PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Ittnis mulla on etusivulla yksi päivä liikaa. Eli nyt perjantaina 21/24-31.

).) Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Nyt ei ole asiaa liikaa ehtiny ajattelemaankaan kun on ollu kaikenlaista muuta.

Äityli pahoittelut tädistä! :hug:

Kiva kuulla susta Lumppari! Ihanaa odotusta ja toivotaan että pahoinvointisi hellittää aiemmin kuin esikkosi kohdalla!

Tervetuloa uudet! :wave:

Me vietetään joulu vuoroin mun, vuoroin miehen vanhemmilla, nyt on meikäläisten vuoro. Sisko perheineen tulee kans. Mä oon kans sillee jouluihminen, että tunnelma ja perinteet on tärkeitä. Mulla on jo jouluvalot laitettu! :xmas: (miksi tällä tontulla on valkoiset silmänympärykset, onko sillä joku tauti??!)
 
Aku
Heissulivei!
Onnea taas kaikille uusille odottajille ja tsempit meille muille josko tultais piakkoin perässä =)

Joulusta kun oli puhetta niin me mennään saman kaavan mukaan kun aiemmin.Eli aattona mun vanhuksille tuohon muutaman km:n päähän ja sit joulupäivänä tie vie miehen vanhuksille 280 km:n päähän :whistle: odottelen innolla automatkaa ton tytsyn kanssa :kieh: meidän ikiliikkuja kun ei oikeen viihdy autossa.

Tää alkukierto on sitten tylsää aikaa.Mä en kyllä myönnä että oisin huomannu minkäänlaisia ovisoireita ainakaan viime kierrossa eli ihan sokkona mennään :whistle:

Mulla oli tänään papa.Ihan joku rutiinijuttu.Siis sellanen syntymävuoden mukaan kun tulee kutsu.Se on kyllä ikävää puuhaa.Mä inhoon kaiken maailman ronkkimista ja tuntuu että synnytyskin oli helppo juttu noihin muihin kopeloimisiin verrattuna :LOL:

 
zeny noista yk kerroista etusivulla voit vähän laskea että kuinka pitkään ihmiset on yrittäny :)

zuku kiitos tsemppauksesta :) Lääkäri sanoi, että jos munasarjassa on endometriooma, se erittää ennen ovulaatiota jotain ainetta, mikä estää satavarmasti hedelmöitymisen. Ei siis auta vaikka toinen munasarja ois kunnossa!

Uniunna Mä soitin tk:hon ja varasin omalääkärille ajan, kun oli vuosi yritetty. Sain ajan samalle viikolle ja siellä käynnin jälkeen ajan verinäytteisiin ja papaan. Kannattaa käydä, kun ovat ilmaisia. Mulla vaan oli se moka, että mun piti mennä labraan ovulaation jälkeen, että mitattaisiin se progesteroni. Mutta sehän unohtuikin mitata ja ne muut hormonit ois pitänyt katsoa alkukierrosta :headwall: Mutta kilpirauhasarvot ja hyytymistekijät sekä papa oli ok eikä niitä oteta enää (eikä laskuteta) uudelleen. Suoraan sanottuna en tiedä yhtään, mitä verinäytteet maksaa, nettisivuilla on jotain hintoja. Ja se kp 11 tuli siis mun kierrosta, kun ovis yleensä kp13-14. Lääkäri oli tosi ok.

Lumppari hienoa että kaikki kunnossa. Älä nyt mene nää sinne mehiläiseen, kun aina on vaan outoja tyyppejä :D

:heart: Pikkumuksis Onnea! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:
Mulla oli tänään papa.Ihan joku rutiinijuttu.Siis sellanen syntymävuoden mukaan kun tulee kutsu.Se on kyllä ikävää puuhaa.Mä inhoon kaiken maailman ronkkimista ja tuntuu että synnytyskin oli helppo juttu noihin muihin kopeloimisiin verrattuna :LOL:

Hmm, joku muukin on täyttänyt kolmekymmentä :D Eikä aikaakaan, kun saadaan kutsu jo mammografiaan :LOL:
Tuosta ronkkimisesta vielä. Mun mieskin joutui käymään omalääkärillä tässä lapsettomuusasiassa, ja hänestä se oli tosi vaivaannuttavaa, vaikka lääkäri vaan kyseli!!!! Miehet pääsee niin helpolla näissä asioissa!
 
pomppisko kyseli hyytymistä?no mulla on nyt esim. viime menkoissa tullu ihan isoja hyytymyä,sellasia tyyliin 2x2cm kokoo,ja normaalisti mulla on niukat menkat ja nyt oli melko runsaat :/ mietin ite kans tota varhais keskenmenoo mut tiiä sit..

ja menkkojen aikaan täälläkin pöllytellään ihan urakalla,hullua :LOL:
 
pikkumuksis, :flower:

Hyytymistä mmenkkojen aikana.. Mulla on aina ollu normaalit menkat, ainaki omasta mielestäni, ja kyllä siellä on näyttäny olevan jotain hyytymän tapaisiksi luettavaa joka kerta enkä ole kyllä ollu raskaana.

Täällä joka paikkaa kolottaa ja kurkku ollu kipeänä toista viikkoa.

Joulusta vielä, että nämä 6 edellistä jouluaattoa olemme viettäneet miehen vanhemmilla, mutta tänä vuonna oon päättäny, että minä ainakin tytön kanssa menen äitini luo. Viimein oon tajunnu, että äitinikin kaipaa seuraa jouluksi, vaikkei meillä ole joulua juurikaan vietetty. Saa sitte nähä, mitä appivanhemmat muutoksesta tuumaavat, mutta nyt on näin.
 
Onnea plussasta pikkumuksis! =)

Oliko muita plussanneita, onnea heillekin, kun en muista nyt nickejä.. :flower:

Uusille tervetuloa!

Tädin yllättämille :hug: ja eikun päätä pystyyn!

Joulun suhteen onkin yhtä arpomista, että mennäänkö omien vai miehen vanhempien luokse. Eka joulu lapsen kanssa, ja molemmat isovanhemmat haluaisivat meidät luokseen. Välimatka on niin pitkä, että molempiin ei taivu. Tästä vielä väännetään kättä miehen kanssa ihan varmasti..

Täällä kp 12/28- ja pohdin, että pitäisikö alkaa tikutella ovista.. taitaa olla liian aikaista vielä. Lisäksi olen ollu kipeänä, joten kerrankin on ollut päiviä, ettei ole tullut ajateltua koko pikkukakkosasiaa... ja sairastelun takia epäilen myös sitä, että tässä kierrossa mitään edes tapahtuu.. no katellaan. Voiko ihan flunssa estää raskautumisen?
 
Onnittelut pikkumuksikselle! =) :flower:
Pahoittelut, että näin myöhään tänään päivittelin listaa. :ashamed:
Tervetuloa uusille! =) Lisäsin teijät tonne etusivulle. kattokaa menikö kaikki tiedot oikein!! Muisti on hyvä, vaan niin pirun lyhyt..
Mulla on menkat aina ollu runsaat ja hyytymiä joka kerta. Viime kierrossa oli ehkä aavistuksen kivuliaammat kuukautiset, mutta muuten ihan normaalit. oon jostain lukenu, että noi alkuraskauden km:t on todella yleisiä, niitä vaan ei oikein voi tilastoida, kun ei voi olla varma onko normaalit menkat vai keskenmeno.
Jouluna lähdetään pojan mummolaan,valmiiseesn pöytään. :D
Mie oon miettiny, että jos joulun jälkeen ei vieläkään näy vauvaa, niin rupeen jonnekin päiv soittelemaan. Mulla oli kuparikierukka esikoisen jälkeen ja kun sitä ottivat pois, niin gyne sanoi että jos vauvaa ei ala kuulumaan, kierukan poiston jälkeen ei tarvitse odottaa sitä vuotta vaan voi ottaa aiemmin yhteyttä. Yleensä kuulema menee n. vuosi, ennenkuin raskautuu kierukan poiston jälkeen.. :|
Vähän mie raivosin, kun sillon ku mietin ehkäsyä ni samainen gyne sanoi, että sillä ei ole mitään vaikutusta.. :kieh: :kieh:
jep, leppoisat lauantain jatkot kaikille!! =)
ja tietenki +++++++++++ :whistle:
 
onnea vielä plussanneille :heart: ja uuteen kiertoon lähteneille iso :hug:

mulla tuli kp8 sellasta vaaleeta, oikein venyvää limaa, nyt sit taas ollu aivan kuivakausi.. jotenki tuntuu oudolta että ois jo sillon ollu ovis? :eek:

peittoja on heiluteltu tasaiseen tahtiin, nyt muistaakseni 4 päivää peräkkäin, ja kierron alusta asti niin ettei oo ollu ku kork se yks päivä välissä.. :LOL:

oon jotenki nyt tässä kierrossa vasta valveutunu kunnolla seuraamaan omaa kehoa.. mitään tavallisuudesta poikkeavaa (tuota kp8 limaa lukuunottamatta) ei tosin vielä oo tullu, mut aika näyttää..
 
Aku
Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:
Mulla oli tänään papa.Ihan joku rutiinijuttu.Siis sellanen syntymävuoden mukaan kun tulee kutsu.Se on kyllä ikävää puuhaa.Mä inhoon kaiken maailman ronkkimista ja tuntuu että synnytyskin oli helppo juttu noihin muihin kopeloimisiin verrattuna :LOL:

Hmm, joku muukin on täyttänyt kolmekymmentä :D Eikä aikaakaan, kun saadaan kutsu jo mammografiaan :LOL:
Tuosta ronkkimisesta vielä. Mun mieskin joutui käymään omalääkärillä tässä lapsettomuusasiassa, ja hänestä se oli tosi vaivaannuttavaa, vaikka lääkäri vaan kyseli!!!! Miehet pääsee niin helpolla näissä asioissa!
Itseasiassa mittariin tuli "vasta" 25,mutta noitahan tulee 5v. välein eli ens kerralla sit kolmekymppisenä

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Mulla oli kuparikierukka esikoisen jälkeen ja kun sitä ottivat pois, niin gyne sanoi että jos vauvaa ei ala kuulumaan, kierukan poiston jälkeen ei tarvitse odottaa sitä vuotta vaan voi ottaa aiemmin yhteyttä. Yleensä kuulema menee n. vuosi, ennenkuin raskautuu kierukan poiston jälkeen.. :|
Vähän mie raivosin, kun sillon ku mietin ehkäsyä ni samainen gyne sanoi, että sillä ei ole mitään vaikutusta.. :kieh: :kieh:
Mullakin oli minipillerit ja myöhemmin kuulin, että voi mennä tosi kauan että kierto tasaantuu niiden jälkeen!! Mullekin ehdotettiin kierukkaa, onneks ei laitettu.


UniUnnalle vielä niistä clomeista. Mitään hormoneja ei määrätä ennen kuin on tehty aukiolotutkimus ja se tehdään vasta viimeisenä.

Mulla täällä ärsyttävä tilanne. Kierto ollut pisin tähän mennessä koko yrityksen ajan, mulla nyt kp27 (yks enemmän kuin listassa). ois niin mahtavaa kun oisinkin raskaana eikä tarviis mihinkään tutkimuksiin lähteä, mutta en oo, ihan menkkaolo :ashamed: Nyt kun niitä menkkoja tarvittais että pääsisin verikokeisiin niin oikein tahallaan täti kyttää vaan tuolla nurkan takana :headwall:
 
Aku
Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:
Aku jännää miten tuo ronkkiminen voi inhottaa, ite pidän aina kättäni silmilläni ja sit rupeen vielä yökkään oikeen kunnolla, lääkäri kysyykin aina et voitko hyvin.....juu, ei tässä mitään :LOL:
Joo oli kyllä mukava täti,mutta silti ahdisti.Toinen höpötteli sieltä mun kinttujen välistä mukavia ja meikäläinen nyökkäili kauhusta kankeena...

 
Suurkiitos Sunnuntailapsi vastauksistasi!! Tuo olikin yllätys, että pitää mennä siihen aukiolotutkimukseen ennen kun määrätään clomeja tms. Äh, en malta odottaa että pääsis sinne lekuriin kolmen viikon päästä! Tosin ei pitäis nostaa toiveita liian korkealle, et heti ku sinne menee niin saan suunnilleen vauvan mukaan :)

Tunteeko joku muu tosi selvästi tuntemuksia munasarjoissa? Mä tunnen erittäin selvästi, mutta hassua että siellä on nipistyksiä nytkin, vaikka tädin pitäis kohta saapua. Joskus oon erehtyny luulemaan niitä raskausoireeksi, mut eipä ole ollut. Pitää kirjoittaa listaa kaikista kysymyksistä sitä lekurikäyntiä varten! :)
 
Iltaa! Täällä on plussattu tänään - ovistestillä meinaan ;) Ja voi tsiisus sentään,mä oon niin kipee ollu kokopäivän.. :ashamed: Vasemmalla tuntu tossa päivällä et munasarja räjähtää ihan just,istua piti tosi varovaisesti ja auton kyydissä kun oli niin kaikki pomput otti ilkeesti mahaan. Nyt sitten on oikea puoli samassa tilassa. :| Vasemmassa ei nyt mitään kipua. Mä oon pähkäilly et voiko tää olla ihan normaalia tämmönen kipuilu? Ettei vaan olis jotain muuta,tulehdus tai jotain. Ovista kyl epäilen koska viivat niin vahvat,mutta tää on mulle ihan ennenkuulumatonta :eek: miten tällein voi harrastaa ees seksiä kun sattuu jo istua? ON tääki ongelma. :ashamed:
Onko kellään muulla ollu vastaavanlaista?
 
Ovis yms. tuntemuksista Mä en taida tuntea yhtään mitään. Välillä on menkkamaista kipua mutta esim. tässä kierrossa olin melko varma, etten ovuloinut kun kp 14 ovistestissäkin vaan haalea viiva. Mut lääkäri sanoi että kohdusssa näkyy hyvä keltarauhasvaikutus :whistle: Samalla mietin että kai mulla sit voi olla endometrioosikin oireettomana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Iltaa! Täällä on plussattu tänään - ovistestillä meinaan ;) Ja voi tsiisus sentään,mä oon niin kipee ollu kokopäivän.. :ashamed: Vasemmalla tuntu tossa päivällä et munasarja räjähtää ihan just,istua piti tosi varovaisesti ja auton kyydissä kun oli niin kaikki pomput otti ilkeesti mahaan. Nyt sitten on oikea puoli samassa tilassa. :| Vasemmassa ei nyt mitään kipua. Mä oon pähkäilly et voiko tää olla ihan normaalia tämmönen kipuilu? Ettei vaan olis jotain muuta,tulehdus tai jotain. Ovista kyl epäilen koska viivat niin vahvat,mutta tää on mulle ihan ennenkuulumatonta :eek: miten tällein voi harrastaa ees seksiä kun sattuu jo istua? ON tääki ongelma. :ashamed:
Onko kellään muulla ollu vastaavanlaista?
No tuo kuvaushan sopii just muhun silloin kun mulla sattuu ovis tulemaan. Just noin että istumaan pitää mennä varovasti ja tärähdykset sattuu. Mä oon ottanu ne aina positiivisina kipuina :)
 
Uniunna kiitos vastauksesta! :) olo huojentui selkeesti,vaikka tänään mulla ollu ihan normi olo.Ei kipuja sitten missään,ehkä hieman hellä tuo alakerran alue kun piti sitä kuitenkin sit harrastaa sitä vaakamamboa kivuista huolimatta. ;) Mitä ootte mieltä,pitääkö vieläkin varmistella kun ollaan nyt pe la ja su otettu erät,vai pitäiskö vielä tänäänkin illalla sit?

Sunnuntailapsi hui,siellähän on jännät paikat tosiaan menossa... :D millos testaat? :D
 
tinjamin mulla on kans joskus tollaset ovis kivut,ei aina,onneks :x
onnea plussaajille,niin ovis kuin raskaus :heart: ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

hiljainen on ollu tää palsta nyt :D toivottavasti siks,että kaikki ois sitä pikku kakkosta tekemässä :D
itelle ei mitään uutta,vauhtia ja vaarallisia tilanteita ku poika oppi käveleen :heart:
 

Yhteistyössä