Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa kaikille!
Mitäs meinaatte parin päivän aikana tehdä? Työssäkäyvillä vapaata?
Mä muistin et linnanjuhlat ois jo tänään, eipä ookaan. En tosin kato niit mut anyway! Tää mamma lähtee tänään käymään parilla sidukalla
Ai että, ihana päästä vähän tuulettumaan :heart: Pitkästä aikaa mun ystävä tulee käymään ja yhdessä lähtetään sit! Pitää vaa koputtaa puuta ettei huomenna oo krapula :headwall: Varovasti ku ottaa ni hyvin menee=)
Omasta navasta vaa sen verran, et eipä ollu ikinä näin runsaita menkkoja ku nyt on! Tosin ei koskekaan ollenkaan! Mä jo varauduin hirmu tuskiin mut mitä vielä! Täähän on ihan piece of cake
En kyl muistanu et miten ällöä voikaan olla... yök :/ Jospa täti pian lähtee täältä ni päästään yrittelemään.
Tilasinpa sit niitä ovistestejä, kotitestillä oli tarjouksessa 21 testiä 21?! Joten salaa tilasin. Enkä ole vieläkään kertonut.
Miten muut,
kerrotteko miehelle kun on ovis tulossa? Pitäisiköhän salata niin ei tuu sit suorituspaineita jos satun oviksen bongaamaan.. Ja jos ei meinaa silloin seksi kiinnostaa niin vihjais vähän et nyt on se hetki
Juu, niin taidan tehdä!
Sit omat jutut sikseen...
Tervetuloa joukkoomme
SadButTrue jännäilemään! Jos haluat ilmoittaa esikon sukupuolen ja syntymäkk ja vuosi niin laitan etusivulle! Mut ei mikään pakko ole =)
HotCoffee Vai niin se täti löysi teillekin! Ihme muija kun kaikkien osoitteet tietää :kieh: Mulle iski pari päivää ennen sitä hirveet makeanhimot, suklaata täälläki piti saada! Niin se tais olla aiemmin, kai jotain PMS-oireita...?
Mitens
Jennikan olo, onko tullut vieläkään mitään oireita? Jännää jännää!!!
Entä
coatrack, ootko testannut vielä varmistuksen? Ja mitä muuta kuuluu?
Sit vähän huutelen
Rhondan ja
tiinu123:n perään..
Teillä näkyy kierrot olevan aika pitkällä et mitens teillä voidaan, joko paksusti