Moi :wave: . Pääsisköhän takas kuumeilemaan
. Vaihdoin nikkiä ja Friesian voi nyt poistaa tuolta tammikuisista plussanneista. Raskaus oli tuhoon tuomittu ennenkuin se oli alkanutkaan :'( . Meidän pieni enkelityttömme syntyi rv 22+1 geneettisellä keskeytyksellä. Nyt olen päässyt suurinpiirtein takaisin raiteilleen ja toiveet uudesta raskaudesta ovat heränneet. Lääkärin määräyksestä olen syönyt foolihappoa 5 mg päivässä n. 3 kk ajan ennen suunniteltua raskautta ja nappien popsimista jatkan edelleen ainaskin rv 12 asti. Joten nyt olen tehnyt kaiken voitavani, jotta pieni saisi parhaan mahdollisen alun :heart: .
Kävin lukasemassa noita aikaisempia kirjoituksiani tammikuulta ja kyllä vähän tuli haikee ja surullinen olo, kun silloin plussasin. En silloin tiennyt vielä, minkä helv....tin joudun käymään läpi. Ja pisti vielä silmään kirjoitus, jossa kerroin EnnustajaEllin mulle ennustaneen, ettemme tulisi enää saamaan lisää lapsia. Ainaskin tähän asti ennustus on pitänyt paikkaansa. Mutta kuitenkin olen positiivisellä plussamielellä nyt liikkeellä!
Nyt on menossa kp 4/28-30 ja yk 2. Ennestään tyttö 10/06 :heart: :heart:
Sunnuntailapsi:Moi
, toivottavasti saisit nyt viivan vähän vahvemmaksi, kun on jo noinkin monta yrityskiertoa takana. Niin ja en kyllä oo pahemmin nyt kerhoillu :ashamed: , onkohan minut jo potkittu sieltä pellolle? :ashamed:
Kaikille oikeen paljon plussapuhureita
puhaltelen, varsinkin niille, joilla yrityskierrot vaan kasvavat kasvamistaan :hug: