PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Voi nemu... :hug: :hug:

Jänskättää niin kovasti!! "Oikeita" oireita on nyt, nälkä, yöllä/aamulla tukkonen olo ja tissit on välillä silleen kipeät ihan kuin ne olis täynnä maitoa, ihan kivistää... Että pientä positiivisuutta yritän yllä pitää!! :D
Toisaalta alaselkää on jomottanut muutaman päivän. Se taas viittaisi menkkoihin... :whistle:

N77, jos huomenna testailet, niin kipitähän sitten heti tänne raportoimaan!! :D Toivottavasti meille kaikille tupsahtaisi se plussa testiin!!!!!! ;)
Täällä ainakin tullaan ottamaan tädin vierailu TODELLA ranskaasti, jos niin tulee käymään!! :(

Ilmotelkaahan mammat hyviä uutisia pian!!! Piristäisi vähän tätä alkavaa sateista syksyä..!! =)
 
Nasu21, niin tekis mieli testi tehä vaikka heti mut yritän sinnitellä lauantaihin.
Saas nähä käykö kiusaus liian suureksi. Koska sulla testi on ajankohtanen? Mulla aamulla kans tukkonen olo. Menkkajomotusta ei oo vileäkään ollu. Mut huomenissa viimestään ois menkkojen aika..
nemu :hug: :hug: :hug:
 
N77 Menkkoja odottelen lauantai-sunnuntai haarukalla... Tosin tuo kierto ei ole täydellisen tasainen vielä, mutta pari edellistä kiertoa on kyllä ollut 31pv, ja nyt mennään siis kp 29. Eilen tein nega testin, joten yritän nyt pari päivää jotenkin jaksaa sinnitellä. :whistle: Mutta itseni tuntien varmaan v.loppuna kyllä testailen... :D
 
Hyi, miten kylmä on! Oon koko ajan ihan jäässä. Pitää varmaan laittaa pattereita päälle. Ja nenä vuotaa edelleen. Äsken kävi muuten aika outo juttu. Sain ihan hillittömän aivastuskohtauksen ja lopuksi tunsin, kun jotain holahti housuihin (ei, ei ollut pissaa). Luulin, että menkat alkoi, kun tuntui ihan siltä, mutta olikin ihan kirkasta juoksevaa valkovuotoa.
 
Nemu sulla on ollut tosi rankka kokemus. Toivotaan että mitään isompia toimenpiteitä ei tarvita ja pääsette pian taas yrittämään terveellä masulla. :hug:

Minä se täällä yritän taas tehdä tikusta asiaa, eli tikkuun on alettu pissimään mutta vielä ei tietty näy muuta kuin hailukkaa viivaa. Nyt siis kp 8, viimeksi vahvat tuplaviivat tulivat kp 12.
Mulla on hirmu huojentunut olo jo valmiiksi siitä että pääsen juttelemaan keskiviikkona lääkärille. Olis ihanaa kun kaikki olis kunnossa, mutta pidän aika todennäköisenä että ne hormoniverikokeet se haluaa nähdä. Se on onneksi pikkujuttu, kunhan vaan ei ultrassa taas näkyisi endometriooma kuten juuri ennen esikoista...

Nasu ja n77 jännittelevät ajankohtaisesti, onko muita kenen plussia saattais pian päästä tuulettelemaan? Täällä peukut ja varpaat pydessä!

Mukavaa loppuviikkoa ovista odottelevalta Pissitikku-Stinkkeripelleltä, joka tekee taikoja ja rituaaleja jotta hiiva ei hyökkäisi kun "työkausi" viikonloppuna alkaa..
:LOL:
 
AAM
Moi NinniÄiti ! ! teillähän on ihanan nopsaan tahto uudelle sisarukselle... :wave:
Listalle sut potkasin ja eiku opiskelemaan meitä tänne :D
bai thö vei sä olet yhden mun lapsuuden tutun näköinen todella erehdyttävästi... meinasin jo että oletko se sinä Jenni ?? :xmas: :xmas: :xmas: *haki suurennuslasin varastosta*

).( on taas töissä tylsää niin juttukin on mulal tätä diipa daapaa... |O
 
Moi taas pitkästä aikaa :wave:

Täälläkin se sitten alkoi.. meinaan "oireiden" kehittely ja kyttääminen :headwall: Niin vannoin, etten aio moiseen sortua :whistle: Pää hajoo kyllä kohta :headwall:

Ja nyt siis vasta kp:t 24/30. Ruvennu viluttaan hirveesti (ilmathan on kyllä kylmenny, eikä patterit oo vielä päällä, että siinä selitys) Nenä myöskin ihan vähän tukkoinen (mutta tämäkin johtunee viileästä ilmasta) Mahaa särkee ja kohtu on koholla ja alamaha ihan kuuma (varmaan vaan enteilee tulevia menkkoja, vaikka niihin onkin semmonen viikko vielä) Ja limoja tulee jotenkin erikoisen paljon, vaikka nythän pitäis olla kuivakausi (se ehkäpä sitten selittynee greippimehun juonnin aloittamisella) Että tämmöstä :headwall: Niin ja alaselkäkin on kipee (se kyllä kipuilee aina välillä) AARGH :kieh:

Yks vaihtoehto olis tietenkin, et mulla olis pitkittyny ovis tänne asti, jos olisin vaan niin kovasti ressannu tätä asiaa, mut en mielestäni oo.

Mä kyllä en mitenkään voi uskoo, et mulla kävis niin hyvä säkä, että heti ekasta tärppäis, joten tavallaan en mitään odota, vaikka toivon tietenkin. Oon kyllä ihan varma, että ei oo tärpänny.

Mut mä nyt meen, ennenku pää hajoo ihan lopullisesti, enkä tiä, et uskallanko ennen menkkoja/testin tekoo tulla tänne. Se testikin tuolla laatikossa jo polttelee, mut ens to vasta testaan, jos tarve.

nemu :hug:

Ja kaikille paljon +++++++++++++ :whistle:

epätoivoinen omppunen :LOL:
 
heh...en oo Jenni :D

Joo, ajateltiin että samoihin vaipparumpiin ja itkuihinhan se menee ja ompa sitten lapsiluku täynnä =)

mutta ei me tästä pikkukakkosesta mitään ressiä oteta, tai sitten otetaan B)

"karseet" suorituspaineet tulee kuitenkin, kun tuo esikko sai alkunsa heti.

mutta katsellaan ja ihmetellään.
 
vitsi mikä lahopää musta on tullut, kun unohtelen jo nyt kakkki hienot poppakonstit

sillon kun yritettiin tuota esikkoa, söin varmaan joka päivä greppiä tai join greippimehua ekasta kiertopäivästä asti.
Lämpöjä mittailtiin ja limoja kyttäsin...

Nyt siis takana yks tulokseton kierto ja menkat siis vasta säännöllistyneet =)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja NinniÄiti:
Mikä on Glandiini?...kerro kerro!
siis sisältää omegarasvoja ja jotka jotenkin suotuisesti vaikuttaa raskautumiseen... kukas se glandiiniekstpertti täällä olikaan ??
selaileppas tuolla haulla Glandin 25 niin löytyy tietoa :D
 
).(
Taannoisesta toivuttu ja nokka pystyssä kohti uusia haasteita. Meikäläinen heräile täällä - siis tähän ovikseen tai ainakin odotettuun ovikseen. Tänään on alkanu tuntumaan ihan selviä ovisoireita ja toivon sydämestäni että se sieltä tulee muutaman päivän sisällä.. joten arvaatte varmaan että peitot heiluu :p

Tervetuloa Ninniäiti!!

Nemu
lle suren suuri voimahali :hug:

PLUSSA puhureita :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: oikeita hurrikaaneja!!!

n 77, Nasu21 ja Omppunen teillä onkin jännät hetket. ISOT JÄTTILÄISHURRIKAANIPLUSSAPUHURIT!!! Heti tänne kertomaan uutiset testien jälkeen!!!!!! (olikohan jollain muullakin.. ei muita nyt just tässä)
 
Oli ekassa raskaudessani lämmöt koholla, siitä jo osasin arvailla että taitaa olla tärpännyt.

Normilämpö mullakin tuo 36.5, ja esikoista odotaesse ne oli siinä 36.8-37 pintaan...

ja ei raskaana ollessa lämmöt alkoin tipahtelee muutama poäivää ennen tädin määrättyä tuloa, mutta eipä niin kun raskaus alkoi vaan päinvastoin melkein, sillä lämmöt vielä hitusen nousi. =)

toivotaan nyt että tärppi ois käynyt.

Vitsi kun en millään jaksais enää odottaa ovista, suurinpiirtein on 5.9...jos säännöllisesti tulee.
siihen on niiiiiin pitkä aika vielä :/
 
mulla ne tehos tähän raskauteen!!! kannattaa syödä myös omega 3:sta ja foolihappoa... Mutta tää nyt meni kesken, mutta 9kk yrityksen jälkeen aloin syömään glandineita ovikseen asti ja heti ekassa kierrossa tärppäs! Niitä kannattaa syödä myös odotusajan, ehkäisee synnytyksen jälkeistä masennusta ja lapsen adhd:ta ym.... suosittelen!!!!! niitä syön jatkossakin kunhan saisin selvyyden tähän km:ään tai mikä lie onkaan, ehkä huomenna olen viisaampi.....

Jaaa tervetuloa NinniÄiti!!! ja olikohan muita uusia.....
 
Nemulle :hug: Toivottavasti se ois ihan normaali keskenmeno, vaikka ei sitä kenellekään toivois!!

Glandiinista :) Sitä glandin 25 ei enää saa, Efamol on lähinnä vastaavaa, sitä vaan hakemaan apteekista :wave:

Itsekin kuuluisin loppuviikon jännäilijöihin, mutta eipä tarvii jännätä, tiedän jo satavarmasti että menkat alkaa.. Kaveri oli äsken kylässä, oli viikko sitten ekassa inseminaatiossa. Toiselle soittelin, joka syö clomifeenia nyt, heillä ei mitään syytä hedelmättömyyten ole löytynyt mutta ei vaan tärppää :/ Jotenkaan se ei vaan itseä lohduta, että muilla on vielä huonommin, kauhistuttaa vaan että kohta on itse samassa tilanteessä :eek:

Mua on muuten alkanut ahdistaa tuolla leikkipuistossa, jossa käyn pojan kanssa ennen töihin menoa. Siellähän käy vaan kotiäitejä eli kaikilla on joko pieni vauva tai ne on raskaana, ainakin tuntuu siltä. Eihän se oo multa pois, mutta silti tulee tippa linssiin.

Plussapuuuhkuja kaikille muille viikon jännääjille!!
 

Yhteistyössä