Mansikka : voihan se näkyä jos oot ovuloinut vaikka aiemmin (en muista tikutteletko).. Näkyy tai ei! Mut se kait siinä on vähän "riskinä" et jos tulee ihan alkuraskauden keskenmeno tai kemiallinen raskaus(?) niin liian aikaisin innostuu plussasta. Ihme et ei oo itellä vielä sormet syyhynnyt vaikka tuolla vessan kaapissa testejä on! Mut viikon päästä testaan :heart:
Vitsi, meinaakohan typy tulla ekaa kertaa kipeeksi. Aamulla heräsin siihen kun yski sängyssään. En ottanut ihan tosissani kun välillä on tekoyskää =) Huvittavaa. Mut äsken tuntui olevan nenässä räkää. Katotaan mikä tilanne kun päikkäreiltä tulee ulkoa. Toivotaan et ei tulis kun on sunnuntaina yksi meno mihin meinaan tytön ottaa mukaan. Pitää sitten perua jos pipi on :/
Rhonda Eli kp6/23-30 on sun tilanne. jos oikein ymmärsin.
Mä en oo jaksanut innostua näistä päivätoiminta-hommista. Ois varmaan tuossa 100m päässä jotain kun näkyy äitiä ja lapsia päivisin olevan ulkona. Tapaan ystäviä ja omia vanhempia, ja viihdyn tytön kanssa kaksin. Mut kaikki on erillaisia! Oon vissiin vähän erakko luonteeltaan :/ Kuitenkin välillä sit oikein ahdistaa ja pitää päästä käymään jossain mut enimmäkseen viihdyn kotona. Siivoilen, leivon, teen ruokaa ja väsään käsitöitä. Ja talven tullen lumityöt on ihan ok! Ainiin, ja olen koneella
Baarissa tulee käytyä kerran kuussa vähän tuulettumassa ja rentoutumassa.
Hoitovapaalla voisin olla pidempäänkin kuin mitä aion, jospa se pikkusisko/veli haluaisi liittyä pian meidän perheeseen niin sen tiimoilta voisin jäädä kotia hoitelemaan.
Mut nyt pitää mennä tekee tyttelin sosemössöt, alkaa olla kasvikset kypsiä!
Moikka!
-Memmuli-