Kiitos onnitteluista! Tänään taas testattu ja kyllä ne kaksi viivaa edelleen testiin piirtyy. Tänään on rv 4+0 ja la olisi 21.8.08. Esikko syntyi jo rv 35 niin saa nähdä miten tämän kanssa käy ,jos matkassa pysyy. Neuvolaan soittelen ehkä ensi viikolla tai vasta joulun jälkeen. Meillä on niin ihana ,kun ultrataan joka kerta, niin siksi haluaisi ajan jo pian.
memmuli. Minä imetän edellee. Enää kylläkin vain illalla vähän. Menkat mulla alkoi toukokuussa ,mutta ehkä ensimmäinen kunnon ovis oli vasta tässä kierrossa. Pari kiertoa tätä ennen tikutin ,mutta kunnon ovisplussa en koskaan saannut. Haamuja vain. Kun tässä kierrossa kävin siellä gynellä ,niin hän myös epäili ,että kunnon ovista ei ole aiemmin ollut ,kun kierrot heitelleet yms. Hän sanoin ,että joillakin hyvinkin pienet maitohormoonimäärät saavat aikaan ovuloimattomuuden ja toisilla ei vaikuta niin paljon. Mulla alkoi kierrot tasottu pikku hiljaa sen jälkeen ,kun vähensin imetystä kahteen ja sitten yhteen kertaan. Nyt uuden raskauden myötä on tuntunut maidon erityksen loppuvan ihan kokonaan.