PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Onnittelut ponille.

Itse aloitan tikuttelua taas pikkuhiljaa, jospa vaikka saataisiin taas ovis näkyviin. Tänään kp 8 ja viime kierrosta se näkyi siinä 15 päivän tienoilla, ellen nyt ihan väärin muista.

Onnea kaikille plussanneille!!Täällä ollaan oltu taas nettikatveessa joten en oo päässy teijän elämää seuraileen.Ootteko muuten huomannu että kun ite haluis tulla raskaaks niin niitä raskaana olevia on ihan jokapuolella!Oltiin viikonloppuna ideaparkissa ja siellä niitä meni maha pystyssä lähes joka toinen, ja mä olin kateellinen...Tän on pakko olla joku salaliitto :kieh: Täällä joku pohti sitä omaa jaksamista sit kun on kaks lasta ja mä oon kans miettiny et voi olla aika raskasta aluks, varsinkin jos tulossa on samanlainen ku poika joka ekan vuoden aikana nukku yhteen menoon max 2 tuntia...mut sitte sen näkee.
Täällä ollaan kans laitettu jo joulua, eilen saatiin piparkakkutalo tehtyä, ihan ekaa kertaa tein ja sen on kyl näkönenki :LOL:
Ollaan koitettu miehen kans nyt joka toinen päivä pöllytellä patjaa mut se pirulainen on vaan niiiiiin vaikee saada innostuun.Luulis joka miehen olevan tyytyväinen ku sais vaikka joka päivä mut ei tää...nyt tuli 2 päivän tauko kun mä en yksinkertasesti jaksanu sitä maanitella ja houkutella.Huoh. tulipas siinä taas omaa ).(
Memmuli84 tsemppiä oviksen bongaukseen!! Toivotaan kaikille ovista ja peiton pöllyttelyä!!

Onnea poni :flower:
daydreams musta tuntuu ihan samalta, että kaikki muut on ympärillä raskaana. kyl tää on selvästi joku salaliitto :LOL:
Meillä kans pöllytellään joka toinen päivä, jos miehen vaan saa innostumaan...

Oviksen bongailuja kaikille ja hyvää joulun odotusta :xmas:

Kyllä, ihan selvästi salaliitto :LOL: Tosin en oo ihan kateellinen niille jotka ovat ihan viimeisillään, koska haluan aluks olla ihan vaan raskaana =) Kaikki se jännitys, ekat potkut ym. Voi kun tulisi pian se aika.
Mut takas todellisuuteen... Kohta ajattelin testata ovistestiä, katotaan mitä tulee. Hitsi, sekoittaakohan imetys vielä tätä homma? Kun täällä oli joku joka imetti vielä ja vasta lopettamisen jälkeen raskautui. Jos ei tästä tärppää niin sit vissiin alan lopettaa imetyksen. Ehkä.

Meillä ei sekstailla ku pari kertaa viikossa jos sitäkään. Ja kohta tulee jo 2 viikon tauko! Menkat vähän pitkitti. No, jospa ukko pian innostuis :heart: Stressiä vissiin on, työjutut päässä pyörii. Kunhan viikonlopun tienoilla edes vähän=) Paitsi et lähtee pikkujouluihin kauemmaks, äh.. Ei passaa itekää liikaa miettiä, eikös stressi esim. voi siirtää ovulaatiota tai jäädä jopa tulematta?

Nyt pitää lähtee laittaa pyykit kuivumaan! :wave:

Hei vaan taas pitkästä aikaa!

Mulla alkaa olla jännät paikat, kp:t 29/28 ja täti yhä poissa. Mutta myöskin testi jonka aamulla tein oli nega..
Joten hieman ihmeissäni täällä olen. Oireista sen verran, että lämpö koholla 37.1 ja rinnat (erityisesti nännit) hurjan arat. Sitten toi vatsa, se on ollut viimeiset neljä päivää ihan oudon tuntuinen. Ei varsinaisesti menkkasärkyä vaan laajempaa jomotusta koko lantion ja alapään alueella. Kovaksi en voi kipua kuvailla, pikemminkin häiritseväksi. Öisin varsinkin jatkuva jomotus ja paineen tunne alavatsalla. Pissattaa jatkuvasti sen paineen takia. Kaksi viimeistä yötä on mennyt pyöriessä ja valvoessa koska vatsaa särkee. :/
No eipä tässä auta kun odotella muutama päivä eteenpäin ja testailla loppu viikosta jollei tätiä näy.

Hurjasti onnea aiemmin plussanneille! :flower:

:heart: haaveilija-08

Kiitos onnitteluista! Tänään taas testattu ja kyllä ne kaksi viivaa edelleen testiin piirtyy. Tänään on rv 4+0 ja la olisi 21.8.08. Esikko syntyi jo rv 35 niin saa nähdä miten tämän kanssa käy ,jos matkassa pysyy. Neuvolaan soittelen ehkä ensi viikolla tai vasta joulun jälkeen. Meillä on niin ihana ,kun ultrataan joka kerta, niin siksi haluaisi ajan jo pian.

memmuli. Minä imetän edellee. Enää kylläkin vain illalla vähän. Menkat mulla alkoi toukokuussa ,mutta ehkä ensimmäinen kunnon ovis oli vasta tässä kierrossa. Pari kiertoa tätä ennen tikutin ,mutta kunnon ovisplussa en koskaan saannut. Haamuja vain. Kun tässä kierrossa kävin siellä gynellä ,niin hän myös epäili ,että kunnon ovista ei ole aiemmin ollut ,kun kierrot heitelleet yms. Hän sanoin ,että joillakin hyvinkin pienet maitohormoonimäärät saavat aikaan ovuloimattomuuden ja toisilla ei vaikuta niin paljon. Mulla alkoi kierrot tasottu pikku hiljaa sen jälkeen ,kun vähensin imetystä kahteen ja sitten yhteen kertaan. Nyt uuden raskauden myötä on tuntunut maidon erityksen loppuvan ihan kokonaan.

Tunnustan, sorruin tilaamaan ovis- ja raskaustestejä |O Huvikseni kokeilin äsken yhtä ovistikkua ja siihen ilmeistyi selvä viivanpaikka! Ei ollut haamua, väriä ei ollut lainkaan vaan ihan selvä viivanpaikka ilmeistyi 5 min sisällä ja näkyi kauempaa ja ilman tihrustelua. Onneksi tuli kokeiltua etten sitten turhaan ihmettele jos raskaustesteihinkin tulee! :headwall:

haaveilija-08: Älä vielä luovu toivosta! Millä testillä testasit? Pidetään peukkuja että seuraava testi näyttää sitä kaivattua plussaa ;)

Story: Mistä tilasit ovistikkuja? Oletko huomannut saman kun mä, että viivanpaikka näkyy selvästi? Ilmeisesti nuo ovat jotenkin huonoja, toivottavasti raskaustestien kanssa ei ole samaa ongelmaa ettei tarvi sen takia pettyy :snotty:

Moikka!

Täällähän on plussauutisia! Onnea munkin puolesta :heart:

Mulla on kp 20/28. Olen havainnut pientä nipistelyä ja menkkakipuilua vatsassa. En ole raknnellut pilvilinnoja mahdollisen raskautumisen takia vaan yritän jaksaa odottaa ensiviikkoon, josko menkat tulis tai jättää tulemati? Myönnän kyllä, että tilasin eilen ovis ja raskaustestejä valmiiksi. Toivottavasti ovistikuille ei tule enään tarvetta. Ehkä ne tulevat huomena postissa?

Tänään pidin siivouspäivän. Poika oli nukkumassa niin äiskä sai huseerata rauhassa. Meillä ei kyllä pelätä imuria vaan sen perässä kontataan ja ängetään joka rakoon ettei vaan pääse imuroimaan :LOL: Kunhan poika kasvaa täytyy ostaa omat pikku siivousvälineet sille.

Mukavaa tiistaita kaikille :wave:

dodiih.. lauantaisen negan jälkeen on oireet vaan lisääntyny ja tänään sitte vihosta viimein tuli aconin testit kotiin!

HAAMU tuli että parähti!!!!! vaaleampi kuin kontrolliviiva mutta selkea viiva kuitenkin! ihanaa kun ei enää pelota mikä mua vaivaa.. :heart: :D

Poni06 :flower: Jennika1983 :flower: millimenninkäinen :flower: Onnea teille plussasta!!!! Paljon tarraisia sukkasia pikkuisille! :heart: :wave:

haaveilija-08 Peukut pystyssä!!!! =) :wave:

Ovikseen onnea sen bongaajille!!! ;) :wave:

Omaa... kp14/31 ja digitestissä sarven kärki vasta täyttyi! :p

Onnea minimennikkäiselle!

SadButTrue tilasin ovistestit kotitestit.com:sta. Viimeksi kokeilin mammaksi.fi:n liuskoja, mutta näillä uusilla sain todella selkeästi plussaviivan. Voihan tosin johtua myös hormonitilanteesta, mutta jotenkin ne tuntuivat todella selkeiltä. Ihan hyvä, että tikut tuli tilattua, koska en ole ainakaan vielä tuntenut minkäänlaisia ovisoireita! Ei nippailuja, valkkaria tms.
Peukut pystyyn, että tärppäis...

Iltaa kaikille!Ja superhyper onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: :flower: :flower: on se niin kummaa että joillakin tärppää heti ja joillain ei ,ei sitten millään!!!Mutta tässä ketjussa olevilla tärppää kaikilla-joohan... :D meikäläisellekin tuli ovis,eli pidempi kierto tässä kuussa-yes!Mieskin ehti kotiin petipuuhiin ajoissa...nyt sitten peukut pydeen ja parin vkon päästä 22-23 vm.jouluaattona pitäs tätin tulla tai sitten testaillaan B) lentsukin alkaa helpottaa ja jouluvalmisteluita tehty joten eiköhän tämä tästä!Mites muuten te varsinkin jotka pidempään yrittäneet,elättekö ihan "normaalia" elämää varsinkin kierron puolivälin jälkeen kuitenkin siis ennen oletettujen kk tuloa eli käytättekö alkoholia yms.ja tietty lääkkeet kantsii pyytää sellaset joita vois myös raskaana ollessa käyttää jos siis tarvis,mutta kun eihän sillä väliä ennenku ne menkat todella on myöhässa et mitä on "tehnyt" ts.ei vaikuta vauveliin viel siinä vaiheessa...ymmärsiköhän joku pointin.. ;) aattelin ku la-iltana poitsun syndet ja kaveri pariskunta jää istuu iltaa ni varmaan voi glögiä nautiskella kupposen...?(vähäks tää on säälittävää vouhkausta!) :LOL: nyt hyvät yöt!

Jouskari-80: Mä elän normaalia elämää, käytän alkoholia (en nyt joka päivä, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan), otan särkylääkeen yms. Tiedän niitä jotka jo yritysaikana elävät kuin raskaanaolevat. Itse luotan siihen ettei siitä ole vielä mitään haittaa vauvalle ja ehtii sitä sen 9 kuukauden aikana olemaan kunnolla ;) Meillä kun viimeksikin oli yritystä 2 vuotta niin se on aika pitkä aika olla "turhaan" juomatta. Nyt mä kuulostan jo pahasti alkoholisoituneelta joten ehkä en sano enää mitään :ashamed:

Story: Nuo on kanssa kotitestit.comin testejä. Hmm... :/ Jospa aikani kuluksi tekisin tänään taas yhden ja katson mitä siihen tulee. Kp 25 (kai) niin ei tässä muutakaan tekemistä vielä ole :D

Luin eilen illalla www.peeonastick.com (täällä paljon mainostettu sivu, mutta uskokaa vaan niin se on tosi hauska :D ) että edes ovistikun vahva plussa ei vielä takaa että ovis todella tapahtuu!! |O Vasta jos tikku on plussa, lämmöt nousee ja limaa tulee on todennäköistä, että ovuloi :headwall: Miten aika riittää tuohon kaikkeen?! Mittailla lämpöjä, tutkia limoja ja pissata tikkuihin :| Tänään on taas sellainen olo, että taidan jättää nuo kaikki tekemättä :snotty:

Ja onnea millimenninkäinen :flower: =)

Isot onnittelut millimenninkäiselle :flower: Jouskari-80 meillä tosiaa 10kk yritystä takana ja en kyllä oo sen kummemmin vältelly juomista tms. kerran taisin testata ennen juomista että oonko raskaana, mut sillonki oli menkat pari pv myöhässä et mä olin jo ehtiny kuvitella vaikka mitä :LOL: Enkä tosiaan aijokaan ruveta elämään niinkun muka olisin raskaana, mistä sitä tietää kauan tässä vielä menee.Nyt on kyllä alkanu mietityttään et pitäiskö mennä lääkäriin kun en mä ees teidä että ovuloinko vai en...en tosiaan oo jälkitarkastuksen jälkeen käyny gynellä ja siitä nyt on jo yli vuosi, mua vaan niin hirmusti inhottaa mennä sinne :ashamed:
Mitään ovistikkujakaan en halua koska mies on niin niitä vastaan enkä pystyis niitä salaileen kun ei meillä oo ees vessassa kaappeja :D
Haaveilija-08 toivotaan ettei se täti sinne osoitteeseen kurvaa!
Plussa tuulia kaikille, tää lähtee nyt pyykkäämään!

Onnittelut millimenninkäiselle!

Minä juon vain kun on menossa kp 1-10. Viime raskaus oli yllätys ja olin juonut itseni humalatilaan alkuraskaudesta tietämättä raskaudesta. Siinä sitä sitten oltiin. Pohdin koko hemputin raskauden, että enkai nyt vain ole vahingoittanut vauvaa mitenkään. En jaksa miettiä samaa asiaa enää seuraavaa 9 kuukautta, siksi jatkossa juon vain alkupäivinä. Joskaan en kyllä juuri edes juo.

Heissan!

Nyt voi "yritys" alkaa!!!

Kierukka poistettiin tänään. Jee... Eli mut vois siirtää sinne yrittäjien pinoon. Varsinaista yritystä meillä ei varsinaisesti ole eli mennään tjot meiningillä. Eli nyt olis 13/27-30. Olen aivan innoissaan jo pelkästä siitä että nyt on vihdoinkin mahdollisuus raskautua. Mutta nyt pitää jatkaa töitä... :wave:

voi että, aivan ihanaa poni ja millimenninkäinen !
hurjan paljon onnea teille!

itellä on vähän huonot fiilikset, musta tuntuu etten mä olekkaan ovuloinut.. kun ei ole mitään merkkejä.
toimittu kyllä ollaan ja onneks ukkeli täysillä mukana, ei tarvii houkutella. :)
et pahalta näyttää. taidan tilata niitä ovistikkuja et tulisko niihin mitään viivoja sit ensi yrittämällä. nyt pitäs vaan unohtaa koko homma ja keskittyy johonki muuhun, vaikka jouluvalmisteluihin joita en ole aloittanutkaan.

mutta toivon kaikille plussaonnea kuitenkin! :heart:

millimenninkäinen onnea :flower: . Tuolla odotuspuolella ollaankin samassa pinossa.

daydreams ja muut oviksen epäilijät. Suosittelen gynellä käyntiä. Mulle oli ainakin todella hermoja raastavaa tuo yritääminen ,kun en tiennyt oliko ovista. Ja eikä sitä tod. näk. ollutkaa ennenkuin tässä kierrossa ,jossa tärppi tuli. Kp 15 gynellä ultrassa juuri irtoamaisillaan oleva munasolu bongattiin ja illalla kunnon oviskivut. Näitä kipuja ei ollut ikää aiemmin. Simppatoimitus silloin illalla ja peli selvä :) .

-poni rv 4+1

millimenninkäiselle onnittelut plussasta :flower:

jouskari ihan normaalisti täälläkin elellään. Yheksäs yk menossa, joten en myöskään viitsi elellä ku olisin raskaana. Ja ompahan vähemmän paineitakin raskautumisen suhteen, ku elää normaalisti :D

Tuleeko muillekin viivanpaikkoja ovistesteihin? Oon tehnyt kahtena päivänä ja molempiin tullut. Tilasin ne kotitestiltä. Nyt on ihan erilainen tunne kuin ennen menkkoja. Tuntuu paljon liukkaammalta :LOL: Ja eikös se olekin ennen ovista? Ja sit sen jälkeen tulee kuivakausi vai miten?

Nasukan laitoin "oikealle listalle" aiemmin jo. Kiva kun pääsette tositoimiin=)

Katotaan täs typykän kanssa joulukalenteria :) Ihan kun tuo vielä mitään ymmärtäisi, sama mitä tulee töllöstä, aina tuijottaa! Illalla vasta avaan telkkarin, ei muuta tekiskään jos päivän auki olisi :D

Meidän työehtosopimus on uudistunut viime raskaudesta. Nyt työnantaja maksaa ekat 4 kk palkkaa äippäloman alusta! Tuleekohan se jos ei ennätä käydä töissä? Kun en siinä viittinyt rueta kyselemään, ois vielä luullut et ollaan jo suunnittelemassa seuraavaa=) Kysyihän se pomo (sanoi tosin et eihän minulla ole oikeutta kysyä ) et meinataanko, mut en oikein sanonut mitään. Aluks sanoin että ei, mut sen verran kuitenki kerroin et oon aina halunnut enemmän kuin yhden!
Mut eri asia tuleeko sitä toista! Toivottavasti :heart:

Yhteistyössä