PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Voi viturallamarei?!?!
Mä kusin tänään OVIS testiin kaksi viivaa!!!
Ja ovishan oli mun ymmärtääkseen viikonloppuna.
Ei se toinen viiva niin tumma ollu ku kontrolliviiva mutta aivan kertakaikkisen selkeä viiva.Ei tarvinnu tihrustaa vaan sen näki heti ku testiin vilkas
Joten arvakkaa kuka tääl on nyt ihan tuli persiin alla kun odottaa ja toivoo että voisko se tarkottaa sitä että raskaustestiinki tulis 2 viivaa
Ei sais vieläkä liikaa odottaa ja toivoo mutta.......
Ja veskissä kun kävin ni limaa oli koko värkki täynnä,oli hyvin pitkälti erittäin liukasta...
Että kai mä sitte ovuloin viikon välein....
Tai sitten.....
Ei hitto...tän tyypin yöunet taitaa ens yönä mennä harakoille.
Toivottavasti nukkuvat hyvin
Multa ei nyt vaan tuu mitään järkevää lausetta kun ajatukset on jossain ihan mahdottomissa....
Huh huh...
Ja heti mulla on nännitki olevinaan aremmat kun eilen...
Vaikka ei ne varmaan oikeesti oo... :ashamed:

memmuli84: :wave: Viivanpaikka tuli ensimmäiseen ovistikkuun ja tuolta kotitestit kanssa tilattu. Sen jälkeen on tullut haamuja.

Pyydän hartaasti! Hakekaan nuo ovistikut pois! Olen testannut jo viidellä tässä kahden päivän aikana :ashamed: Jotenkin niin koukuttavaa nähdä edes JOSSAIN testissä kaksi viivaa :snotty:

Jo tätä kirjoittaessa, hävettää kun tiedän että vielä harmittelen täällä tädintuloa, mutta lämmöt on ollut useamman päivän koholla. 36,8-37,0 näyttää. Tosin, olen todennäköisesti tulossa kipeeksi, pojalla on flunssa. Muita oireita ei oikeastaan ole. Paitsi heikottaa ja pyörryttää (en tosin muista syödä ja mulla on tunnetusti alhainen verenpaine), alavatsaa juilii (täti voisi tulla jo vaikka viikonloppuna), flunssaoireita (kuten sanoin, olen varmaan tulossa kipeeksi).

Nasukka78: Kiva että säkin pääsit "tälle" puolelle :D Ei muuta kun ahkeraa yritystä vaan :p

Onnea millimenninkäinen!

Täällä ei mitään kovin uutta. Joulustressi vaan lisääntyy...

Tilasin nyt mäkin sitten ovulaatio- ja raskaustestejä, kun oli babyplussalla tarjous. En ole aiemmin ovulaatiotestejä käyttänyt, ajattelin, et vois kokeilla ens kierrossa jos nyt ei ole tärpännyt. Esikoista tehdessä vaan peuhattiin koko kierto 1-3 päivän välein, ja tärppi tuli ensimmäisessä kierrossa :) Nyt ei enää jaksa siihen malliin.

Meillä ei ole sellaista ongelmaa, et miestä pitäis jotenkin houkutella erityisesti, se vonkaa joka päivä :kieh: Itse en kyllä niin usein jaksa!

Huomenna tulee entinen opiskelukaveri kylään, ja koti on kuin pommin jäljiltä, joten täytyy ruveta raivaamaan....

Apuaa...

plussasin juuri!?

Tuli vaan jotenkin hassu fiilis, kun mua on palellut pari päivää ja nenä on tukossa, että ajattelin testata. Tiesin, että ei varmaan voi vielä olla mahdollista, mutta onko? Mullahan on ehkä kp 16/28-29.
Todella hassu olo... Ihan uskomatonta??

Niinpä, testasin, enkä ollut uskoa silmiäni.

Nyt mietin, että oisko tää sittenkin jo "edellisestä" kierrosta? Testasin kyllä silloinkin kerran menkkojen aikana, kun ne oli niin epätavalliset. Ja se oli nega.

Mulla on kp 27, joten testi alkaa poltella kaapissa... Vois huomenna aamulla huvikseen testata, kun uusia testejäkin on jo tilattu :D

Meidän pikkuinen tyttö on mahataudissa, tosi kurjaa :( Toivottavasti paranisi kotikonstein, ettei tarvitsisi lääkäriin lähteä. Yritän nyt yön ajan saada nestettä menemään ainakin tunnin välein. Tänään on tainnut tulla vain parit pisut, joten ei ole tarpeeksi nestettä saanut - tai siis se on kaikki tullut ulos. Tosi kurjaa...

memmuli84:pistä vaan mut sinne "oikealle listalle", yritysta löytyy vaikkei viel ihan sata lasis... :D
Mulla nyt kp 9/28-30 ja just hokasin et meil miehen kans menee vuorot ihan ristii ens viikol, mulla aamuu ja miehel iltaa... pakko vissii yrittää pysyy hereil siiheks et mies kotiutuu ja olla sit töissä silmät ristis... :whistle:

Täällähän on plussia tullut oikein ropisemalla, paljon onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :heart: :flower:

:hug: tädin tavoittamille

Mulla ei vielä mitään ovistuntemuksia, joten ei ainakaan mikään normi 28 päivän kierto oo tulossa. Sen tiesin kyllä jo etukäteen, mulle 38 päivää olis normaali :) . Odottavan aika on pitkä...

Onneks on toi joulu vähän viemässä ajatuksia pois vauvanteosta, tosin jouluna pitää/saa pöllyttää patjaa joka päivä, kun silloin ehkä mahdollisesti ja toivottavasti olis tärppiaika :D.

Meillä poika on kamalassa ripulissa, ruikki melkein koko yön :x. Onneksi on jo niin iso, että ehtii kyllä vessaan, ettei mene lakananvaihtohommiksi. Kävi kyllä mielessä yöllä, että mitä jos näitä ripulitautisia onkin sitten joskus kaksi... No kaikesta selviää jos haluaa ja minähän haluan :)

Plussaonnea kaikille! :heart:

Huomenta taas!
Meillä on tyttö taas nuhassa, ei ihan ennättänyt parantua kunnolla edellisestäkään. Äh, olipa taas yö! Pitää koittaa nukkua kunhan saan taas nukkumaan.
On tosiaan paljon plussia tullut! Vähän väliä saa olla lisäilemässä plussanneisiin nimiä=) Mut hyvä niin, ja jospa niitä vielä lisää ropisee!

Mulla ei myöskään ole mitään ovistuntemuksia. Menee vissiin ens viikolle, hyvä niin kun ei tässä väsyneenä jaksa puuhailla edes :(
Pitäs tästä lähtee jotain syömään kun masu murisee ruoan perään :wave:

heipsan!!!

Hurjasti onnea plussanneille :flower: pikkuisille tarrasukkia vinot pinot :heart:

oli pakko tulla kurkkaamaan mitä teille kuuluu :D puhaltelen plussatuulia hurjasti tänne pinoon :whistle: :whistle:

Rauhallista joulua kaikille ja pupuilu intoa myös sitä tarvitseville ;)

Koittaakaa jaksella :hug:

Nasuliini ja nemo rv8+5 :heart:

Perjantaita tännekin!

Juu täti hukassa edelleen ja jo toinen nega testi tehty.. kp taitaa olla 32/28 tänään ja aikas epäilevin mielin enää uskon mahdolliseen raskautumiseen. Päätin viikonlopun ajan vielä odotella ja sit maanantaina soitan lääkäriin, josko sitä vaikka verikokeisiin pääsisi. Vatsakivutkin lieventyneet huomattavasti parin päivän aikana. Noh saas nähdä kuinka käy..

Viikonloppuja!

:heart: haaveilija-08

onnea Story! :hug:

Löysin kaapista jo parhaatpäivät nähneitä ovistestejä jotka tilasin esikkoa tehdessä ja joita ei sitten tarvittu.
Testasin huvikseni ja eilen ja tänään tikkuun ilmestyi vahvat viivat..
Liekö enää luotettava tulos.. ens kiertoon tilaan sit tuoreet testit.
Kun ei vaan ole mitään merkkejä oviksesta.
Kerta vielä yritetään ja sitten meen kyllä ultrattavaksi et tapahtuuks
siel mitään.

Plussatuulia puhaltelen :whistle:
ja hyvät viikonloput kaikille!

Ovistetsti näytti nätisti negaa, mutta usko on siihen positiiviseen merkkiin vielä kova :)

Ovista odottelen saapuvaksi su-ti, joten vielä on aikaa muutama päivä. Testaan nyt päivittäin (kp 12 eteenpäin, kunnes ovis ohi)) tästä kierrosta, jotta näen miten nopeasti se viiva vahvistuu ennen huippua vai pamahtaako sitten kerrasta viivat :)

Kiitos kaikille onnitteluista ja PLUSSA-tuulia!

Kävin tänään gynellä ja varmistui, että ollaan pidemmällä kuin edelliset "menkat" eli jotain kiinnittymisvuotoa se oli viimeksi. Eli ovisplussakin on tullut raskaudesta.

Toivotaan haaveilija et raskaus siellä menkkoja pidättelee :D :heart:

Ihana juttu Story! Sinulla on sitten vähemmän aikaa jännätä ekan kolmanneksen ohi kun viikkoja jo enemmän takana! Onnea vielä :flower:

Mulla näytti ovistesti vähän vahvemman viivan, mut aika haamuksi sen voi vielä luokitella!
Nyt olen vähän tietämätön, mutta tuleeko teillä masukipuja (ja selkä-) jo ennen ovulaatiota? Kun ajattelin tänään et jokohan se on meneillään, mut ei siis testin mukaan.

Ihanaa, huomenna piparkakkumökin tekoon=) =) Tai siis meinataan tehdä sellainen pieni kylä jossa on muutama pieni tontun mökki :heart: Hurjasti odotan myös tytyn 1-vee synttäreitä et pääsen tekemään super ihanan kakun! Kaikki koristelu ja näpertäminen on sitten mun mieleen :D

Ihanan rauhallinen hetki kun neiti on unilla, koko valveillaoloajan on pitänyt sylissä pitää tai lattialla ollessa ihan vieressä.. Huh.. Ja vielä kun kaks näitä olis! Mut kaipa sitä jaksaa sitten. Nyt ainakin tuntuu hurjalta ajatella et eipä sitä päivisin saa nukuttua yövalvomisia niin kuin tän ekan kanssa. :/

Oi, mies kun tulee kotiin niin pääsen käymään kaupassa. Vähän viikonloppuherkkuja hakemaan :whistle:

memmuli: mulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia masussa tai missään oletetun ovulaation aikana. Jostain kyllä luin että toisilla se tuntuu ja toisilla ei.Niin ja jotkut tuntee vielä et kummalta puolelta irtoo.. Eli hyvin yksilöllistä on.

Kertokaas mistä te ootte niitä ovistestejä tilannu?
Että missä siis halvimmat.. :) :)

Tervehdys :wave:

Täällä elelty jännittäviä hetkiä! Tein tänään clearblue raskaustestin ja 2 minuutin päästä näyttöön ilmestyi haalea viiva, joka muodostaa sen rastin!!! Viiva on hailakan sininen, mutta erittäin hyvin havaittavissa =)

Juku, meille taitaa tulla toinen pikku tuhisija :heart:

Aijon testata vielä alkuviikosta, että itse saan rauhallisen mielen.

Suurinpudottajan voitto meni juuri oikealle ihmiselle.

ONNEA jennip!!! :heart: :heart: :heart:

Niin, piti vielä iitukalle vastata. Tilasin kotitesti.fi:stä testejä hintaan 21?/21kpl, ilman postikuluja! En tosin tiedä onko se enää voimassa. Mut sieltä kun tilaa ni ei tartte postimaksuja maksella, kuten mammaksi.fi:llä!

Yhteistyössä