PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Päiviä vaan kaikille Aloitin tikutuksen taas eilen.Haalea kontrolliviiva tuli ja tänään ei tullut sitäkään...olin vähän että häh????

Luulisin että ovis vois olla tiistaina,jos sitä huomenna heiluttelisi peittoja niin ainakin tavaraa olisi siellä valmiina.

UniUnnaItse ainakin halusin selvittää ettei ns. vikaa ole..varuiksi.Ei meille ainakaan kukaan nauranut kun sinne soitin.Tiedän että kaksosriski kasvaa kun noita femareita syö mutta tulee mikä on tullakseen.Ei elämää voi "suunnitella"..niin ainakin yritän ajatella.
 
Voisin liittyä seuraanne jännäämään, jos tänne mahtuu. Toiveissa siis toinen lapsi, esikoinen on 06/07.
Tausta tietoa sen verran, että imetän edelleen esikoista (kohta 1,5 v) ja kuukautiset ovat pysyneet poissa tänne asti. Sen verran hyvin ilmeisesti tämä imetys toimii meillä ehkäisynä ettei kakkonen ole vielä päässyt alulle. Vauvakuume on jo melko korkealla ja pikku sisarta kovasti odotetaan. Mutta ei auta hoppuilla, hän tulee varmaan sitten kun "aika on kypsä" :)
Onko täällä muita imettäviä toiveilijoita? En ole ehtinyt lukea koko pinoa vielä.

Mukavaa isänpäivää!

K
 
Minäkin voisin liittyä joukkoon, jos sopii.
Toinen lapsi olisi tervetullut, esikoinen on syntynyt 09/07.
Koivun tapaan minäkin imetän edelleen. Kuukautiset ovat tulleet aika tarkkaan joka toinen kuukausi alkaen 7kk synnytyksestä.
Vauvakuume on, mutta rauhallisin mielin ollaan. Vauva tulee jos/kun on tullakseen.

Tsemppiä ja tärppejä kaikille pikkukakkosille :)
 
Plussanneille :hug: ja paljon onnea :flower: . Uusille :wave: ja tervetuloa.

Niinhän siinä sit kävi että tädin odotteluksi meni. :( Se samperin akka kurvas tänään ferrarillaan paikalle. |O |O PRKL... |O . Ovis oli sillon kp 20 ja oikeeseen aikaan oltiin liikenteessä, mut ei vaan onnistanu. :'( En nyt sit oo ihan varma onko kp1 tänään vai huomenna kun täti tuli vasta iltakahdeksan jälkeen? Voisko joku auttaa? Yk on kuitenki taas yksi lisää eli 11.
 
Uusille tervetuloa mukaan! =) ilmotelkaa kp:t jos haluatte, niin lisään ne tonne etusivulle.
:hug: Kaikille sitä tarvitseville, erityisesti pitkään yrittäneille, en voi edes kuvitella miltä tuntuu kerta toisensa jälkeen pettyä. :/
Mun täytyy tunnustaa, että ekan kerran kun kirjotin tänne pikkukakkosta toivoviin, niin olin sillä asenteella liikenteessä, että käynpä nyt kirjottaa vaikka tuskin kauan täällä tarvii olla.. :ashamed: Kummasti sitä nöyrtyy, kun kaikki ei nyt oo mennykkään niinkun on ajatellu. :( En viitsiny edes hommata nuita ovistikkuja enää, ettei ne ole edes stressiä tuottamassa. Nyt taitaa olla ovis aika ainakin lähellä kun vatsaa nipistelee ja limaa tulee.. :x
Mutta toivotan paljon paljon ++++tuulia kaikille.!! =)
Stinkkerin kuulumiset kiinnostaisi kovasti. ajattelin ens viikon aikana poistaa tuolta ekalta sivulta ne jotka ei oo itestään mitään ilmottanu!! :attn: Olikos se myräkkä, jolla vauvahaaveet siirtyi miehen työtilanteen takia??
 
Heti kun ei pariin päivään täällä käy niin lukemista riittää. Kaikkea en ehi nyt lukea, mutta tänään illalla sitten. :)

kysyisin vaan, kun silloin kp 12 ovistestistissä oli lähes, tai oikeestaan aivan samanvahvuinen testiviiva kun kontrolliviivakin, ja sitten illalla se oli enää tosi haalee ja seuraavana päivänä kans. ja sit eilen oli vielä haalee, mitä nää niinku meinaa, vai meinaako mitään? :D
 
Oli vauhdikas viikonloppu kun miehen lapset oli kylässä. ( ihan oon unohtanut vissiis kertoakin, että tolla ukolla on kaksi lasta jo ennestäänkin) eli sille mahdollinen seuraava lapsi olis periaatteessa neljäs. :D
 
Kiitos osanotoista =) Vielä täällä ootellaan tädin tuloa... Ja vielä eilen sain kuulla että miehen veljen vaimo odottaa toista lastaan. Ei oiken pystyny olee onnellinen heidän puolestaan...

Tervetuloa Koivu ja Mininalle =)

Anskuliini toivottavasti saat ajan ja kaikki on kuitenkin hyvin. Voima :hug:
 
Heips kaikille! Mut voi poistaa täältä. annoin miehelleni ensimmäisenä isänpäivänä plussan! Eli raskaana ollaan. Olo on tosi sekava. Ei jotenkaan pysty vielä uskomaan tätä todeksi. Plussa tuulia tänne. Toivottavasti tulette pian perässä!
 
Koivu: mul 8kk ikänen tyttö ja imetän... :D
jouvauva: Super onnittelut plussasta
Lumikuningatar :hug: :hug: kyl me vielä täältä ponnistetaan..
)( se sit siitä.. täti saapui eilen taloon eli kp43 :headwall: :headwall: mua alkaa niin sapettään tämä meikäläisen "pitkä" kierto...tai lähinnä kierron epätasaisuus... :headwall: :headwall: onneks en sitä testiä päässy ostaan
 
voi anskuliini1 :hug: miljoonin kappalein sinne,näitä ei ikinä sois kenellekkään :'( aivan hirveästi jaksuja sinne :hug:





uusille tervetuloa :wave: ja kaikille mun kanssa samassa jamassa oleville eli tädin kourissa "kärsiville" :hug: ja eiköhän ens kierrossa pistetä se akka narikkaan ainakin 9kk asti,jookos?
 
Anskuliinille :hug:
Mua kyllä tässä kierrossa jännittää ihan erityisen paljon, kun ennustajan mukaan saadaan tyttö heinäkuussa 2009.. Eli nyt pitäs viimestään tärpätä. :D En mä kyllä oikeesti usko ennustuksiin, vaan tuohon kyllä haluisin uskoa.. :whistle:
 
anskuliini1 voi harmi että piti mennä noin käymään.. :'( :hug: kovasti jaksamisia ja voimia nyt sinne! lohdutukseksi voin sanoa, vaikkei se varmaan tässä tilanteessa auta, että onni että km tapahtui näin aikaisin, etkä ehtinyt pitkälle asennoitua raskaana olemiseen.. voin kokemuksesta kertoa että kun mulla tuulimuna todettiin vasta rv12+ että siinä vaiheessa kokemus oli kyllä tosi karmaiseva, niinkin kauan kuitenkin oli ehtinyt asennoitua siihen että meille tulee vauva ja iloita siitä.. :'( tietenkään kokemuksien tuntemista ei voi oikein vertailla, kun se kuitenkin on ihan yksilöllistä..
kovasti nyt kuitenki tsemppiä sinne! :heart:

täällä kovasti jo odotellaan että menkat alkais jo pikkuhiljaa loppua kp4-5/29 (en oikein tiedä kumman mukaan laskisin ku menkat alkoi to-iltana reilulla tuhruttelulla ja pe vasta kunnolla) ja että pääsis jatkaan harjoituksia.. :)

sovittiin jo miehen kanssa että tärppi tästä kierrosta hommataan.. :LOL: tehtiin sopimus että heilutellaan peittoa vähintään joka toinen päivä KOKO kierron ajan.. luulis jo et sit tärppäis.. :headwall: mä nimittäin oon tullu vähä sellasiin aatoksiin etten ovuloikaan ihan normiaikaan kierron keskivaiheilla, vaan enemmän loppupuolella.. nimittäin viimeksikin kun tikuttelin ovista, niin en saanut oikeastaan minkäänlaista testiviivaa tikkuun niiden 7 päivän aikana jolloin tikuttelin ja tikut loppui, kp 11-18, joten epäilen että ovulaatio (ainakin tuossa kierrossa) on tapahtunut myöhemmin, jos nyt ovuloin sitten ollenkaan, jota kyllä sitäkään hankala uskoa kun kuitenkin kaksi raskautta jo takana.. hankalia kyllä nämä.. :headwall:
 
Moikka!

Lämmin halaus plussanneille ja tädin kohdanneille ja erityisesti anskuliinille tsemppihalit!

Alotin oviksen tikutuksen tänään ja viiva tuli mut ei ihan yhtä vahva ku kontrolli. Mulla vaan veny viime kierto vissiin 33 päiväseksi mut näyttäs ovis kuitenki pukkaavan aikasemmin..noh,tikuttelen taas huomenissa.

Kovasti plussatuulia kaikille!
 
Aku
Voi anskuliini :hug: :'(

Täällä on alkanu taas ketutus hiukan helpottamaan.Kkattellaan ja kuulostellaan et minkäslainen kierto tästä kehkeytyy ja bongaanko mahd. oviksen.Jos kroppa alkais vaikka toimia niin kun pitään ja kierron pituus ois hieman lyhyempi kun viimeks.

Pluss tuulia kaikille ja tsempit.Niin ja plussanneille onnea . :heart:
 
Heissan :)
Mahtuisinko teidän joukkoon :)?
Meillä on kovasti pikkukakkonen haaveissa ja yritys aloitettu.
Meillä on tyttö 12/06 ja nytten meil vissiin (oikein jos olen laskenut) on menossa kp 2/28 ja yk1 :)
 
anskuliini1 voi sua..mä olen niiiin pahoillani,kauheen isot halit sinne.

Tietääkö kukaan paljon esim. clomit maksaa????Kun mun pitäis käydä niitä femareita ostamassa.Oli muuten pakko ostaa city koppa meidän emmaljungiin...hitto mä olen pöhkö =)

Ovista ei näy..viiva aavistuksen paksumpi kuin eilen mutta ei siltikään vahvempi kuin kontrolliviiva.
 
Anskuliini1: :hug:

Minä olen melko varma, että täti tuloillaan, juilinut ja vihlonut koko päivän alamahaa ja ristiselkää, välillä tuntuu reisiin asti se vihlominen. :( Oon jo yrittänyt henkisesti valmistautua menkkojen alkuun, ettei oo niin iso pettymys.
 

Yhteistyössä