PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Millimenninkäinen: Tuohan kuulostaa todella lupaavalta! Pidetään peukkuja! Maltatko oikeasti odottaa maanantaihin asti? ;)

Tänään on taas huono päivä. Ei oikein jaksa innostua koko raskautumistouhusta. Ja aamulla kun poika herätti taas kuuden aikaan, mietin miten ihmeessä sitä jaksaa sitten kun on koko yön imettänyt?! Totta kai, haluamme toisen lapsen jos sellainen vaan meille suodaan. Mutta välillä vähän jännittää oma jaksaminen :ashamed: Miettiikö kukaan muu tällaisia asioita vai olenko ihan yksin? :snotty:

Ninnurainen: Tuskin sitä voi liikaa koskaan puuhata, joten kaiken varalta :p Onko muita ovisoireita? Tosin, kuulema, voi ovisoireita olla vaikka ei oikeasti munasolua irtoa :/ Luota niihin tikkuihin! ;)

Hei taas pitkästä aikaa!

Lueskelemassa olen käynyt juttujanne, mutta niin hiljaista omassa navassa ollut ettei ole pahemmin mitään raportoitavaa ollut. Jotenkin sata varma oon ettei tästä kierrosta tärppää, nyt siis kp:t 25/28. Puuhasteltiin kohtalaisesti oviksen aikoihin, mutta silti melkoisen epävarma olo mahdollisesta raskautumisesta. Oireita taas jonkin verran löytyy: palelua, väsymystä ja ajoittaista etomista. Mutta niin on ollut myös aiemmissa kierroissa ilman tulosta. Ens kieroon jo vähän niin kuin valmistaudun henkisesti, ettei se tädin paikalle pärähdys sitten sattuis niin kamalan kovasti.. :'(
Ovistikkuja en vielä halua hankkia ens kiertoon, jotenkin tuntuu että lisäiskö stressiä asian suhteen.. Mutta jos ei vielä ens kirrostakaan tärppää, niin sit alan tikuttamaan. Greippimehukin toisaalta kiinnostais, onko kokemuksia kellään siitä? Onko sen juonti siis tarkoitus aloittaa heti kp 1? Jatketaanko ovikseen saakka vaiko loppuun asti?
Nyt painun päiväkahville, kun neiti nukkuu ulkona päikkäreitään. Ihanaa joulun odotusta kaikille ja tsemppiä! :xmas:

Onnittelut plussanneille! :flower:

:heart: haaveilija-08

Testejä on tehty tiistain jälkeen nyt yhteensä 3 kpl. 2 liuskaa ja 1 apteekin puikko. Kyllä se selkeä mutta vaaleahko viiva kaikista löytyy. Ja vahvistuu päivien kuluessa selvästi. Säästin vielä muutaman liuskan ensi viikolle, mutta kyllä se nyt taitaa olla niin että alan pikkuhiljaa "valumaan" tuonne odotuspuolelle =)

Tämä oli muuten esikoispoikani laskettupäivä tasan viisi vuotta sitten. Melkoinen sattuma :D

Hän tosin päätti pysyä masussa vielä neljä päivää, mutta silti =)

Jee,vihdoin sivut toimivat! Ihan pulassa jo olin :snotty:

Onnittelut jennikalle :heart: =)

Tänne ei ihmeitä taaskaan... Täti tais lähteä tuossa eilen aamupäivän jälkeen. Vihdoin, aika pitkältä tuntui näin pitkän ajan jälkeen.
Testit tuli perjantaina postissa ja salassa meinasin pitää. mutta.. Otin postin autoon mennessä ja mies kysy et mitäs tuossa kuoressa!
:headwall: Dääm! No, selitä siinä sit. Sano et sitten tulee paineita kun pitää tiettyyn aikaan rueta hommaamaan. Mut vähempi stressiä mitä jos ei ovista tiedä kun koko ajan pitäs muuten hälytys olla päällä! Juup..

Mitäs muille kuuluu? Pitäs saada etusivukin ajantasalle! Taidanpa ottaa sen homman nyt kun tähän koneelle pääsin istahtamaan :wave:

Nonniiin.
No johan tää toimii...

Ku mullakin on ollu teille asiaa ja sitten ei tää palsta oo ees toiminu
Monta kertaa tuskailin kun ei tänne päässy!
No mutta siis...Mullakin kait nyt sit oli ovis
Ainaki jonkinlaisia viivoja tuli ovistesteihin.
Ja vähä pupuiltiinki.
Mutta on se kuulkaa semmonen juttu että en taira toiste alkaa tähän hommaan.
Tarkotan että nyt kun oli eka kerta kun ties melko varmaan ovusta ja ties vähä että koska pöllyttää peittoja...Ni mulle tuli NIIN tekemisen maku että petipuuhista oli hohto kaukana.Ku oli tavallaan "pakko" tehä se.
Ei tämmönen sovi mulle.
Mieluummin sitä touhuu sitte ku oikeesti siltä tuntuu...
No,mutta nyt paistaa aurinko,ulos siis käyp matka :wave:

Onnea jennika :flower: :heart:

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä, täti taitaa olla vähin äänin poistumassa paikalta... onneks! :D

Täytyy nyt sitten oikeen urakalla alkaa peittoja pöllyttelemään, onneks mies ei laita yhtään hanttiin, ehdotteli jo että eikö kannattais varmuuden vuoks joka päivä puuhastella...taitaa olla oma lehmä ojassa :LOL:

Ekaa kertaa elämässäni aion nyt kuulostella kroppaani, josko löytäisin jotain merkkejä oviksesta. Ajatella, että näinkin kypsään ikään päässyt naisihminen ei omaa kehoaan sen vertaa tunne :ashamed:

Oikein kova plussapuhallus kaikille ++++++

Huomenta kaikille!Mulla vähän samat fiilikset kuin Ninnuraisella;jotenki pitäs vaa luottaa siihen et hommailee sit ku todella tuntuu sille eikä väkipakolla...mutta mutta...yes!Mun perhe saapuu tänään kotiin illansuussa!( ja sit pääsee taas harvemmin koneelle ku mies pelaa nettipokeria :kieh:) en ole vieläkään havainnut ovista;eli näinköhän kävi että on vasta tänään huomenna tai ylihuomenna...mulla kyllä lentsu päällä ja jokapaikkaa kolottaa ja päätä särkee koko vkon jatkunu |O voihan olla että ovista ei "huomaa"muilta oireiltaan tai että sitä ei tule tai että se on viivästyny..kannaataako tämmösestä kierrosta ees yrittää jos on kipeä,syöny särkylääkkeitä ja muuteski vähän väsyny..ehkä luonto hoitaa eikä ees tärppäiskään...jotain joulustressiä..!?Vauvantekostressiä..?Koittakaa saada mut piristymään.. :/ (anteeksi tää omasta navasta jauhaminen...)ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :attn:

millimenninkäinen Uutta kiertoa kohti! Vaikka vielä on toivoa, eikö nuo lämmöt ole aika herkkiä? Niin moni asia voi niihin vaikuttaa ;) Mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus :D

Jouskari-80 Kyllä se tärppi voi tulla kaikesta huolimatta ;) Itse en jaksaisi kipeenä vaikka kuinka tietäisin että nyt olisi SE aika :ashamed: Ehdottomasti mukavampaa kun on puhtia siihenkin hommaan :p Joulustressiin en ole keksinyt mitään ratkaisua, kärsin siitä itsekin :/ Miksi mukava juhla pitää pilata hössötyksellä?! |O Miehelläni ei ole stressiä lainkaan, mutta hän ei myöskään tee mitään joulun eteen :headwall: Voisiko joulun unohtaa tänä vuonna? :saint:

Omaa napaa sen verran ettei mitään uutta. Lämmöt on pysynyt samana, ovista on tuskin ollut joten en haaveile raskautumisesta :snotty: Pääsisi vaan mahdollisimman nopeasti uutta kiertoa ja yritystä aloittamaan ;)

HotCoffee En mäkään ole ikinä ovista tuntenut! :wave: Tosin, sitä tuskin mun tapauksessa tapahtuu. Silloin kun olen yrittänyt oireita tarkkailla, niin joka päivä on ollut mahdollinen ovispäivä :D Kyllä niitä oireita löytää kun oikein yrittämällä yrittää :LOL: Ajattelitko ottaa tikkuja tai mittaria avuksi vai pelkästään kroppaa kuulostella? :)

Jos nyt ensin kuulostelis ihan kroppaa vaan. Täytyy sitä tikuttelua sitten harkita, jos ei ilman tärppää :headwall:

Esikoista ei missään vaiheessa yritetty, mutta ilman ehkäisyä oltiin melkein 8kk. Mutta en siis koskaan mitään oviksia bongannut, enkä itseasiassa edes potenut mitään vauvakuumetta, joten en oikeastaan ajatellut koko raskautumista millään tavalla. Nyt sitten ajattelen senkin edestä :D

Heippa vaan kaikki ja tervetuloa uudet!
Tässähän vierähti muutama päivä kun en koneella käynyt ja täällä..

Meille tänne ei mitään uutta tai ihmeellistä, kierto alkaa olla puolillaan ja
yrityksen puutteesta ei meitä voi syyttää. Mitään ovis-oireita en oo kyllä viel bongannut. Lääkäri vaan sano että kp 10-15 välillä olis otolliset ajat ja niitä nyt siis eletään. :D

Muutes, olin eilen yksissä kotipikkujouluissa ja siellä oli aikuisten lelujen esittelijä.. Ihan vinkkinä vaan että sieltä löytyi kaikenlaista piristettä sinne
vällyihin ja kiva oli kattella niitä noin kotioloissa. :whistle:
Mä tilasin vartalosuklaata ja sit geisha pallot lantionpohjan vahvistukseen.
Että semmosta.
Ei muuta kuin päivänjatkoja ja plussaonnea vaan kaikille!

Onnea jennika plussasta :flower:
Täällä malttamattomana ootellaan tädin poistumista, jotta pääsee taas tosihommiin :LOL: Niin ja kun unohdin tietoja laittaa, niin esikoinen olis tyttö 09/02. Saa nähdä tuleeko taas syyslapsi :p
Sunnuntaita kaikille ja plussatuulia

).( lämmöt on kuitenkin koko ajan vielä 36.8-37 eli paljon normaalia korkeammalla.. ja kipuilu on palannut ja rintojen aristuksen huomasin suihkussa.. eli vielä vois olla toivoa.. tai sit vaan olen epätoivoinen!! sen ainakin tiedän että tohon ykkös sivulla olevaan kp lukuun en usko koska ovis meni aikoja sitten ja kuiva kausikin oli ja nyt on taas sellaista kirkasta nestettä..

Onnea Jennikalle!

Tänne ei kuulu kovin ihmeellisiä. Huomenna on mun synttärit, mutta ei mitenkään kummemmin vietetä. Ens vuonna ehkä sit, kun tulee 25 mittariin :)

Onnistuttiin kehittämään riitakin tossa miehen kanssa, nyt on onneksi jo sovittu. Ei riidellä melkein ikinä, niin tuntui kyllä tosi kurjalta :( No, nyt on onneksi asiat taas hyvin, vaikka kyllä vielä mielen pohjilla vähän kaihertaa.

Nyt ei olla taas ehditty muutamiin päiviin peuhata, kun oli miehellä iltavuoroviikko. Meidän tytön vuorokausirytmi on mennyt ihan sekaisin, alkavan viikon tavoitteena onkin muokata sitä takaisin parempaan suuntaan. Tyttönen vielä valvoskelee ihan pirteänä, ja tänä "aamuna" heräsi vasta klo 11.20!

Mulla alkaa joulustressi hiipiä, yhden yhtä joulukoristetta ei ole laitettu, eikä joululahjoja ostettu. No jospa sekin olis ens viikon hommia.

Alkavalla viikolla on myös kp 28, vaikka luulen, että kierto on sitä pidempi. Olisko ollut joku kp 19, kun olin havaitsevani jotain ovulaatioon viittaavaa, niin silloin kierto olisi jotain 33 päivää...? No, odotellaan, odotellaan...

Mä olen kans vähän miettinyt kuukautiskuppia ja/tai kestositeitä, mutta en vielä hommaa kun ei tiedä miten on käynyt :) Tytölläkin kun kestovaippoja käytetään, niin olen alkanut miettiä itsellekin kestäviä vaihtoehtoja. Mulla on ilmeisesti imetyksen takia vielä niin kuivat limakalvot, etten yksinkertaisesti saanut tamponia laitettua (!!) viime kuukautisten aikana, ja siteet tuntuivat tosi inhottavilta. No, jospa tässä ei tarvitsisi kovin monia kuukautisia kärsiä...

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Tää on nyt ihan sekaisin...juuri äsken tein ihan hyvikseni testin ,kun niin kumma olo ollut koko päivät ja HAAMU tuli heti Aconin herkkään testiin. Ensin aijoin vasta aamulla testata ,mutta kun en ollut pariin tuntiin pisulla käynnyt ja testejä oli ainakin neljä kaapissa niin sitten vain testasin. Piti ukkokin herättä ja itkeä tihruttaen näyttää viivaa hällekin. Hänkin näki sen himmeässä valossa ihan hyvin. Tätä päivää ennen ei mitää selvää oiretta ollut. Lämmötkin vaan 36.0 aamuisin. Tänään olen ollut erilailla väsyksissä. Ollut sellainen pysähtynyt olo. No hermot on ollee ihan sika pinnassa pari päivää. Kauheeta vuodatusta ,mutta olen niin onnellinen. :D

Plussatuulen puhallan täältä eteenpäin :heart:

heips pitkästä aikaa!!! On se kumma kun niin kiirettä pitää ettei kunnolla koneellekkaan kerkee... :whistle: pikasee olen aina välist käyny teiän muitten kuulumisia lukemassa ja ollu hengessä mukana. Valtavat onnittelut kaikille plussanneille :hug: ... mulla nyt kp6/28-30, kyl sitä pikkunen harmitus iski viime viikol kun täti tuli kylään vaikkei olla hirveesti miehen kans keritty asiaan paneutua ja arvatahan se saatto... Meillä varmaankin alkaa tosi yritys vast ens vuoden puolella kunhan nyt ensin selvitään joulusta, pojan synttäreistä ja muutosta... :/ yritän nyt kunnostautua ja vähän useammin käydä kuulumisia kertomassa, mut taustalla pyörin ainakin :D

Onnittelut Ponille !!! :flower: :heart:
Moni on ruennut saamaan plussia! Jospa meidänkin vuoro vielä koittaa :heart: Ja kyllä se koittaa kun ollaan vaan ahkeria ja onnekkaita ;) :D

Täti häipyi sitten lauantaina eikä onneks takas tullut (joskus teki sellaista). Nyt himot ihan taivaassa, kun sais miehen innostumaan :kieh: Mietin täs et jokohan pitäis alkaa testaamaan ovista, nyt on kp8 menossa eikä kierron pituudesta mitään tietoa?! Paketissa lukee et jollei kierrosta tiedä niin kp11 lähtien. Jos huomenna aloittais. Jännää.. No ei tuo oikeestaan oo jännää vaan sit sen raskaustestin tekeminen! Voi kun menis kuukausi nopeasti =)

Pitää tässä tän viikon aikana hoitaa noi hoitovapaa-jutut. Töissä pitäs käydä ilmoittamassa. Ja viedä sinne kelalle hirvee nippu kaiken maailman papereita.. Argh!

Laitankos sinut miukka ihan tuolle "viralliselle" listalle vai ootko viel kyydissä mukana?

Jokos teillä alkaa olla joulutunnelmaa kotona? Minä olen laittanut vähän punaisia liinoja pöydille, erilaisia jouluvaloja ja kynttilöitä. Ihanaa tunnelmaa tuo=) Tykkään joulusta :heart: Oon vielä kahden vaiheilla otetaanko pieni joulukuusi. Oon vähän jo kallistumassa sen puoleen, vaik kirosin et viimeinen kerta kun neulasia oli koko kevään lattioilla vaik kui siivosi! Jos pikkuneiti antais olla sen rauhassa. Kuitenki oppii ryömimään ennen joulua..

Nyt taidan lähteä siistimään paikkoja kun appivanhemmat tulee hetkellä millä hyvänsä tänne! Moido!

memmuli joulutunnelmissa :xmas:

Hurjasti onnea Poni :flower: Toinen elokuinen teille :heart:

Storylle - onnea ovisplussasta!

Aamulla lähti sitten vikat viisurit ja vielä hengissä ollaan. Lääkärille vihjasin, että saattaa olla pieni raskauden mahdollisuus niin muutti heti lääkkeet siihen sopivaksi. Oli oikein mukava setä. Kipu oli päivällä hirveä, mutta nyt jo siedettävä. Panadolin voimalla mennään ja panocodia laittoi tarvittavaksi, mutta olen nyt pärjännyt ilman.

Nyt pitää painua pehkuihin. Tytöllä on ollu tosi huonoja öitä kun tulee poskihampaat ja lisäksi on nuhanen... Äitiä koetellaan oikein urakalla taas...

Heipat :wave:

ONNEA plussanneille...! Kumpa me muutkin sitten perässä, sovittu!? :saint:

Kohta alkaa mulla jännät hetket, tosiaan jouluaattona ois seuraava testipäivä, mikäli täti ei saavu ennen sitä. JÄNNÄÄ!!! Ovis kaiketi oli tässä kierrossa, koska sen suuntaisia tuntemuksia oli muutamia päiviä sitten. Joten odotan ja odotan ja odotan..

Onneksi joulukauppa käy kuumana, töissä ei paljon ehdi lapsentekoa tai muutakaan miettimään. Oon siis lelukaupassa töissä joten tiedätte varmaan mistä on kyse :D

Jaksamista kaikille joulujärjestelyissä, minä luotan ainakin ruuissa ihan noihin äitien tekemiin eli Saarioista sen olla pitää :LOL: Jos vaikka ite onnistuis kinkin paistamaan niin hyvä ois.. :ashamed:

Yhteistyössä