PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Pilkkis79 iso :hug: ja ehkä se ois tosiaan paras että ainakin miettisit ja harkitsisit että haluatteko jatkaa yrittämistä vai ei, tuskin se lääkäri sitä turhaan suositteli.Mutta ittehän sä tiiät parhaiten miltä susta tuntuu :)
täälläkin alkaa tädin saapumismasis helpottaan,sain miehen puhuttua et menkkojen jälkeen sit tomutellaan patjaa joka toinen päivä, et täällä alkaa sit oikein tosi yritys :LOL: tosin miehelle jouduin lupaan että sit kun tärppi käy niin hän saa erikoisempia seksuaalisia palveluksia :LOL: ois se ehkä muutenki suosutunu mut pakko oli keksiä silleki jotai suurta houkutusta :) saas nähä kuin käy, miestä yleensä haluttaa vaan muutaman kerran viikossa, en tiiä mitä sille oikei keksis et sitäki vähä useemmi haluttais...
mut nyt puuron tekoon! Mansikka85 puhallan viivan vahvistusta!!

Täti on vihdoin poistunut paikalta ja nyt alkaa pölinä käymään makkarissa :LOL: Että ei mulla sen kummempaa :p Ostin greippimehua ja ovista odottelen jo innolla miehen kainalossa vähintään joka toinen päivä.. Kolmas kierros toden sanoo!

Voimia kaikille tasapuolisesti, ei ole todellakaan helppoa olla nainen! Muistakaa kattoa ma 3.12 dokumentti, joka sisältää ennennäkemätöntä materiaalia maha-asukin elämästä mm. 4D-ultralla katottuna! En oo varma miltä kanavalta tulee, YLE varmaankin..

Plussia! :wave:

Tervetuloa tiinu joukkoomme! Laitoinkin jo tietojasi tuossa aiemmin etusivulle!

`Tuntemuksia mahassani´
Vitsit mitkä kivut alamahassa oikealla! Mitähän tää nyt oikein on? Ihan sairasta miten käy... Huh.. Onkohan ovis tai menkat alkamassa. En muista enää miltä ne tuntuvat (tosin ovista en kait oo ikinä huomannutkaan). Kävin tänään papassa, mut ei se pitäs vaikuttaa. Ihan pitää särkylääkettä ottaa. Kävellessäkin koskee. Tuli äsken mieleen joku kohdunulkoinen, tiiä sitten. Tai ne kuukautiset, toivotaan et ne ois niin vois olla jopa mahdollistakin joskus raskautua! Jee!!!

Kaikenlisäks meinaan kipeeks minäkin tulla, ja mieskin kurkkuaan valittelee.
Tyttö saatiin vasta nyt (toivottavasti) nukkumaan, norm. kahdeksan jälkeen käy unilleen. Eipä tässä nukuta ensiyönä varmaan kukaan kunnolla, ja kun tuohon mahaan perkules koskee..
Tulipa valivalia kerrakseen :ashamed:

Jospa huomenna kaikki paremmin =)

Pilkkis79 :hug: . Onko sulla ketään ystävää ,jonka kanssa puhua isäsi kuolemasta? Vaikka olet varmasti puhunutkin ,mutta puhu lisää. Muista antaa itsellesi lupa surra. Käy isäsi haudalla ja puhu siellä. Niin ja mene uudelleen psykogille ja kerro ,jos siltä tuntuu ,että ei haluasi mitään lääkeitä, vaan haluat jutella vaikeista asioistasi ,jotta saisit ne käytyä läpi. Joskus on kuitenkin helpompi puhua ihan vieraalle. Sinun tilassasi antaisin vauvan tulla ,jos on tullakseen, koska se vaikuttaa mielialaasi. Mutta tottahan on se ,että raskaus aiheuttaa meissä myös monenlaisia tunteita, ihan hormooneista johtuen.

).( Tein aamulla ovistestin ja nega oli. Mulla on enää yksi liuska jäljellä. Toivon ,että se oli nega siksi ,että ovis olisi ollut eilen. Pahaksi onnekseni meidän ainokaisesta kuumemittarista loppui vielä patterit, joten lämpöä en voi seurata :/ . Vihlaisuja ei kyllä ole enää tuntunut. Masu on kyllä sellainen hassu pallo niinkuin ennen menkkoja monesti. Eilen muuten siellä lääkärissä tuntui se munasolun kohta ihan päällepäin. Kiva tietää ,jos en nyt vielä raskaaksi tule niin kunnon oviksen tunnen vain masua painamalla :D .

Plussatuulia+++++++++++

Ihan vaan kopsaan tähän sen mitä kirjotin syysvauvoihin.ku en ny jaksa alkaa uutta stooria tänne rustaan...

PLÄÄÄÄH!!!!
Ei hitto näistä mun tätien kyläilyistä ei tu yhtikäs mitään
Ku nyt ei tuu menkat ees noilla primoluteilla
Perjantaina otin vimpan primon,Sunnuntaina alko menkat,oli mahaki vähä kipee.Tuli pari tippaa päivän mittaan,ja Maanantainakin tuli pari tippaa...Siinä ne sitte oliki Sillon tällön on paperiin jääny vähän punasta mutta siteitä ei tarttenu käyttää.Ei ees pikkuhousunsuojia.
On tää nyt v***u sitte ihan sika ärsyttävää.
Äsken tein varuiks testinkin,mutta negaa tuo näyttää,enkä kyllä edes uskonutkaan olevani raskaana.
Tosin mä onnistuin ton testinkin kans vähä ryssiin kun kusemisen jälkeen länttäsäsin sen väärte päin pöydälle.Siis testi-ikkunan alas päin.
Kyllä taas ottaa kaaliin tätä mammaa.
Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn että onkos noi vuodot normistikkin tommosia primojen kans vai mitä tässä sitte tekis.
AAARGH!!!!!
Mä e jaksa ny kirjottaa enempää.
Pah

Heipparallaa!!!Hyppään mukaan ketjuun,yritys pikkukakkosesta alkaa nyt,kp 7/29-31 menossa...esikoinen s.12/04...sekavat fiilikset...meillä niin päin että kaikki mennyt ekan kanssa hienosti,pelottaa jos kaikki ei menekään niinku ekan kanssa...mutta ei auta!Yrittämään vaan!Tosin mies ens vkol 5pvää maalla lomailemassa ja ovis juuri niihin aikoihin |O Jos pidempi kierto ni "ehditään pupuilee het hänen saavuttuaan tai sit peuhaa ennen lähtöä ja toivoo siimahäntien elävän useamman pvän! ;) toisaalta tätin pitäisi saapua juuri jouluksi ja kuuma höyryävä glögi houkuttaisi...ja joulu vietetään muuteski anoppilassa ja ne arvaa siellä heti eikä haluis niin pian kertoo...pahoinvointi alkoi ekasta lähes samantein vkolla 5 :eek: no nii nyt kirjotan ihanku heti ois tärppäämässä...ei siis mennä asioiden edelle..esikoista yritettiin 5kk ja edeltävä ehkäisy e-pillerit,nyt ei muutku keskeytetty tai kumi ja oviksen tiedän tarkalleen :whistle: mut siltiki ei oo taattua mikään miten tässä käy-ja sehän se jännää onkin!!!

Pilkkis :hug: Minä en osaa sanoa tuohon oikein mitään. Ehkä kuuntelisin itseä mitä haluaa.

Tervetuloa Jouskari-80 :wave: Samanlaisia tuntemuksia minullakin. Tyttö ollut helppo hoidettava tähän mennessä et toivotaan samaa seuraavastakin =)

Voi Ninnurainen, inhottavaa tuollainen, voin kuvitella tunteesi!

Omasta navasta vähän. Ei sieltä mikään täti tullut! Nukkumaan mennessä vielä jomotti koko lantion seutua. Nyt ei sitten mitään.. Vähän outoa sanon minä! Meil alkaa olla koko jengi kipeenä, mies raahautui vielä aamulla töihin..
Oma ja tytön nenä niiskuttaa :snotty:
Flussaan kun tekee kuumaa kaakaota, niin eihän siinä silloin ole yhtään kaloreita, eihän :D

Eilen sain tavallaan luvan terveyskeskuksesta uuteen raskauteen. Puoli vuotta nyt tasan edellisen syntymästä. En tosin uskaltanut sanoa et ollaan oltu jo ilman ehkäisyä :/

Pitää lähtee vielä kahvia keittää jos vähän piristäisi tätä oloa =)

Plussatuulahduksia puhaltelen :whistle: :heart:

Heippa taas!

Mulla olis tänään kp 14, eli periaatteessa aika otollinen aika ovulaatiolle. Toivottavasti ehdittäis tänään vähän puuhata miehen kanssa, niin olis edes jotain mahdollisuuksia. Vähän toista se on nyt kun esikoista yrittäessä, ainakin meillä :D Silloin tärppikierrossa pöllytettiin lakanoita varmaan joka toinen päivä, nyt tytön syntymän jälkeen tahti on ollut n. 1-2 kertaa kuukaudessa, ja sekin sohvalla, kun eihän sitä nyt samassa huoneessa vauvan kanssa voi seksiä harrastaa :saint: Mutta aika hyvä tuuri sais olla jos yhdestä kerrasta tärppäis, joten pitää nyt vähän yrittää tsempata. Tyttö on vaan sellainen iltakukkuja, että vähintään toinen meistä on yleensä nukahtanut siinä vaiheessa kun saadaan tyttökin unten maille...

Plussatuulia kaikille täältäkin!

Ja takaisin koneelle..
Kirsikka, meillä on samalla tavalla. Sohvalla aina vaan.. Tosin kivaa vaihtelua et ei aina makkarin sängyssä. Ja noin kerran viikossa, joskus jopa kahtena iltana peräkkäin! Et aika hyvä tuuri pitäs käydä onnistuakseen.
Meil oli ennen vaikeeta nukkumaan laitto, 23-00 simahti. Nykyään 20-21, paitsi eilen päästiin ite vasta 01.30 yöunille. Oli neiti niin räkäinen ja itkuinen ja väsy tietty. Jospa tänään vähän aiemmin onnistuu :heart:

Ei se täti ainakaan vielä eilen tullut kylään, joten pieni helpottunut hengenveto tähän väliin. En nyt uskalla siltikään olla kovinkaan toiveikas, sillä negan testasin sillo kp 27 eli lähinnä tässä nyt pelkään, että millo se täti päättää sit karauttaa paikalle. Nyt siis kp 30 eikä tänään ole ainakaan vielä ollut menkkamaisia mahakipuja vaan lähinnä etovaa vellomista tuolla mahanseudulla...

kp30/30 ja nyt aamuviiden jälkeen ehdin pyöriskellä sängyssä etovan olon kanssa melkein tunnin miettien että testaanko vai enkö, ja tosi haalean vaaleanpunainen viiva tuossa testissä näyttäis seisovan! Testaan uudestaan vaikka ens viikon puolivälissä, mulla kummassakin aiemmassa raskauksessa viiva oli haalea vielä viikko menkkojen myöhästymisen jälkeenkin.

Varovaiset onnittelut coatrack :flower:
Eiköhän se plussa sieltä vahvistu parin päivän sisällä :)

Täällä ei näy tätiä eikä plussaa |O. Ja nyt siis kp51/jotain. Mä annan itelleni armonaikaa haaveilla kp57 asti (plussasin silloin esikoisesta) ja jos silloinkaan ei näy tätiä/plussaa niin... sitten haaveillaan vähän lisää :LOL:

Tänään pitäis siivota ja laittaa vähän joulua, mutta pahalta näyttää, saankohan tänään(kään) mitään itestäni irti. Taitaa flunssa pukata päälle, kun on niin vetämätön olo :snotty:

Plussatuulia kaikille +++++++ Ja tuuhan Mansikka meille heti tänne kertomaan viimeisimmät kuulumiset!

Mansikalle onnittelut!
Ja varovasti minäkin toivotan onnea coatracklle!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä flussan kourissa painitaan. Jollen väärin muista niin nukuin jopa 7h putkeen ettei tyttö herättänyt.. ? Aika tukossa tuntuu olevan, mut vierkeämpi on kuin äitinsä!
Nyt kahvin juontiin=)

ONNEA MANSIKKA! :flower: Ja varoivaiset onnittelut myös Coatrackille!

Tärppiaika alkaa kohta varmaan olla käsillä vaikka päiviä ei mulla oo kasassa vielä kuin 10. Jotenkin mahassa sellasia tuntemuksia että tässä kuussa taitaa ovulaatio tapahtua! Jännää... Peittoa on jo pöllytetty ja greippimehua juotu. Aamulla makailin tyyny pehvan alla 10min :LOL: Joten ei voi sanoa ettei ois ainakaan yritetty!

Hauskaa viikonloppua kaikille! Minä töissä... :wave:

onnea plussanneille :heart:
mulla jäi äsken paperiin ihan älyttömät määrät valkkaria :eek: Yök...Mahaa nipistelee välillä menkkamaisesti ja välillä ei-menkkamaisesti...Kp 31...Miten sitä pystyy ihminen elämään tämmöisen jännityksen kanssa....Sovittiin miehen kaa, että sit vasta testaillaan jos kp menee yli 34, joka on siis pisin kierto mikä mulla on ollu ilman pillereitä.

Onnea Onnea Mansikka ja Coatrack!!!!

Täälläkin alkaa kohtapuolin olla ovis käsillä. Ketuttaa vaan ihan vietävästi kun jo maanantaina tilasin ovistestejä ja ne ei oo vieläkään tullu :headwall: . Oisin huomenna halunnu jo tikuttaa... Höh... No nyt on kovat pistetty täälläkin peliin ja haaveena jouluksi plussa testiin. Jouluaattona on kp31... Siinä olis iiiihana joululahja! :heart:

Nyt takasin ruoanlaittoon! :wave:

tossa iltapäivällä alkoi vatsakivut ja eikös se saakelin täti tullut ja vetäny mun mielen niin alas, ettei oo järkee :'( Tää on kyllä rankkaa pettyä kuukausi kuukauden perään eikä nuo Clomitkaan auttanu...On se vaan niin ihmeellistä, että ensimmäinen tuli niin helpolla tähän maailmaan, mutta sit ei ees tiiä että suodaanko meille toista. Rankkaa...

Onnea kauheasti plussanneille!!!! Itellä alkaa kohta jännät päivät,eli odotellaan josko täti jättäis tulematta... jotenkin kuitenki tuntus et kyllä se taitaa vierailulle tulla niinku ennenkin.Mut jospa se onni potkisi vielä täälläkinpäin. Ei vaan huvittais lähteä mihinkään tutkimuksiin, vaik esikoisen synt on jo reilu 2vee sitten ja oisin niin toivonut heti lisää lapsia. Ei vaan näytä tuottavan toivotunlaista tulosta meidän yritys... :attn: :attn: :hug: tädin vierailusta kärsineille!

caffee81 :hug:

Eilen olin ihan varma, että täti kurvaa paikalle, oli alaselkä pirun kipee ja mahaakin vähän juili, piti juosta vessassa tarkistamassa, mutta ei mitään. Ja se selkäkipu tais johtua siitä, että jumitin koko illan tietsikan edessä selkä mutkalla :LOL:

Tissit ei oo oikeestaan yhtään kipeet, nännikipukin on loppunut, taitaa se täti tänne kuitenkin löytää piakkoin :/

Testaan Itsenäisyyspäivänä, jos aihetta vielä on, mut sit saa olla jos negaa näyttää. Tuleepa vaan aika megapitkä kierto, toivottavasti alkais sitten tasaantumaan ja lyhentymään kans :eek:

Heippa kaikille :wave:

Yhteistyössä