PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Eli meillä yritys alkaa tästä kierrosta.
:D
Nyt kp2/28-30. Ennestään poika 08/06 ja yk 1

Tärppipäiviä odotellessa! Ovulaatio on aiemmin ollut kp15-16. Saas nähä kuin nopeeta tärppää. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta. :whistle:

Moro!

Lueskelin tässä nuita aiempia juttujanne ja ihan mielenkiinnosta kysyisin Story, jos olet vielä maisemissa että kauanko sulla kesti nuo "valemenkat"? Aika harvinaista kait tuo lienee että vuotaa niin paljon että menkoiksi luulee? Itse tässä elättelen toiveita josko olisi muka sama tilanne kun on jo neljättä päivää huono olo... :LOL: Kai mä olen taas kohta tuolla apteekin luukulla testiä ostamassa... :snotty:

Tuli tuossa vain mieleen että mitenkäs ne kiertopäivät nyt laskettiinkaan...? Oliko se siitä kun menkat alkaa vai loppuu. Mulla aikasemmin kierto heittänyt häränpyllyä välillä 30-42 et tosi vaikeeta ennustaa yhtään mitään.Jos se lasku alotetaan alusta niin sit olis varmaan kp 5 menossa nyt. Otollisia päiviä odotellessa joulukin valmistuu ihan itsestään. :)

Tervetuloa Tuisku-84- ja Tuulia79
Lumikuningatar kp:n lasku aloitetaan menkkojen alusta.
Hei auttakaa mua! Mistä johtuu, että mulla oli tänään tullu hiukan tuhrua housuihin? Kp on 17, joten täti ei voi vielä tulla, tai sit on kierto menny ihan sekaisin... Ovis oli viikonloppuna, joten ei kai se nyt enää voi olla mitään kiinnittymisvuotoakaan :/ Ihmetyttää...

cristina: kiinnittymisvuoto tapahtuu 5-6 vuorokautta oviksen jälkeen, ellen nyt hirmusesti valehtele, joten sen mukaan saattaapi hyvinkin olla se kyseessä.

Mutta missä himputissa mun vuoto on? Mullakin oli ovis viikonloppuna :LOL:

Mulle voi laittaa kp1/34 yk 3. Ei tarvi pahoitella, olen aidosti iloinen siitä että täti näyttää tulevan ilman teroja :) Ehkä kroppa sittenkin toimii. Ja koska lämmöt nousi ja laski, ehkä myös ovuloin!!! :D

Nyt voin nauttia jouluna viiniä ja terästettyä glögiä ;) Päästään myös miehen kanssa kaverin järjestämiin uuden vuoden bileisiin. Se voikin olla viimeinen kerta kun piiiiiitkään aikaan päästään yhdessä taas tuulettumaan :whistle:

Nyt pojan kanssa leikkimään :wave:

Heip!
Pääsin vielä pikapikaa porukoiden koneelle ennen kun lähetään miehen porukoille viikonlopuks, eisillä et olisin mitenkään potenu kaksplus vierotusoireita :LOL:

Tervetuloa uusille!Tänne onkin taas tullu plussia, onnittelut kaikille, ehkä se plussatuulien puhaltelu alkaa tuottamaan tulosta...
Täällä joku kyseli noista valemenkoista niin mullahan kans tuli menkat 3 kertaa raskauden aikana!!Ja siis oikein menkat, kesti yli 5 päivää joka kerta ja oli oikeesti runsaat. Mähän olinkin jo rv lähes 20 ennen ku sain tietää olevani raskaana!!Ei siis ollu mitään oireita ja jopa laihduin jonkun 8kg joten en todellakaan osannu epäillä mitään! Siks oonki nyt aina niin vainoharhanen et on pakko joka kuukausi testata et jos nyt sittenki menkoista huolimatta oliskin raskaana...
Ja sit oma ).( menkkojen pitäis ens viikolla alkaa, saas nähä saako annettua miehelle myöhästyneen joululahjan vai kuin käy...en kyl tosiaan usko et olis tärpänny kun tosi vähäseks on toi peittojen pöllytys jääny. Mut aina sitä silti toivoo :D
nyt täytyykin lähtee kohti poria, Ihanaa Joulua kaikille ja joululahjaks voisin antaa kaikille plussan siihen raskaustestiin!!Et olkaa hyvä vaan, vitsit ku se oiskin oikeesti näin helppoo :LOL:

Tää äippä on vähän väsynyt |O Vaikka nukuin vielä päiväunet, join kahvia ja kävin ulkona niin silti väsyttää :( No, jospa tää tästä! Eilen ei typy meinannu rueta nukkumaan..

Miten kauan olette olleet miehenne kanssa yhdessä? Ihan kalluppimielessä vaan heitän kysymyksen... Ja ootteko kihloissa/naimisissa?

Me ollaan oltu yhdessä 5v ja n.4kk. Ja siitä kohta se 4kk naimisissa :heart: Et tasan 5v kun tuli niin häät pidettiin silloin. Ja meidän pikku prinsessamme oli 3kk ikäinen pallero =)

Nyt jännittää, on ruennut nimittäin pyörryttämään.. Ja valkkaria tulee vielä.. Samanlaista oli kun aloin tyttöä odottamaan! Tosin aika tuuri pitäis käydä jos yhestä kerrasta tärppäis, vähän hiljaista ollut sillä rintamalla :/

Mutta nyt ruoan tekoon kun tyttö vielä vetelee hirsiä ulkona!

Älä sure memmuli84, hiljaista on täälläkin :LOL: Miehellä on nää viime päivät ennen joulua kova kiire töissä ja väsynyt on kun mikä. Eli ei paljon peitot heilu, muuta kun kylkeä kääntäessä... Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta, naimisissa siitä 1,5v. Toivotaan että nuo sun oireet on sitä mitä tässä haetaan. Ja kiitos daydreams ihanasta joululahjasta ;)

Ootkos sinä Torey kotona vai töissä? Mä kun oon kotona, niin ei sitä väsy niin kuin töissä ollessa. Itellä ois intoa iltaisin, mut nyt päätin et saa tehdä mies aloitteen silloin kun haluaa. Ei ois itestäkään kiva jos toinen ruinais koko ajan :| Raskausaikana nimittäin oli niinpäin et mua ei huvittanut niin tuntui välillä ihan ahdistelulta! Mut eipä halut voi samaan tahtiin kahdella ihmisellä aina mennä.

Näinhän se on. Kotona olen minäkin vielä. En ole kans tässä enää "ahdistellut" ukkoani viime päivinä vaikka menkat jo loppuikin, kun näen sen kilometrin päähän ettei toinen nyt jaksa. Kohtahan nämä joulunalusajan kiireet on ohitse ja miehelläkin lomaa. Sitten varmaan tilanne toinen ja itselläkin itse asiassa ovisaika paljon todennäköisempi kuin nyt. Mä en ole vielä tuota tikuttelua harrastanut. Oon sitä tyyppiä että jos alan vielä sitäkin tässä harrastaa niin sitten olen jo niin pakkomielteinen että oksat pois. Esikoinen tärppäsi meillä aikoinaan ekasta kierrosta joten kokemusta ei ole oviksen bongailusta sieltäkään. Yritän nyt ainakin suhtautua tähän niin että luonto hoitaa, tulee jos tulee ja peittoja pöllytellään sillon kun huvittaa. Tosin joku täällä palstalla tais jo todetakin että jos tilanne on sama puolen vuoden päästä niin voi jo pikkusen asenne alkaa muuttua...
Mun pitäis alkaa vähentämään imetystä pikkuhiljaa sillä olen helmikuussa menossa töihin, eikä toi vessassa lypsäminen kesken työpäivän oikein houkuta! Haikeaa on jo nyt :ashamed: Meillä mies on iltaisin töissä joten hoitopaikkaa emme tarvitse kun hän hoitaa päivät ja minä illat. Siksi siis ihan järkevää mennä töihin vaikka ei kyllä muuten huvittaisi. Mites memmuli, kauanko olet itse suunnitellut olevasi kotona?

Torey: Hoitovapaata olen hakenut heinäkuun loppuun. Sit on vielä täys kesäloma pitämättä, että menee syyskuun alkuun. Mutta sit uusi raskaus muuttaa kuvioita. Jos nyt olis tuuri käynyt niin jäisin suoraan hoitovapaalta äippälomalle. Mutta jos menee esim. pari kk vielä, niin sit jatkan tätä vapaata sen verran et ei tarviis töissä lähtee käymään! Että toivon kovasti raskautuvani pari kk sisällä, et nuo työhommat menis hyvin (niin hyvin et sais jäädä vielä kotiin :) )!

Jatkan vähän vielä...
Ite ajattelin myös aluksi et en mitään ovistestejä ala heti tekemään. Mut niin sitten tilasin ja oikeastaan on tuonut itelle mielenrauhaa! En ihan varma ole sainko bongattua, mut eipähän tarvii miettiä sitä koko ajan. Sen verran ehkä tiedän et se meni su, joten ei seksin suhteen tartte enää paineita ottaa :)

Viime raskaus alkoi viidennellä yrittämällä, ilman tikkuja. Mut silloin ei ollutkaan tätä ähisijää (nyt roikkuu jalassa kun ite istun sohvalla, ihana...) !

Hyvää Joulun odotusta teille kaikille ja paljon plussatuulia :heart:

Täällä raskaus etenee taas hvyin. Alkuviikon oli paljon kipuja ja kävin lääkärissäkin. Tänään hCG arvo sellainen ,että pitäisi olla normaali raskaus kyseessä (4450).

memmuli84, Torey ja muut joilla pikku taaperot "häiritsee" pupuilua. Meillä tuo taapero sellainen yökukkuja ,että oli pupuilu rintamalla melko hiljaista. No sitten ,kun se ovis ajankohta ultrassa löytyi niin kerta iskulla saatiin tuo vauveli aluille =) .

Jouluterkuin Poni ja Manteli 5+2

Hei vaan kaikille!

Tervetuloa kaikki uudet mukaan tähän kuumehulluuteen :D

Erotiikkaa on harrastettu PALJON ja tänään olin havaitsevani merkkejä ovislimoista, JIPPII! Pienistä (ja ällöistä) asioista sitä voikin ihminen iloita :LOL: .

Miehen kanssa ollaan oltu kohta 6 vuotta yhdessä, joista 5 kihloissa. Saa nähdä päästäänkö ikinä naimisiin asti...

Meillä kanssa toi seksipuoli painottuu iltaan pojan nukkumaanmenon jälkeen, poika nukahtaa yleensä puol ysin-ysin välillä ja sen jälkeen pitäis aina jaksaa peuhata vaikka itteäänkin jo väsyttäis (mulla aamuherätys vähän ennen kuutta) ja olis miljoona hommaa vielä tekemättä. Kerran otettiin vähän varaslähtö niin eiköhän jätkä ilmesty yhtäkkiä ovensuuhun seisomaan kesken meidän touhujen ja kysyy kirkkaalla äänellä: "Isi, mitä sä teet äidille?" Hitto, kun säikähdettiin ja nolotti kauheesti :ashamed: . Sen jälkeen on varmistettu aina että poitsu nukkuu :) .

Juu, mutta plussaonnea kaikille ++++++ toivotaan että joulun taika tepsii kaikilla ;)

Iltoja! Niin se vaan joulu kohta tulla jolkottaa!!! Enää kolme yötä jouluun ja testin tekoon.... Nyt tosin alkaa olla jo semmonen olo kuin esikosta ennen testin tekoa, että jo tavallaan tiesin että raskaana ollaan.. Toivottavasti en juhli liian aikaisin.... :ashamed: Ällöttää, turvottaa ja tissit on arat... Huvikseni kaksi ovistestiä olen tuhlannut ja viimesimpään tuli jo tooosi vahva viiva.... Himottais ihan hirveesti tehdä jo nyt heti r-testi mutta kun lupasin miehelle että vasta jouluna...

Galluppiin... Meille tulee seurustelu taivalta täyteen tammikuussa 11 vuotta ja jouluaattona ollaan oltu 4 vuotta kihloissa. Häät tulee sitten joskus kun eipä olla muutenkaan kiirettä tavattu pitää...

Mäkin oon vielä kotona tuon meijän 1v 4kk taaperon kanssa ja jatkan ensi kesään hoitovapaata ja sitten saan toivottavasti jäädä taas äippälomalle...

Viikonlopuksi menen kuitenkin töihin :| Teen keikkaa omalle työpaikalle ja nyt jolunpäivistä saa niin hyvän palkan että kannattaa mennä. Aaton olen sitten kyllä vapaalla.

Nyt ukko kullan kainaloon!! :wave:

Iltoja kaikille! :wave: Täällä kp 29 ja "tuntemukset" samat,rinnat pingottuneet ja kipanoivat,paleltaa ja alaselkää juilii tosi ikävästi-mitä en ole kyllä ennen kokenut,en siis ennen menkkojakaan,toisaalta vatsaa vääntää niinkuin ennen kk tuloa ja valkkari lisääntynyt...ja vastoin kaikkia periaatteitani menin ja testasin eka kerran tiistaina kp 26,apteekin omalla ei kovin herkällä ja oletetusta oviksesta kulunut n.10vrk.ja tuli onneton haamujen haamu n.1/2 tunnin päästä(jolloin testiä ei siis saisi enää edes tulkita)iltapissasta.. :ashamed: sitten eilen kp 28,aconin herkällä ja taas iltapissasta-hennon haamun ei tullut heti mutta kuitenkin alle 10min.sisällä ja oviksesta kulunut n.12vrk. :/ siis miksi piti mennä tekemään |O |O tulee turhaa spekulointia ja toivoa ennenaikojaan!!Jos menkat nyt alkaa ni en seurv.kierrosta VARMANA testaa ennenku samana pvänä tai pari myöhemmin!Ja eikös täällä joku sanonutkin katsovansa testin ennen testaamista että viivan paikka näkyy pohjalla valmiiksi,ainakin apteekin testissä ja sitä en katsonut,aconista katsoin eikä näkynyt mitään,mutta pakkohan siellä on joku "pohja" olla mille viiva sitten muodostuu.. :/ esikosta aikoinaan testailin myös ennakkoon ja sain haamun mutta tummemman kuin nämä testaamani...ja selkeän vahvan plussan vasta kun kk olisi pitänyt jo alkaa... :headwall: :headwall: ja tätin pitäs tulla aikasintaan huomen illalla tai su aikana....en siis suosittele tämmöstä kellee....ihan kummallisesti käyttäytyy tämä nainen...lisäksi oon ollu jotenki itkuherkkä ja esikoinen tuntuu jotenki superihanalta :heart: :heart: nää tuntemukset on kuitenkin samoja mitä muutenki ennen tätiä...1kpl apteekin testejä vielä kaapissa ja testaus sitten su aamuna JOS täti ei ole tullut ja aamupissasta....silloin jo kp 31....anteeksi tää oma napa ja Tervetuloa uudet kuumeilijat..toivottavasti täällä on joku yhtä "sekopäinen"kuin meikäläinen :saint: jokatapauksessa hiljennytään joulupyhiksi ja rauhotutaan lepäilemään ja nauttimaan läheisistä ja joulunajasta! (tää siis tulee su kertoo mikä tilanne B) ) +++++++++++++++++++ meille kaikille-ei mitään :headwall: haamujen haamuja....ai nii me ollaan oltu reilu 10vuotta kimpassa josta ens kuussa 1/2 ajasta naimisissa! ja kiitos Ap:lle kun jaksat aktiivisesti tietoja päivitellä! :D

Meillä yhteiseloa takana vasta 1v ja 6 viikkoa siihen päälle. Kihlat solmittiin runsas 6 kk sitten ja avioliittoon astutaan 2009 helmikuussa.

Mulla ainakaan ei ole mitään oireita, paisti kylmyys, mikä tarkoittaa sitä, että ovis on mitä suuremmalla todennäköisyydellä tässä kierrossa ollut :D

Riisipuuron tuoksuista lauantaita kaikille =)
Kyllä on taas niin kovin olevinaan raskaana... Sen yhen päivän tuhrulun lisäks huimaa tosi helposti, hiukan nuhainen olo, vaikkakaan ei kipeä, palelee, rinnat arat ja aamuisin etoo... Mutta vielä en uskalla pilvilinnoja rakentaa, kun näitä oloja on ollu ennenkin, lukuunottamatta tuhruilua.
Toivotaan parasta :p
Me ollaan miehn kanssa oltu kaks vuotta ja kaks kuukautta yhdessä, joista vuos ja kaks kuukautta kihloissa. Häät olis suunniteltu pidettäväks elokuussa 2009 :heart:
Viikonloppuja, joulun odotusta ja erityisesti plussatuulia kaikille :xmas:

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kesästä -02 eli 5½vuotta. :eek: Meneepä aika nopeasti.. :heart: Kihloissa tuli juuri 5 vuotta täyteen. Häitä ei ole suunniteltu edes pidettäviksi, ei ainakaan lähivuosina. Ollaan onnellisia näinkin. =)
Niin ja kotosalla olen 1v4kk pojan kanssa ja touhua riittää. :heart:

Yhteistyössä