PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

onnea caffee81!! sekä o-plussasta että ilmeisesti synttäreistä? =) :flower:

sef Asiaan voi hyvin vaikuttaa tosiaan tuo testaus eri aikaan päivästä, mutta tuli mieleeni, että joillainhan (itseni mukaanlukien) LH-huippu voi olla niin nopea ettei testeillä sitä bongaa jos kerran päivässä testaa. Esim. esikoisen tärppikierrossa bongasin yhtenä päivänä melkein yhtä vahvat viivat aamupäivällä, samana iltana tasan yhtä vahvat, ja seuraavana aamupäivänä taas haaleamman plussan. Eli älä ihmettele jos tästä eteenpäin tulee haaleampaa plussaa, sulla voi hyvin olla se LH-huippu ollut jo tässä yön pikku tunneilla :)

Kiitokset ovisonnitteluista nti kesäheinä, sef ja SadButTrue =) Mulla on kans armoton nuha eli nenä vuotaa, kurkku kuin santapaperia ja hiukkasen kuumetta, mutta tänään aion silti ukon kellistää ;)

Tuo mun ovisplussa on mulle kyllä niin iso ja ihana juttu, että vaikken tästä kierrosta raskautuisikaan niin tiedänpä ainakin, että kroppa alkaa heräillä "horroksestaan".

Hei,

plussa pärähti tänään r-testiin. Itkettää ja naurattaa yhtä aikaa, olin jo varma että menkkojen pois jäännille olisi jokin vakavampi selitys. Onneksi maltoin mieleni ja testasin uudelleen vasta tänään viikko siitä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Huh huh sentään.. =)
Onkohan myöhäiseen plussaan syynä mahdollisesti normaalia myöhäisempi ovis vaiko sitten vaan alussa vähäisempi hormoonin määrä? Pitänee vielä ennen joulua soittaa neuvolaan ja hieman kysäistä asiasta.
No mutta nyt minä poistun pikku hiljaa odotuspuolelle, kunhan toivun tästä valtavasta onnen määrästä. Päivä kerrallaanhan tässä on mentävä ja toivottava että pikkuruinen pysyisi kyydissä.
Kiitos seurastanne ja tsemppiä kaikille! :flower:

:heart: haaveilija-08

Wau, onnea haaveilija-08!!! :) :) :flower: :flower: Ihana kuulla plussauutisia täällä! Voin kuvitella että siellä ollaan aika herkässä mielentilassa tällä hetkellä :heart: :)

caffee81, mä hihkuin kans onnesta kun sain sen ovisplussan tässä kierrossa, just että kroppa tosiaan alkaa pikkuhiljaa toimia toivotulla tavalla. :)

Onnittelut haaveilijalle!

Mulla alkoi tänään kuukautiset, eli nyt on sit kp 1/30, yk2. Mulla on ollut kokoajan niin ristiriitaiset tunteet ja raskausajan pelko, että ehkä sekunnin sadasosan harmitti, ja sitten olin vain helpottunut. Tosiaan esikoisen odotus oli niin rankka, etten tiedä miten sellaisesta uudestaan selviäisin, mutta riskihän se on otettava jos toisen lapsen haluaa.

Voisihan toinen raskaus olla vähän helpompi. Tavallaan kuitenkin toivon, että esikoinen ehtisi täyttää vuoden, ennen kun tärppäisi, niin ehdittäisiin vähän totutella lehmänmaitoon, jos en imetystä pystyisi täyspainoisesti jatkamaan. Eihän sille muuten mitään estettä ole, mutta raskaus saattaa kuitenkin vähentää maidontuloa, ja esikoista odottaessa mun pahoinvointi oli niin hauheaa, että laihduin alussa 5 kg (enkä ole kovin painava ;) ) enkä tolpillani pysynyt, joten sellaisessa tilanteessa tuskin riittäisi energiaa imetykseen.

Saatan nyt kuulostaa siltä, että olen eksynyt ihan väärään porukkaan, kun tällaisia puhun :D Mutta mulla on sellaiset tuntemukset, että haluan kyllä toisen lapsen, mutta raskausaika pelottaa niin että pahaa tekee. Mies on tosin meillä varmaan enemmän innoissaan kuin minä, mutta sen ei olekaan tarvinnut oksentaa puolta vuotta...

Maanantaita tänne ja paljon onnea raskautuneille ja oviksen bongareille!!!Kirsikka83 kyllä mullakin on ihan samoja fiiliksiä!Joka toinen pvä tuntuu ihanaa,vauva saa tulla jos on tullakseen ja välillä ihan että huh huh mihin sitä on oikeen päänsä pistänyt!Esikosta oli ehkä semmonen vauvakuume ts.odotti ja suunnitteli,haaveili jne.nyt ehkä enempi semmonen "järjen" päätös,kun itselläkin on sisaruksia ja jotenki vaan semmonen tunne...olen töissä ja joudun ja toivottavasti pystyn olemaan töissä raskausajan jos siis raskaudun ja esikoisesta oli myöskin pahaolo jonnekki 16 vkolle,alhainen verenpaine ja pyörtyilin pitkin seiniä.. :| mutta loppu sujuikin sitten hienosti,synnytyksineen kaikkineen!!!Jotenka :hug: meille kaikille ja tsemppiä tähän hankkeeseen-on ne muutkin "selvinny" ja pärjänny!!!!(mulla kp 25 ja edelleen paleltaa ja rinnat kipanoi...voiko sitä todella kuvitella kaiken tämän..) :LOL: koitan malttaa vkon loppuun ja testailla lauantaina vaik tädin pitäs kyl tulla vast su tai ma...kait se haamua näyttäis jo tossa vaiheessaki... :D vkon jatketta kanssasisaret ja lippu korkeelle!!!

Onnea jennip ja haaveilija! Ihanaa kun plussia ropisee,
jospa se vielä omalle kohdalle osuisi.

caffee:hienoa että ovis löytyi ja hurjasti tsemppiä yritykseen!
Mulla itellä sama juttu, oon varma etten ovuloinut tässä kierrossa
clomeista huolimatta.. koville ottaa mut jospa se tästä vielä onneksi muuttuisi.

No, tuossahan ne kuulumiset oikeestaan tulikin. Ovistestit tilattu odottamaan seuraavaa kierrosta ja parempaa onnea.

onnittelut täätäkin Haaveilijalle!Ja Caffeelle ovisplussa-onnittelut :)Tää tulee äkkiä vaan kertoon että hengissä ollaan vieläkin, meillä taas oma kone koki välikuoleman joten palstailu saa nyt hetkeks jäädä...Ei olla kauheesti päästy nyt pupuhommiin kun mies on ollut kipeenä joten susille meni tää kierto, nyt vaan ootteleen et täti tulis niin vois taas koittaa...kohta kyllä usko loppuu tähän touhuun mut onneks joulu häirittee ajatuksia sen verran ettei ihan pääse murehtiin. Mut plussatuulia kaikille ja ihanaa joulua jos en sitä ennen pääse jonkun konetta käyttämään!! Nii ja tervetuloa uudelle tulokkaalle!!

...mä en malttanut pikkukakkoskuumeissani olla tänään menemättä apteekkiin ja ostaa herkkää testiä (acon10)... tein testin vähän aikaa sitten ja sieltä tuli haalea plussa, ei siis edes haamu, vaan haalea plussa!! :heart: täytyy testata huomenna aamulla uudestaan, ja varmaan seuraavinakin päivinä että tämän varmasti uskoo... :) siis ihan käsittämätöntä. :heart:

Hirveä määrä kirjoitusvirheitä mun tekstissä, jos laitetaan ne flunssan piikkiin? :p

Onnea Nti Kesäheinä!!! :flower: Sä et sitten kauaa viihtynyt meidän pinossa ;) Varmista vielä aamulla mutta plussa on aina plussa! :heart: Mikä kp sulla on, anteeksi oli, sehän on nyt rv :D

Jännää miten moni on saanut plussan heti ekasta yrityskerrasta!
Onnea Nti Kesäheinälle! Et tosiaankaan pitkään joukossamme ennättänyt olla! :heart: Me muut täällä vielä hengaillaan... :(
Ainiin, ja onnea myös Haaveilijalle :heart:

Jokohan eilen mun ovis meni..? Vaik ei täysin tumma viiva ollutkaan, mut oli maha hirmu kipeä illalla. No, jospa ne lauantain simpat ois viel olleet eloisia=) Ku ei viittitä hirmu stressiä ottaa, jos ei tee mieli ni ei tee mieli!
Muuten, näyttääkö ovistestit vielä haamuja oviksen jälkeen, vai näkyykö pelkkä kontrolliviiva? Ihan sillä ettei tarvii turhaan testailla jos viivat haalenevat parin päivän sisällä..

Kiitos ihan kauheasti SadButTrue ja memmuli84 onnitteluista!! :heart:
Joo, täytyy aamulla tehdä tosiaan vielä tarkistustesti... etenkin kun tajusin että mulla on nyt vasta rv 3+4 tai jotain sinnepäin, kun kierto on ollut sellaiset 34 päivää :eek: Eli ihan tosi varhaisessa vaiheessa ollaan. Kp olis nyt 32. Ette tekään varmaa kauaa täällä hengaa =)

memmuli84, kuulostais ihan siltä että se sun ovis olis ollu eilen :) Mulla oli kans masu kipeä oviksen aikoihin tässä kierrossa. Mun muistaakseni sain vielä haaleita haamuja oviksen jälkeen esikoista yrittäessä, eli testitulokset ei muuttuneet ainakaan mulla ihan pelkiksi kontrolliviivoiksi heti oviksen jälkeen.

Lueskelen ja käyn täällä vielä kunnes tulee varmistus tälle plussanpoikaselle. :heart:

Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille :heart: :heart:
Johan niitä plussia satelee, ku hetkeksi selkänsä kääntää :D

Tervetuloa uusille, hyvä ettei porukka ihan kasaan kuihdu, kun niin moni siirtyy tuonne odotuspuolelle :)

Mulla on niin sairaan tylsä kierron vaihe menossa, mitään ei tapahdu. Veikkaisin, ettei vielä viikkoon tuu ovista, josko tulee ollenkaan :headwall:

Jokos teillä alkaa olemaan joulu paketissa? Mä oon kaikki lahjat saanu hankittua, mutta muuten onkin kaikki tekemäti :whistle:. No onhan tässä vielä aikaa...

++++++ kaikille hurjasti!

Haaveilijalle ja kesäheinälle onnittelut!

Tein uuden etstin ja heikompaan suuntaan ollaan edelleen menossa. Liekö plussa sitten käynyt tikutusten välissä. Eilen siis iltapäivällä liki jo yhtä vahva kontrollin kanssa ja tänään haalistumaan päin. Tänään tunsin vihlaisuja, olisikohan se sitten ollut se ovis? Noh, kohta kaadan isännän vielä punkkaan ja sitten ei muuta kun odottelemaan.

Meillä alkaa olla jouluvalmistelut aika hyvällä mallilla :) Kotikaljaa tehtiin koe-erä (huomenna saa maistaa :heart: ), kinkku ostettu pakastimeen, jauhelihapasteijoita tehtiin kans... Joululahjat paketissa, kuusi odottaa ulkona sisälle pääsyä.. Ja mitäs vielä?

Tyttö lähti eilen ryömimään =) Ihanan näköistä mönkimistä! Niinpä se aika kuluu nopsaan! Nyt pitää raivata kaikki alahyllyt olkkarista tyhjiksi.

Tervetuloa vaan Lumikuningatar , listaan taisinkin jo sut lisätä!
Ja kiva kun tulit takas caffee81 !

Täällä tapahtuu koko ajan, milloin joku saa plussaa ovistestistä, raskaustestistä ym. ! Ei kait siinä, lisää otan uutisia vastaan :D

memmuli84: miten kotikaljaa tehdään?

Ostin eilen himoissani kaupasta litran kotikaljaa hintaan 2,60 ja oli kyllä semmosta myrkkyä, että meinasi taju lähteä. Oli niin pahaa, etten osaa sanoin kuvata. Luulin ostavani senmakuista, kuin esim ABC-huoltikalla on, kun siellä lounastan kera kotikaljan.

Niin, että miten sitä tehdään?

Nimimerkillä: meillä ruoka ja juomapuolesta huolehtii isäntä :D

sef: Ihan Tuoppi-kotikaljauutteesta. Ohjeet löytyy laatikosta. Lämmittää veden noin 40 asteseksi, siihen vaan se uute ja kuivahiiva. Vuorokauden käy sankossa (kansi päällä ) jonka jälkeen pulloon ja jääkaappiin. Et me tehtiin eilen, ja huomenna on juontikunnossa=) Ihan helppo homma! Ja siitä laatikosta saa 9l, ei jää paljoa hintaa kun se laatikko oli maksanut jotain 1,45? jollen väärin kuullut (ukko toi kaupasta).
Nyt jos häipyis koneelta, alkais ukko-kulta saapua harrastuksistaan jo kotiin :heart:

Niin, piti jo aiemmin vastata Lumikuningattarelle vai joko joku ennätti.. Kuitenkin... Luulisin et siin paketissa on neuvottu odottamaan ekat menkat ihan sen takia et saa lasketun ajan selville paremmin! Mut ei mun mielestä siinä mitään muuta ole. Eikös e-pillereissäkin ole et yhet menkat tulis odottaa..? Loppupeleissä se on sama, kun laskettuaika voi silti muuttua ekassa ultrassa!

Kiitos vain vastauksista. :flower: Hieman arvelutti kun mä ymmärsin että siinä oli jotain tekemistä sikiön mahdollisen vammautumisen kanssa, mutta voi olla että ymmärsin väärin.

Mulla ei joulu ole vielä lähimainkaan paketissa. Iltasin kun käy koiran kans lenkillä niin joka paikassa on niin sievän näköstä kun on jouluvalot. Mä en ole meille kerinny etes laittaa niitä valoja. Huomenna olis kyllä tarkotus laittaa sitten iltasella kun päivä menee äitin kans jouluostoksilla.. Nostin tänään kaikki koristeetkin kaapista. Kotiin en sen kummempia ruokia ala tekeen kun mennään ennen aattoa mun äidin luo laittaan jouluruokia ja sinne joulua. Niistä sit varmaan riittä kotiin tuomiseksi mullekin. Ehkä jos jonku pienen kinkun kävis ostamassa.

Mä menin ja testasin äsken puhtaan negan :headwall: Raivostuttaa että pitikin mennä testaamaan! Ei todellakaan ollut tarkoitus testata kuin vasta aattona mutta ihmismieli on ihmeellinen... Nyt suoraan sanottuna v*****aa kun olin näin tyhmä.. Eli jos se plussa onkin tulossa niin kovin olen pilannut fiilikset ainakin! Jos sitä ei tule (mitä epäilen kyllä että ei tule) oon jo valmiiksi negatiivisellä asenteella liikenteessä. :kieh: Ois vaan pitäny oottaa siihen aattoon asti, silloin mahdollinen negakaan ei varmaan ois tuntunu niin pahalta.

Testi oli siis pregentin, niitä marketista saatavia. Mutta eikö ne kuitenkin oo aika tarkkoja joten ainakin haamu ois pitäny tulla jos oon raskaana???

No, ei se auta ku uutta putkeen vaan. Alkaa vaan epäilyttää, että en varmaan sitten ovuloi kun varmasti ollaan ainakin peittoja pöllytetty :/

Yhteistyössä