Minulla on jotenkin sellainen fiilis, että lähiviikkoina saadaan lukea plussauutisia. En tiedä mistä moinen johtuu, mutta toivottavasti ei mene fiilikset ihan metsään!
ON: Ihan on menkkaoireet päällä. Hetkellä millä hyvänsä siis täti kurvaa paikalle. Valitettavasti päätä sekottamassa on myös "klassisia" raskausoireita kuten pahoinvointi, huimaus yms. Mutta näitähän on tupannut olemaan viimeaikoina loppukierrosta, joten taitavat kuulua nykyään asiaan.
Nyt kun esikoinen lähenee kahta vuotta, niitä kyselyjä koskas teille on lisää lapsia tulossa, alkaa ilmaantua vähän joka suunnalta. Eipä tule itse tehtyä samaa virhettä enää jatkossa kun ymmärtää miten tungettelevaa sellainen kysely ja vihjailu on.
Bassets ihmekös tuo jos raha-asiat mietityttää ja se millaisia valintoja tekee. Perheissä on niin erilaisia tilanteita, että ulkopuolelta ei parane ohjeita ruveta antamaan. Minä päätin jäädä kolmeksi vuodeksi kotiin ja kyllähän sitä toiveissa on, että pikkukakkonen syntyisi ennen kun esikoinen on kolme. Taloudellisesti jos ajattelee, olisi ollut viisasta lähteä töihin, mutta kun tuo lapsonen on melko vilkasta sorttia, on arjen sujuvuuden kannalta paljon parempi kun pysyn vielä kotona. Tiukkaa tekee, mutta jos täytyy valita täydellinen kaaos ja rahaa tai tasapaino ja vähän rahaa valitsen viimeisen.