PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Kiitos tervetulotoivotuksista. Ihanaa kirjotella ko vastaanotto on lämmin. :hug:

Tuo hiiva ei kuulosta yhtään kivalta. Ite oon onneksi kärsiny siitä vaan kerran, ainakin luultavasti, ja sillonkaan en ois siitä mitään tienny ilman rutiinilääkärikäyntiä.

Peppipop :hug:

Me lähetään viikonlopuksi mummolaan ja sieltä ko kotiuvutaan niin alkaa olemaan oviksen aika. :)
 
AM mulla on tänää kp 11 menossa. tosiaan on hypähtänyt muutama päivä liikaa :)

mies on tänää 12 asti töissä sit lähtee tulemaan tänne, hakee meidät ja mennään miehen porukoille. huomenna tosin mulla on koulupäivä. joten ei ehdi paljon lorvimaan tms.
sunnuntaina ehkä käydään sit mun vanhempien luona ku ei mulla sunnuntaina oo mitään.
maanantaina sit taas kouluun. pitää nyt vaan saada kii muut ku olen poissa ollut.

yheltä opettajalta pitää hakea materiaalit ja tehä essee. :ashamed:
kovat paineet on. mut kunhan saan materiaalit niin rupeen heti tekemään ettei jää sit viime tinkaan. pakko tää vuosi käydä kunnolla ja olla tehtävät ajoissa.

 
Arvatkaas vaan,en sit kuitenkaan tehny sitä testiä aamulla ja nyt tekis sit kuienkin kovasti mieli tehdä!! :eek:
Vaan eihän se varmasti mitään näytä,kun aamupissat meni jo 6 aikaan pöntöstä alas. :LOL:
Täytyy yrittää pantata nyt kusta ja olla juomatta mitään.
Tuun sit tälle päivälle kertoon et teinkö vai enkö tehny ja näyttikö mitään,vai miten se nyt oli..

Niin,ja tosiaan tervetuloa vaan kaikille uusille kuumeilijoille!
Tännehän meitä mahtuu!
 
n77, pahoittelut negasta, mutta koita ajatella se niin että jossei näy tikussa vielä, niin voit ihan rauhassa pitää hauskaa tänään kavereiden kanssa kylillä. Voi se vielä plussaksi muuttua kun ottaa kiertovaihtelut huomioon, vartoo vaikka viikko vielä, tai ens keskiviikkoon ja sitten testaat uudelleen. :hug: :flower: pidän sulle peukkuja!
d :) b
 
AAM
n77 ei missään tapauksessa kannata heittää kirvesta kaivokkeeseen ! mulla näkyi vasta dpo 9-10 se haamun isoäidinäiti... joten kohtuudella kaikkea :D

(.) lasten happy meal, juustohampparilla miniporkkanoilla ja omenapussi sekä ranskikset :) kyllä oli hyvää ja ihan sopivasti maksoi 4,10 ei paha !! :p suosittelen ! emmä jaksa aikuisten ateriasta maksaa kuutta euroa :eek: ko tuollakin tulee täyteen... :D :LOL:

AM
 
Mä olen taas ihan pihalla.... :ashamed:
Miten mä aina onnistunkin olemaan koneelta pois liian kauan, tai sitten tänne tulee liikaa juttua! :D No ei nyt sentään, mukavahan näitä höpinöitä on lukea.

Juu, eli uusille munkin puolesta tervetuloa, mäkin kai voisin uutena ilmottautua, kun kerta ihan kuutamolla olen...
Ja :hug: kaikille tarvitseville ja plussaajille onnittelut!

Sitten omaa napaa, mä olen täällä aika hölmistynyt, ei plussaa vielä(kään), mutta eilisen voi laittaa mulle kp1, eli kierto jäi 26 päiväseksi!!! :eek:
Siis tonne etusivun listaan on laitettu 30 ja se on lyhin kierto mitä on ollut synnytyksen jälkeen ja ennen sitäkin pyöri yleensä siel kolmessakympissä. Että mikäs ihmeen tynkäkierros tämä nyt oli? olen kyllä hieman ihmeissäni, oviksen kyllä bongasin ja meinas tulla kiire, kun normaalisti vasta kp 16-17 ja nyt tais olla 14.

Että tällästä tällä kertaa, koitan ensi viikolla perehtyä taas juttuihin paremmin, nyt kiirusti nukkumaan, on ollut vähän aikaisia herätyksiä tää viikko.... |O
 
hyi mua, mä kävin taas shoppaamassa...KappAhlin alerekistä toppeja á 3 euroa! Ja uudet rintsikat -25%. Ja Hesessä lounas; juustoateria 3,95 e.

Vielä 2 tuntia, sitten pääsee kotimatkalle ruuhkaan istumaan.

Hyvää viikkistä kaikille! :wave:
 
AAM
heh hienoja löytöjä Blondie!! vitsi miks mä en ikuna löydä mtn kivaa kappahlista !! kele.. ja vielä tuolla hinnalla.. ne o joko liian isoja tai sit sit ihan nakinkuoria mun päällä
:ashamed:
 
Treelo, ehkä luitkin mun aikaisemmat vauhkoamiseni tuolta mutta mulla siis kävi ihan sama homma! Normaalisti 28-29 päivää niin nyt täti löi halolla päähän niin että kierto jäi 22-päiväiseksi! Kyllä vähän ihmettelin. Ekat menkat mulla tuli tammikuussa ja imetyksen lopetin kokonaan maaliskuun lopulla (tyttö syntyi 06/07).

Lääkäriin olen itse menossa reilun viikon kuluttua että katsovat onko kaikki ok. Mulla nääs on tuota endometrioosia joten raskautumista ei sais jäädä liian pitkäks aikaa odottelemaan...

Kyllähän tää tuntuu aika hoopolta tää kierto, nimittäin jos kierron pituus on 22 pvää pitäis ovista alkaa tikuttamaan jo kp 6! Aika hassua, heti kun menkat on loppu :eek: Toisaalta kiva, ettei tartte odotella. Toivottavasti ovis kuitenkin tapahtuu ihan normaalisti jatkossakin.

Ihanaa että me äitylit saadaan välillä omaa aikaa ja päästään tuulettumaan - Blondielle kivaa iltaa! Mä itse olen päässyt tosi harvoin enkä miehen kanssa kahdestaan kuin kaksi kertaa, meillä kun sukulaiset asuu kaukana eikä hoitajia ole ollut. Mutta huomenna mä pääsen kun naapurin lukiolainen tulee hoitamaan tyttöä! Ihanaa, vähänkö mä juon shamppista enkä mitään kuohuviiniä! :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Moi Sipuli! Tulisit vaan tänne mun kanssa kuumeilemaan, on jo ikävä "vanhoja! tuttuja! :)

Kiva et joku kaipailee!

Täälä on porukka vaihtunu kovasti, et ei oo enään ku muutama vanha kuumeilija mukana. Mites kesä meni
sunnuntailapsi ? Enemmän ja vähemmän kuumeillessa vai?!


Allusmami heitähän mut kehiin, vaikken niin aktiivisesti vielä käviskään täälä turisemassa, mut kuitenkin. Helpottaa kp.n seuraamista... :LOL:
Nyt siis kp 23/34. niin ja yk on jo tiesti 27... :attn:




Niin ja peppipop :hug:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli81:
Moi Sipuli! Tulisit vaan tänne mun kanssa kuumeilemaan, on jo ikävä "vanhoja! tuttuja! :)

Allusmami heitähän mut kehiin, vaikken niin aktiivisesti vielä käviskään täälä turisemassa, mut kuitenkin. Helpottaa kp.n seuraamista... :LOL:
Nyt siis kp 23/34. niin ja yk on jo tiesti 27... :attn:
siis yk 27 ?? =/ can it be ?
 
Juu kyl toi yk valitettavasti paikkansa pitää. :attn: Ku jäin palsta tauolle, ni silloin se oli jo25...
Mullahan poistettiin se toinen munasarja jne. alkuvuodesta ja tuntuu et nyt vasta alkaa koneisto toimimaan niinku pitää.
 
Tervetuloa takaisin Peppipop! Kyllä täältä tuttujakin löytyy :) Teille on tapahtunut kaikkea kurjuutta :hug: meille taas ei niin yhtään mitään. Tsemppiä vaan yritykseen!

Tervetuloa Piku, saa olla hengessä mukana :) Sullahan on ihan pikkuinen käärö siellä, olen ihan kateellinen :heart: Toivottavasti menkat alka pian!
 
Siis oli täällä kuitenkin vielä monta tuttua, josko en tykkää olla siitä tyytyväinen. Toivoisin että olisitte jo kaikki tuolla plussanneissa :D Mutta sen verran omaa napaa että mulla ei enää ymmärrys riitä tähän ruhon tapaiseen. Toukka meni siis kesken viikoilla 6 ja jotain tai itseasiassa hieman ennen todennäköisesti. Tämä kävi siis kesäkuun 29. päivä. Sen jälkeen ei menkkoja ei edes lupausta niistä. Viime viikon olin ihan järkyttävässä flunssassa ja mietin että varmaan sen takia olen niin järkyttävän väsynyt kokoajan. Tällä viikolla tuli sitten huono olo. No ei kai se voi olla nälkä kun on kohta kaksi viikkoa maannut räkäisenä sisällä. Rintoihin alkoi särkeä ihan kunnolla puolessa välissä viikkoa, mutta sehän tottakai johtuu yskästä. Tänään sitten ostin miehen pakottamana testin ja ei kerennyt clearbluen tikku loppuun asti kastua kun plussa näkyi... :eek: nyt ei enää tiedä mistään mitään. Sairaalassa tutkivat ettei kaavintaa ole aihetta koska kohtu oli sinne mentäessä jo täysin tyhjä. Onko tuo vielä edellisen raskauden plussa vaiko uuden ??? tässä välissä on kuitenkin 54 vrk. Ensi viikolla varmaan pitäisi mennä joltain viisaammalta kyselemään mutta kynnys on aika korkea. Yhtään huonoa uutista en enää tähän väliin kestä ja jos nyt pitää uudestaan alkaa kaivelee ja tutkimaan tuota kesäkuista niin järki menee oikeesti. Kaipa sitten kidun kotona sen enempää miettimättä ja jos jouluun menessä maha kasvaa siellä on jotain =)

Mä en oikeesti tiedä mistään mitään. Jotenkin tuntuu ettei tämä muka nyt sitten sovi suunnitelmiinkaan ??? ja eihän tämän näin pitänyt mennä. Miks kukaan ei kertonut mulle mitään :headwall: Eihän nyt tuolleen sovi alkaa kasvamaan tai tulla luvatta loisimaan ja kaikkee... meni viikonloppu vähän muissa mietteissä tällä kertaa...
 
peppipop No ei se voi olla enää kesäkuun lopulta mitään hormoonijäämiä :/ Sanoisin, että tää siun plussa on uusi raskaus. Tee uusi testi tai soita tk:een ja pyydä päästä testiin. Lykkyä :wave:

Mie vaan odottelen, että saisin nää riivatun laastarit pois :p
 
Tervehdys vaan uudet ja vanhat!!

Täällä tuntuu tapahtuvan kummia - esim. Peppipoplla onkin tosi jännää :) Eiköhän tuo ihan uudelta raskaudelta kuulosta!! Tätä tää on kun ollaan "vaan" kasvualustana :LOL:

Tää on jotenkin niin hitaasti kuluvaa aikaa tää vaihe kierrosta.. Pääsis jo kunnolla hommiin :snotty: ;) :whistle: :D

n77
lla myös jännää.. Mä olen ihan yhtä malttamaton noitten testien kanssa vaikkei pitäis..
Ajattelin tikutella ovista tässä kierrossa vaikka olenkin sen hyvin tuntenut aikasemmin, mutta mutta mutta kun on noita testejä ja vähän tuota laborantin vikaa :whistle: ashamed:

Ai nii.. taitaa mulla hiiva vaivata vähän.. Tosi inhottavaa. Mulla oli raskauden aikana varmaan kolme kertaa hiivaa. Eipä sitä ole muulloin ollut kun ihan muutaman kerran antibiotin kanssa.
Se on niin inhottava vaiva.. hittolainen!!

Täällä innolla odottelen testaajien tikkutuloksia :)

Aurinkoista päivää kaikille :flower:
 
Peppipop kyllä mä sinuna luottaisin siihen et on ihka oikea plussa, mulla meinaan tuli ennen esikkoa km jonka jälkeen odottelin ja odottelin että menkat alkaa, mutta kun ei näkynyt eikä kuulunut niin tein testin, ja plussahan se oli. Ja tuolla tekee nyt tuhmuuksiaan se plussa =) Joten onnittelut! :flower: :heart:
 

Yhteistyössä