että edes olisin raskaana :ashamed: Niin monta kiertoa oli saanut pettyä.
Raskausaikanakin tuli tilanne eteen, jossa oma vaisto sanoi, ettei asiat ole siltä mitä näyttää. Rv 11+6 aloin vuotaa tosi paljon verta. Mentiin ensiapuun, jossa lääkäri sanoi pahoitellen, että km tuntus olevan. Miun verenhukkaa siinä sitten hoitelivat ja odotettiin aamuun, että gyne tulee töihin. Minnuu valmisteltiin kaavintaan. Yöllä sanoin miehelle, että kyllä miulla on sellanen kutina, että vauva on elossa. Aamulla päästiin sitten ultraan ja siellä meiän pikkunen rymysi ja heitti kuperkeikkaa :D :heart: Vuodon syystä lääkärit oli kahta mieltä. Toinen veikkasi, että istukka oli lähtenyt irtoamaan ja toinen, että miulla on niin alhaset hormoonitasot, että limakalvo vuoti menkkojen omaisesti. Mutta yhtä kaikki, vauva oli hengissä :saint: Ja tuossa nyt ajelee kävelytuellaan :heart:

peppipop, aika hurjaa, onnittelut! :hug:

Toivottavasti muittenki oireet ennustavat raskauksia. :) Mulla esikon raskauessa tuli flunssan tuntonen olo ennen plussaa, mutta nyt siihenkään ei oo luottamista ko on jo hirveä räkätauti ennen kierron puolta väliä.. :D

Ite tässä yritän bongailla ovista. Se saatto olla eilen tai sitten ei. Varalta laitettiin sissit matkalle. :)

AAM
Novalle, ittnafelelle ja anskuliinille ja Nasulle sekä n77:lle huurjasti plussa puhureita +++++++++++++ :whistle: :whistle: :heart: :heart:

täällä hiljaiselo pojan miniripulin jälkeen... la illasta su iltapäivään ruikku lensi niin että koko talo löyhkää kontille :x :x ei siitä sen enempää kuin että olo jo parempi.. jes !! =)

tänään 7+0 ja puolitoista viikkoa ekaa ultraan.. :| jänskättää niin ettei osaa iloita..

:heart: :lla AM

Peppipop, iso hali stressaavaan tilanteeseen! Ymmärrän varovaisuutesi km:n jälkeen, ehkä kuitenkin saisit mielenrauhan lääkärikäynnin kautta? Todennäköisyydet ovat kuitenkin vahvasti uuden raskauden puolella, onhan nyt jo elokuun loppu vs. km:n ajankohta.
:hug:

Kaikille viikon piinailijoille hurjaa plussatornadoa, joka veisi ne ei-toivotut menkat mennessään

).( eipä ihmeempiä. Oviksen pitäis tulla tällä viikolla, jos tulee. Onpa tuo jättänyt pari tulemattakin joten varmaksi ei voi sanoa. Poitsulla korvatulehdus ja antibioottiripuli. Johan ne korvat olikin 1,5 vuotta terveet korvakierteen jälkeen. Great. Valvottujen öiden jälkeen tänä aamuna kävin taas yhdessä työhaastattelusa, pääsin toiselle kierrokselle. Nyt kahdessa prosessissa jo kakkoskierroksella, ja kolmatta prosessia aloittelen perjantaina. Eiköhän näistä joku tarppää. Tunku on kova; tän aamuiseenkin oli hakijoita ollut 150!
Nyt työasiat pyörii mielessä enemmän kuin vauvakuume..

Peppipopille onnittelut! Kyllä se vaan on jo uusi plussa. Mulla näytti keskenmenon jälkeen jo viikonpäästä negaa testit.

Anskuliinilla onkin jännät paikat nyt!

).( Jomottelee ikävästi. Näin jo untakin, että menkat alkoi. En yhtään yllättyisi, vaikka täti nyt tulisikin ennen aikaiselle vierailulle. Tuntuu niin kovasti siltä. Viikonloppuna mulla oli jostain syystä hetken aikaa sellainen olo, että massussa on elämää, mutta tämä jomotus kyllä karkottaa ne ajatukset välittömästi.

Nasu:Mulla kans tuntuu, et oireita ei nyt sitten olekkaan. :( On kyllä vahvasti sellanen fiilis, et raskaana olisin mutta aiemmat oireet on hävinny. :| Meinasin jos huomenna kipasis apteekkiin ja jos sitten loppuviikosta (todennäkösesti huomenna :whistle: ) testailis. Sittenhän se selviäis.

Tinkerbell Tulethan sitten kertomaan mitä lääkäri sanoi tynkäkierrosta? Eli siis, luin toiki kertomasi, mutta jotenkin oma lyheksi jäänyt kierto pisti niin ihmetyttämään, etten edes tajunnut sulle käyneen samallalailla.

Peppipoplle kovasti tsemppiä, minä liityn kanssa siihen joukkoon joka uskoo vakaasti uuteen plussaan!

Täyty muuten todeta, että ei hullumpi tämä lyhyt kierto, ehdin olla pahalla tuulella vain yhden vaivaisen päivän ja sitten täti jo kurvaskin paikalle. Yleensä kiukkuan vähintään neljä päivää ja voi mies parkaa... :ashamed: Nyt pääsi aika vähällä! :whistle:
Olishan se voinut tietty plussaksikin muuttua, mutta ehkä ens kierrossa sitten...

Niin ja [/b]mama-84, lokakuuhan on jo ihan kohta! Eiköhän se aika lennä kuin siivillä, yksi vaivainen kuukausi enää. :hug:

Kaikille jännäilijöille kovasti plussatuulia! ++++++

Tänään lääkäri yksityiselle 17.30. Josko sitten jotain selviäisi. Mitkään hyvät fiilikset ei ole. Eilen illalla tuli kauppareissun jälkeen järjetön päänsärky ja olinkin sitten sängyssä koko illan ja yön.viimeksi km alkoi samalla tavalla. Koski 4 päivää päähän ja sitten tyyppi tuli pois :ashamed: Nyt ei satu päähän mutta vatsaan vihloo veemäisesti. En tiedä mistään mitään ja ei tässä ainakaan toivomaan kannata alkaa... Kokoajan vain odottaa milloin vuoto alkaa. Soitin neuvolaan tänään ja alkavat ottaamaan selvää mitä tuolle mun rheesus neg pitäis tehdä. Takana siis esikko sektiolla, yksi keskemeno ja nyt tämä tunnistamaton tila... Menee mielenkiintoiseksi. Kertoilen lisää kun tiedän... =)

Yhteistyössä