Alkuperäinen kirjoittaja äityli75:Sit ois kp1/27-35.
Eli ei tarvii aamulla testaa... :'(
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja äityli75:Sit ois kp1/27-35.
Eli ei tarvii aamulla testaa... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Mulla oli tänään papa.Ihan joku rutiinijuttu.Siis sellanen syntymävuoden mukaan kun tulee kutsu.Se on kyllä ikävää puuhaa.Mä inhoon kaiken maailman ronkkimista ja tuntuu että synnytyskin oli helppo juttu noihin muihin kopeloimisiin verrattuna
Itseasiassa mittariin tuli "vasta" 25,mutta noitahan tulee 5v. välein eli ens kerralla sit kolmekymppisenäAlkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Mulla oli tänään papa.Ihan joku rutiinijuttu.Siis sellanen syntymävuoden mukaan kun tulee kutsu.Se on kyllä ikävää puuhaa.Mä inhoon kaiken maailman ronkkimista ja tuntuu että synnytyskin oli helppo juttu noihin muihin kopeloimisiin verrattuna
Hmm, joku muukin on täyttänyt kolmekymmentä Eikä aikaakaan, kun saadaan kutsu jo mammografiaan
Tuosta ronkkimisesta vielä. Mun mieskin joutui käymään omalääkärillä tässä lapsettomuusasiassa, ja hänestä se oli tosi vaivaannuttavaa, vaikka lääkäri vaan kyseli!!!! Miehet pääsee niin helpolla näissä asioissa!
Mullakin oli minipillerit ja myöhemmin kuulin, että voi mennä tosi kauan että kierto tasaantuu niiden jälkeen!! Mullekin ehdotettiin kierukkaa, onneks ei laitettu.Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:Mulla oli kuparikierukka esikoisen jälkeen ja kun sitä ottivat pois, niin gyne sanoi että jos vauvaa ei ala kuulumaan, kierukan poiston jälkeen ei tarvitse odottaa sitä vuotta vaan voi ottaa aiemmin yhteyttä. Yleensä kuulema menee n. vuosi, ennenkuin raskautuu kierukan poiston jälkeen.. :|
Vähän mie raivosin, kun sillon ku mietin ehkäsyä ni samainen gyne sanoi, että sillä ei ole mitään vaikutusta.. :kieh: :kieh:
Joo oli kyllä mukava täti,mutta silti ahdisti.Toinen höpötteli sieltä mun kinttujen välistä mukavia ja meikäläinen nyökkäili kauhusta kankeena...Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:Aku jännää miten tuo ronkkiminen voi inhottaa, ite pidän aina kättäni silmilläni ja sit rupeen vielä yökkään oikeen kunnolla, lääkäri kysyykin aina et voitko hyvin.....juu, ei tässä mitään
No tuo kuvaushan sopii just muhun silloin kun mulla sattuu ovis tulemaan. Just noin että istumaan pitää mennä varovasti ja tärähdykset sattuu. Mä oon ottanu ne aina positiivisina kipuinaAlkuperäinen kirjoittaja tinjamin:Iltaa! Täällä on plussattu tänään - ovistestillä meinaan Ja voi tsiisus sentään,mä oon niin kipee ollu kokopäivän.. :ashamed: Vasemmalla tuntu tossa päivällä et munasarja räjähtää ihan just,istua piti tosi varovaisesti ja auton kyydissä kun oli niin kaikki pomput otti ilkeesti mahaan. Nyt sitten on oikea puoli samassa tilassa. :| Vasemmassa ei nyt mitään kipua. Mä oon pähkäilly et voiko tää olla ihan normaalia tämmönen kipuilu? Ettei vaan olis jotain muuta,tulehdus tai jotain. Ovista kyl epäilen koska viivat niin vahvat,mutta tää on mulle ihan ennenkuulumatonta miten tällein voi harrastaa ees seksiä kun sattuu jo istua? ON tääki ongelma. :ashamed:
Onko kellään muulla ollu vastaavanlaista?