PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Mansikka : voihan se näkyä jos oot ovuloinut vaikka aiemmin (en muista tikutteletko).. Näkyy tai ei! Mut se kait siinä on vähän "riskinä" et jos tulee ihan alkuraskauden keskenmeno tai kemiallinen raskaus(?) niin liian aikaisin innostuu plussasta. Ihme et ei oo itellä vielä sormet syyhynnyt vaikka tuolla vessan kaapissa testejä on! Mut viikon päästä testaan :heart:

Vitsi, meinaakohan typy tulla ekaa kertaa kipeeksi. Aamulla heräsin siihen kun yski sängyssään. En ottanut ihan tosissani kun välillä on tekoyskää =) Huvittavaa. Mut äsken tuntui olevan nenässä räkää. Katotaan mikä tilanne kun päikkäreiltä tulee ulkoa. Toivotaan et ei tulis kun on sunnuntaina yksi meno mihin meinaan tytön ottaa mukaan. Pitää sitten perua jos pipi on :/

Rhonda Eli kp6/23-30 on sun tilanne. jos oikein ymmärsin.

Mä en oo jaksanut innostua näistä päivätoiminta-hommista. Ois varmaan tuossa 100m päässä jotain kun näkyy äitiä ja lapsia päivisin olevan ulkona. Tapaan ystäviä ja omia vanhempia, ja viihdyn tytön kanssa kaksin. Mut kaikki on erillaisia! Oon vissiin vähän erakko luonteeltaan :/ Kuitenkin välillä sit oikein ahdistaa ja pitää päästä käymään jossain mut enimmäkseen viihdyn kotona. Siivoilen, leivon, teen ruokaa ja väsään käsitöitä. Ja talven tullen lumityöt on ihan ok! Ainiin, ja olen koneella :D Baarissa tulee käytyä kerran kuussa vähän tuulettumassa ja rentoutumassa.

Hoitovapaalla voisin olla pidempäänkin kuin mitä aion, jospa se pikkusisko/veli haluaisi liittyä pian meidän perheeseen niin sen tiimoilta voisin jäädä kotia hoitelemaan.

Mut nyt pitää mennä tekee tyttelin sosemössöt, alkaa olla kasvikset kypsiä! :)
Moikka!

-Memmuli-

piti sit mennä testaamaan jo nyt ja negaahan se kai näytti... mut ku pyörittelen tota testiä kirkkaassa valossa,ni oisin näkevinäni siinä jonku vaaleenpunasen toisenki viivan,mutta on kyllä niin himmee ku voi vaan olla :headwall: tai sit mä van kuvittelen! :xmas:

mansikka sullahan on jännät hetket menossa :p testaa vaik sit parin päivän päästä uudelleen niin jospa sit tulis kunnon viiva näkyviin...Kohta tuo posti mullekin mukanaan ne testit...mäkin varmaan testaan tänään, kun en malta odottaa :ashamed: Mullahan on tänään kp 27/18-34...Kävin jo raskauslaskurillakin laskemassa lasketunajan ja se ois 7.8.08 ja ton laskuri mukaan ovis ois sit ollu 15.pvä. Hätähousu olen, kuten varmaan jo huomasittekin...Eilen illalla oli taas niin paha olo, että en tienny miten päin olisin sohvalla istuskellu ja aamusella oli kans etova fiilis. Mutta saapi nähdä, että onko tämä nyt sitä itseänsä vai täyttä kuvitelmaa ja toivetta...

Tai oikeastaan voi sanoa et toiveilua on kohta jo 2v takana, et ei ihan uusi juttu mulle. Nyt vaan ajattelin ilmoittautua mukaan, taustalla olen kyllä seuraillut. Esikoinen on reilu 2v ja oisin niin toivonut heti lisää lapsukaisia, mut ei onnista ei. Ei ollu helppo kyl esikoisenkaan yritys n.3 vuotta meni siinäkin. Ihan luomuna vaan touhuttu. Mut kaikesta huolimatta teille muille plussapuhureita hirmusesti. =)

Tädin kiusaamille :hug:

tervetuloa mukaan [/b]sipuli81 :wave:

täälähän on joillain jo jännät paikat, pistän teille peukut pystyyn ja toivon että tärppäis!

oma).( Mutta missä on täti? Ei näy ei kuulu.. :headwall:
Ainut enne saapumisesta on pohjaton makeanhimo mutta ei muuta.
Jospa huomenna jo.

täällä ei vieläkään tätiä. Kolme päivää myöhässä ja voitte uskoo mitä pilvilinnoja täällä rakennellaan :) tilasin eilen kotitestistä testin niin sitte aijon testata et jos nyt jo olis...hirmu jännää kyllä.Kaikenmaailman oireitakin oon jo keksiny mut mulla on kyllä vähän taipumusta niitä keksiä ihan omasta päästä... :LOL:
Mut täällä siis edelleen jännätään! mansikka85 toivotuulia sinne!
+++++ kaikille!

Heip pitkästä aikaa!

Muutamaan viikkoon en ole ennättänyt kirjoitella, lukemassa olen kuitenkin pikaisesti käynyt muutaman päivä välein. Nyt jos muutaman sanasen kirjoittais, ennen kuin suunnataan tyttösen kanssa pihalle pulkkailemaan.
Mun napaan ei kuulu ihmeitä. Ovis ois käsillä näinä päivinä, pitäis nyt vielä parina päivä terästäytyä makkarin puolella ja sit jäädään odottelemaan ja jännäilemään.
Taidan palailla taasen asiaan kunhan piinailu alkaa. Oikein paljon tsemppiä kaikille plussanneille ja haamun saaneille! :flower:

:heart: haaveilija-08

Muistatteko edellisestä raskauden alkamisesta, et oliko isoja muutoksia valkovuodon suhteen??? Mä muistelisin et itellä välillä ns. lorahti kunnolla pöksyihin valkkista.. ja sitä riitti kyl koko raskauden ajan. Nyt meinaan on kans aivan kamalaa tuo eritys taas, et ei meinaa yhellä pikkuhousunsuojalla päivää pärjätä. Ei ole kyl mensut viel myöhässä. Mut kieltämättä jänskättää, ku normaalisti en tarvii pikkuhousunsuojia käyttää missään vaiheessa kiertoa. Tädin vierailu ajoittuu joulukuun alkupuolelle. Toivottavasti se nyt unohtais tulla... heh :p

Sipulille tervetulovilkutukset :wave: Haluatko ilmoittaa kp-lukuja? Ei tietenkään pakko, mut laitan etusivulle jos haluat!

Ompas tääl jänniä tunnelmia =)

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti! :heart: +++++++++++++ :heart:

VATTU!

Aamulla herättiin ja päivä alkoi kivasti. Kaikki oli kaunista, kunnes isäntä lähti lenkittämään koiria ja sain puhelun, jossa isäntä kysyi, että missä meidän automme on. Kun ei ollut enää siellä, minne sen illalla jätin.

Joku elämäänsä kyllästynyt ihminen on sitten mennyt ja ottanut MEIDÄN automme omaan käyttöönsä. Jumatsuikka, jos jää tyyppi kiinni, niin pistän nenän aivoon ja hampaat kurkkuun!

Ilmoitettiin poliisille ja muutaman tunnin päästä poliisisetä soitti ja kertoi, että tämä elämäänsä kyllästynyt mulqvisti oli päättänyt leikkiä tulitikkuleikkejä ja ihailla juhannuskokkoa nyt näin talviseen aikaan. Oli sitten polttanut meidän Beauty Queenin!

Vatutuksen määrää en osaa sanoin kuvailla. Sinne meni myös tuliterät talvirenkaat. Voi paskan paska!

Moikka!

Täällähän on muutamilla jännät paikat!! Plussapölyä teille :heart:

Sef: Jotkut osaa olla NIIN mulgvisteja, että tekis tosiaan mieli joskus hieman kasvattaa sellaisia tyyppejä! Meilläkin tässä hiljan miehen työautoon murtauduttiin 2krt/vko. Taisi ekalla kerralla jäädä jotain kesken?!? Kyllä vitutti :/

Täällä elellään menkkojen loppuvaihetta, odottaen, että pääsis ovista bongailemaan. Greippimehua olen juonut, mutta katsotaan onko samoja toivottuja tuloksia tulossa kuten esikon kohdalla, joka tärppäsi mehukierron aikana.

Odottelen miestä kotiin töistä. Lupasi kokata uunissa lihaa kermakastikkeella ja lohkoperunoita. Nam! :p

Mukavaa loppupäivää :wave:

sef tohon ei voi muuta sano ku et vattu ku tommonen vatuttaa!!!
sipuli81 mulla oli sillon kans sama vuoto ongelma kun esikoista odotin et voishan se olla et jos sulla siellä jotain ois meneillään....tosin mulla saatto olla tommosta ennen menkkojakin sen pari päivää. Mut toivotaan et täti jättäis sulle tulematta :)
Mä en oikei tiä mitä mä ajattelisin, nyt päivällä tuli paperiin rusehtavaa mut ei sen jälkeen oo tullu mitään.Onko se täti sieltä hiipimässä vai mitä. ja kun tosiaan viime raskaudessakin ne menkat tuli...no täytyy vaan oottaa et ne testit tulis jo. Apua ku en tiä mitä aattelis ettei aattelis vaan sitä raskautumista, nytkin mun pitäis tehä kouluhommii mut koko ajn vaan aattelee et jos nyt oliskin tärpänny...ootteko muuten miettiny et miten kertoisitte miehelle jos teillä nyt tärppäis?Mä haluisin kertoo jotenkin vähän "hienommin" viimeks soitin vaa ja töksäytin et paksuna ollaan niin nyt ois kiva tehä jotai spessua. Miten te ootte aiemmin kertonu?
jos taas koittais palata koulun pariin... hauskaa illanjatkoo kaikille!!

Sef: :hug: Että maailmasta löytyy idiootteja! |O :kieh: Ja vielä pistäny palaan, toivottavasti jää kiinni ja pääset kouluttaan!!

Mä tein tänään haamun :heart: :saint: :D Oikeestaan se oli enemmänkin plussa, mutta haamuna pidän ja aamulla otan heti aamupissasta niin näkyy vahvempana :flower: Mä oon nin pihalla. Vaikka tätä koko aika on odotettu, niin sit se jotenkin tuli ihan nurkan takaa :whistle: Ihmeellistä on että ei ole yhtään kuvotusta, joka pojasta alko jo ennen testin tekoa ja vähän lonkkasärkyä ja tissejä nippailee aina sillontällön. Viimeks tissit oli kyllä tässä vaiheessa jo todella arat :)
Aikaslailla kyllä väsyttää. Sanoin miehelle että paras joululahja olis vauva, ja taitaapi toteutua :heart: Mies on töissä ihan sekasin, viestittelee koko ajan ihan höpöjä :LOL:
Daydreams ja caffee81: odottelen teitä tuolla elokuisten pinossa, täytyy varmaan ite laittaa pystyyn. Ainiin, la olis 3.8
Tervetuloa sipuli81
Plussia puhkun oikein voimalla
:whistle: :whistle: :flower: ++++++++ :whistle:

Testasin äsken negan, yllätys yllätys! |O

Onneksi tuli useampi noita testejä, niin voin kiduttaa itseäni koko viikon niillä negoilla :LOL:

Toivottavasti muilla on parempi onni myötä ja tulis nyt niitä kauan kaivattuja plussia kehiin! ++++++ siis kaikille!

Kp 26/30-32 menossa ja kylläpä päivät ma-te-lee hi-taas-ti! Alkais jo menkat että pääsisi tästä piinasta ohi ja yrittämään! Vaikka järki sanoo ettei raskaus ole mahdollinen kun ei pusuteltu oviksen aikaan, mieli tekee tepposia; "entä jos sittenkin..". Mulla on tässä pari päivää nipistellyt kummasti vatsaa, en muista onko tehnyt niin joka kerta ennen tätiä vai johtuuko vaan siitä että kyttään koko ajan pienimpiäkin tuntojani. Ja kun miehelle yritän purkaa mieltäni niin se ei yhtään tajua, sanoo vaan "älä ny stressaa, tulee sit kun on tullakseen!" Ärsyttävää! :kieh: Anteeks kun möykkään täällä ekan yrityskierron epäonnistumisesta vaikka monet on yrittäny pitkiäkin aikoja.. :ashamed:

fosfori iiks, ihanaa..ONNEA :flower: :heart: ja pikkuiselle läjäpäin tarrasukkua.

:hug: joille on täti tullut

Paljon pitää lähettää plussatuulia ,kun niin monella jännät päivät.

Mua jännittää se huomisen lääkäri niin ,että en saa varmaa nukuttua. Tai voi olla ,että meidän rinsessa pitää myös hereillä ,kun hänen lääkärikäynnillä todettiin taas korvatulehdus. Neljäs kuuri jo tälle syksylle :/ . Onneksi ei ole koskaa kovin kipeä. Nuhaa vain ja yöt menee hulinaksi niin siitä tietää. Päivisin ihan normaali iloinen typykkä. Kuumettakaan ei nostata.

coatrack uskon ,että ei nuo miehet ymmärrä mitä on vauvakuume pahimmillaa. Meillä ihan sama ,tuumaa vaan että kyllä se sieltä tulee. Mutta onneksi meillä on tämä palsta ,jonne tuntojaan purkaa :) .

Niin sitä sitten meidän neiti sai ensimmäisen nuhansa. Suht hyvin vielä meni viime yö. Pari kertaa imaisin pumpulla räkää tai vettä se oli oikeastaan. Nyt alkoi itkemään joten noustiin sitten sängystä vähäksi aikaa leikkimään niin jos nenu vähän tuhjenee ylhäällä ollessa. Se siitä shoppailupäivästä tytön kanssa. No, ennättää vielä loput lahjat ostaa kun mies pitää vapaata...
Mitään vinkkejä kokeneimmilla nuhan hoitoon? Pinniksen reuna on jo nostettu, vielä jos kirjan laittaa niin on jo pystyssä :p

fosfori - Onnea Onnea Onnea :heart: :heart: :heart:

Poni - tsemppiä lääkäri käynnille!!

MEMMULI - Meillä auttaa kun laittaa sukan sisään polikkaan sipulin ja sen sängyn päätyyn. Ja ennen nukkumaan menoa kylpy tai lämmin suihku niin lähtee räät!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Väsyttää ihan sikana ku tyttö valvotti kukkumalla viime yön...."nukku" ekaa yötä tavallisessa sängyssä ja eihän siitä meinannu mitään tulla...

Nyt kahvia ja sit muskariin! :wave:

Onnea fosfori! :flower: :heart:

mä testasin eilen kaks todella haaleeta haamua.Yritän jaksaa odottaa perjantai aamun ja testailen sillon uusiks. En kyllä usko,että plussaks muuttuu,ku ei mul ees oo mitään oireita :eek: tai no alavatsaa on repiny joku päälle viikon verran.

täälläkin nega testattu :( ei kyllä vieläkään näy tätiä, täytyy varmaan jaksaa pari päivää odottaa jos sieltä tulis sit täti tai se plussa. Kyl on pakko myöntää et hirmusti kyllä ärsyttää jos se täti sieltä kehtaa vielä tulla ku on kuitenki jo monta päivää myöhässä :kieh: täällä toinen jo toivonu vaikka mitä :)
eipä muuta tältä erää, jään Mansikka85 sun kaa ootteleen perjantaita :)

hotcaffee tämäkin kahvitäti koko sit saman kohtalon kun sinä. Testasin eilen, jollo oli siis kp 27/18-34 ja negahan siihen testiin pamahti :'( Mistä kummasti mä sit saan näitä pahoinvointikohtauksia???? Ei mulla tullu Clomejen syönnin aikana kuin kuumia aaltoja ja eihän ne Clomin oireet enää voi tulla vai voiko? Söin siis Clomeja alkukierron ajan...Mä en ymmärrä mun kroppaa enää ollenkaan vai voisiko olla, että testasin sit liian aikaisin???? En kyllä tuohon usko...sitä vaan haluaa antaa itselleen turhaa toivoa, ettei tuntuis niin pahalle.

Yhteistyössä