**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Mousse: juu näin ois tarkoitus tehdä! Odottelen loppuviikkoon ja sitten testailen. jos ei mitään ala kuulumaan.

Pitääkin varmaan taa tilailla testejä...

Tervetuloa uudet;Toive81, me ollaankin mun mielestä oltu samassa tammikuisten pinossa? meidän neiti syntyi tammikuun 14 päivä!
 
Heippa taas kaikille!!! mua stressaa ihan hulluna.. mietin nyt koko ajan et onko mulla ollu ovis vai ei.. eli siis eilen ja toissa päivänä oli viivat oli selvästi tummemmat ku muina päivinä mut ei kuitenkaa ihan niin tummat ku kontrolli.. nyt on jo haalistumaanpäin. nyt on kp 17/28-40.. tietäis et alottaakko ne terot vai ei ku jos se ovis ei olekkaan viel ollu..hitto.. masennun ihan täysin kohta.
 
KS09:Mulla näytti myös ovistesti plussaa neljä päivää perätysten!Testasin myös eri merkkisillä ja plussia olivat.Erittäin herkät raskaustestit olivat negaa.Mulla ovis tuli vasta imetyksen lopettamisesta 29 päivästä alkaen ja jo innoissani luulin tärpin käyneen, mutta olikin vasta ovis, kait :| Tietysti hyödynnettiin nuo päivät, vaikka epäilin heti ettei varmaan kroppa nyt ihan pelitä kuten kuuluisi.Tikuttelin siis aiemminkin, mutta ei tullut ovikseen plussaa (kp14->)Ja niinpä ne menkat sitten alkoi 10 päivän kuluttua vimpasta plussasta.Mutta paljon peukkuja, että sulle tulee se plussa siihen raskaustestiin =)

emmy83:Juu tammipinossa oltiin, plussatuulta sinnekin.Meidän tyttö syntyi 7.1.En koskaan saanut aikaiseksi liittyä synnyttäneiden puolelle.Nyt sitten vauvakuumeen myötä tupsahdinkin tänne ;) Tosin ollut kuumetta melkein heti kun tyttö syntyi. Nyt vasta mies lämpeni ajatukselle. Mulla tuli tosiaan vasta nyt ekat menkat synnytyksen jälkeen. Imetys piti ne tehokkaasti poissa.
 
toive81 Juu, kyllä mullakin on aikasemmin näyttänyt useemman päivän kerralla plussaa, mutta nyt tässä on outoa se, kun välillä haalenee ja sitten on taas plussa. Luulin tosiaan, että ovis oli jo pari viikkoa sitten, mutta aina on tuulut uus mahdollinen ovis, ja tänään ollut viimosin niistä...
 
Testi näytti negaa mutta menkkoja ei näy |O ! Mä en kyl kestä jos sitä ovista ei ollukkaan ja kierto vaan venyy. Onneks on teroja tossa laatikossa niin saa ne sit alkamaan mut vielä en haluis niitä alottaa.

KS09 onpa outoo miten ne testit tolleen :eek: Toivottavasti olis raskaus joka siellä ovistestissä plussana näkyy. Joskus oon lukenu et ovistesti näyttää aiemmin ku raskaustesti... tiiä sitten kuinka asia oikeesti on.
 
Tänään taas ovistestissä niin selvät viivat että! No johan tässä on viimesen viikon ollut ovis enemmän ja vähemmän. Ja ekan oletetun oviksen mukaan menkat pitäis alkaa jo huomenna...! Mutta raskaustestit ei taas näyttänyt mitään.
Kun tietäis edes mitä pitäis ajatella!! Toivottavasti se olis se raskaus, joka noissa ovistesteissä kummittelee, mutten uskalla enka halua tuudittautua siihen uskoon, kun viime kierrossa tipuin jo niin kovaa, kun tuli varhainen keskenmeno :(
Jos testit ei näytä mitään, niin alkais edes ne menkat, niin tietäis vähäsen...
 
Heippa ja hyvää tiistaita!!! Mulla tänään taas ovitesti hieman tummempi ku eilen mut ei ihan niin tumma ku kontrolli. Tää on niinku nyt neljäs päivä peräkkäin, eilen oli hieman haaleempi ku muina päivinä.. mitä tämä tarkoittaa??? Kertokapas mulle et minä päivänä voisin tehdä sitten raskaustestiä kun mun kierto heittelee?????? Mulla siis nyt kp 18/28-40. Viime kierto oli toi lyhin. Mulla on vilja-sensitive testejä, joissa lukee et antaa luotettavan tuloksen jo 6-8 päivää ovulaatiosta, en sitte tiiä.. huomenna alotan kyl terot..
 
Jonetta Mä en osaa kyllä tohon ovis juttuun sanoa juuta enkä jaata, itse tässä pähkäilen oman oviksen kanssa... Mutta raskaustestin tekisin itse (jos herkkiä ovat ja malttamaton kun olen) joskus dpo 8 hujakoilla... Se kun on niin yksilöllistä, kuinka nopeesti se hormoni joka raskauden näyttää kasvaa... Tosin jos totta puhutaan, mä olisin kyllä varmaan jo dpo 6 testialemassa :LOL:

Mä tein omasta piinaamisesta lopun. Tilasin tosi herkkiä raskaustestejä ja clearbluen digitaalisen raskaustestin. Kyllä ne näyttää jos on jotain näytettävää, mikä näkyis ovistestissäkin. huomenissa pitäis kai tulla postissa, joten niitä odotellessa...
 
Sutinaa on tosi herkkiä, herkkiä ja tavallisia. Niiden ero on vaan se, et tosi herkät näyttää pienemmästä hormonimäärästä onko raskaana vai ei, kuin nuo herkät tai tavalliset... Herkät taitaa olla 20 tai 25mlu/ml ja tosi herkät sitten 10mlu/ml
 
Tällanen tänään apteekin omalla



En kyllä tiedä näkeekö kukaan muu tuossa mitään, ja tuli kyllä selvästi testi ajan jälkeen... :ashamed:

Mä en tiedä mitä ajatella! Odotan huomenna niitä herkkiä testejä, enkä tiedä uskallanko edes tehdä... Musta tuo on enemmän kuin viivan paikka! Näkyy selvemmin luonnossa kuin kuvassa.
 
KS09 Aika haalealta kyllä näyttää, en ehkä uskaltaisi luottaa. Toisaalta ainakaan mä en ole koskaan saanut apteekin testillä viivanpaikkaa. Toivotaan parasta!

Mä en oikein tiedä mitä pitäis nyt tuumata. Tein la iltana tikku-ovistestin ja se oli suht tumma, mutta ei niin tumma kuin kontrolli viiva. Sen jälkeen on ollu tosi haaleita. Eilen sylkitestissä oli aika paljon saniaismaista kuviota, tänään ei lähellekkään niin paljoa. Tänään kuitenkin tuli ihan ovisliman oloista ja mittasit lämmöt, 36,9 astetta (norm. jotain 36,6) Tänään on väsyttänyt ihan älyttömästi. Onkohan se nyt se ovis vai onko jo mennyt? Mitä luulette, auttakee!
 
Iltaa!!!
KS09: kyllä siinä vähän näkyy!!! valitettavasti mulla ainakin tulee juuri tollanen noin haalea "viiva" testiajan jälkeen ja apteekin testeillä olen testaillu ja raskaana en ole.. :( mutta todellakin toivon parasta!!!!
 
Tervehdys! Vaihdoin nimimerkkiä, kun Keeping up appearances on vähän hankala tänne. En tiedä näkyykö uusi vielä vai vasta seuraavassa viestissä.

Katsotaas, mitä muistan kommentoida teidän miettimiin juttuihin.

Ovistesteistä. Mä tein niitä jokusen, kun esikoista yritettiin. Sen huomasin, että testeissä on tosi paljon eroja. Mä opin luottamaan vain Clearbluen ovistesteihin. Se on siitäkin hyvä, että se näyttää suoraan, onko LH noussut tarpeeksi vai ei. Ei tarvitse vertailla viivojen vahvuuksia siis. Onhan ne tosin aika tyyriitä ne Clearbluen testit, se miinuksena. Nyt en aio heti alkaa edes tikuttaa ovista... Katsotaan kauanko kestää ennen kuin "sorrun"...

Olitte myös tunnepuolesta kirjoitelleet viime aikoina. Täytyy sanoa, että katkeruus ja kateus tuli tutuiksi esikoisen yritysaikoihin. (Meillä siis lapsettomuustausta, esikoista yritettiin kolme vuotta ja sai lopulta alkunsa ivf:llä.) Ja olin katkera omasta kohtalostani ja kateellinen niille, jotka tulivat helposti raskaaksi (tai lopulta ylipäänsä niille, jotka tulivat raskaaksi). Surin itsekseni ja miehen kanssa, vaikka muille näytin aina vain iloista naamaa. Voin siis hyvin samaistua tunteisiinne. Mulle vaan se pahin pelko oli se, että jään kokonaan lapsettomaksi. Nyt kun meillä on meidän ihana esikoispoika, niin mulle ei ainakaan vielä ole tullut samanlaisia tunteita kuin silloin. Jotenkin mä luulen, että niitä ei tulekaan, vaikka koskaan ei kannattaisi etukäteen arvella, miten tulee tuntemaan. Meillä on pari alkiota vielä pakkasessa ja jos luomuilut ei auta niin kyllä me ne käydään vielä koittamassa, mutta tuskin lähdetään enää ivf:ään. Eletään sitten kolmestaan. Mutta ymmärrän täysin sen, että toisen lapsen kaipuu voi olla yhtä suuri tai suurempi kuin ensimmäisen.

KS09: kyllä minäkin olen jotain pientä häivähdystä näkevinäni. Toivotaan, että se siitä vahvistuu...

Titinä

 
Olen vähän skeptinen tuohon oviksen tikutukseen. Tuntuu, että palsta on täynnä kysymyksiä tikun viivasta ja niissä tuntuu olevan enemmän epäselvyyksiä kuin varmoja 'tärppejä'.
Ettei vaan olisi rahastusta vauvakuumeisten naisten kustannuksella :p

Jotenkin en ole itse (ainakaan vielä ) ollut halukas niihin rahojani hassaamaan. Ovistuntemukset kyllä on ihan omasta takaa, ehkä siksi en ole kokenut niitä niin tarpeelliseksi.

T77 ja Emmy 83 :hug:
 
Mulla ei koskaan ole ollut mitään tuntemuksia ovulaation aikoihin. Lisäksi kierto heittelee sen verran, että koskaan ei voi tietää milloin ovulaatio tulee, JOS edes tulee. Siinä vaiheessa, kun oli jo vuosia yrittänyt, niin kovasti sitä halusi senkin asian testeillä varmistaa. Minä ymmärrän kyllä ovistestien käytön oikein hyvin =)

Ai niin, jossain vaiheessa joku kyseli ikää. Multa sitä löytyy kolkyt ja risat.

Titinä

 

Yhteistyössä