PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Onnea plussanneille!

Mulla on tällä hetkellä ajatukset lähinnä joulussa ja jouluvalmisteluissa. Mitään ei olla vielä tehty, joten kiirehän tässä meinaa tulla! Tänään pitäis ottaa tytöstä kuvia joulukortteja varten, oon ommellut punaisen mekon ja tonttulakin. Pitäs vielä joku kiva tausta keksiä, ehkä tehdä pari valepakettia... Mitähän vielä? No, katsotaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

mä taidan hiukka pitää taukoa tästä palstailusta...muille plussaonnea ja oikein mukavaa joulun odottelua :xmas: Palaan kyllä jonkin ajan päästä kirjoittelemaan, mut nyt tuntuu ettei oo asiaa ja ehkä tätä täällä roikkumista ois hyvä rajoittaa...

Onnea mansikka ja coatrack! :hug:

pikasesti vaan kirjotan..
oma ).( clomeja nyt popsittu kolmatta päivää, eikäpä niistä ole mittään ylimääräsiä tuntoja tullut. Toivottavasti tehtävänsä tekevät.
Eli loppuviikolla alamma tositoimet. Sitä ennen ja muina aikoina vaan harjotellaan. :D
Jännittää jo ihan sikana että onistutaanko heti ekasta clomi-kierrosta.
No eipä muuta, plussatuulia vainen kaikille!

lumista sunnuntaita kaikille!

Huomaisn et etusivulla meillä oli jo yk2, vaikka oikeastaan on yk1 eli jos vois korjata? :) mysta tuntuu että mulla on kierto sekaisin sen kierukan poiston jälkeen kun vuodon lakattua on sattunut mahaan koko ajan.. eli vihlaisuja ja jomotusta, sellaista menkkamaista.. saas nähdä miten pitkä kierto tästä tulee.. toivottavasti ei nyt ihan häränpyllyä heitä.. :kieh: odottelen just et tyttö herää päikkäreiltä ja sit leivotaan pipareita!! nam!! :D

Piti mennä sähläämään ja tekstit hävis.. Koitan muistella mitä kirjoitin... höh!

Caffee81 halit :hug: . Laitoin sinut tuonne kyydissä mukana- listaan. Ilmoittele kun tulet takas niin siirrän sinut tuonne "oikealle".

Jokos coatrack siirretään plussanneisiin? Tuu ilmoittamaan! :heart:

Mitäs millimenninkäiselle nyt kuuluu? Vieläkö "tuhruttelee"?

HotCoffee : Mitkäs tunnelmat teilläpäin? Jännää odottelua varmasti :)

Olisihan se plussa kiva joululahja niin kuin Emppu80 totesi :heart:

JoonanÄiti : Mulla kans tyyny joskus käytössä,jospa se auttais :whistle:
Ja aina pitää jäädä makoilemaan paikoilleen. Vaan kyllä ne varmaan määränpäänsä löytävät jos ovat löytääkseen. Parempi pelata kuitenkin varman päälle ;)

Meillä ollaan vielä räkätaudin kynsissä. Itellä alkaa vähän helpottaa ja luulin et tytölläki. Mut äsken oli aika kipeän oloinen kun heräs itkemään. Pitää varmaan ens viikolla lääkäris käyttää jos ei ala paranee. Taitaa jäädä minun vapaa-illan suunnitelmat ensiviikolta. No, pääasia et vauva ois terve!

Nyt pitää lähtee, heipsan!

coatrack ONNEA :flower: :heart:

Täällä onkin sitten piinaviikko edessä. Sunnuntaihin asti pitäisi malttaa pitää näpit erossa testeistä. Perusoireita tietenkin löytyy mm. erilaiset nippailut, turvotus mahassa, ilmavaivat, hajut, mutta kaikki juuri sellaisia mitä voi olla muutenkin.

Oliko täällä muita BB:n seuraajia? Mä olen siihen ihan koukussa ollut. Se tuli vielä niin loisto aikaan ,kun samalla tissitän ja nukutan tyttöä. Saa nähdä mitä ensi viikolla tekee ,kun bb loppu. Oli hyvä ,että Sauli voitti ,vaikka Niko oli melkoinen velmu.

Hyvää yötä kaikille ja plussatuulia ++++++++++++ :heart:

Huomenta! Vieläkin juimii ihan alavatsaa... "tuhruttelu" jäi siihen yhteen kertaan.. outoa.. Oliskohan ollu ovis?? Lämmöt on kyllä edelleen hiukan korkeammalla.. Silloin kun kierukka oli vielä niin tiesin tarkkaan milloin oli ovis kun olin tosi kipeä!! Mutta eipä tässä kummenpia... työpäivä edessä.. :)

Moikka!

En kirjoita kovin usein tänne, mutta käyn päivittäin lukemassa juttuja ja kuulumisia. Täällä oli plussanneita.. Onnea :heart:

Meillä oli pojan 1v. synttärit lauantaina. Kakkua hieman jännitin, miten onnistuu kun en ollut aikaisemmin leiponut.. Tuli tosi hyvä! :) Poika oli hieman ihmeissään kun sai lahjoja. Nauhat ja paperit taisivat kiinnostaa enempi :D
Nyt nukkuu ulkona niin suuntasin itse koneelle.

Olo on ollut hieman lentsuinen. Kurkku ja jäsenet kipeät. Toivottvasti tauti ei tulis päälle kun mennään perjantaina the 3 elvises konserttiin helsingin jäähalliin. Ollaan aikamoisia elvisfaneja B) . Poika menee yökylään tätinsä luokse.

Täällä taitaa ovis olla kohillaan tai tulossa hetkenä minähyvänsä. Tikutin vahvan viivan ja limat bongattu myös. Ollaan testailtu patjan jousituksia vklna ja täytyy jatkaa nyt muutamien päivien ajan, jotta simppoja olis valmiina hyökkäykseen :LOL: Toispuoleista juilintaa myös havaittavissa. Peukut pystyyn, että tärppi kävisi.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille :wave:

onnittelu :hug: plussanneille!!Täällä vihdoin täti tajus lähtee meneen ja päästiin pöllytteleen peittoo. Tarkotuksissa nyt tosiaan niin usein kun mahollista, onneks mennää pe-la yöks hotelliin nii saa rauhassa puuhailla eikä tarvi aatella poitsua :D jos vaikka siellä tärppäis, pakotan kyllä ukon jatkamaan jokapäiväistä tahtia ainakin kaks viikkoo, alkaa toi joka kuukautinen pettyminen olla niin anuksesta.Poni06 täällä myös bb-fani!Onneks Sauli voitti!!Ihmetyttää vaan että mitä sitä nyt telkusta kattois...joutuu ehkä senkin ajan käyttämään raskautumisen yrittämiseen :LOL: toivotaan vaan että mies ei vallan lyö jarruja pohjaan... Memmuli84 pikaiset paranemiset sinne ja plussatuulia joka kotiin!

Johan ihme juttu tapahtui äsken! Mun menkat alkoivat! En tiiä onko hyvä vai huono juttu..! Kiva ois jos suoraan ois tullu raskaaksi. Mut nyt sitä vasta joutuukin jännäämään ja miettimään et millo uudestaan alkaa (jos alkaa). Sitä ne ihme masukivut varmaan olikin! :/ Mutta tästä on hyvä jatkaa =)

Voisko mulle päivittää kp 1 / 27-41 yk2
Eli hieman on epäsäännöllisyyttä kierrossa.

Mutta nyt kierto pyörii näköjään ilman Teroja,joten en viitsi lannistua. Sitäpaitsi nythän se kierto on normaali, mitä se ei ennen ollut. Tuli kyllä täti kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olin niin ajatellut, että ainakin viikko vielä odotellaan.

Nooh...muutama päivä etiäppäin ja yk 2 kunnolla käyntiin :LOL: :D

Täällä vielä täti kyläilee, ihmeen pitkään... Ei taida tajuta, että olis jo aika lähteä :D

Mietin, että pitäiskö tilata ovistikkuja vai luottaisko siihen, että itse tunnistaa? Stressais ehkä vähemmän??

Moooiiih...
Eipä oo fiilarit paljoo ilosemmaks muuttunu sitten viime kerran.
Huomenna on lääkärin soittoaika,ja kysyn että tehdäänkö sitten mitä kun ei menkat tu ees niillä primoilla.
Niin anaalista tää...Miks pitää näin kovasti ressaa ja oottaa...
Puh ja pah!
|O

:hug: sipuli81..tsemmpiä uuteen kiertoon :)

Mua nuo ovis-tikut helpotti oloa. Tuli varmempi olo ettei ovis mene sivu suun. En kyllä niillä selvää plussa koskaan aikaiseksi saanut :/ . Mun mies kyllä taas ressaa noita tikutuksia ja mun puheita niistä. Jos nyt vielä tikutan niin parempi ,että en miehelle puhu mitään.

Täällä tänään oviksesta "jo" viides päivä menossa. Ihan pöhkönä joka aamu kuulostelen ,että olisiko nyt oireita ilmaantunut. Mitään tuntemuksia ei ole. Masu on vaan pallomainen, mutta kyllähän siellä muutenkin kohdun limakalvo tässä vaiheessa kiertoa vahvistuu ,että sitä vaan se on.
Onneksi ei sattunut tuo ovis tälle viikolle ,kun mies joutu yövuoroon. Nyt pitäsi mennä yksin nukkumaan. Tyttö vielä pinniksessä ,josta viekuun tahtoo vasta yöllä.

Hyvää yötä
:wave:

huomenta taasen.. edelleen jatkuu mahakipuilu.. mutta ei mitään vuotoa. Tänään on sitte ollu vatsa aivan sekaisin.. vessassa juostu jo 3kertaa.. kyllä mulla onki aina ällöttäviä kertomuksia.. :x mut ihmetten mistä toi ainainen menkkakipuilu johtuu..

Moikka!

Poni06:Itsekin olen havainnut ovistikut rauhoittavaksi tekijäksi kuin stressiä. Tiedän tarkallaeen milloin ovulaatio on ja näin tärppipäivät eivät pääse ohi. Jokainen tietysti kokee tikut erilailla sopivaksi itselleen.

Tikutin tosiaan eilen vahvan viivan, mutta tänään se vasta vahva olikin! Viiva oli paksumpi ja tummempi kuin kontrolliviiva, joten ovulaatio tosiaan tapahtuu :) Jokainen tietää, mitä se tarkoittaa ja mitä toimenpiteitä tapahtuu ;)

Nyt hilppasen suihkuun, vielä kun poika nukkuu.

Tsemppiä :wave:

Heissulvei..
Mulla ei ihan satanolla varmuutta ole siitä et ovuloinko... mut oireita kyllä välillä on sen suuntaisia et luulen kuitenki et kyl sieltä jotain irtoaa. :D Pitäis joskus testata ovistikuilla et saisko niihin muutakin kuin sen kontrolliviivan. Ja sit sen et voisi saada jonkinlaisen mielenrauhan itelleen. =) Kiitos vinkistä Poni06. Plussia puhkun jokaiselle tasaisesti!!! :whistle:

:headwall: täälä yksi kärsimätön odottaa että menis nyt aika nopeeta.
Pian on ovisaika käsillä ja sitten se piinailu että tärppäskö..
Kuinka mä tän kestän taas. Oli jo paljolti unohtunut miltä tää odotuksen odotus tuntuikaan esikkoa tehdessä.
Onneks painaa tuo joulu päälle niin saa muuta ajateltavaa.
Ja JOS niin kävisi että täti kiertäisi minut kaukaa niin uuden vuoden aattona on kp.34 jolloin sitten testit kehiin. Toivossa on hyvä elää. :whistle:
Ai niin ja sitten pitää vielä jännätä että sattuuko tuo ukkeli olemaan kotosalla ovisaikana.. Sen työ kun on kiinni siitä mitä tuolta taivaalta tippuu.
No, pikkutonttuja nyt vaan kaikille sinne masuihin. :xmas:

Heips.

Niin juu muuten onnea kaikille plussanneille :flower: En ole tainnut muistaa onnitella :ashamed:

Juupa juu... Tein eilen illalla testin johon ilmestyi TODELLA himmeä viiva. Ajattelin sen olevan joku viivanpaikka tms. Tänään tein töistä tullessani toisen (olin käynyt pissalla viimeksi 7:05 aamulla ja kotiin tullessani kello oli 16:30). Siihen ilmestyi taas himmeä viiva, mutta selvempi kuin eilen. Nyt loppui testit :headwall: Uudet tulevat kai perjantaina joten silloin sitten kai näkyy kunnolla jos on jotain näkymistä. Ilmoittelen sitten täälläkin näkyikö jotain. Mitään, siis kertakaikkiaan mitään, oireita ei kyllä ole... :/

Pikaisia plussia kaikille! =)

Moi kaikille!

Mulle voikin sitten päivittää kp1/38-40 eli tätihän se tänään karautti paikalle punaisella mopedillaan :|. Ihmeen hyvät fiilikset kuitenkin, ei ihan kauheesti harmita, sen verran kuitenkin, et piti hakea suklaata kaupasta :D

Joo ja aattelin et laitetaa nyt kierron pituudeks toi 38-40, sitä luokkaa se on normaalisti ollut ja elän toivossa että tällaset yli 50 päivän kierrot loppuis heti alkuunsa :headwall:

Ovistikkuja en nyt ainakaan tilaile, ennenkuin saan vähän selvyyttä kiertojen pituuteen. Mut sit täytyy sitäkin hommaa kokeilla, jos ei muuten tärppää :).

Plussatuulia kaikille +++++, mä lähden syömään suklaata :p

Yhteistyössä