PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Mulla nyt kp 37, menkkoja ei näy eikä kuulu...Yleensä kierto on siis sen 31-32pvää. Viime torstaina (kp 33)tein apteekin testin ja negaa :( Enpäs sit tiedä et mihin ne mun menkat on unohtunut..? :) Välillä on ollut sellasta menkkajuilintaa, jo reilun viikon ajan ja selkä ollut aikas kipeä...huoh... Ja huonoa oloakin mut sitä on ollut ennenkin. Ajattelin nyt rauhas odotella et alkaako ne täs joku päivä ja jos ei ala kuulua, niin sittenpä taidan testata uudelleen..
Ihmetyttää vaan et nyt toi kierto on ollut aika pitkään tarkasti sen 31-32pv..

Plussanneille toivottelen kovasti onnea :)
-Hipsu
 
Sain kuulla äsken helpottavan uutisen:

Perjantain hcg olin lähes nega ja tänään otettu oli täysin nega. Eli hyvä! Ja lääkäri sanoi kun soitteli, että ei tarvitse odotella mitään koska kysymyksessä on NIIN varhaisessa vaiheessa tapahtunut "keskenmeno" eli niin sanottu biokemiallinen raskaus. Ja sanoi tosiaan vielä että tämäkin olisi jäänyt tietämättä kokonaan, jos testit ei nykyään olisi niin HERKKIÄ ja kertoisi niitä kaikkia hipasuja sun muita mistä vain toivo nousee ja tulee pettymyksiä. Eli peitot viuhumaan vaan samaan malliin :LOL:
Kyllä tämä tästä!
Sen kuitenkin opin että en enään käytä niitä kaikkein herkempiä ja testaankin vaan sitten kun kuukautiset on oikeesti myöhässä. Toivon todella että pystynsiihen :ashamed: - hitto olen kuitenkin niiten testien kimpussa taas seuraavalla kerralla :whistle: :whistle: Yritän parhaani!!

:heart: VILPITTÖMÄT ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILE JA LIIMAA MATKAAN :heart:


Hipsu
, koita jaksaa odotella muutama päivä ja tee uusi testi jos täti ei ole kurvannut... Toivottavasti se on hukannut osoitteen v eikä vähään aikaan kurvailekkaan teillä päin ;) Tulisi sitten joskus about 9+ kk päästä :)
 
AAM
Hippulalle paljon plussa puhureita +++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :heart: :heart:

Lumipyrylle :hug: :hug: olipa jotai hyviä uutisia ei niin kivassa asiassa :)
ei muuta ko yritystä uutta putkeen vaan...
).( mä olen niin malttamaton kans että kun ei rättipäivä kuulunut heti niin tikuttelin totuin ajatukseen että ne sit vaan tulee myöhemmin ko sain negan... mut sitko plussasin nin oi että riemua... :D koska ei noi mun tissipaisumiset niin jokapäiväsiä ole ja näistä nahkapusseista kyllä huomaa jos ne on kasvaneet.. on tuo esikko niin niitä nyhtänyt että huomaan kyllä ko mäyriksen korvat isommat :p ukko ainakin ... hih ...
:whistle: ja ai niin mun seksibanni on päättynyt :D :LOL: JIPII !!!!
 
Allusmamma, kerroit että negan teit ennen plussaa tässä kierrossa - kiinnostaisi että kuinka pitkään oviksen jälkeen meni että sait plussan?

Multa pitää nyt ihan oikeasti viedä noi testit pois. Koko ajan tekis mieli ottaa koko helkkarin nippu ja pissata kaikkiin yhtäaikaa (ja sitten nähdä tietty kymmenen positiivista testiä). Nyt on siis noin 7 dpo, kp 20/29 eli kyllähän nyt järjen pitäis sanoa ettei paljon kannata. Mä olen sekopää.

Meillä on lisäksi koko perheellä joku kakkatauti - aikuisilla on masut turvoksissa ja pikkuneidillä kakka lentää kainaloihin saakka koko ajan. Tätä on vissiin liikkeellä, eikös joku muukin raportoinut jotakin? :eek:

Niin tosiaan, mähän lupasin edetä jutuissani alapään kautta pissaan ja kakkaan, olen sanani mittainen! :LOL: :ashamed: Hiukka noloo.
 
Moip :wave:

Onnitteluja plussanneille :flower: Kylläpä noita plussia nyt tulee hurjaa vauhtia :) Tarkottaakohan se sit, et ittelläkin on paremmat mahikset vai huonontaako se niitä :whistle:

Tällä hetkellä kyllä näyttäis, et multa meni ekassa imettämättömässä (meniköhän oikein :D ) kierrossa ovis aika vähin oirein ja tosi ajoissa vähän niinkun ohi :( Viime to siis tuli ekat ovissäryt mahaan ja pe aamusta jonkin näköstä limaakin ja sen jälkeen ei oo enää limoja ja yhtä kovaa särkyä, vaikka kylläkin vieläkin on alamaha arka, mutta mutta. En nyt enää kauheesti elättele tälle kierrolle toiveita, vaikka en kyl luovutakaan ja yritystä jatkuu tän viikon ajan ainakin viä. Sillon pe illalla kyllä sitten lähetettiin simpat matkaan ;) , mutta jos se ovis olis ollu sillon aamusta ja kestäny vaan 12 tuntia, ni ei ehkä oo simpat kerenny ajoissa. Tai sit, jos miehellä on tosi sitkeet simpat ja ne olis eläny 4vrk, ni sit ne olis ehkä odotellu siä valmiina :D Minäkö epätoivonen :LOL: Kaikki toivon rippeetkin pitää elätellä :headwall:
Mullahan on kierto aina ollu semmosta 30 pv luokkaa ja ton mun luullun oviksen mukaan tää kierto olis sit joku 25, et sillain olis aika outo, mut ehkä se imetyksen lopetus olis saanu aikaan ton.

Onko teillä, ketkä vaan muistaa, niin ollu jotenkin eripituset (lyhemmät tai pidemmät) menkat heti imetyksen lopettamisen jälkeen?

Entäs sit oviksesta oireilijat, millaset oireet ennen ja jälkeen oviksen teillä on ja kauan oireet kestää? Näitä oireita on varmaan kyseltykin, mut jos ainakin vielä kerran :D .

Tulipa sepustus. Jaksokohan kukaan ees lukee :whistle: Mutta vastailkaahan, ketkä pääsitte tähän asti :)

Lumipyrylle vielä :hug:

Ja +++++++++++ :whistle: kaikille
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Allusmamma, kerroit että negan teit ennen plussaa tässä kierrossa - kiinnostaisi että kuinka pitkään oviksen jälkeen meni että sait plussan?
Nyt on siis noin 7 dpo, kp 20/29 eli kyllähän nyt järjen pitäis sanoa ettei paljon kannata. Mä olen sekopää.
Niin tosiaan, mähän lupasin edetä jutuissani alapään kautta pissaan ja kakkaan, olen sanani mittainen! :LOL: :ashamed: Hiukka noloo.
Hei tuli taas klo puoliyhdentoista älyväläys liittyen sun kakkiteemaan... :ashamed: :whistle: pitäiskö sut kastaa Stinkkeriksi :D :LOL: meniks liian röyhkeeks ? =) hyi mua .. mololla päähän... O===3 *donk*

Joo meil oli vaan se nuhaincidentti ei mitään rippendroppeja kyllä thank good.... jässikkä kyllä vetäis tässä männä iltana sellaiset niskapaskavaipat että ei ollut ylenanto ja itku kaukana kummallakaan meistä kun raavittiin ripuleita sen selkäpiistä.. poika parka :D :LOL:

Ainiin ja se Oviskysymys.. Dpo 9-10 silloi tuli haamuliinin kumminkaiman serkku herkimmällä onestepillä.. ? (15:ko se oli..)


rättipäivät.. imetyksen jälkeen oli kork 5 päivää muutama kierto jolloin en ovuloinutkaan niillä kierroilla... sit oli 7 pvä ei ovista koko kierrossa ja sit oli normintuntuinen ja ovikset plussasin jeejee ! !
MUTTA mulla tuli se tuulimuna silloi kaksi kk imetyksen lopetuksesta joten... mene tiedä..

AM
 
Tässä koneella nyt vielä roikun, joten kuormitan vaikka meijän pinon :ashamed:

Kiitti Allusmammalle vastauksesta :)
Mutta sen verran vielä tarkennan, että mä kyllä oon ovuloinu muutama kierto taaksepäin ja kovilla ovisoireilla, mutta oliskohan tää imetyksen kokonaan lopettaminen sitten saanu jotain muutoksia aikaan? Tai enhän mä ihan sata varma oo, et oliko toi jo ovis vai vasta niitä kasvukipuja, mut eiköhän se pian selviä ja turhaa sitä vielä murehtii. Sitten vasta, kun ne menkan ryökäleet on saapunu (toiv. ei saapuis).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Nyt on siis noin 7 dpo, kp 20/29 eli kyllähän nyt järjen pitäis sanoa ettei paljon kannata.
hyi mua .. mololla päähän... O===3 *donk*
Missäs molossa on noin iso nuppi? :eek: *katsoo kauhuissaan ja hieman kateellisena*

Ja toinen kysymys: tarkottaako dpo päiviä oviksen jälkeen vai mitä ihmettä? ...ei tiiä... :ashamed:

Sain poitsun just ekoille päikkäreille ja ryystän tässä aamukahvia
Ihmettelette varmaan, että aamukahvia tähän aikaan päivästä, mutta juu :ashamed: Me ollaan aamuköllijöitä :saint: Noustiin kymmeneltä ylös aamupesuille, annoin pojalle välipalaa ja laitoin päikkäreille niin kyllä siinä vierähti vajaa 1½h :D Meiän arki taplaa tälleen löysin rantein :p
 
Tervetuoa vaan mukaan kuumeilemaan anniette!! :wave:

Toivotaan kovasti [/b]hippula, että testi vielä muuttuu positiiviseksi!! :)

Ja niin kun päätin, että tätä toista yritetään "rennosti". Että en stressaa turhia, kun sekin vain huonontaa raskautumisen mahdollisuutta. Mutta, ei. Kun ei osaa ottaa rennosti. Alan jo hyppiä seinille, kun tämä odotus on niin pers... Ja nyt vasta mennään yk 1. Entäs muutaman kuukauden päästä..?? Ovis on kyllä nyt käytetty hyväksi niin tarkoin kun mahdollista, joten ei voi muuta kuin odottaa...on vielä niin kauan... :headwall:
Pakko on kyllä nyt yrittää saada ajatukset johonkin muuhun...
Jospa vaikka lähtisi tuon karvaturrin kanssa lenkille, niin unohtuisi tämä "projekti" edes hetkeksi... :whistle:

Kerrankin voi toivottaa suht aurinkoista päivää!! B)
 
AAM
Kiin :wave: huomenta sullekin !! moon täällä tehnyt töitä muka jo 4 tuntia...

kai mä oisin voinut jättää ton molon vähän pinemmäks.. :whistle: :whistle: :ashamed: semmoi keskiverto leka :D :LOL:
dpo = days past ovulation

AM
 
Epätoivoista? sain aamulla haalean viivan ovistestiin, joten panttasin pissaa ja testasin nyt töihin lähtiessä uudestaan. Ja istuin testin vieressä ja hoin että "tummu viiva tummu viiva" :LOL: Ja se tummui, jes jes jes :D :D :D Hulluksihan tässä tulee!!

Allusmamma joo, viittasin vaan siihen uneen, hiiriäititkin kantaa vaan 21 vrk ja saa kokonaisen paketin :heart:
 
Allusmamma sähän käytit one step ovistestejä? Annoitko sä pissan jäähtyä huoneenlämpöön? Vai testasit ihan tuoreesta tavarasta? Mulla on jo kp19 ja ovistestit on niin negatiivisia että oikeen silmiin sattuu...


Terveisin Cassy, joka virallisten tietojen mukaan ei edes käy vauvakuume-sivuilla. B)
 
AAM
Cassy :) :wave: piiiitkästä aikaa...
joo siis annoin seistä pari mintsia ja keksin väkipakolla tekemistä siksi aikaa tyyliin sidoin käteni sängynjalkaan/vein tyhjän roskapussin, kävin koneella.. :whistle: :whistle:
ja huljuttelin sitä purkissa että kylmenis nopeempaa.. :D :LOL:
 
Voi persus mä oon siis tehnyt väärin yli viikon. :headwall: Ja tosiaan jo kp19 että kaipa se ovis on mennyt jos semmoista oli edes. Ja seksiä ei kyllä ole herrastettu, ehei.

Nyt menee taas oikein vahvasti. Jee!
 
AAM
Cassy äh oon mä kyllä tökkiny niitä testejä suoraan kusenlämpimään nesteeseenkin ja ei mtn väliä tullut oliko ovis tai ei.. viimeks kun sen testasin plussan josta sit kantavaksi muutui :) niin en muistaakseni edes odottanut viilentymistä.. että siihen se kuumus tuskin vaikuttaa...

ehkä sulla on vain kierto missä et ovuloi ? :| mulla oli kolme putkeen tm:n jälkeen
 
Voi vitsi teidän juttuja :LOL:

Omppunen: Olen miettinyt ihan samaa kuin sinäkin. Koska tässä kuussa on plussia ropissut urakalla, oman plussan todennäköisyyden täytyy olla ihan mitätön. Minäkö pessimisti?

).( Sairaana ollaan. Kuumetta ei ole, mutta muuten kauhea flunssa. Mahtaakohan tällä olla negatiivinen vaikutus mahdollisen raskautumisen suhteen. Onneksi se ovisplussa tuli jo eilen. Nyt sitten pyöritellään peukaloita pari viikkoa. Tämä vaihe oviksen jälkeen on sitten niin tylsä ja tuntuu kestävän ikuisuuden.
 
Kp21/28-29 vedellään =)
Ovis taisi olla ja mennä jokinen aika sitten, luulisin näin,kärsin silloin siis parin pvän ajan ihan törkeestä alavatsa kivusta |O Kait se on oviksen merkki??Nyt sitten ei ole ollut mitn..

).( Paitsi, kamala väsymys painaa jotenkin, vatsaa nipistelee, tukka rasvanen..Varmaan noist pillereistä kaikki nää kun niit ei enää syö, nii kroppa palaa normaaliks...Ihan hyvä, jo niit tullukkin popsittuu joitain vuosia!!!!

Mutta plussatuiskuja kaikille meille !!! jotka ei olla viel plussattu!!
 

Yhteistyössä