PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

kellopeli kuukuppia en ikikuunapäivänä laita värkkiin,kuten jo joskus täällä kerroin,en voi edes tamponia käyttää kun oon aika herkkis tuosta tavarastani :LOL: sinne koskee mies vain vehkeellään ja vain lääkäri tarvittaessa,muuten sinne ei oo kelleen asiaa :kieh:
 
Tännehän oli tullut paljon uusia, kiva kiva! Tervetuloa!! :wave:

Anskuliinille lohtua ja voimia. Surullista. :hug:

Jouvauvalle onnea plussasta! :heart:

).) hehheh, omalla navalla on reggaet menossa :LOL: Soitin tänään Felicitakseen ja kyselin vähän juttuja. Varmaan varataan aika tonne joulukuun alkuun. Täytyy tietty kattoo tää kierto loppuun, mut en usko että ihme ois vieläkään tapahtunu. Edelleen juilii vähän muniksia mutta en usko että ovista enää tulee tai on tullut. Tällanen tää mun kroppa on :( Tän koko yrityksen aikana (huhtikuusta alkaen) on tullu vaan kaksi tosi selkeetä ovista :kieh:

Unis kp 17
 
moiks.
Anskuliinille :hug: pahalta tuntui kun kuin tapahtuneesta. :'(

Jouvauvalle onnittelut plussasta,mahto iskä olla onnellinen =)

Shenda mä en tarkkaa hintaa ihan muista,mutta sellanen mielikuva mulla on parin vuoden takaa et n.56e olis ollu se 20tbl purkki. EN mee ihan varmaksi kyllä sanomaan mutta oli se 50-60e välissä kuitenkin. Mitäs ne femar-tabut maksaa,tiiätkö,vai onks ne samanhintasia sit?

ON: Tikuteltu on ja vavempaa viivaa päivittäin mutta ei niin vahvaa et hurrata vielä vois. Katotaan,tapahtuuko mitään. Muuten en oo huomannu niissä mammaksin ja kotitestin testeissä eroja,vaikka ne kotitestin testit on mukamas herkempiä...

Tärppionnea tähän pinoon lissää! puuuuuuuuuuuuh :whistle: :whistle:
 
anskuliini1 :hug: myös täältä!

juu..tänään muistin sen testin tehdä, mut tattada daa, yllätys yllätys, negahan se! :ashamed:
Voi että!! ARGH!!
Täytyy varmaa alkaa soittelee lääkärille jo.. sit ne vaan sanoo "joillakin kestää pillereitten jälkeen.." joo-o.
huomattu on..
Tulin taas purkaa.. ja nyt taas meen! Öitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Uusille tervetuloa mukaan! =) ilmotelkaa kp:t jos haluatte, niin lisään ne tonne etusivulle.
Kiitos :)
Kierto imetyksen takia ollut noin 60. Normaalisti, siis ennen esikoista 28-30.
Nyt yk1 ja kp tänään 11.
Olen itselleni luvannut etten ala näitä niin vakavissani laskeskelemaan, katsotaan nyt miten käy... :saint:
 
Netissä oli ihan kivoja hintoja tuolle femar-lääkkelle
2.5mg 30fol tabl, kalvopääll (Reseptilääke) 165.66
2.5mg 100fol tabl, kalvopääll (Reseptilääke) 460.17

Ei helkatti...onko tuo noin kallista????Enhän mä tartte noita kuin 10kpl ensi kiertoon.
 
Moikka! En kauheasti nyt ehdi teiän juttuja lukea ku tää netti on mikä on.. mutta luen ne jossain kohtaa.. :)


täällä siis muutto tehty ja nyt munst on tullu turkulainen.. hmm.. :D

esikoinen kiukutellut uudessa asunnossa koko ajan... prostestoi varmaan sitä ettei tunne omakseen tms...

kirjottelen myöhemmin lisää ja luen juttui :)
 
anskuliini1 :hug: Miten tosi kurjaa! Kovasti jaksamista sinne!

:) tervetuloa kaikille uusille! :) Älkää viipykö täällä niin kauaa kuin minä :LOL:

:heart: Onnea Jouvauva :heart:

Mulla mammaksi ovistestit, ne halvimmat liuskatestit toimineet aina hyvin :whistle: Mutta se hirveän kallis sylkitesti oli kyllä ihan susi!!

Uniunna Meillä tänään aika Felicitakseen (Helsingissä ), varasin 3 viikkoa sitten ja tämä oli eka aika, joten varaile ajoissa! Väestöliittoon oli 6 viikon jono..
 
Olkaa kilttejä ja kertokaa tälle tietämättömälle että miksi noissa ovistesteissä on vieläkin viivaa, tänäänkin oli melkein samanvahvuinen kuin kontrolliviiva.?? eli kp 12 oli samanvahvuinen, sen jälkeen ollut haalea viiva ja nyt taas melkein samanvahvuinen. oon ihan pihalla!! :ashamed: :headwall:

Suuret onnittelut iloisia uutisia saaneille ! :flower:

Ja :hug: sitä tarvitseville.


muoks .
Tänään siis kp19
 
Anskuliini, :hug:

Samoin kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Aika lipuu hiljalleen eteenpäin. Tässä oikein enemmän tosissani mietin, että pitäskö noihin ovistesteihin tutustua, että oie ees jotain testattavaa tässä kierron aikana. Ja sais ees jonkinnäkösen kuvan, että ovuloiko ja millon. Kun luulin, että tunnistan kyllä oviksen, mutta.. Viime kierrossa niitä oli muka 3 ja tässä kierrossa ja joskus kp7.. :LOL: Joten jospa sitä siityskäyttään noita huijauskeinoja.. :p
 
cristina: Pahoittelut tädistä! :hug:

Täälläkin jatkuu nuo juilinnat ja nippailut ja säryt, mutteivat niin kovana, kuin eilen. Viime kierrossa menkat alkoivat "huomenna", kierto oli siis vaan 24 pv, saa nähä miten käy nyt.
Olen nyt työharjottelussa ja onneksi siellä ei päivisin ehdi näitä miettiä!

Onneva plussista, ketkä niitä oli saaneet! :flower:
 
Cristina voi ei!!!!! :'( :'(

Nazu ääh negasta :hug:

Mimmeli oisko sulla sitten kaksi ovista?? Sitähän voi sattua aina välillä kai.

Sunnuntailapsi kerro kaikki!! Miten meni? Voitko laittaa sun lääkärin nimikirjaimet? (nainen/mies?) Oliko kiva? Mitä tehtiin? Paljon maksoi? Oliko sen arvoista? Mä varasin ajan 4.12. samaan paikkaan. Pitää tietty kattoo tää kierto loppuun, mut en usko että oon ovuloinut.

Unis kp18
 
Minulle voisi päivittää tuonne listaan, että mulla nuo kiertopäivät 24-28, katselin nimittäin kalenteria ja huomasin, että monesti alkaneet menkat viime aikoina kp 24 tai kp 25.

Minua pissattaa jatkuvasti, mutta luultavasti kuvittelen senkin... :headwall:
 
anskuliini Otan osaa :hug: Uskon, että on paha paikka... :(

Kaikille uusille tervetuloa :wave:

christinalle pahoittelut tädin tulosta :hug: Ehkä ensi kierrossa sitten...

mimmeli Miulla kans oli viime kierrossa kahteen otteeseen ovistesti plussalla. Testasin, kun ovislimaa alko tulla kierron loppupuolella uudelleen. Joskushan nainen voi ovuloida kierron aikana kahdesti, mutta laittasin enemmänkin väärän testituloksen piikkiin.

( . ) Alavatsalla nipistelee sillointällöin, tänään on tuikkinu vähän enemmän. Mistä lie johtuu. Tissit on tosi kipeät, mutta niin on aina oviksen aikaan ja sen jälkeen. Saattaa nää miun tuntemukset johtua ihan siitäkin, että vasta 3kk sitten lopetettiin ehkäsy ja kestäähän kropalla palautua omaan hormoonitoimintaan. Lisäksi mie olen tosi kipuherkkä ja pienetkin jomotukset saa miut tosi kärttyseksi.
 

Yhteistyössä