Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yksipuolinen rakkaus naimisissa olevaan on jotain, mistä ei voi selvitä
Aina tulee uusi ihastus eteen mutta kyllä se niin on että kepee ihastus tuloo ja mänöö vaikka kerran kuussa vaan sillain tosi lujaa jysähtää vain 1-3 kertaa koko elämässä ja ne on semmoisia tyyppejä edellisistä elämistä, joiden kanssa ollaan rakastettu jo monet kerrat aiemmin. Niin opetti mulle jo vaari vuonna 2001.
 
vierailija
Miten te voitte vuosia ja vuosia haikailla yhden ihmisen perään,
vaikkette oo koskaan suurin osa kaipaajista keskenänne panneet kertaakaan ettekä sen värkeistä tai seksitaidoista mitään tiedä sen koommin?
Ai jestas jos rakkaus olisikin vain tuollaisesta kiinni ja sen syvyys, kiinnostus ja vaalinta ulottuisi vain noin pinnalle. Etteikö vetovoima ja seksuualinen kemia olisi tärkeää. Onhan se. Kyllä sitä on niissä molemminpuolisissa syvissä kolahduksissa ihan itsestään. Henkinen yhteys varmistaa sen.

Ehkä elämä vielä opettaa ja heittää sun eteen vielä sen, jonka jälkeen et enää ihmettele tuollaisia. Sellainen tarina, jota tietäen ja nauraen kerrot nuoremmille joskus sitten rollaattori-iässä. Niitä tarinoita jotka alkaa "Voi teitä nuoria, rakkaus..." tai "Voi tyttökulta/poikakulta, elämä..."
 
vierailija
Tie miehen sydämeen voi viedä vatsan kautta. Lienen tehnyt vaikutuksen jo muutenkin, mutta ajattelin tarjota huomenna pullaa. 🍰 Ja hymyillen tarjoilen. Emme ole työkavereita. Eikä hän ole tulossa vierailulle luokseni tai minä hänen. Annan silmän levätä taas huomenna. 🙂↔ On se komee. Ja mukava.
 
vierailija
Hanipöölle oikein ihania unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hukuttaisin sinut ihaniin siirappisiin rakkauden osoituksiin. Varo vaan. 🥰 Varmaan lepertelisin sinulle ihan koko ajan. Olet niin ihana jos et tiennyt tätä. 😍
Oon taas oranssi. 🎃 Mulla tuli siitä alaviisureiden leikkauksesta pieni hermovaurio. Tuli ärrävika ja ässävika paheni. 😞 On tullut pientä ongelmaa nikotiinin kanssa. 😒
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä