PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

AM et oo sekoillu siinä heinäkuun pinkassa,mulla oli sillon se kemiallinen raskaus ja nyt sit ollaan taas tiineenä,toivottavasti ei oo mikään ku tai muukaan vaan ihan oikee vauvanalku kasvamassa tuolla masussa. :)
Mut saa kyllä kernaasti siirtää plussanneisiin jo,sen verran vahvat viivat on tikussa :) Olo on epätodellinen vieläkin.... Vatsan turvotus on ihan järkyttävää,mistähän sekin johtuu kun eihän masu voi vielä kasvaa tässä vaiheeessa. Lämmöt mukavasti koholla 37 paremmalla puolella. Tissit kipeet ja hajuaisti mitä mainioin...(ei kovin suotavaa olis kyl hoitoalalla....)

Mä nyt kuitenkin palloilen täällä kans hetken aikaa ja sit myöhemmin siirryn tonne odotuspuolelle jos sinne on asiaa enää muutaman viikon päästä.. Sen verran pessimistin vikaa kun on takapakkia tullu nyt pariin otteeseen.

Ovisplussaonnea sitä tarvitseville ja plussia nimenomaan myös r-testeihin kaikille! :)
 
iso isku sydämeen.. ja itku :'( mieheni lähtö selvis tänään. 1.9 eli aika pian lähtö. en osannut odottaa... ei tässä ehdi kuitenkaa raskautua ja tuskin hyvää tuuria olisi.. :'( surun murtama olen ja kaiken lisäks tytär on kuumeessa sekä korvatulehdus.

sit jos mieheni tosiaan ei kovi usein pääse suomeen nii pupuilut jää tosi vähille et ei mitää mahiksii... pitää sit varmaa jättää nää sivut ja pärjätä yksin tyttären kans :ashamed:
 
kiin ei pystytä, jos ulkomaille asti lähtee siis skotlantiin. pitäis olla rahaa matkustaa sinne ja takas suomeen :ashamed: mut pitänee olla vaikka mesen kautta yhteydessä, kunhan mies selvittää onko nettiä siellä vai ei. jos ei niin mies hommaa netin sinne ja ostaa vaikka miniläppärin.

mullaki hirveä räkätauti et huhuh... :(
 
Viiko vielä ja sit tietäis onko tärppi onnistunut. Pientä nippailua on välillä masussa tuntunut mut pessimistinä ajattelen
et ei siel mitään tapahdu.
Mulla eka raskaudessa enne testin tekoa oli lämmöt nousussa mut en muista yhtään et missä vaiheessa.
Muistaako joku omalta kohdalta?
Ei kait tässä auta kun jatkaa odottelua..
 
Tämä odottelu vaihe on niin raastavaa! n77, täällä pitäisi jaksaa odotella vielä reilu viikko. Miten yksi VIIKKO, voi tuntua niin ikuisuudelta..? Jospa meidän odotus palkittaisi?!!

äitylille kovasti jaksamisia typyn kanssa! On varmasti raskasta päästää mies pois... Meillä mies oli viikon kertausharjoituksissa keväällä, ja se oli jo jotain ihan kauheaa... :(

Olen nyt yrittänyt parille tulevalle päivälle suunnitella kovasti jotain puuhaa.. Yritän siis nyt pysyä muutaman päivän poissa täältä, tai saahan sitä yrittää... :LOL:
Odotan kauhulla, että milloin alkaavat kuvitellut raskausoireet!! Olen ihan mestari kehittämään niitä itselleni!!! Kun esikkoa yritettiin se melki 1,5v. niin olin "joka kuukausi" raskaana. Oli pahoinvointia, väsymystä, päänsärkyä...ihan kaikkea löytyi... :D Toivottavasti nyt tällä kertaa säästyisi niiltä, antavat vain turhaa toivoa... :(
Eli tulen taas piakkoin kertomaan "raskaus oireistani"...
Mukavaa viikon jatkoa!! :wave:
 
Täällä on jo ekat kuvitellut raskausoireet. Nännit on nimittäin kipeät. Ja naurettavaa tässä on se, että ei ole edes mahdollista kärsiä vielä raskausoireista. Mahdollinen kiinnittyminenkään ei varmasti ole vielä tapahtunut.
Se taitaa tää kaamea flunssa tehdä kepposia.

Äitylille haleja! En tiedä miten itse kestäisin tuollaista tilannetta? Ja eikö ollut niin, että ei ole tietoa kauanko reissussa kestää?
 
joie helmikuuhun asti työmaa kestäis siellä eli puol vuotta mut jouluksi on maksettu matkat et pääsee joulua viettää kotiin. muuten ei tietoa miten kotiin pääsee.

nyt mentävä, neiti itkee ja huutaa. :ashamed: yritän saada päiväunille et rauhottuis.
 
Äitylille kovasti jaksuja :hug: Koeta kehittää hyvä turvaverkko hoitajista, että saisit välillä itse levättyä! Varmasti rankkaa olla koko ajan yksin :(

Raskausoireista tai siis kuvittelusta :) Mun mielestä melkein parasta aikaa on tämä just ovulaation jälkeen, kun voi muka ajatella että on raskaana. Sit viikko ovulaatiosta alkaa kyttää niitä oireita ja laskemaan päiviä ja toivo hiipuu vähitellen :/ Mulla kyllä alkoi jo tänään masentaa, että miks muka raskautuisin tässä kierrossa kun en 13 aiemmassakaan :kieh: Eilen vielä olin ihan täpinässä ovisplussasta!! Täytyy munkin varmaan siirtyä välillä taustailemaan, jos sitä plussaa ei kuulu...
 
AAM
voi sunnuntailapsi ja n77 ja nasu21 +++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
järjettömän paljon plussapuhureita teille kaikille tasapuolisesti !!
Toivotaan että Oilien aikaan ois simppanströmit uiskennelleet ahkerasti ja lujaa paikoilleen... ~~~~o ~~~~o ~~~~~o

:heart::lla Am
 
Täällähän käy hirmuinen plussaus buumi. Onnea kaikille tosi paljon ja tarriksia mukaan pikkuisille! :flower:

Mä koitan hiljaiseloa vieläkin pitää, et ei mopo karkaa käsistä. :LOL:

Hauskat syksyn jatkot kaikille! :wave: :heart:
 
Nasu21 ja n77...Niin sama tääällä viel ois n.viikon verran piinapäiviä..
Täällä kanss olevinaan välillä kaikki oireet :LOL: Kyllä tämä vauvateko ja pelkkä ajatuskin siitä niin on ihan kaikki oireet...
Mutta tuskinpa tälleen ekasta yrityksestä =( Totuus tekee kipeää..
Toiveunta taitais olla..
Välillä kaikki oireet ja sitten ne tosiaan loppuu kuin seinään jo seuraavana päivänä
Mutt kuhan nyt joskus tulis raskaaksi niin kiva olis...

Mutta+++++++++ meille kaikille!!
:heart:
 
Iltaa Stinkkerinkin puolesta! Reiluuden nimissä lienee asianmukaista ottaa vastaan tämä kutsumanimi - on tässä siinä määrin vyön alla (ja vyön alustan molemmin puolin) liikuttu :LOL:

Mä en kestä tätä odotusta, aargh. Nyt kp 22/29 ja noin 8-9 dpo ja aamulla minä paviaani menin ja pissin tikkuun "ihan tieteellisenä kokeena". Eihän siellä mitään näkynyt. Eikä pitäsikään vielä näkyä, voi jeesus soikoon. Voisiko joku ihan tosissaan laittaa mulle porttikiellon kaikkiin kauppoihin joissa testejä myydään??

|O

Joku aiemmin totesikin että menkat on helpompi ottaa vastaan kuin vain yksi viiva tikussa.
Absurdi juttu, mutta allekirjoitan täysin. :headwall:

Jospa mä nyt vaan jotenkin pystyisin odottamaan sitä että menkat tulee tai sitten ei tuu!! :eek:

Auttakee! :headwall: :attn: Stinkkerillä leviää nuppi!! :LOL:
 
Täällä kans hajoaa pää ku menkat ei ala.Nyt olis jo kp40.
Flunssa on yrittäny tulla ku kuumetta on ollu parina päivänä

Kiva ku lämmöt on 36,9-37,4 ja silti aivan älytön hiki päällä koko ajan.
Sit maha on ihan sekasin ja sappinesteet nousee suuhun,yäk :x

Huomenna testaan viimesen kerran.Pelottaa jo etukäteen,tuntuu et nega sieltä taas tulee :'(
Vaikka ei mun tarvis näin panikoida ku vasta eka yrityskierto meneillään. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Hämmentävän hieno uutinen - ovulaation hetki onnistuttiin vahingossa kuvaamaan! AIka vaikuttavaa, käykäähän katsomassa kuinka hienot laitteet meillä naisilla on!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7447942.stm

:heart:
No hei mut asiaa. Jokaisen itseään kunnioittavan naisen on todella katsottava tämä kuvasarja =)

Ja ei kun lisää plussatuulia kaikille, ja onnittelut taas uusille plussaneille :)
 
moikka taas pitkästä aikaa. =) Täällähän on plussailtu oikein urakalla, Onnea vaan teille! :flower: =)
Äitylille :hug:
Sitten vaan omaa napaa.Tiäättekö, että musta tuntuu et mie oon raskaana. :D tissit kippeet, alavatsassa vihlasuja, koko ajan nälkä, mutta kuiteski kuvottava olo ja sitten vielä sellasta limaista vuotoa(jota ei normaalisti tässä vaiheessa kiertoa ole). En kyllä tiiä, et voiko näin aikasessa vaiheessa olla nuita oireita vai tekeekö mielikuvitus tepposia.. :whistle: Mutta jos nyt en ole raskaana, tulen alas korkeelta ja kovaa... :( Tekis jo niin mieli tehä toi kaapissa odottava testi, vaikka tiedän että se tässä vaiheessa ei sano vielä mitään.. :ashamed: Pitiki mennä ostamaan se etukäteen. :kieh:
Toivottelenpa kaikille PLUSSATUULIA ja jo plussanneille tarrasukkia. =) :heart:
 
Olipas inhan näköstä tuo ovulaatio :x En kyllä oikein tiiä millaseksi olen sen kuvitellu, mutta jotenki nätimmäksi kai :ashamed: Tai ainakin munasolusta miulla tulee mieleen sellanen kauniin helmenharmaa pallukka eikä tollanen... saanko sanoa?... kusipisara :| Follikkelikin näytti jotenki tulehtuneelta paiseelta :whistle:
Noh, eipä se synnytyskään visuaalisesti ole kovin kaunista :D Vaikka lopputulos on maailman kaunein :heart:
 
stinkkeri, kiitos linkistä! Mulle tuli ihan mieleen synnytys tuosta, kun pullahtaa noin ulos sieltä. Aatelkaa kuinka pieni, pisteen kokoiseksi sanovat munasolua. Ja kuinka paljon toi prosessi (ovis) välillä kipuilee kropassa! WAU.

Tsemppiä viikon testaajille! +++++ :whistle:

).( eipä kummempia. Flunssan rämmäleitä vielä vähän. Poitsun tarhassa alkoi vatsatauti kiertää, nyt ootellaan koska se meille napsahtaa. Toivottavasti tällä viikolla niin ei menis sit ens viikon ovikset hukkaan! Viime kierrossa me oltiin koko sakki niin kanttuvei keuhkoputkentulehduksesta ettei jaksanu aatellakkaan oviksen hyödyntämistä. Duunihaastatteluissa yhdessä prosessissa loppusuoralla, ens viikolla koko päivän "luonnetestit" eräässä rekrypsykologifirmassa. On se tarkkaa nykyään!
 
AAM
heidsu ekalla sivulla on kp:t tää päivä on vielä päivittämättä..
sipuli joo ei onneks yrgelöitä oo tartinu levitellä pitkin mihinkään vielä... x:)x yleistä nauseaa vaan jos syöpöttelyväli jää liian pitkäksi.. eilen oli jopa 2,5 h :eek: jo tuli heikotus ja kalpee naama... :/

Stinkki koeta nyt kestää vaikka sunnuntaihin... :hug:

AM
 

Yhteistyössä