Iltaa kaikille!Huomenna pikkumiehen synttärikekkerit lapsikavereille kun oikea pvä vasta jouluna :heart: leivoin juuri kakun ja koht pitäis mennä tutimaan kun herätys töihin puol seiska aamulla.. :kieh: mä en osaa mustata noita teidän nikkejä jotta sais osoitettua viestin jollekki tietylle(amatööri)kun ei osaa tätä konetta ja sen kaikkia jippoja vielkään... :ashamed: tääl olis kiertopvä 22 menossa ja olevinaan jotain "tuntemuksia" rinnoissa ja viluttaa...lisäks pupuiluhalut on huipussaan vaikka ovis meni jo yleensä täs kohtaa ei kauheesti enää huvita kun valmistautuu tädin tuloon...eli kait sitä voi kuvitella vaik mitä kun nii kovasti haluaa raskautua-täs keretään viel monet "tuntemukset" tuntea...mukamas!!! memmuli84:mulla se oviksen kulku menee jotenki näin,tämä siis tässä kierrossa;viime pe ja la semmosta valkkarii,su ovis lima kirkas kunnon "jojo"(ihanaa onneks en oo ainut joka kirjottaa näin tarkkaan-toivottavasti kukaan ei pahoin voi =) )ja sitten selvä pupuiluhalujen kasvu,lisäks alapää ihan "turvoksissa" B) sit ma iltaa kohti alko jomottaa ihan kiitettävästi alavatsaa,ja nyt irtos vas.puolelta väitän-sen tuntee ihan selvästi.ja kun hyppii tuntuu semmoselta raskaalta,ihanku joku kivenmöhkäle roikkuis alavatsasta-semmonen raskas juiliva tunne ja ti tuntemukset lähes ohi,varsinaista selkäsärkyä mulla ei tuu.eli ovis oli su tai ma???Jos laskuni pitää paikkansa niinku tähän asti,täti tulis vkon päästä la tai su -niin ainaski tähän asti on menny...esikoisesta tein testin kp 23/28(ei mikään hätähousu!)kun oli jotku kekkerit ja haamuhan sielt jo tuli!Se olis siis sama jos tekis suunnilleen jo huomenna...et ehkäpä nyt ootellaan ihan rauhassa vaan PALJON PALJON ONNEA kaikille plussan saaneille!!!! :heart: :heart: täällähän väki vähenee ihan selvästi!!