PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

joha on hirveesti plussanneita... voi ku meki muut päästäis pian plussaamaan. mieheltä kysyin eilen et ku sillä on synttärit syyskuussa nii et"oisko hyvä synttärilahja et annan raskaustestin jossa näkyy plussa" mies sano" ois, se ois paras lahja!"
Voi ku niin tapahtuis!! :heart:
olisi ihanaa.... mut ku ei tiedä tuleeko plussa vai ei... :ashamed:
 
Moi!
Viideltä aamulla hipsin testiä tekee ja vaan yks viiva tuli... :(
Menkkamaista oloa ollu pari päivää ja välillä ihan outo (ei menkkamainen) olo alavatsassa.
Aattelin, et jos tätiä ei näy ni ke testaan uudestaan.

Inhottaa ku jo kaks kertaa nähny unta et kaks selkeetä viivaa tullu ja sitku testaa ni ei mitään...
Mutta, kun eka lähti kerta laakista ni ehkä toista saa odotella sit pidempään.

Aletaan kohta grillaa, vaikka ne helteet ei sieltä Virosta yltäneetkään tänne asti.
Veljen perhe tulee grillailee, saapahan jotin muuta ajateltavaa.

Pitäis taas vaihteeks lähtee lepyttelee miestä, on ollu ku kiree ku viulun kieli jo pitempään. Vaikka hän tekee jotain väärin ni vika on kuitenkin minussa...
Joutu imuroimaan (tekee sitä hyvin harvoin) ja sit laitto vääriä kasviksia (yks vieras allerginen, josta kyllä mainitsin) marinoitumaan. Ni siinä se soppa sit on...ja mulle saa sit kiukutella. :'(
Vieraat tulee 1½h päästä joten mentävä on, mun tehtävä on aina pyytää anteeks ja lepytellä...
Oonkohan ihan hullu ku sit viel meinaan toista lasta tähän hel....iin?????
 
AAM
äitikompleksi ja äiti87 :hug: :hug: :flower:

Äityli75 :hug: :hug: :( voi harmi.. ehkäpä parin päivän päästä.. ? :)

n77 poistin sun kp:t ilmoittele leitörs :wave:

aurinkoinen sehän oiskin kiva synttärilahja ukolles :) :) :) toivotaan että toteutuu... +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Heissan!
Onnittelut kaikille plussanneille. Ja pahoittelut heille, joiden plussat eivät pitäneetkään tai eivät jopa edes tulleetkaan :(

Mä kyllä päivittäin käyn lueskelemassa täällä, jos se vähän lievittäis kuumetta. Meillä kun tuo yritys ei vielä ole ajankohtaista. Siis kun pillereitä edelleen syön. Eikä mies ihan täysin ole vielä lämmennyt ajatukselle; mutta eiköhän se aikanaan ;)
Esikon aikana neljännellä kierrolla nappas. Olis jo siis aika jättää pilsut pois, eihän sitä tiedä miten kauan menee että tärppää, saattaahan siinä mennä kauemmin ku edellisellä kertaa. Tai sitten jopa käydä niinku Joannalle :D
Mutta tosiaan onnea vaan kaikille! Mie seurailen taustalla ja ilmottelen aina välillä itestä, ettette luule et oon tipahtanu taustoilta kokonaan pois :)
Hyvää syksyä ja plussa-tuulia :)
 
Kyllä se voi olla pienestä immeisen onni kiinni... Aamulla jo jomotti vähäsen alaselkää. Sivutin koko homman, ja ajattelin se johtuvan huonoista yö unista. Puolen päivän jälkeen sitten ihan yhtä äkkiä kipu koveni. Valitin miehellekin, että ei näin kovaa jomota edes menkkojen aikaan. Mieli ei antanut rauhaa ja kiltisti kipitin pissalle... Hi-hii, ovistestiin vahva plussa!!! :) Vaikkei tässä kierrossa tärppäisikään, mutta ainakin tiedän, että ovuloin, joka oli kultaakin kalliimpi tieto!! Kyllä mieliala koheni niin paljon!!! Ja pakkohan oli tulla heti tänne hehkuttamaan!! :D Toiset iloitsee positiivisista raskaustesteistä, mutta täällä hypitään seinille pelkästä ovis plussasta!!! Hulluna jo varmaan alatte pitämään!! :LOL:
 
Lumipyry :hug: :'( Varmasti olo on ihan kamala :'( En tiiä millä sanoin pystysin lohduttamaan... en varmasti millään :ashamed: Jaksuja :hug: Uutta yritystä vaan.

mami87 Ihan satavarma plussahan tuo on eikä mikään haamu!! :D Onnea :flower:

äitikompleksi Isot onnittelut siullekin =) :flower: :flower:

Mie edelleen odottelen, että päästäisiin asiaan. Ens tiistaina olis vika laastarin vaihto ja sit viikon päästä odottelemaan menkkoja :p

Nasu Nyt äkkiä sitten vällyjen väliin, ettei ovis mene hukkaan :wave: :p Ja plussatuulet mukaan sinne makkariin ;)
 
Lumipyry ole tosi pahoillani. Tällaiseen ei voi mitenkään varautua, ja suru on varmasti hirmuisen suuri. Jaksamista ja uskallusta uuteen yritykseen!

Onnea kaikille plussanneille!!!! TAAS!!!!

Mulla alkoi nyt raskausoireiden kuvittelu (kp19/29): vatsaa nipistelee jatkuvasti samalla tavalla kun esikoisen alkuraskaudessa... :D

Vauvapölyä kaikille!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Heips!

Täällä ilmoittaudun mukaan

Eli ikää 25v. ja kakkosta toivotaan. Yritys kerta on nyt eka. Tikutin oviksen tummana viivana 14.8, mutta päästiin miehen kanssa puuhiin olosuhteiden pakosta vasta 15.8.. joten saas nähdä. Luin tosin, että ovis on vuorokausi-kaks oviksen tikuttamisen jälkeen. Muilla sama tieto asiasta?

Nyt on kp 18/29 ja testata ajattelin 25.8 maanantaina (en kuitenkaan malta odottaa).. tädin pitäis tulla 29.8 joten sormet ja varpaat ristissä jökötän sillon

Lämmöistä sen verran, että nyt on ollu tuolla 37,1-37,4 nuo lämmöt.. niistä jutuista en tiedä oikeestaan muuta kun et jos on vähän koholla saattaa olla raskaana. Mutta toisaalta pysyvät korkeammalla seuraavien menkkojen alkuun jne.. no tiedä näistä, tai siis mä en ainakaan tiedä .

Mutta nyt lueskelen vähän taaksepäin =)
 
Onnea JoannaH ja äitikompleksi :heart: :heart:

Lumipyry :hug: Voi kurjuus, niinkö siinä kävi! Jaksamista sinne!!

Tervetuloa Anniette! Mun ovistesteissä lukee, että paras aika hedelmäitymiselle on 24-48 h ovistestiplussasta, eli teillä ajoitus ihan kohdallaan :)

Omaa napaa.. Täällä ei ovisplussasta tietoakaan, niin kun viime viikolla hehkutin että aina oon plussan saanut kun oon testannut. Että tämäkin vielä, yk 14 eikä edes pääse yrittämään. Kyllä on mieli niin matala :'(

Nasulle onnea ovisplussasta, tiedän tunteen :)
 
AAM
Anniette :wave: UGH täältäkin !! paiskasin sut tuonne listalle..

).( kauhia enneuni tuli viime yönä... saatiin pieni poikavauva unessa 15.09. hassua kun muistin päivämääränkin ja klonajan.. ja klo 08.08... :eek: :xmas: kunnon kantoaika semmoi 1v ja 5kk :D :LOL: :LOL:
pakko oli ukolle sanoa että poika tuli ! :) se vaan hymyili.. heräsin siis keskellä yötä tuon sille sanomaan :D

AM
 
Anniette Tervetuloa mukaan kuumeilijoiden joukkoon.

Sateista alkuviikkoa täältä päijät-hämeestä!!!

Tässä jännäilen mitä tuleman pitää...Onko Ovis käytetty oikein hyödyksi ja onko sitten napannut..Sellainen tunne että tuskinpa =(

Vielä ois viikko jännitettävää, tuskinpa olisi napannut :kieh:
No yritän olla stressaamatta siitä jos ei nyt nappaa,mutta kyllä se harmittaa jos menee monia kuukauksia ettei tulisi, näin luulisin..vaikka yritän olla ettäå EI stressiä, että tulee jos on tullakseen jos luoja suo =)


Mutta plussatuulia kaikille..

 
JOO :wave: täällä kans näin viime yönä toosi outoo unta et mä odotan toista mut se oli niin alussa ja mies oli niin innoissaan kakkosesta ja meillä oli unessaki hirveet hyrräykset päällä et oli siis aika.. kröhöm uni.. :p miehelle kerroin, mies sit vaan "jaahas, hyi sua"

Olis tosiaa ihana lahja miehelle se plussa. jos mies on silloin syntymäpäivänään ulkomailla nii lähetän postissa sille testin et plussa! oii oisin mäkin iha taivaissa!
olis nii Ihanaa!

Tänään ja huomenna ei oo koulua mut illaks menen töihin kylläkin. Ke, to on koulua ja lisäksi ilta töitä molempina päivinä. Perjantai on vapaata eli ei töitä ei koulua!

typykkä on vähä kuumeinen ja viime yön nukkui pätkissä ja itki välillä :ashamed:
 
AAM
täällä kans poika onneks lunssasta parantunut, minä vielä raspikurkkuna mutta sinnikkäänä ämmänä tungin itseni toimistolle.. :D :kieh: räkätautia levittämää.. no ei ny nokka ei enään vuoda mutta kurkku o kohta käheä varmaan. vettä saa juua jatkuvasti :(
 
Minnekkäs minut on viskattu tuolta haamuilijoista? ;) Täällä on plussattu kunnolla mutta työtahti on sen verran kova että ei oo uutisia päässy kertomaan. Jotenka täällä on menossa vasta rv 4+ jotain =)

Onnittelut muillekkin plussaajille :flower:

Lumipyrylle pahoittelut... :hug: tiedän tunteen.. anna kuitenkin ajan kulua ja varmasti se tärppi taas tulee kun ootte siihen valmiita.
 
Nemulle
isot onnittelut! Sun plussaamisesi yk 9:ssä antaa mullekkin taas toivoa...
Paljon tarrasukkia matkaan!

Onnittelut myös muille plussannenille, ette sitten kauaa tässä ketjussa viihtyneet!

Lumipyrylle syvät pahoitteluni asioiden ikävästä käänteestä.
 
Hellou!

Ei oo menkat vieläkään alkanu ja kolme negaa tehnyt :(
Tein lauantai iltana vimppa testin.Oiskohan raskaus pitänyt näkyä lauantaina vai voiko sitä hormonia olla vielä niin vähän?

Lämmöt on vieläkin koholla ja on ollu varmaan jo kaks viikkoo.
Eihän lämpöjen pitäs nousta jos ei ovuloi?
Ois mukava ku ne menkat alkais jos kerta en oo raskaana.Tulis ainakin mielenrauha itelle.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Minnekkäs minut on viskattu tuolta haamuilijoista? ;) Täällä on plussattu kunnolla mutta työtahti on sen verran kova että ei oo uutisia päässy kertomaan. Jotenka täällä on menossa vasta rv 4+ jotain =)

Onnittelut muillekkin plussaajille :flower:

Lumipyrylle pahoittelut... :hug: tiedän tunteen.. anna kuitenkin ajan kulua ja varmasti se tärppi taas tulee kun ootte siihen valmiita.
mitäköhän mä olen sekoillut :wave: :wave: :xmas: :xmas:
sä näytit olevan heinäkuun plussanneissa.. :whistle:
nappaanpas sut tuonne haamustelijoihin ;) (takasin?)..

AM *kylähullu- ennustajaeukko (km-pinon lempiammattinimike*
 
Iik, onnea tuhannesti plussanneille!!!

Lumipyrylle pahoittelut ja suuren suuri halaus!

Ja kun niin vannoin, että en testeihin koske... Silloin viime perjantaina (?) , kun viimeksi kirjoitin, tuli illalla paljon sellaista limaa, jossa oli verisiä viiruja. Ihmettelin, että mikäs nyt, ei kai jo ovis? No limoja ei ole sitä päivää lukuunottamatta näkynyt. Siis mulla, jolla niitä ovislimoja tulee yleensä viikon ajan ennen ovista! Viime yönä kuitenkin tuli töissä yhtäkkiä tosi huono olo ja vasemman munasarjan kohdalta nipisteli tosi kipeästi. Siis huomattavan kipeästi. Ovisoireita siis. Oli sitten pakko äsken kokeilla ovistestiä, vaikka pissa purkissa olikin aika laimeaa. Melkein jo heitin sen näytteen pois. Ja tosi vahva plussahan sieltä samantien pärähti. Ovishan se siellä.
Ihmetyttää vaan, että miksi ei ollut niitä ovislimoja? Ja menkkavuotokin loppui vasta loppuviikosta ( kun kesti niin kauan ), että onkohan tuonne mitään limakalvoa kunnolla ehtinyt edes kertyä? Ovista odotin tulevaksi vasta keskiviikkona. Jos en olis ollu yöllä töissä, olisin varmaan kokonaan missannut ne vaatimattomat ovisoireet. Muuten en olis takuulla testiä tehnyt.

 
Heips!

Täällä ei oireita oikeestaan mitään ja en edes saa kuviteltua mitään :D

Lämmöt mittasin ja on nyt 37,4 ja paleltaa vähän.

Tää teksti on ihan kun mun suusta ... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nova:
Vielä ois viikko jännitettävää, tuskinpa olisi napannut :kieh:
No yritän olla stressaamatta siitä jos ei nyt nappaa,mutta kyllä se harmittaa jos menee monia kuukauksia ettei tulisi, näin luulisin..vaikka yritän olla ettäå EI stressiä, että tulee jos on tullakseen jos luoja suo =)
lähipiirissä tuli vielä raskaus uutisia viime viikolla niin nyt joten kuumeiluttaa vielä asteen enemmän jos se on edes mahdollista :D

Täytyy tosiaan toivoa, että tuo ovis osui nyt sitten oikeaan ja kaikki tyypitkin pääs perille ;)
 

Yhteistyössä