PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Heippa vaan kaikille! :flower: Täällä hieman paremmalla tuulella kirjottelen. Masensi tuo tädin saapuminen taas, mutta kyllä se mieliala tästä pikkuhiljaa paranee. Nyt sit ootellaan et se täti pakkais tavaransa ja pääsis taas tositoimiin. :) Taitaa tämä elämä olla yhtä oottelua... :LOL:

pikkumuksis varovaiset onnittelut plussasta ja jätesäkillinen tarrasukkia. :) kp1:een törmänneille :hug: ja uudet kuumeilijat :wave: .

Ovistikkuja ei ole enää kun kaks kaapissa ja tähän kiertoon niitä en varmaan lisää tilaa. On nimittäin muutakin puuhaa tälle kierrolle ihan tarpeeksi. Me muutetaan isompaan asuntoon. Tällä hetkellä asutaan kaksiossa. Pakkamista on vaikka kuinka paljon. Miten ihmeessä ihmiselle kertyy tavaraa näin paljon? :)

Joulusta oli puhetta. Me ollaan yleensä jouluna menty mun äidin ja sen miehen luo. Tänä vuonna mennään myös, vaikkei äitiä enää olekaan. Sisko tulee sinne kans. Päätettiin yhdessä että tää vietetään joulu siellä. Mä varmaan teen laatikot jos kerkeen. Siskon ja tytön kans sit leivotaan vähän. Joululahjoja ei ole vielä ostettu. Nekin hommataan siskon kans puoleksi. Ei sit tule kummallekaan niin kamalan kalliiksi.

Täytyy jatkaa pakkamista. Nyt se on helppoa kun tyttö kattoo lastenohjelmia. ;)

muoks. Jotku kirjotti että lapsella on luonnetta. Varautukaa siihen että sitä luonnetta löytyy vielä pitkän aikaa. :) Meillä tyttö oli vauvana ja vielä parivuotiaanaki tosi helppo tapaus, mutta nykyään on tulta ja tappuraa. :)
 
:flower: Onnittelut pikkumuksis! :flower:

Täällä kans neitillä 2v kova oma tahto, ilmenee jos jonkinlaisina kiukku ja raivokohtauksina.. Välillä tuntuu että itkettää ja välillä saa kyllä naurua pidätellä.. :whistle: Onneksi ei sentään ole ihan mahdoton.. :)
 
Vihdoin pääsen takaisin teidän pariinne :wave:

Kaikille erittäin aurinkoiset terveiset Kyprokselta, oli aivan ihanan lämmintä (+27) ja aurinko paistoi joka päivä B)

Paluu oli aikamoinen shokki, hirveä myrsky sekä sade ja pimeys vetivät mielen aika maihin. Lopullisen kolauksen antoi eilinen kp 1, eli minäkin siirryn yk 6:een. Olin aika allapäin eilen, tänään on jo parempi olo. Ehdin tehdä kaksi testiä, joihin molempiin sain sen kuuluisan viivanpaikan (aivan selkeä harmaa viiva) - viime kuisen Clearblue-selkkauksen jälkeen kuitenkin tiesin että kyse on negatiivisesta testistä. Ilmeisesti mulla vaan on sellainen koostumus pississä, että se jättää aina näkyviin sen toisen viivan paikan harmaana. Nämä testit oli One Step liuska sekä RFSU.

Eilen ahdistuin siinä määrin, että soitin Felicitasiin lääkärilleni puhelinaikana. Oli tosi hyvä että soitin, puhelu rauhoitti mieltä merkittävästi. Lääkäri totesi että kaikki mahdolliset testit on tehty eikä minussa voi olla mitään vialla, mutta katsotaan tilannetta uudelleen jos ei muutaman kuukauden sisään tärppää. Hän totesi jälleen, että hoitoja on saatavilla ja me hyödymme niistä varmasti mikäli niihin päädymme. (Uusille sen verran tiedoksi, että muutoin emme vielä tässä vaiheessa miettisi hoitoja, mutta mulla on endometrioosi joka voi alkaa uusiutumaan raskauden jälkeen ja imetyksen loputtua).

Yritin silmäillä kaikki teidän viestinne läpi (kaikki ei ihan pysy mielessä kuitenkaan..) - sunnuntailapsi sun lääkärikäynti jäi mieleen. Mullahan todettiin juuri tuo endometriooma munasarjassa, ja luomuesikoinen ilmoitti tulostaan 2 viikkoa tästä löydöksestä! Eli vaikka IVF on vaikeassa endossa usein ainoa hoitomuoto, ei se ole ihan ehdoton juttu. Ja totta on myös että se toinen puoli on usein ihan terve.

Suuresti onnea kaikille plussanneille :flower: ja isot emppishalit niille joiden kanssa jaan pettymyksen :hug:

Tervetuloa kaikki uudet, kohta niitä lempinimiä alkaa lennellä kunhan pääsen taas rutiiniin :LOL: :wave:

-Stinkkeri
 
MOI!

Tosta joulusta. ME meinattiin viettää tuleva joulu parhaan kaverin perheen kanssa :) vähän vaihtelua :) on useempi lapsi ja ihana tunnelma :heart: Omilla vanhemmilla ja anoppilassa käydään sit pyhien aikaan. Viel ei oo tullu lahjoja ostettuu. *Veronpalautuksia ootellessa* :kieh:
Ja tosiaan ollaan tytön kanssa jo kovasti ooteltu et pääsis koristelee kotii noil joulukoristeilla, mut jos malttas sen hetken viel :)
 
jouluun vastailen..osa lahjoista ostettu,osa veronpalautus rahoilla..
jouluna ollaan noin klo 16 asti kotona,käydään haudoilla ja nautitaan yhdessä olosta..sit mennään mun porukoille syömään ja joulupukkia katsomaan sit sieltä miehen vanhemmille loppu illaks..
jos seuraavan joulun sais olla omassa talossa oman porukan kesken,ollaan yhtä taloo katseltu 91 valmistunu ja hinta niin alhainen jotta vois ostaa jollei oo jotain mätää talossa :D

onnea plussanneille :heart:
 
Hei! Liittyisin joukkoonne. Eli tyttö syntynyt 06/07 ja nyt kakkosenyritys alkoi. Ensimmäinen kierto juuri takana-täti tuli viime yönä kylään :/ eli kp1/ 30-?...Esikoisen syntymän jälkeen on ollut vain kahdet menkat kp 37 ja kp33(söin vuoden minipillereitä ja imetin) ja nyt vieläkin lyhyempi eli kp30.
Kaikki mahdolliset oireet oli -4pvää kunnon repäisykipuja mahassa ym-esikoisen plussan aikaan ei oluut mitään oireita.Yleensä ei ole menkkoja ennen oireita.
Kenties eilis iltainen seksi pisti menkkoihin vauhtia-onkos kellään muulla seksi aikaistanut menkkoja? siis luulin et su ois menkkapvä jos ois kierto tasottunut.
Esikoinen tärppäs 3 kr ja ne aiemmat kierrot oli kp42. kp 46 testasin ja sain plussan eli tod.näk.tuokin kierto sama.Nyt huomattavasti lyhyempiä kiertoja
Plussatuulia kaikille!
 
Heips! Liittyisin porukkaan myös! Meidän neiti on syntynyt 10/07 ja kakkosta on yritetty heinäkuusta asti, jolloin menkat alkoivat( Ei oo kyllä synnytyksen jälkeen käytetty ehkäsyä ollenkaan, mutta imetin Syyskuuhun asti), eli taitaapi olla JO neljäsyrityskerta menossa. JO siksi että esikoinen tärppäs ekasta ja jotenkin sitä tyhmästi kuvettelin toisen käyvän yhtä helposti :headwall: tai ainakin melkein. Ensimmäiset ovulaatiot oli selkeet kun kipuja ja limaa riitti, mut viimeset kaksi on olleet tosi epäselvät. Nyt on kp 23/33-?, enkä oo nytkään varma onko ovis jo mennyt :| . Viime Kierrossa tein ovulaatiotestejä ja melko varmasti sain plussan kp21, mut eipä vaan tärpännyt! Ei tässä sinänsä mikään kiire ole mutta kun iso vauvakuume painaa päälle ja olsin niin toivonut pientä ikäeroa lapsukaisille!!
 
Pompula Miulla on seksi aikaistanu menkkoja aina, ihan teini-ikäsestä asti :wave: Mistä lie johtuu: emättimen supistelusta, kohdunkaulan ärsytyksestä vai kohdun limakalvon ripsahtamisesta ennen aikojaan, kun on ollut "siinä hollilla" jo jonkun aikaa? Pari kaveria on myös sanoneet, että heillä on samaa ilmiötä.

Odottelen tässä ensi viikkoa niin pääsis jännäilemään :whistle:
Nyt kp 21/24-32 =)
 
Moi! taas pitkästä aikaa..

pikkumuksis :heart: :flower:

tinkerbelle olen kade!!! :kieh: mäkin haluan lämpimään... :p

tädin kohdanneille iso hali! :hug:


ja oma napa: :D

kp 24/26-28, ei mitään oireita menkoista tai mistään muustakaan.. :snotty:
kauhee kiire vieläkin vaiks melkeen kaikki roinat jo uudessa kämpässä, vanha pitäis vielä siivota... :x
luulen että täti pompsahtaa tässä jossain kohtaa, sitä odottellessa...
 
Hulihumpsista!

Onnittelut pikkumuksis! :flower:

:hug: sitä kaipaaville.

ON: Musta tuntuu että tässä kierrossa ei sit ovuloitu ollenkaan,oon tikutellu ahkerasti ja 2 viivaa saan,mutta toinen edelleenkin haaleampi kun toinen.Ja nyt jo kp17.
Yleensä saan paljon vahvemman viivan eli oon jo aikalailla luovuttamassa tästä kierrosta. Mutta katse toisaalta siintää jo pikkasen ens kierrossa koska mulla alkaa sit ne clomit. =) toivon niin et viimeistään niillä sais tulosta aikaseks.

Tosta joulusta mä vasta hetki sitten hokasin että ei piru vie,kohtahan on joulu, :eek: Pitäis kyllä lahjoja jo ruveta kattelee ettei mee ihan viime päiville noi ostamiset. Mä oon kyllä jouluihmisiä,tykkään siitä tunnelmasta ja kun joululaulut soi taustalla niin se on kyllä ihanaa :)

Ootteko Nemu ehtiny muuton takia pöläytellä yhtään peittoja? ;)
Toi on meinaan aika ihanteellinen tilanne jos ootte hyödyntäny oviksen niin raskautua kun on ollu noin paljon muuta ajateltavaa. :D
Katotaan vaan niin salamatkustaja on kyydissä... ;) ja toivotaan myös!

NYt lähettävä töihin,mut hyviä viikonloppuja kaikille! :wave:
 
Mua nippailee välistä alamahaan aika hasusti..en tiiä mikä on????

Joulusta Mä meinasin olla tytön kanssa kahdestaan kotona.Miehellä sillloin 30-vuoti synttärit ja hän menee vanhemmilleen.Mä en ole mikään jouluihminen.Lahjoja ostetaan vain likalle ja serkkujen muksuille.
 
Täällä jännät paikat, kp28/27-33. On kyllä vaan sellanen olo, että kohta täti tulee.
Mutta toivotaan ettei...

Joulusta...
Kun mun vanhemmat kuoli niin en oo oikeen enää joulusta osannu iloita, vaikka aina rakastanut joulua.
Mutta viime joulu olikin jo eri kun oli oma poika ja laitettiin omassa kotona joulua.
Me on aateltu, että ollaan aina jouluaattona kotona ja miehen vanhemmat tulevat meille kun vielä elävät (reilu seittemänkymppisiä).
Aamulla käydään haudoilla, kotiin tultua juodaan glögiä ja koristellaan kuusta, lounaaksi syödään riisipuuroa.
Iltapäivällä saunotaan, syödään jouluateria ja ootellaan pukkia masut pullollaan.
Muina päivinä kyläillään sit sukulaisilla.

Mä saan ma papa-kokeen tulokset, pikkasen jännittää kun sellanen olo et alakerrassa ei kaikki kunnossa.
Sit tammikuun alussa meen gynepolille ja ultrataan yms.
Se vasta oiskin ihanaa jos pääsiskin ultraamaan omaa vaavelia...
Mutta pääasia että tutkitaan, että paikat kunnossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ainiin, aattelin huomen aamulla testata jos täti ei tänään kurvaa paikalle.
 
Vähän jutun sivusta,mutta tuleeko teillä kellään normaalissa kuukautisvuodossa hyytymiä?Jos tulee niin useinko/paljonkin?Luin et hyytymät viittaa keskenmenoihin -siis silloin niitä ainakin tulee.
Itsellä kun nyt tullut jo useita ja muutenkin vähän limaista tuo vuoto..Sitä kun miettii oisko voinut olla varhainen Km...no sitähän en koskaan saa tietää..Tosin vuoto silloin varmaan pidempi kun nyt aiemmilla kerroilla vuoto ollut 3pvän mittainen.
 
Pompula mulla oli just viime menkat ihan kummalliset. Ensinnäkin menkat alko useamman päivän myöhässä, kesti n. 10 pvää,( yleensä 6-7) ja oli ihmeen limaset ja hyytymiä tuli paljon, etenkin viimisinä päivinä. Ennen ei oo tollasia hyytymiä ollut, joten mäkin mietin sitä varhaista keskenmenoa :| Kipuja ei kuitenkaan ollut normaalia enempää. Tiedä sitä sitten...
 
Moikkis kaikille!!!

Tulenpa piipahtamaan ja kertomaan ultrauutisia.

Eli kävin viikko sitten ke mehiläisessä ultrassa. Lääkäri oli ikäiseni nainen ja outo!! Ei sinänsä ylläri koska onhan kysymys minusta ja mehiläisestä jossa aikasemminkaa ei ole kemiat kohdanneet. No, mutta tämä oli kyllä ihan inhimillinen mitä se yksi silloin loppukesästä ei ollut. NO, tämä sitten ultrasi ja sanoi heti että pieni on, pienempi kun mitä viikot pitäsis olla. Sanoinkin että ovulaatio olikin vasta silloin kp 19-20 aikaan että varmaan menkoista laskemalla onkin pienempi. Ja tämä lääkäri sitten että juujuu, mutta on vieläkin piemempi - ainakin 10 päivää pienempi ja sitten vaan toivotti onnea ja hei hei. No, minähän sitten näissä hormooneissa olin ihan hukassa ja tilasin uuden ultran Femedaan. Olin siellä nyt ke ja kaikki oli kunnossa. Vastasi just viikkoja oviksesta lasketuna. Ei nyt mennään 8+3 ja menkoista laskettuna niinkuin neuvola tekee (tänään oli nla.) olisi 9+2, mutta itse olen tuon 8+3 kannalla jo ihan senkin takia, että se ovis oli niin myöhään.

Toivottavasti teksti ei ollut kovin sekavaa. Mulla on aivan järkky oksennusolo ollut joa monta viikkoa ja pahinta tässä on se, että sitä on 24/7. Aamuisin kaikkein paras ja ehdottomasti pahin klo. 15 eteenpäin. Kun mies tulee töistä makaan sohvalla ja kuola valuu suusta kun niin oksettaa.. ihanan romanttista. Tämä on kamalaa ja pelottavaa sillä esikoisen kanssa voin pahoin rv 17 asti ja silloin ei ollut tuommoista pientä kaitsettavana. Kyllä sen silloin kesti kun sai maata vaan keskittyä itteensä, mutta nyt on toisin... Tekee mieli lantturaastetta!!!!!!!!

Pahaltelen plussapuhureita kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Lämpimät onnittelut plussanneille
sekä voima :hug: sitä tarvitseville.

Mukavasti tullut lisää uusia pinoon! Tervetuloa!
Nyt lyö ihan tyhjää ajatus.. joulusta ootte kertoillut, me vietämme joulua minun vanhempien luona ja joulupäivänä matkaame sitten miehen vanhepien luokse. Lahjoja on tullut osteltua jo melkoinen keko, mutta vielä tärkeimmät lahjat läheisille on ostamatta. Olen jouluihminen ihan täysillä ja meillä on jo joululaulut soinut päivisin, lapsi tykkää myös iloisista tonttu
svengeistä!

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille!

Koivu
 
Lumipyry Joskus noi lääkärit on vähän omituisia :whistle: :hug: Hyvä, että pääsit nopeasti toiselle lääkärille varmistamaan, että kaikki on hyvin :heart:
Jännä tuo lantunhimo :D Miun kaverilla oli kans loppuraskaudesta hirmunen himo lanttuun. Sillä oli koulussa mukana pussillinen lantunpalasia, joita se rouskutti luennoilla :LOL: Onneksi on suht terveellinen himo :)
Toivottavasti pahoinvointi helpottaa pian :(
 
ittnafele UUps, anteeks laitatko mun kohdalle kp 7/30....Edelleen jälkimainingeissa kuljetaan, eli vuotoa viikko takanapäin ja edelleen vaan vuotoa!!! :headwall: Sais jo loppua!!! Siis mulla oli noi kiertopvä:t vähän hakuses, mut nyt ku laskin, ni tommoset ne nyt sit on! Kiitos, jos päivität!!
 

Yhteistyössä