Nythän tässä varmaan ehtii ajan kanssa kirjotella, kun meiän pojat on jo molemmat nukkumassa. Miehelle iski väsy jo puol kasilta..
Nuokkui tossa sohvalla, ni komensin sen pehkuun ja sinne se kiltisti tais nukahtaa.
Nuorempi herra meni sitten tuntia myöhemmin unille ja hiljasta oli sielläkin heti. Voi noita mun poikia.. :heart: Mies-rukka ei tainnu nukkua viime yönä kun pari tuntia, joten ei mikään ihme että vähän alkaa silmä luppaamaan jo alkuillasta..
Jouskari Tsemppiä viime metreille!
Jonskis Joo, sitähän se varmaan näillä on, jonkun asteista eroahdistusta. Onneks on tosiaan täällä ainakin jo alkanu helpottaa. Ja toisaalta ihanaa, kun ollaan niin tärkeitä ihmisiä lapsillemme. :heart: Olishan se aika kamalaa, jos meillä ei enää oliskaan mitään väliä..
Teiän masumatkustaja oli sitten päättäny hankkiutua kiveksistä eroon kesken reissun..
Jännä, miten noi ultra-arvelut voi heittää kuperkeikkaa.. Onnea siis muhivasta tytöstä, jollei se nyt sylje niitä kiveksiä taas ulos jossain vaiheessa.
No, pääasia tietenkin, että siellä on terve lapsi kasvamassa. :heart: Toivottavasti ei tiputtelisi enempää niitä vesiä.. Pelästyttää tommonen aina! d
b
Kiva lukea, että täälläkin on niin monella tuota omaa tahtoa ilmassa. Tai siis sikäli kiva, että saa tukea sille ajatukselle, ettei ite oo mokannu mitään oman lapsensa kohdalla, vaan että semmosia ne vaan on tässä iässä. Meillä noita särmiä hiotaan päivittäin kieltojen kanssa.. Kovasti poika yrittää itkua tuhertaa, kun jotain kielletään ja sen jälkeen menee kokeilemaan uudestaan, että saiskohan sitä samaa kiellettyä asiaa nyt sitten tehdä. Ja niin se äiti vaan kieltää sen uudestaan.. Ja uudestaan.. Ja uudestaan. Muut kielletyt kohteet on pojalle tällä hetkellä aika selviä (ainakin hyvinä päivinä), mutta takan luukkua ei millään pysty vastustamaan. Se aukeaa meillä tosi helposti ja samantien on pojan näpit noessa.. Puuh.. Nyt kun ei oo vielä pahemmin tarvinu takkaa lämmitellä, ni mulla on se teipattuna maalarinteipillä kiinni!
Sillon se ei kauaa jaksa kiinnostaa. Kaiken maailman kikkoja sitä onkin tullu kehiteltyä ympäri kotia lapsukaisen kokeiluja hidastamaan. Kertokaas muuten tekin,
mikä on kekseliäin kotikonsti, jonka olette kehittäneet lapsenne "uteliaisuuden esteeksi"? Eli näitä perinteisiä esteitä laatikon tai ovien avaamiselle.. Tai minkä tahansa turvallisuusriskin minimointi? Vai onko se taikasana "ei" toiminut fyysisiä esteitä paremmin? Ite tykkään, että lapsi saa mahdollisimman vapaasti tehdä kotona tutkimusmatkojaan, eli esim. kaikki alahyllyt on tyhjinä ja luvattomat lipastot "lukittu". Toki lapsi myös ymmärtää kiellon, mutta omia hermojanikin säästääkseni en ole halunnut, että kierrän koko päivän ympäri taloa kieltämässä jokaisen lasta kiinnostavan asian. Tulipas pitkä sepustus..
pietu Oi, ihanaa omaa laatuaikaa! :heart: Nauti koko rahan edestä. Meiän mies ei ole vielä suostunut lähteä mihinkään yöksi pojan kanssa, eli jos haluan omaa aikaa, mun pitää lähteä pois kotoa. Toisaalta, hyvää se oma aika tekee, vietti sen sitten missä tahansa.
Ja mulla ei kyllä silleen oo valittamista, kun oon aina sitä aikaa saanut, jos olen halunnut. :heart:
Kesis En tiiä, miten sitä tuleekin niin kovasti eläydyttyä.. :ashamed: Jotenkin sitä on vaan niin mukana sun fiiliksissä ja vastoinkäymisten jälkeen niin kovasti toivoo teille sitä myötätuulta tässä pikkukakkosasiassa. :heart: Mieskin kysyi tänään töistä tultuaan jossain vaiheessa, et mitä siellä Kesiksen ultrassa näkyi..
Se on semmonen semivitsi, kun aina ku oon tässä koneella, ni se kyselee et no mitä sille Kesikselle kuuluu..
Ja eilen just puhuin sille, et ootte menossa ultraan. Poika ei sentään vielä kysele sun kuulumisia, mut ehkä sekin jo parin vuoden päästä!
:heart:
Luminka Ihana tosiaan tuo myssy! Vähän aikaa tuhrustin kuvaa, että kenen päähän se on oikein survottu, mut sehän olikin KÄSI! :lauhg: Näytti hauskalta. Mutta siis hienon pipon oot tehny!
Nyt en muista oliko vielä muuta kommentoitavaa.. Tulihan tässäkin jo tarinoitua oikeen urakalla!!
:ashamed: Kiva, jos saadaan ne pikkukakkosjatkot aikaan tuonpuoleisessa! :heart:
Pilkkis 13+5