PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Iltaa kaikille!Huomenna pikkumiehen synttärikekkerit lapsikavereille kun oikea pvä vasta jouluna :heart: leivoin juuri kakun ja koht pitäis mennä tutimaan kun herätys töihin puol seiska aamulla.. :kieh: mä en osaa mustata noita teidän nikkejä jotta sais osoitettua viestin jollekki tietylle(amatööri)kun ei osaa tätä konetta ja sen kaikkia jippoja vielkään... :ashamed: tääl olis kiertopvä 22 menossa ja olevinaan jotain "tuntemuksia" rinnoissa ja viluttaa...lisäks pupuiluhalut on huipussaan vaikka ovis meni jo yleensä täs kohtaa ei kauheesti enää huvita kun valmistautuu tädin tuloon...eli kait sitä voi kuvitella vaik mitä kun nii kovasti haluaa raskautua-täs keretään viel monet "tuntemukset" tuntea...mukamas!!! :LOL: memmuli84:mulla se oviksen kulku menee jotenki näin,tämä siis tässä kierrossa;viime pe ja la semmosta valkkarii,su ovis lima kirkas kunnon "jojo"(ihanaa onneks en oo ainut joka kirjottaa näin tarkkaan-toivottavasti kukaan ei pahoin voi =) )ja sitten selvä pupuiluhalujen kasvu,lisäks alapää ihan "turvoksissa" B) sit ma iltaa kohti alko jomottaa ihan kiitettävästi alavatsaa,ja nyt irtos vas.puolelta väitän-sen tuntee ihan selvästi.ja kun hyppii tuntuu semmoselta raskaalta,ihanku joku kivenmöhkäle roikkuis alavatsasta-semmonen raskas juiliva tunne ja ti tuntemukset lähes ohi,varsinaista selkäsärkyä mulla ei tuu.eli ovis oli su tai ma???Jos laskuni pitää paikkansa niinku tähän asti,täti tulis vkon päästä la tai su -niin ainaski tähän asti on menny...esikoisesta tein testin kp 23/28(ei mikään hätähousu!)kun oli jotku kekkerit ja haamuhan sielt jo tuli!Se olis siis sama jos tekis suunnilleen jo huomenna...et ehkäpä nyt ootellaan ihan rauhassa vaan :whistle: PALJON PALJON ONNEA kaikille plussan saaneille!!!! :heart: :heart: täällähän väki vähenee ihan selvästi!! :D

Uusi pikkukakkosta toivova kuumeilija ilmoittautuu :wave: Siitä ei olekaan kauaa, kun tässä samaisessa vauvakuume-osiossa ensimmäistäkin toivottiin :saint: Meillä on siis 06/07 syntynyt ihana poikavauva, jolle on lupa tulla pikkuveli tai -sisko heti kun on tullakseen. :saint: Nyt eletään ensimmäistä yrityskiertoa, kp on 29/34-36? Piti ottaa ihan coolisti ja rennosti ja tjottailla B) mutta eiköhän se siitä taas vakavaksi kuumeiluksi ylly... etenkin tähän ketjuun liittymisen myötä :)

Storylle ja jennip:lle onnittelut.

Aikamoista tahtia täällä tosiaan porukka plussailee :)

Isäntä lähti hetki sitten töihin ja vinkkasi ovelta, että meinaanko testata tänään...ihanaa, kun senkin on niin mukana, vaikka välillä tuntuu, että oviksen testaaminen on vaan akkojan hömpötystä :LOL:

heips! :wave:

Minä niin toivon, että kaikki tuntemani tuntemukset ois nyt sitä, että jouluaattona ois plussa testissä! Nyt nippailee, paleltaa, naama kukkii ym.. Ei auta kuin odottaa!

Meillä kaamos täällä Ivalossa on synkimmillään. Päivällä n. 12 aikaan on hetki "valoisaa" ja sitten klo 13 alkaa taas pimentyä. Klo 14 on jo täysin pimeetä. Mutta minua ei haittaa, ompahan hyvä syy olla sisällä ja poltella kynttilöitä :xmas:

Ihanaa että tulee joulu! Ensviikolla kovasti kiire tuntuu, leluja menee kaupaksi aivan tolkuttomasti! Sitten nautin rauhallisuudesta perheen kanssa kun täältä töistä vihdoin pääsen! Puoltoista viikkoa ois "lomaa" ja vasta 2.1 töihin taas. Mutta siihen asti jännitetään! :headwall:

Onnea story ja jennip !!!!! :flower: :flower:

Olen vähän leikkinyt testien kanssa :ashamed: Testasin ihan raskaustestillä eilen aamulla, oli aika jännä kokemus :D Testien tutkiskelu ja tiirailu on mukavaa puuhaa, kunhan siihen ei suhtaudu liian vakavasti ;) Kastoin tikun pissaan ja väri lähti kulkemaan, heti tuli testiviivan kohdalle haamu (ei toki tarkoita mitään, olen kuullut että toisilla joskus käy noin mutta mulle kerta oli ensimmäinen), haamu kuitenkin hävisi melkein samantien. 5 min päästä testikohdalla oli erittäin selvä viivanpaikka (yleensä viivanpaikat on mulla ollut ohuita, harmaita viivan häivähdyksiä, tämä oli selvä, paksu viiva mutta harmaa). Puolen tunnin päästä testissä oli selvääkin selvämpi roskishaamu, väri oli punanen (tiedän, ei tarkoita mitään). Tunnin päästä testissä ei ollut mitään!!! :eek: Ei haamua, ei edes viivanpaikkaa, ihan puhdas nega! Negana mä sitä testiä pidinkin kaiken aikaa mutta jännää oli seurata miten erilaisia tuloksia se antoi ;) Tänään sitten kokeilin taas tuota ovistikkua ja tuli melkein yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva (tuokaa ei tarkoita mitään) :p Aika kuluu mukavasti mutta rahaa palaa :LOL:

Epäreilua, että sen lisäksi että raskausoireet ja tädintulo oireet on samat, niin vielä kipeeksi tulo oireetkin on samat! |O Täällä edelleen lämmöt näyttää 37, heikottaa, oksettaa, paleltaa ja nenä tukossa :snotty:

Ketkä muut ajatteli testata (tosissaan ;) ) vasta jouluaattona? :wave:

iitukka : Tuota babyplus.fi on kanssa mainostettu paljon. En ole sieltä itse tilannut mutta moni täällä ilmeisesti tilaa. Ajattelin seuraavat testit sieltä ostaa :p

Jälleen testattu oviksesta nega, eli vielä pitää odotella.

Meinasin, että nuo testit mitä ostin, niin ne käytän nyt seuraavien kiertojen aikana. Lisää en osta. Syynä se, että ovistesteillä testaan nimenomaan sitä, että tuleeko se ovis, vai ei. Tuo kun oli minulle epäselvää koska kierukan poiston jälkeen kierrot heitti häränpyllyä. Nyt kun viime kierrosta sain hienot viivat ja jos vielä tästäkin kierrosta ne saan ja kiero on pävälukemiltaankin normaali, niin en tunne enää tarvetta testeille.

Ollaan nyt pupuiltu siihen tahtiin, ettei ainakaan yrityksen puutteesta ole kyse, mikäli seuraava testi ei ole plussa. Nyt herääkin kysymys, että mitäs jos sitä kakkosta ei ala silti kuulumaan. Täälläkin monilla meneillään jos vaikka kuinkamones yk, niin miksei meillekin voisi samoin käydä :/

Jouskari : Näin tummennat tekstiä-> paina eka tuota B:tä, sit se tummennettava teksti ja lopuksi uudelleen B, jotta se mustennus "sulkeutuu"!

Tervetuloa Nti Kesäheinä! Tää palstailu nostattaa kyllä kuumetta, mulla ainaki! Ja mitä enemmän täällä porukka plussailee, sitä enemmän sitä toivoo omalle kohdalle=) Mut kaikki aikanaan :heart:

Mulla tuntuu vieläki mahassa ihme tunne, tänään en tosin ennättänyt testata ovista kun en ollut kotona koko päivänä. Jospa tää enteilis tulevaa ovista=) No, huomenna nautitaan miehen vapaapäivästä ;) :heart:

Kiitos tervetulotoivotuksista :heart:
Mä sain ovulaatiotestiin plussan viime viikolla, testailin kyllä edelliskierrossakin katsoakseni onko sitä ovista ollenkaan, silloin ei tullut mitään plussia... Nyt tässä kierrossa siis yritys alkanut, mutta tuntuu että ei kai niin hyvä säkä voi olla että heti tärppää. Etenkin kun vielä imetän.

Huomenta!
Mut voi poistaa kokonaan listoilta, meillä vauva haaveet siirtyy tulevaisuuteen, elämä kun ei mene aina suunnitelmien mukaan... vaikka kuinka toivoisikin...

Ei siis muuta kuin hyvää ja plussa rikasta joulua kaikille kuumeilijoille! :xmas:

T: Rhonda, taka vasemmalle poistuen... :wave:

Rhonda :poistin sinut listoilta! Hyvää joulun odotusta =)

Nti Kesäheinä : Saanks udella miten paljon vielä imetät poitsua? Syökö vielä yöllä? Kun minäkin imetän vielä, niin ihan meilenkiinnosta tässä kyselen. Meillä tyttö saa kiinteiden lisäks pelkkää rintamaitoa, ja yösyntiä oon koittanut jättää pois. Illalla n. kahdeksalta vikan kerran imetän ja seuraava joskus aamulla 4-6 aikaan. Sitäkin vois vielä venyttää eteenpäin, mut nyt on nuhassa niin ihan sillä olen antanut.

Mä en taida ovuloida koskaan!!!!!!!!!!! Nytkin on jo kp 16 eikä ovistesteihin ole tullut kuin tosi, tosi haalea viiva kp 10 alkaen. Kuitenkin kun mun viime kiertokin oli 30pvä niin voinpa taas heittää hyvästit vauvahaaveille jo tässä vaiheessa :'( Lääkärikin sanoi, että oviksen pitäisi tapahtua kp 13-15, koska syön Clomeja aina alkukierrosta. Mutta enpä taida sit ovuloida lainkaan |O

caffee81 : Jospa se sieltä vielä tulee :heart:

Mä tikuttelin tänään jo vahvemman värisen viivan ovistestiin. Et kait se sit on tulossa? Se jää nähtäväksi=) Joo, tosi kiva tulla hehkuttaa ku toinen valittaa ku ei ovista näy :ashamed:

caffee81: Toiset ne sanovat ettei ikinä saa kunnon viivoja ovistesteihin ja silti ovat raskautuneet ;) Kuinka monta kiertoa olet clomeja jo syönyt? Mulla, viimeksi kun söin, tapahtui ovis vasta kolmannessa kierrossa. Siinä voi mennä vähän aikaan ennen kuin jotain tapahtuu :whistle:

Täällä vihdoin flunssa iski. Nenä vuotaa niin ettei kirjoittamisesta tule mitään! :snotty: Taidan mennä takaisin sänkyyn :wave:

caffee81 toivottavasti se ovisplussa sieltä olisi kuitenkin tuloillaan :hug:

memmuli84 kuulostaa lupaavalta! B) Meillä on poju kans täysin rintamaidolla kiinteiden lisäksi, kiinteitäkin syö vasta tosi vähän. Meillä myös poika syö vielä yöllä, näköjään ihan samanlainen yörytmi kuin teidän tytöllä :) Syötän viimeisen kerran illalla just joskus 19.30-20.00 aikoihin ja sitten aamuyöllä keskimäärin 4.30-5.30 aikoihin. Tosin just vasta 1,5 viikkoa sitten ollaan päästy tähän rytmiin kun poika siirtyi nukkumaan omaan huoneeseensa ja kaikilla on nyt unirauha. =) Aiemmin poika heräili useammin ja sitten oli helppo tainnuttaa poju maidolla ;)

SadButTruelle pikaista paranemista, flunssaa on kovasti liikkeellä, just vasta itsekin parantumassa siitä.

Onkohan täällä puhuttu jo aiemmin lämmöistä, eli onko kellään tietoa missä vaiheessa ennen kuukautisia lämmöt "romahtaa"? Viimeksi raskaaksi tullessani muistan kun luulin että olin tulossa kipeäksi kun lämmöt olivat jatkuvasti jotain 37.2 tjsp, nenä tukossa ja palelsi. Nyt on kyllä samoja "oireita" havaittavissa mutta taitavat valitettavasti mennä flunssan piikkiin. :p

Tänään pläjähti testiin kunnon viiva, mutta vielä aavistuksen haaleampi, kuin se mihin sitä verrataan, joten se on vielä nega. Mutta huomenna meille saadaan oviksesta kunnon plussa, ihan varmasti :D

Meillä siis keskitytään seuraavat päivät pupuiluun :LOL:

Nti Kesäheinä: Vastaan pikaisesti. Mä oon ymmärtänyt, että lämmöt laskee juuri ennen kuukautisia eli joko niin että romahtaa kerralla alas ja seuraavana päivänä alkaa vuoto. Tai sitten pikku hiljaa laskevat kuukautisia kohti. En tiedä oliko tästä apua :/ Pitäisi ilmeisesti, sinnikkäästi jaksaa omia lämpöjä mittata niin tietäisi miten oma kroppa toimii. Mä tunnusta olevani aika huono siinä :ashamed: Onko sulla ollut lämmöt koholla siitä viime viikon ovisplussasta? :whistle: Koska on mahdollinen testipäivä? ;)

Saisinkos liittyä tähän joukkoon kun mies vihdoinkin näytti vihreetä valoa mun haaveiluille? Me aletaan nyt yrittään pikku kakkosta tässä kuussa kun laastarijaksokin loppui sopivasti. Mulla ennestään tyttö 12/04.

Onko muilla tietoa semmosesta kun mulla paketin ohjeissa luki että pitäs oottaa yhdet menkat ennen kuin alkaa yrittää raskautta. Mistähän moinen mahtaa johtua? Sen minä tiedän että kp on kiertopäivä, mutta mikä ihme on se yk mikä täällä välillä vilahtelee?

Me kun ei esikoista mitenkään yrittämällä yritetty niin oon vähän pihalla noista lyheteistä. No nyt kuitenkin taidan vetäytyä nukkumaan. Täytyy joutua aamulla tyttö tarhaan.

sef onnea yritykseen! :)

SadButTrue Kiitos vastauksesta! :) En itseasiassa ole mitannut oviksesta lähtien lämpöä mutta n. 3 pv oviksen jälkeen olin kuumeessa, ja silloin tuli mittailtua kuumetta. Sitten kun se lämpötila ei koskaan laskenutkaan normaalitasolle (n. 36.8) vaan kieppuu yhä n. 37.2:n paikkeilla, tulin ajatelleeksi että sehän vois johtua tosiaan ovulaatiosta. ;)

Kaapissa kuumottaa yksi raskaustesti (25), jos olis herkistä herkin niin testailisin varmaan heti ;) Alunperin ajattelin testata - jos edes tarvetta - vasta jouluaattona mutta enpä taitaisi pystyä niin pitkälle odottamaan :LOL: Perjantaina sitä vois vaikka tehdä tieteellisiä kokeita B)

Tervetuloa Lumikuningatar! Tarkoititko että pilleri tms paketissa luki että pitäisi odottaa yhdet menkat? Mun mielestä yleensä kehoitetaan odottamaan yhdet menkat ihan vaan että se helpottaa lasketun ajan selvittämistä (ja kai että näkee miten oma kierto toimii ehkäisyn jälkeen). Mutta nykyään on niin hyvät ultrat minkä perusteella voidaan se selvittää joten ainakaan sillä perusteella en odottelisi :)
Yk tarkoittaa yrityskiertoa.

tervetuloa uudet ja onnittelut plussanneille :flower:
Täällä on viikonloppuna "vietetty" ovis aikaa ja pupuiltu :D Nyt olis siinä hommassa neljän päivän tauko :'( kun työt häiritsee vapaa-aikaa niin pahasti... Vyöhyketerapia oli aika mielenkiintoinen kokemus. En oikein vielä tiedä mitä siitä ajatella. Kävin kyllä ostamassa b-vitamiineja, kun niitä suositteli :kieh:
Laskeskelin tossa, että uudenvuoden aattona näyttäis olevan testauspäivä, jos ei tätiä näy. Onko täällä muita sinä päivänä testaavia?
lussatuulia kaikille :whistle:

Mä sain tänään elämäni parhaan synttärilahjan!!!!! Mä sain kaksi tasavahvaa viivaa ovistestiin!!!! Mun kroppa toimii sittenkin :D Mä oon niin iloinen, että me pystetään sittenkin saamaan joskus se pikkukakkonen, ihanaa!!!!

Lumikuningatar: Tervetuloa :flower: Samaa mieltä olen Nti Kesäheinän kanssa, että ainoa syy on että laskettuaika on helpommin laskettavissa.

caffee81: Mahtava juttu!! :hug: Ainoa tuota parempi synttärilahja olisi ne kaksi viivaa siinä toisessa testissä ;) Nyt ahkeraa pupuilua ja vähemmän palstailua :p

Kamala tämä flunssa, ei jaksa mitään tehdä :snotty: Joulusiivous tekemättä, leipomiset leipomatta, lahjat ostamatta ja täällä vaan roikun :ashamed:

caffee: dodii :D

Oma viiva oli tänään ehkä jopa eilistä haaleampi. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että ennen olen testannut illalla, tänään taas aamupäivällä. Testaan siis illalla uudestaan. Aion saada sen pentelen plussan.

Yhteistyössä