PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

jennika - Onnea haamusta!!! :flower: Toivotaan, että se siitä vahvistuisi!

HotCoffee - :hug:

Omaa napaa... kaksi ovistikkua käytetty. Ma oli ihan puhdas nega, eilen hailakka haamu. Joten toiveissa olisi lähipäivinä viivan vahvistumista!

Nyt pitänee lähteä likan kanssa muskariin!!

Kai teidän seuraan saa liittyä? :wave: Jos uskallan myöntää tämän edes itselleni, mutta ilmeisesti se täytyy. Me virallisesti yritetään nyt pikku kakkosta :D Yk2 menossa ja kp, hetki tarkistan, 19. Kierrosta ei mitään tietoa, edellinen oli 40 :/ Esikoinen on clomit + terot tulos, vielä ne ei ole käytössä. Yritetään vähän aikaa ihan luomusti kun vielä ei vauvakuume ole niin hillitön etteikö tässä malteta muutama kuukausi odotella ;)

Kysynkin heti ekana neuvoja eli voiko ovis tuntua selässä? Menkkamaista jomotusta ollut jo pari päivää alaselässä. Voihan tämä tietysti johtua ihan vaikka lihaskrampista mutta aina sitä vaan liittää kaikki mahdolliset, sekä mahdottomat oireet, tähän ovis/raskaus soppaan :ashamed:

Taidampa keittää vielä toiset aamukahvit, joten palataan asiaa myöhemmin :p

SadButTrue tervetuloa mukaan!

mietin tossa että jos lasken mun vanhan kierron mukaan ja ei tota mukaan sitä kierukan poistosta seurannutta vuotoa niin mullahan pitäis täti tulla perjantaina.. eli pitää varmaan varmuuden vuoksi testata perjantaina kun olen pikkujouluihin menossa.. periaatteessa ei ole oireita mut jos toi menkkakipu mikä on kestäny pari viikkoa ja se et mulla kolmatta aamua maha aivan kuralla niin oliskin oireita jostain.. :ashamed: taidan vaan toivoa liikaa... mut nyt töihin!!

Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa kaikille!
Mitäs meinaatte parin päivän aikana tehdä? Työssäkäyvillä vapaata?
Mä muistin et linnanjuhlat ois jo tänään, eipä ookaan. En tosin kato niit mut anyway! Tää mamma lähtee tänään käymään parilla sidukalla :D Ai että, ihana päästä vähän tuulettumaan :heart: Pitkästä aikaa mun ystävä tulee käymään ja yhdessä lähtetään sit! Pitää vaa koputtaa puuta ettei huomenna oo krapula :headwall: Varovasti ku ottaa ni hyvin menee=)

Omasta navasta vaa sen verran, et eipä ollu ikinä näin runsaita menkkoja ku nyt on! Tosin ei koskekaan ollenkaan! Mä jo varauduin hirmu tuskiin mut mitä vielä! Täähän on ihan piece of cake :LOL: En kyl muistanu et miten ällöä voikaan olla... yök :/ Jospa täti pian lähtee täältä ni päästään yrittelemään.

Tilasinpa sit niitä ovistestejä, kotitestillä oli tarjouksessa 21 testiä 21?! Joten salaa tilasin. Enkä ole vieläkään kertonut.
Miten muut, kerrotteko miehelle kun on ovis tulossa? Pitäisiköhän salata niin ei tuu sit suorituspaineita jos satun oviksen bongaamaan.. Ja jos ei meinaa silloin seksi kiinnostaa niin vihjais vähän et nyt on se hetki ;) Juu, niin taidan tehdä!

Sit omat jutut sikseen...

Tervetuloa joukkoomme SadButTrue jännäilemään! Jos haluat ilmoittaa esikon sukupuolen ja syntymäkk ja vuosi niin laitan etusivulle! Mut ei mikään pakko ole =)

HotCoffee Vai niin se täti löysi teillekin! Ihme muija kun kaikkien osoitteet tietää :kieh: Mulle iski pari päivää ennen sitä hirveet makeanhimot, suklaata täälläki piti saada! Niin se tais olla aiemmin, kai jotain PMS-oireita...?

Mitens Jennikan olo, onko tullut vieläkään mitään oireita? Jännää jännää!!! :)

Entä coatrack, ootko testannut vielä varmistuksen? Ja mitä muuta kuuluu?

Sit vähän huutelen Rhondan ja tiinu123:n perään.. :whistle: Teillä näkyy kierrot olevan aika pitkällä et mitens teillä voidaan, joko paksusti ;)

jennikalle toivon viivojen vahvistusta!

empulle myös toivon viivojen ilmaantumista sinne tikkuun!

HotCoffee :hug:

SadButTrue: tervetuloa joukkoon!
Meillä esikko tehtiin clomien avustuksella ja nyt ekaa kiertoa clomit taas kyydissä.

memmulille mukavaa iltaa!

Ja sitten oma ).(
Ukko lähti eilen illalla kympiltä töihin eikä ole vieläkään kotiutunut..
eli puuhastelut on nyt jäissä ainakin tänään ja varmaan huomennakin.
Toisaalta kp10 on vasta perjantaina ja siitä etiäpäin varmaan ovis.
Mä oon kyllä ukkoa valistanut hyvissä ajoin et milloin on otolliset ajat :whistle:
Niin itsenäisyyspäiväksi ei muuta kummempaa ohjelmaa ole kuin piparien leipomista. Saapa nähä mitä pikkuneiti moisesta puuhasta tuumaa. :p

Kaikille hyvää itsenäisyyspäivää ja paljon uusia pikku kansalaisia! :wave:

Memmuli - Mukavaa iltaa! Meillä mies on kanssa hyvin tietoinen näistä "tyrkkypäivistä" - kuten niitä itse nimittää.... :LOL:

Tänään testissä taas hieman vahvempi viiva kuin eilen. Peittoja on meillä kyllä pöllytelty todella ahkeraan, että ainakaan yrityksen puutteesta ei voi syyttää!

Mulla menee pyhät töissä :( . Teen keikkaa omalle työpaikalle ja kun miehellä on vapaata niin mä joudan töihin hakemaan pyhälisät kotiin! Ei kyllä taas oikein huvittais yhtään...

Mulla on maanantaina aika viisurin poistoon |O . Se on vika mutta joudutaan poistaa leikkaamalla. Arveluttaa onko toimenpiteellä mahdollisesti vaikutusta ehkä juuri tapahtuneeseen hedelmöitykseen? Pitää ehkä mainita asiasta lääkärille. Tekisi mieli perua koko aika, mutta kun sitten oisi hampit kunnossa ja tätä on lykätty ja lykätty...

Mutta nyt sohvalle lepäämään kun tyty vielä nukkuu. Kaikille hyvää itsenäisyyspäivää!!!

Mulla on nyt jos joninlaista oiretta, mietin, et oliskohan ovulaatio käsillä? Eilen tuli tosi paljon limaista vuotoa, ja tänään on mahaa juilinut ikävästi koko päivän. Tai sit enteilevät jo kuukautisia. No, pitää merkata päivä kalenteriin, ja katsoa että tuleeko kuukautisia vai ei, että tietää sitten milloin olis hyvä testailla :)

Muakin houluttais vähän kokeilla ovulaatiotestejä, jos ei heti tärppää niin voisin niitä ens kiertoon hommata.

Ollaan oltu miehen kanssa suhteellisen aktiivisia viime aikoina, olisko ollut eilen peräti 5. kerta tässä kierrossa! Tällaista tahtia ei ole ollut siten esikoisen "teon" jälkeen, ja mies jo nurisikin, että mä haluan siltä vain siemeniä... :kieh: No, eipä tuo nyt valitakaan.

Meillä tää päivä menee ihan kotosalla, aamupäivällä oltiin vauvakerhossa ja muskarissa. Mies on iltavuorossa, ja tulee vasta yhden pintaan kotiin. Huomenna vois aamupäivällä vaikka siivota, sitten askarrella vähän jouluortteja ja illemmalla mennä sitten kavereille katsomaan linnanjuhlia. Heillä on myös pieni tyttö, tosin ei näistä nyt vielä toisilleen seuraa ole, mutta kuitenkin.

Mukavaa itsenäisyyspäivän aattoa kaikille!

Heips!
Liittyisin mukaan, jos vielä sopii...
Elikkä tosiaan pikkukakkosta tässä ollaan yritelty jo pidemmän aikaa, tai ainakin musta tuntuu pitkältä... Nyt olis menosssa yk9 ja kp2/26-28. Varasin vyöhyketerapia ajan tälle kierrolle jos siitä vaikka olis apua ja varmaan täytyy ottaa takas ovistikut, mutta jättää kertomatta miehelle, että tikutan ja koska ovis on, ettei tule suorituspaineita :LOL:

Esikoinen on ihana pikku mies ja 10/06 :heart: Harmittaa tosiaan kun ei ole oviksesta tietoakaan. Mies ollut niin paljon töissä taas vaihteeksi, että aikaa lapsenteolle oli vain viikonloppuna :/ Tuliko muuten, asiasta tietävät, ovislimaa oviksen aikana, ennen ovista vai sen jälkeen? Pitäisi varmaan tikuttamista harkita vaikka tiedänkin että ilmeisesti en ovuloi ilman clomeja. Toisaalta sitä suuremmalla syyllä pitäisi ovistikkuja kokeilla :whistle:
Memmuli84: En tiedä millon ovis on, jos on ollenkaan, mutta en kerro miehelle edes missä kierron vaiheessa mennä. Just sen takia ettei tulisi "paineita". Kaipa toi kuitenkin on sen arvannut kun aina jossain vaiheessa en suostu kieltävään vastaukseen ;)
Emppu80: En usko, että vaikuttaa mahdolliseen raskauteen toi viisurin poisto. Multa poistettiin viimeksi rv27 (jos oikein muistan) eikä sille ollut mitään estettä. Eivät ota röntgenkuvia, mutta jos niitä ei tarvita niin en usko että on haittaa. Ei siitä varmastikaan ole haittaa jos vielä lääkäriltä varmistaa :)

Mutta nyt laitan noi tiskit koneeseen ja miehen perässä saunaan :p

Mulla tuli ovistestiin vaaaalea plussa!!!!!
Se siis on tekemässä tuloonsa!!!
Musta tuntuu ihanku ois tehny positiivisen raskaustestin,ihan yhtä onnellinen olo.
Ainaki mussa EHKÄ tapahtuu jotain!!!!
Nyt on siis kp11.
Jipiaijee. :D

Iltaa kaikille!Ovis lähestymässä,ainakin tähän asti olen sen aina tuntenut;ensin pupuilu halut kasvaa,sitten alkaa limat ja lopuks juiliva toispuoleinen kipu alavatsalla,koko homma ohi n.2vrk...pupuiltiin eilen ja tänään mies lähti reissuun ja tulee vasta sunnuntaina!!! |O Eli vähän huonolta näyttää tämä ajoitus tällä kierrolla;tosin vasta 1 yrityskerta :D tää on hullua,sovittiin että "tulee jos on tullakseen" ja ei tehdä tästä mitään "tekemällä tehtyä"..ja täällä sitä taas roikutaan muitten kanssasisarten mukana :wave: =) no jokatapauksessa viime kierto oli 29 mut muutama sitä edellinen 31 jopa 33 joten silloin ovis olis vasta su tai ma...jotain mahiksia ehkä olisi silti...muuten tietääköhän kukaan vaikuttaako särkylääke ovikseen/kautta mahdolliseen hedelmöittymiseen??Luin jostain että vahva särkylääke voi siirtää ovista tai jopa estää sen poikkeuksellisesti yhden kierron ajaksi..tuli otettua pari 400mg viime vkonloppuna kun oli pää kipiänä illan rientojen jälkeen.. :ashamed: meillä esikko mummilla loppuvkon ja isäntä siis reissun päällä,itse jäin kotiin kissan kanssa ja töitä painamaan-yrittäjän on yritettävä B) plussatuulia kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää ja joulun odotusta!

Heippa kaikki uudet ja tervetuloa :wave:

Sain juuri joulukorttikuvat lähettyä kehityksille. Ihanaa. Tänään oli tytön kanssa kolmas ja onneksi viimeinen kuvaussessio. Se toi toivotun otoksen ja sain kuvat lähettyä. Tänään olimme myös lahjoja ostamassa. Niitäkin löytyi hyvin.

Jouskari Itse ajattelisin vahvoilla särkylääkkeillä ihan resepti lääkkeitä. Kylläpä nuo käsikauppalääkkeet kaikki ovat melko mietoja ja turvallisia.

Täällä Itsenäisyyspäivä menee normaaliin tapaan. Mies tosiaa yön töissä ja minä illan. Päivällä tuumattiin ravintolassa käydä syömässä.

).( Täällä vaan odotetaan. Mitään tuntemuksia ei ole. Ja kun niitä ei ole niin tulee sellainen olo ,että ei ole tärppi käynnyt. Testit jo polttelee kaapissa.

Öitä ja plussatuulia+++++ :heart:

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Tervetuloa mukaan SadButTrue ja cristina :wave:

Ninnurainen: Plussa se on ovisplussakin, Onnea!
Mäkin oon miettiny tota tikuttelua, sais tietää ovuloiko sitä ollenkaan, ei tulis sitten pettymyksiä kuukausi toisensa perään... Toisaalta, mulla on niin pitkät kierrot (eikä oviksen ajankohdasta mitään hajua), että tikkuja kuluis mielettömästi, sais ostaa jonku mega-packin :LOL:

Jokos jennikan haamu on vahvistunut kunnon plussaksi? Toivotaan kovasti, että näin tapahtuisi.

Tänään leivotaan pojan kanssa "terttuja" ja sitten juodaan "glögliä" ja varmaan niitä Linnanjuhliakin tulee ainakin toisella silmällä seurattua.

Memmuli: coatrack on jo tuolla meidän elokuisten listalla, on varmaan unohtanu ilmoitella :heart: Tulin kurkkaileen että mites täällä voidaan, tää oli niin ihana pino :saint: Melkein joka päivä täällä käyn lueskelle ja mielessäni tsemppaan teitä..että elomasuihin mahtuu vielä :D
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Eipä näin pyhänä se Kusti polje... :( 5 testiä tilasin edellispäivänä, jotenka huomenna toivottavasti saan(mme) tietää jäikö vierailuni täällä näin lyhyeksi =)

Mitään oireita ei edelleenkään ole, ei edes menkkaoireita. Pakko vaan odotella huomiseen... :/

Jouskari-80: Kerron nyt mitä mun gynekologi mulle sanoi, en halua yleistää joten jos jollekin on kerrottu toisin, hyvä niin! Hän sanoi, että ibuprofeenia (Burana jne) sisältävät särkylääkkeet saattavat vaikeuttaa raskautumista. Riippuu kuulema hieman mihin aikaan kierrosta ottaa ja paljonko. Tuskin yhdestä haittaa on. Mutta voi siis vaikuttaa. Parasetamolia sisältävät (Panadol jne) ovat turvallisia ja niitä suositteli. Reseptisärkylääkeet, joita mulla on, niiden käyttöohjeissa lukee selvästi, että ei pidä käyttää jos yrittää raskautua, mahdollisesti vaikeuttavat raskautumista.

jennika1983: Toivottovasti tulevat jo huomenna postissa ettei tarvi maanantaihin asti piinailla =) Tai sitten käyt pikaisesti apteekissa ;) Toivotaan, että haamu on vahvistunut kunnolla!

Täällä ei ole minkäänlaisia tuntemuksia mutta vielä ei pidäkään olla, suuntaan tai toiseen. Pitääkö paikkansa, että jos ei lämmöt nouse, ei ovista tapahdu? Mulla on samaa 35,8 näyttänyt koko kierron :/

Niin joo hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Taitaa mulla olla ajatukset vähän sekaisin =)

SadButTrue Juu on se niin että jos ei ne testit jostain syystä huomenna tule niin minä vaikka juoksen täältä lähimpään apteekkiin sellaisen hakemaan. Eihän tällaista epävarmuutta kestä selväpäisenä :D

Hyvää itsenäisyyspäivää!

omasta navasta taas kirjoittelen :ashamed: mietin koko ajan et jos mulla kuitenki olis kierto menny sen vanhan laskennan mukaan niin se viime sunnuntainen vuoto olis saattanu olla kiinnitymisvuotoa? ja nyt kun olen tota miettiny niin olen löytänyt kaikenlaisia oireita, huonovointisuus, vatsa löysällä, lämmöt köhölla ja tädin pitäis huomenna tulla(vanhan kierron mukaan), haistan outoja hajuja ja sit toi alavatsan jomotus! välillä särkee häpyluuta ja vihlasuja, Kuitenkin kuvittelen kaikki :/

Hyvää Itsenäisyyspäivää täältäkin!

Kivoja tervetuliaistoivotuksia elokuisiin, tulisimme mielellämme :) Tosin meikäläisellä mahkut olis syyskuun alulle. Minimenninkäisen oireet kyllä kuulostavat lupaavalta, toivotaan, että vuoto oli jotain muuta! Luin jostain, että joka neljännellä naisella tulee pientä vuotoa hedelmöittymisen jälkeen ajankohtana, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Vai olisiko ajankohtasi ennemmin kiinnittymisvuotoa.

Ovistikut on nyt tilattu. Vaikka ensin ajattelin, että "pärjätään" ilman. Oli vaan jotenkin niin oudot menkat, että pelkään niiden enteilevän outoa kiertoa jatkossakin, vaikka edellisestähän sen pitäis kertoa.

Nyt valmistautumaan Linnan juhlien katseluun...

Heippa!
Minä voisin liittyä joukkoon mukaan vaikka yritys tarkoitus alottaa varsinaisesti vasta 02/08. Tosin tässäkin kierrossa on taas leikitty tulella kun kumiukot jäi matkasta oviksen aikoihin :whistle:
Oon tehny kaikkeni etten vahtaisi mahdollisia oireita. Seuraavaa kuitenkin havaittu: huimausta ylös noustessa (mulla muutenkin alhanen verenpaine, josko johtuukin siitä), kuvottavaa oloa yhdistettynä jatkuvaan nälkään (ainahan mä syön koko ajan :D ) kauhea jano jatkuvast ja sen myötä vessassa käynnitkin lisääntyny sekä juilimista alavatsassa.
Ens viikolla pitäis menkkojen alkaa.

Tervetuloa mukaan kiekaus :flower:

Millimenninkäinen Testaa? Joskos vaikka olis ollu kiinnittymisvuotoa? Eihän sitä koskaan tiedä!

Omaa napaa... Tänään ovis testi oli täys nega???!!! Nyt sitten vähän ihmeissään että menikö ovis jo? Sunnuntaina juili masua, maanantaina ei oireita ja testissä nega, tiistaina maha vähän kipeä ja testissä haalea haamu, keskiviikkona maha toooosi arka ja testissä hieman vahvempi viiva, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli. Tänään siis nega ja ei vatsa oireita... :/ Valkkaria ollut aikas paljon, mutta ei vielä selkeitä limoja... Onpas kivaa luettavaa varmaan :D Mutta jotenkin odotin sitä plussaa tälle päivälle, mutta ehkä se ovis oli eilen tai sit ti? Harmi jos eilen kun pupuilut jäi kun väsytti kovasti... Tiistaina kyllä lakanat heilui.... ;) No ei tässä auta kun katsella mitä tuleman pitää....

Fosfori - Oikein erittäin mielelläni minäkin liittyisin elomassuihin :D . Jos tästä kierrosta tärppäisi niin la olisi ihan elokuun lopussa. Ja varoituksen sana: meidän esikko on elokuun leijona lapsonen ja luonnetta todella löytyy kuin leijonalta :D

Nyt takaisin katsomaan linnan menoja!! :wave:

kiekaus , lisäilin sinut tuonne etusivulle! Tervetuloa vaan :heart:
Ja jos haluat ilmotella tietoja esikoisesta (sukupuoli, syntymäkuukausi ja vuosi) sekä kp:t niin käyn laittamassa!

Mulla neljä päivää jo kestänyt tädin vierailu, eikä loppua näy! Ennen raskautta oli ihan erilaiset menkat. Noo, jospa loppuu pian niin pääsee takas hommiin :p
Ovistestejä odottelen saapuvaksi, kun vaan sitten tietäis milloin alkaa tikuttelemaan!
Voi että toivon niin pääseväni raskaaksi (no en oo ehket ainoa)! Helpottais paljon ettei tarviis mennä tässä välissä ollenkaan töihin. Mutta se jää nähtäväksi sitten.

Tulipa sitten otettua eilen sen edestä jos tässä ei kohta voikaan enää alkoa nauttia. Äh, olo aamulla sen mukainen :ashamed: Mut nyt ei tunnu missään, ihan kun kotona ois eilisen ollut. Mukavaa oli käydä tuulettumassa, nyt taas jaksaa. Ja kumma miten tyttö tuntuu entistä rakkaammalta kun on ollut poissa kotoa :heart:

Nyt kattoo Housea! Moikka :wave:

-memmuli-

Mä nyt melko varmaan luulen että se ovistikun viiva näyti tänään ainaki vähän tummemmalta...
Että vielä jaksan olla positiivisemmalla mielellä ja uskon melkeen vahvasti etä se saattaa jopa tapahtua,se ovis meinaan...
Tietysti mä oon tämmöne oma tapaus,että katotaan nyt... :snotty:

Käväisin pikasesti lukaisemassa teidän kirjoitukset, onnea plussanneille! Rv 4+4 taitaa nyt olla menossa ja aamupahoinvointi alkoi ilkeänä pari päivää sitten. Ensimmäisiä raskausoireita oli mulla siis palelu ja koko ajan sellanen olo että flunssa tulossa, vatsan nippailu vuoron perään eri puolilta ja väsymys. Sellasen leikkimielisen huomion muutes tein raskautumisistani että viimeksi raskauduin juuri kun olin ehtinyt hankkia kuukautiskupin, ja raskauden jälkeen ehdin vuoden verran käyttää siteitä kun päätin kaivaa kupin esille ja keitin sen jo valmiiksi kuukautisia odottamaan, niin menkkojen sijaan plussasinkin. Jostain kestovaippafoorumilta tms muistelen lukeneeni muidenkin vitsailleen samasta asiasta, joten jos ei vauvaa ala muuten kuulumaan niin kipinkapin kupin ostoon! ;)

Kiitoksia yhdessä vietetyistä viikoista ja toivottavasti nähdään pian tuolla odotuspuolella! :hug:

Yhteistyössä