IHANAA KESIS!!!tervetuloa takas :wave:
mä oon taas vaan taustaillu, te ootte nii aktiivisia kirjottaan et juttua tullut vaik kuin paljon!
mut mukavaahan se on kuulla mitä teille kuuluu.
Ponilla onkin jo jännät paikat, iik!tsemppiä ja jaksuja.
Talvitie meillä on noi happy babyt ja ostin kans käytettyinä, täältä 2+kirpparilta.vaikuttavat tosi hyviltä!!voin kertoo lisää sit kun saadaan käyttöön muuallekin kun olkkariin
mut ei ainakaan puolla tms.ja vaikuttaa tukevilta ja muutenkin rahan arvosilta.(350e maksettiin, mukana tuli sadesuojat, pehmee koppa, hyttyssuojat ,jalkapeitot ja joku fleese-pussukka jonka entinen omistaja oli tehnyt kantokoppaan)
tutista olitte puhunut meillä pojalla ei oo koskaan ollut tuttia muuta kun unilla ja luopui siitäkin ihan ite.Nyt kun muutettiin huuteli parina yönä "tutun" perään ja saikin sen mutta nyt on taas unohtanut koko homman.saa nähdä pyytääkö sit taas kun näkee että vauvalla on tutti...tuttipulloo pojalla ei koskaan ollutkaan, tissiltä siirtyi nokkamukiin.
Ja ai niin, pojalla kyllä on lehmä-unirätti ja apina joita ilman ei voi nukkua, liekö ne sitten auttaneet tohon tutittomuuteenkin.unikaverit on pojalla ollut ihan pienestä asti ja varsinkin lehmä on niin tärkeä että sitä kanniskellaan aamullakin hetki mukana ennen kun malttaa luopua.
pietu- mä saan äippärahan (ja toisesta lapslisä on 110e)kotihoidon tukee ei saa samaan aikaan kun äippärahaa, esikoisesta ei vielä oo tullut päätöstä et saanko siitä jotain rahaa, ennen sain kotihoidontukee+hoitolisää, nyt voi olla et hoitolisää jää vielä vähän maksettavaks...kuhan vaan se päätös nyt joskus tulis :kieh:
talvitie siis kotihoidon tukea ei saa lainkaan.mäkin tosiaan aluks luulin mutta eipä vaan niin ookaan.
sokerirasitus oli mullakin, BMI just 26 joten "jouduin" siihen.Onneks oli lehtiä ja kirja mukana.Arvot oli kuiteski ok..ja nythän tosiaan kaavaillaan että kaikille odottajille se rasitus tehtäis painosta riippumatta.
nyt kyllä unohtu mitä muuta piti kommentoida...
mulla on 5 viikon tauon jälkeen maanantaina neuvola, äsken porukoilla kävin vaa'alla ja se pirulainen näytti 2 kiloo enemmän!PRKL!
no, eipä silti oo tullut kun 6kg yhteensä ja nyt on kyllä pikkusen turvotustakin...(seliseli
)
mutta tosiaan kun painoo on jo ennestään sen 10kg liikaa niin en kovin paljoo sitä haluis, toki vois herkutella vähemmän mut itsehillintä aika heikkoo
meillä meni poika nyt viidettä kertaa elämänsä aikana papalle yökylään, ne on papan kans ku paita ja pylly joten poikaa ei haitannut jäädä, reippaasti vaan heilutteli, äidin sit taas teki mieli kaapata poika sittenkin mukaan.saa nähä meneekö yö pyöriessä(miten ikinä selviin sit synnäri-ajasta ilman poitsua
)
nyt ukon kainaloon sohvalle, jaksuja kaikille!!
d. ja pipana 34+5 (tai 35+3)