¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Onko muuten kaikki etusivun listalla? Muistelin et ois ollut joku vielä lisättävänä, mut en nyt löydä tähän hätään... Uusimpia tässä lähinnä tarkoitan!

Taisi tämä lämmin sää ottaa vähän voimille :/ Väsy olo koko loppupäivän ollut ja muutenkin raihnainen. Onneks mies sai auton laitettua siinä viiden maissa valmiiks niin oli täällä sit tyttöä kattomassa. Sisälle kun tuli, molemmat naiset oli kiukkuisia ja väsyneitä :kieh: Mua supisti ja selkä muutenkin kipeä, oli kuuma ja tyttö vaan koitti koko ajan kiivetä mun mahan päälle ja kiukkuili siihen lisäksi vielä :snotty:

Nyt neiti tunnin jo nukkunut, ukon kanssa grillattiin makkarat ja siinä lisänä oli tomaatti-sipulisalaattia sekä ruisleipää. Ja herkkua oli :p
Ärsyttää vaan välillä kun ei meinata tehdä iltaisin muuta kuin olla molemmat omilla koneillaan tai sit toinen saattaa kattoo töllöö...
Mitä te teette miehenne kanssa iltaisin kun olette kahdestaan, muutakin kuin sitä ;)

Kun tuo ei ole muutenkaan innokas puhumaan, eikä sitä kiinnosta mitkään lasten vaatteet, tuleva aika 3kk:n kuluttua ym.. Ja musta ois niin kiva ajatella ja mietiskellä millaista tulee mahdollisesti olemaan kahden lapsen kanssa =)
Seksihalutkin on olleet vähissä, en tiedä miks... No, sitä se tulee vielä olemaan loppua kohden, ainakin esikoista odottaessa!
Eikä vauvan syntymän jälkeenkään kovin onnistu, ja vaikka tekis mieli niin uni vie voiton iltaisin! |O Mut aikansa kutakin...

Luminka...

Ai niin, masukuva piti uusia, mut en taida jaksaa enää kuvaamaan.. Jos huomenna sitten!
 
Emppu788 mäkin oon kuullu huonoa palautetta Carenoista, siks emmin... Mut hinta houkuttais... Ja voiko ne nyt NIIN huonot olla, kyllä meijänkin 600? Happy Babyn kotimaisiksi mainostetuissa yhdistelmissä on prakannu jarru ja jouset vajaan vuoden käytössä...

Luminka ei mekään miehen kanssa kummempia tehdä niinä iltoina kun sillä ei oo töitä. Mäkin kaipaisin enemmän juttelua ehkä... Ennen esikon syntymää käytiin joka ilta pitkällä lenkillä koiran kanssa, siinä tuli samalla kivasti juteltua, joskus arkisista jutuista, joskus syvällisempiä. Nyt jompi kumpi käy koiran kanssa niin ne yhteiset hetket on mennyttä. Ja sit miehellä tuppaa olemaan niin paljon kaikkea tekemistä ainakin näin kesäaikaan et se on iltamyöhään usein tuolla autotallissa tai pajassaan... Ja sit mua kiukuttaa istua yksin täällä sisällä kun saan ihan tarpeeks istua yksin sen iltavuorojen aikaan. Ja meillä on vähän se ogelmana, tai mulla, kun miehellä on pari omaa harrastusta otka vie luonnollisesti aikaa, mulla taas ei oo mitään sellasta omaa juttua. Syksyllä tai siis oikeammin talvella on kyllä pakko aloittaa jumppa tai pari että on jotain omiakin juttuja niin sitte ymmärtää paremmin niitä toisenkin harrastuksia. Ja se mua ketuttaa, et mies lähtee joka vuosi viikon kalareissulle kaveriporukalla ulkomaille tai pohjoiseen. Siihen menee aina sen kaikki lomarahat ja sit ei jää rahaa pariskuntana/perheenä tehdä mitään reissuja. Tai ei oo nyt jääny kun mä oon ollu joko opiskelija tai kotiäiti, ehkä tilanne muuttuu kun mäkin oon sitte joskus töissä pidempään. Mä tykkäisin lähteä esim etelään mut miestä ei niinkään mikään löhöloma kiinnosta. Sit yritän ehdottaa ees laivalle lähtöä mut jotenki se aina jää. Mies pääsee irti arjesta harrastustensa parissa, mulla ei oikein oo sellasta irrottautumiskeinoa jota välillä kaipais kovastikin. Mites muilla? Onko teillä omia/yhteisiä harrastuksia?

Tulipas parisuhde marinaa :whistle:

Nyt taidan käydä suihkussa ja mennä petiin vauvalehtiä lueskelemaan...
 
Luminka Meilläkin tuppaa olla vähän samoin, et katellaan vaan telkkaria tai sitte notkutaan koneilla. Välillä istuksitaan tai kuleksitaan tuolla pihalla yhdessä ja suunnitellaan, mimmonen pihan pitäs olla. Ja välillä saunotaan kaikessa rauhassa. Seksihalut ei täälläkään oo mitenkään huipussaan, sen verran tekemiseksi meni kuitenkin tuo kuumeilu.. Ja kun olo on ollu sen verran huono, ni ei sekään varsinaisesti kiimakseks tee! :p Alkoko teille kuitenkin maistua jossain vaiheessa se seksi, kun sillon just plussattuas puhuit, et teillä molemmilla meni vähän kiinnostus koko touhuun?

Mun mieskään ei oo kovin innostunut spekuloimaan tulevia aikoja kahden lapsen kanssa. Esikoisen kanssa oli samanlainen, eli uskalsi suunnitella asioita vasta pojan syntymän jälkeen, kun kaikki oli kunnossa. Pelkäsi kai että joku menisi pieleen, eikä halunnut innostua liikaa..

Iitukka Voimia sinne oksentelun keskelle!! :hug:

Latte Mulla otti kans supistukset tosi pahasti selkään.

Enpäs nyt muista muuta kommentoitavaa.. :ashamed:


Pilkkis 9+6
 
Helle senku jatkuu meillä näytti 27 astetta mittari viel kahdeksan jälkee... B)
Miehistä ja parisuhteista olitte puhuneet, meillä on jokapäivänen sauna hetki sellanen mis puidaan kaiken maailman asioita niin arkisii kun syvällisimpiiki, siel on tulevan vauvan nimiki päätetty:) Se on ihan kivaa kyl et saa puhuu ja ei jää kauheesti mikään kaihertaa tonne sisäl. Niitäkin kertoja kyllä löytyy kun siel saunas on tapeltu=)Talvel isäntä tiesi siitä jo et nyt puristaa kenkä jostai ku menin pirun kiukkusena lämmittää ulkosaunaa=) Mut siel saa huuta ja mesota iha rauhas ei likka ainaka herää ku mamma antaa isukille palautetta:)
Onnee kaikille uusille plussasta:) :flower:
Tänään on ollu oikein kunnon hellepäivä...Ja turvotus on sen mukasta... Eipä tätä kauaa enää kestä viikot menee niin huimaa vauhtia et kohta ollaan jo niillä viikoil ku pääsee VAS:siin synnyttää eli 36!!!Ei tarvi pelätä et joutus TAYS:iin ei siin hyvä paikka seki varmaa on mut tääl kummiski kaikki sukulaiset ja kaverit ketä voi si tul viihdyttää sairaalaa ku tylsyys hetittäytyy päälle. Mä tykkäsin kyl VAS:ist tosi paljon ku esikoinen kerta siel synty, niin ihanaa henkilökuntaa ja mun kätilö oli iha huippu. (Saisinpa saman tähän synnytykseen)
Mies on huinaamassa kavereittensa kans tulee vasta hu illalla takasin ja mä neidin kans kaksin si tietty, tää päivä meni siinä ku käytii kirpparilla ja siskon lasten kans leikkimäs ja huomenna mennäänki kummipojan synttäreille. Isii oli neidil ikävä reppana alko kyselee ku ei isi ollukka antamassa iltapusuu ja halii :( No huomenna on toivottavasti kotona jo siihen aikaan...
Nyt tunkee jotain tököttii noihi hyttysenpuremiin :kieh:
elohiiri0608 ja juniori rv34+3
 
Ookei, täällä taas :whistle:

Laitoin jo koneen kiinni tylsistyneenä ja menin sitten kattelemaan vaatehuoneen sisältöä. Kaivoin esille esikoisen odotusajalta jääneitä housuja ja kauhistukseksi huomasin että nehän alkavat sopia :eek: Eli persuus on alkanut ottamaan lisäleveyttä. Painoin siis enemmän silloin mitä nyt (6kg). No, ei se maailma tähän kaadu, väkisinkin sitä tulee (ja varsinkin meikäläisen syömähimoilla :ashamed: )....
Pesuun menee siis jopa 4. housut! Ja silloin kun ajatteli että on hyvä kun menee seuraavassakin raskaudessa. Mut nää kaikki on paljon paksumpia eikä niitä voi pitää lämpimillä ilmoilla. Joten syksylle valmiiksi pesaisen, haisivat aika tunkkaiselle. Ja siis nuo kaikki olivat vielä jokin aikaa sitten liian suuria joka puolelta.

Siinä samalla sitten otin mahastani kuvan, rv26+0 :heart:



Illalla oli tosi malttamaton olo, toivoin että vauva ois jo syntynyt. Mutta sitten kun sovittelin vaatteita, en haluakaan vielä masusta luopua. Paljon kivempi se on pallerona kuin löllerönä :LOL: :D

Pilkkis: Joo, kyllä siis halut alkoi molemmilla palautumaan. En muista kauanko meni. Tosiaan, alkoi maistumaan seksi niin puulta, onni oli kyllä että raskauduin niin nopeasti. En tiedä oisinko vieläkään paksuna :D Myöhemmin oli tässä välillä et jopa kahtena iltana peräkkäin :LOL: Sekös harvinaista... :D

Jonskis: Eipä meillä ole yhteistä harrastusta. Ei oikeestaan edes erikseenkään. Mies kävi joskus sulkapalloa pelaamassa vanhan työporukan kanssa. Sit vaihtoi duunia ja se jäi. Tuo tietty käy edelleen baareissa pyörähtämässä, kävin itsekin silloin tällöin mut nyt ei oikein kiinnosta lähtee kännisiä kattomaan. Mut se olikin mun irtiotto arjesta ennen raskautta. Näki kavereita ja samalla muitakin ihmisiä. Ja tietty oli kiva rentoutua siiderin äärellä. Tosin eipä sitä samalla tavalla voinut ottaa kuin ennen esikoista, seuraava päivä aina mielessä. Mies ei vaan ajattele samoin kun ottaa kaljaa, makaa sit puol kuolleena seuraavaan iltapäivään :kieh: Ja sekös mua potuttaa kun ei voi vähemmän ottaa et jaksais meidän kanssa olla kuten minä silloin jaksoin :/

Luminka
 
Luminka ei mekään oikein mitään tehä, nyt ei pariin päivään olla tehty ees sitä kun mulle tuli TAAS hiiva.ja alkuraskaudessakin oli kausi jolloin ei vaan tehnyt yhtään mieli.
Kyl muuten taas viime kerralla peittoja pöllytellessä otti pattiin, poika oli just herännyt, laitoin sille sit piirretyt ja aamupalan ja aateltiin et kyl täs äkkiä ehtii...just siinä parhaimmalla hetkellä poika paukkaakin makkariin kertomaan miten telkkarissa oli paloauto.Juu, siihen jäi se homma :LOL:
Mut tosiaan meilläkin illat menee yleensä siten että mies istuu koneella pelaamassa COD.ia ja mä katon telkkaria.Meillä kun ei ees oo kun yks kone.Joskus tietty katotaan leffoja yhessä, jos mä vaan jaksan valvoo :D
Aiemmin oli semmonen tapa et iltasin annoin miehelle päähierontaa (ite inhoon et mua hierotaan) ja siinä samalla sit juteltiin kaikesta.Nyt kun en jaksa vielä esikoisen hoivaamisen jälkeen enää ukkoo hoivata niin eipä me juur mistään puhuta enää..paitsi sillee ohimennen.
Aiemmin mies kävi pelaamassa sählyä mut nyt se on jotenki jääny..joten ei oo ees kummallakaan mitään harrastuksia tai omia menoja.Mies tietty käy välillä juomassa, ja on kans samanalainen kun Luminkan ukko et sit seuraavan päivän makaa vaan.
Pejantaina mies lähti viikonlopuks rillutteleen ja piti tulla vasta tänään kotiin mut yllättäen tulikin jo eilen, oli kuulemma ikävä iskeny :heart:
ihana ukko se on, vaikka jotenkin vähän laimehtunu ja rutinoitunu tää meijän suhde.
Mut ens viikolla poika meneekin yökylään (vasta viides kerta ja äitiä taitaa jännittää kyl sata kertaa enemmän kun poikaa!) niin josko sit saatas taas vähän uutta tulta tähän juttuun ;)
Hani mullakin on aina noi kakka-ongelmat kuulunu raskauksiin, viimeks oli jatkuvasti vesikelit ja nyt on jatkuvasti ummetus!
Jonskis on tosiaan helteet vaikuttanu uniin!tosi hankalaa saada sopivaa asentoo, jatkuva hiki, ja vessassa ramppaaminen jne.Meilläkin mies vaan kuorsaa!ja poika on tosiaan nyt muutaman viikon heränny joka aamu viimeistään kuudelta |O ja herää yöllä tosi herkästi muutenkin vaikka ei aiemmin kyl oo herännyt.
kyl täälläkin alkaa synnytys jo vähän jännittää...lähinnä se et tuleeko nopeemmin kun viimeks, sillon tosiaan kesti 7h josta 1h ponnistusvaihe ja 4h ehittiin oleen sairaalassa, et jos nyt tulee kauheesti nopeemmin niin ehitäänkö ees sairaalaan asti!onneks sinne ei kuitenkaan mee kun se tunti ajaa, mut silti jännää et saanko itteni lähtemään tarpeeks ajoissa.Enemmän mua kuitenkin jännää et miten se arki kahen kans sit lähtee kulkemaan ja miten ite jaksaa, mulla kun tosiaan olis tarkotus jatkaa tota etäopiskeluakin ihan normaalisti silti..
no, jopas tulikin taas avauduttua, joskos riittää tällä erää... :wave:
 
Kylläpäs taas väsyttää. Neiti kieku vähä välii viimeyönä, oliko sit kuuma vai mikä ja sain ravata vessan lisäks mamman huonees... No josko ens yönä sais nukuttuu paremmi!!!Täytynee yrittää mennä päikkäreille ku neitiki menee, jos si jaksais illan taas painaa:)
Luminika Puhu noista mammavaatteistaa, mulla on jännä ku esikoisen vanhat mammavaatteet alkaa olee liian kireit...Esikoisesta meni loppuun asti kumminki ja nyt mulla pienempi mahaki ku esikoisest mut lieneekö sit erimallinen. Esikoisesta olin joka puolelt leviä ja ny törröttää maha vaa eteenpäi...=)Saap nähä mikä sieltä si tulee!!!:)
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!! B)
elohiiri 34+4
 
Moikka taas!

Näkee, että mulla on aikaa, kun ehtii kirjoittelemaan ihan joka päivä :D

Mulla tuo esikko syntyi alakautta ja mä olin jossain vaiheessa tokassu että en jaksa enää. Siinä vaiheessa oma kätilö poistui ja haki hiukka enempi työkokemusta omaavan ja taas alkoi tapahtua. Käski mut välillä kylkiasentoon, jossa typy sit laskeutui vielä alemmas ja loppu homma sukuikin sitten sutjakkaasti. Kaikista vaikein hetki oli se kun kätilö käski mun lopettaa ponnistuksen typyn pään ollessa ulkona, jotta saa puhdistettua hengitystiet, ennen kuin typy veti ensimmäisen hengenvedon (kakkasi lapsiveteen). Yritä siinä nyt lopettaa ponnistaminen, kun kroppa käskee muuta. Mua auttoi aivan tolkuttomasti oikean hengitystekniikka (ja tietysti epiduraali ja ilokaasu :D )

Meillä on myös puutetta yhteisestä ajasta. Itse kun olen vuorotöissä ja koulussa ja mies taas aina 8-16, sen lisäksi mies treenaa junnuja 5 kertaa viikkoon iltaisin plus siihen pelit viikonloppuisi (ei joka vkl), niin yhteinen aika on kortilla. Ehkäpä tilanne vielä muuttuu joskus...

Nyt taas asiakkaiden pariin..

Aminohappo ja Kuutti 16+0
 
Moikka kaikille! Nyt on aikaa vähän kirjotella kahvikupin äärellä B)
Paljon ootte jaksanut kirjotella, mie oon taas laiskana käyny 'ilmottautumassa' vaan oman kuun pinossa.
TUPLIKSISTA VIELÄ: te jotka mietitte noita carenoita, ni miusta niihin on verrattavissa tuo Emman Jule Twin, ainakin NetAnttilan sivuilta löytyy. Toisissa rattaissa on toisia hyviä puolia mitkä sit taas toinen korvaa, ja molemmissa omat miinuksensa, mut mie päädyin Juleihin. niihin ostan pehmeen kantopussin/-kopan.

Ihanaa, sain kaverikseni hiivan.. onko muil ollut? Miula oli esikoisen odotuksessakin pariin otteeseen. Nyt sit lääkitystä päällä ja tulee vaaleenpunertavaa vuotoa..kuuluukohan asiaan..?

Joku kyseli mistä päin kukakin on, mie oon Etelä-Karjalasta :)

Puoliväli ylitetty, olossa ei mitään erikoista. Asunto on nyt ollu parisen kuukautta myynnissä, ja alkaa kohta hermot pettää jos mitään ei ala tapahtua!!! :kieh: :D
Palaanpa taas kirjoittelemaan myöhemmin :)

mamina ja vesseli 22+2
 
Eipä täälläkään juuri yhteistä aikaa vietetä. Mulla on tuo yritys ja mies normi töissä. Kun hän tulee kotiin niin mä lähden. Nyt vielä ollut tämä talonrakennus. Tämä saadaan pian valmiiksi kokonaan niin sitten voisi taas jostain löytyä aikaa niin ,että ollaan koko perhe kasassa ennemmän. Kahdestaan olemme käynneet kaksi kertaa ulkona tytön syntymän jälkeen ja tyttö täyttää pian kaksi. Jospa joskus talvella malttaisi viedä lapsoset hoitoon niin päästäs johonkin, vaikka vain syömään kahestaan. Alkaa meinaan parisuhde olemaan aika rempallaan :/ . Pieni varoituksen sana niille ,jotka omaa taloa rakennatte.. koittakaa kaiken sen keskeltä löytää lomaa ja yhteistä aikaa!!!

Vointiin ei mitään ihmettä. Olen koko viikonlopun ollut tosi väsynyt ja alavatsaa juilii heti ,kun jotain tekee. Ainut missä kivut helpottaa on kun makaa, mutta siihen ei paljoa mahdollisuuksia ole. Onneksi vauva liikkuu hyvin, joten kaippa nuo kivut johtuu vain lähenevästä synnytyksestä.

Niin kotipaikkana meillä on Pohojanmaa.
-Poni ja Manteli 36+4
 
Tervehdys.

olin tänään taas töissä kun noita su vuoroja teen. siellä kyllä huomas hyvin et on raskaana. on sen verran raskasta olla tsemppinä koko ajan ja touhuilla.

mies sano mulle että maha on tosi iso :eek: sit menin vaa'alle ja kaksi kiloa oli paukahtanut lisää :eek: :eek: vaikka syömiset on ollu niin ja näin. on varmaan turvotusta? onko muilla kenellä viime raskaudesta vähän aikaa niin huomannu jo näin ajoissa mahan kasvua??

meillä ei ole yhteisiä harrastuksia. mies aina välillä innostuu jostain ja vähän aikaa sit sitä tekee. itellä ei oo esikoisen syntymän jälkeen ollu mitään. sitä ennen kävin monesti viikossa tanssisalilla ja esiintymässäkin. se ei oikein suju ilman kunnon harjoitteluja tai vähänkään rapakuntoisena.
esikoista odottaessa enemmän juteltiin henkeviä ja kasvatusasioita yms. nykyään harvemmin kun on aina jotain hässäkkää ja ilta-aikaa meillä ei ees ole kun esikon saa joskus 23 aikaan nukkuu ja heräilee 1-3h välein yleensä. on tosi huono nukkumaan.

me ollaan oikeastaan turkulaisia,nyt ollaan muutettu tähän viereen maaseudulle omakotitaloon.

tuosta hiivasta. minulla tälläkin hetkellä kuuri päällä, pamahti päälle joskus ennen plustestiä.
 
Hani Kovasti on täälläkin turvotusta ollu ja tuli tosi ajoissa. Iltasin varsinkin on maha kovin killillään ja huomaa nukkumaan mennessä mahallaan maatessa sen paineen tunteen alamahassa. Esikosta tuntui paljon myöhemmin. Mulla paino tippunu reilut pari kiloa lähtöpainosta ja silti turvottaa.

Poni Toivottavasti löytyy niitä levon hetkiäkin päivän mittaan, lupaavasti kyllä raksuttaa nuo viikot ja vauva jaksaa edelleen asustella siellä masussa, hyvä hyvä!! :)

Luminka Joo puulta maistui hetkittäin täälläkin.. :D Kyllä alko jo epätoivo hiipiä, kun luulin et siirrytään yk10:n puolelle. Oli semmonen olo, et ei enää ikinä aikataulutettua seksiä!!! :LOL: Onneks onni kuitenkin suosi meitä. :heart: On tässä muutaman kerran jo puuhasteltu, mut lähinnä tekee mieli vaan halailla ja jutustella.

Meillä tuo nukkumaanmenoaika on ehkä semmonen vakio, et sillon jutellaan päivän tapahtumat viimeistään selviks ja mietitään maailmanmenoa. Ollu yhessäolon alusta asti semmonen meiän hetki ja tosi tärkeä molemmille. Meiän elämä tuppaa kyllä muutenkin olla semmosta rauhallista, et yhteistä aikaa kyllä on, ei vaan osata käyttää sitä tehokkaasti. :D Mies pelailee nyt kesällä jalkapalloa ja mä pelailin kans oman lajin parissa talvella. Tekee tosi hyvää, kun saa käydä nollaamassa pään oikeen kunnolla. Ite en alkoholia oo pariin vuoteen juonu tippaakaan, joskus harvoin käyn selvinpäin baarissa, sekin kyllä piristää kivasti. Must on ihanaa käydä vähän pyörimässä ihmisten ilmoilla ja nähdä ja kuulla välillä jotain muuta kun kotinurkat. Harvoin on semmonen olo, et kotoa olis pakko päästä johonkin tuulettumaan, mut se johtunee varmaan just siitä, et saan lähteä suht usein "maailmalle", jos vaan haluan. Mies juo tosi kohtuullisesti, eikä baareissa oikeestaan viihdy.

Elohiiri Ihanalta kuulostaa tuo teiän jokapäiväinen saunaperinne. :heart: Ite en jaksa joka päivä saunoa, mut just toi on mahtavaa, et teillä on joka päivä aika ja paikka puhua asioista ja tarpeen tullen vaikka riidelläkin. Ei jää asiat painamaan, siellä uskaltaa sitten varmasti purkaa kaiken, hyvän ja pahan. Hyvä te!! :heart:

Joskos sitte hipsis nukkumaan.. Tänään oli ystäväperhe kylässä ja heidän lähtönsä jälkeen lysähdin sohvan pohjalle, olin ihan puhki! Heille(kään) ei ole vielä raskaudesta kerrottu ja pahoinvointi ja väsymys piti tietenkin salata. Vaikka ihan vaan tässä kotosalla oltiin, niin kyllähän se ihmeen paljon voimille otti esittää pirteää ja hyvävointista! :LOL: Pari viikkoa vielä tätä kabareeta, ennenkun pääsee ulos kaapista.. :D

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:


Pilkkis 10+0 :heart:
 
Olinkin vallan unohtanut käydä infoomassa teitä...

Meidän pieni poika syntyi 8.7 rv39+3 4170g 52cm.
tyttö hoitaa poikaa kovasti ja välillä alkaa tyttöäkin vauvattamaan =) Kiipeilee vaunuihin, istuu sitterissä ja varastelee vauvan tuttia :D
Omiakin vauvojaan hoitaa samanlailla kuin äiti veikkaa. Kun poika on tissillä hakee tyttö nukkensa,nostaa paitansa ja laitttaa nuken masuaan vasten :LOL:
 
Ei meilläkään ole mitään yhteistä harrastusta.
Ylipäätään ei kahdenkeskistä aikaa juurikaan ole.
Ukko painaa töitä aamuyöstä iltamyöhään ja jos
sattuu joskus oleen kotona niin jollei kalustoa huolla
niin sitten nukkuu. Sitten on vielä tuo konehalliautotallipannuhuone-
kompleksi jota pitäs kanssa eteenpäin saada.
Nyt oli vapaa viikonloppu, likka hoidossa niin käytiin
me syömässä ja "tapeltiin" päälle.. tosi kivaa.
Ja mä pesin ikkunoita ja ukko makas sohvalla. Lisää "tappelua".
Et semmosta meillä. Kaikkeen tottuu jos toista kovasti rakastaa.
Niin ja ei ukolla ole muutenkaan mitään harrastuksia,
se ei juo eikä koskaan käy baareissakaan. Kaiken liikenevän ajan
se pysyy kotona tyttöjensä luona.
Minäkään en käy koskaan baareissa, enkä juo.
Jumpalla oon käynyt kerran-pari viikossa mutta nyt kesäaikaan siitä
taukoa.

Mulla sen kun vyötäröläskit kasvaa eikä mikään vauvamaha.
Hirvee rengas jo edellisen lisäks. Esikon aikana oli ihan sama
juttu. Paino ei ole noussut vielä, mutta tämän viikonlopun
herkuttelun perusteella sekin on vain ajan kysymys:ashamed:

Ihanaa on se että pahoinvointi ja huono olo olleet
tiessään jo kaksi päivää! Ja viikotkin sen kun paukkuu,
kymppikerhossa ollaan Pilkkis! :D

-iitukka ja helmi rv10+1-
 
tirpiäinen Isot onnittelut teiän perheelle pojanpallerosta!! :heart: Ihana teiän tytön hoivavietti! :D

Iitukka Kurjaa, että teillä tuli riitaa. :( Niinhän se kyllä taitaa usein mennä, et kun on vihdoin yhteistä aikaa, tulee helposti riitaakin. Eihän sitä niinkään ehdi arjen keskellä tapellakaan, jos on koko ajan kiire johonkin suuntaan. Täällä kans tuo vararengas kasvaa tosiaan, eikä suloisesta vauvamahasta todellakaan oo tietoakaan! :LOL: Onnea meille, kun päästiin kymppikerhoon!! :D Hirveen nopeesti tää aika menee!! :heart:
 
Moikka!

Luminka kyseli yhteisistä tekemisistä...

Me tosi usein iltaisin kattellaan boxilta vanhoja csi-jaksoja. :LOL: Me ollaan myös aikamoisia kyläluutia, eli ei kovin usein olla iltaisin kotona. Näin kesäisin käydään tosi usein iltaisin terasilla / ravintolassa syömässä ja hengaillaan kaupungilla. Käydään myös yhdessä koiran kanssa kävelyllä ja molempien porukoilla käydään ainakin pari kertaa viikossa. Mutta siis mitään teittyä yhteistä harrastusta meillä ei oo. Joskus käytiin yhessä pelaan sulkkista, mutta sekin on jäänyt. Mä käyn yksin n. kerran viikossa jumpassa, joka tekee tosi hyvää kun pääsee yksin tuulettaan aivoja.

Elohiiri kertoi heidän saunaperinteestä. Meillä myös henkevät keskustelut käydään usein saunassa, tosin meillä on nyt niin onneton sauna, että ollaan saunottu tooossii harvoin.

Peittojen pöllyttelystä sen verran, että meillä se on yleensä mies joka ei jaksa... Mutta kyllä meillä silti vähintään kerran viikossa lemmiskellään. :heart:

Nyt unten maille.

marza ja masuvauva 6+6
 
Tirpiäinen - onnea kovasti teidän perheelle!!

Yhteiset tekemiset... hmm... Me ollaan kanssa melkosia kyläluutia, mutta kumpikin viihdytään kyllä tosi hyvin kotonakin. Yhteistä harrastusta meillä ei ole, mutta silti kaikkea tehdään paljon yhdessä perheen kanssa. No koira on sellainen joka meitä pitää paljon yhdessä, lenkkeillään joka päivä. Siinä niitä asioita tulee hyvin juteltua. Iltaisin tulee aika paljon istuttua koneella tai telkkarin äärellä ja mies usein pelaa tietsikalla. Baarissa mä olen käynyt 1,5 vuotta sitten viimeksi... Mies käy vähän useammin ja seuraava päivä tosiaan menee oloa parannellessa. Me ollaan oltu yksissä reilu 11 vuotta ja onhan se meidänkin parisuhde jo raiteillaan ollut pitkään... :LOL:

Seksistä... haluja on kyllä, mutta kroppa on niin kipee,että kyllä meinaa tiukkaa tehdä... :kieh:

Nyt pitää lähteä laittaa pyykit kuivumaan ja sitten kauppaan. Näyttäisi taas olevan kuuma päivä tulossa... mä oon niiiiiin tuvoksissa, että voi hyvää päivää.... Ens la ois kavereiden häät ja siellä ei varmaan voi olla paljain varpain tai crocseissa.... :D

Emppu & Papunen 30+2 ( viikonloppuna päästiin kolmenkympin kerhoon!!! )
 
Tirpiäinen :hug: Paljon onnea pikku poitsun johdosta! :heart:
Emppu Crocsit kunniaan ne vaan jalkaa ja menoks!!! =) Mä en muita kenkii käytäkkä...Eilen oli kummipoitsun syndet ja aattelin si laittaa vähä juhlavammat kengät...No ei ne tietty enää si mahtunu kunnol jalkaa ku päivän siel hillunu heltees...Eli turvotusta täälläkin:)
Tosta sauna hommasta piti viel kommentoida et ku jokku sanoo sitä et kolmen s:n sääntö ja synnytys käynnistyy mun kohdal varmaa voi unohtaa sen saunan:) Mut koitetaanpa si sitä kahta muuta joskus :LOL:
Neuvolakuulumiset viel...
Painoo 494g/viikko
Paineet 114/50
Hemppa 120
Sf 31,5
Syke 152
RT
Pissa puhdas
Kaikki oli hienosti ja hyvin kahden viikon päästä mennäänki sit loppuraskauden lekuri neuvolaan=)
Nyt poimiin kiiruusti marjoja ku esikko mammuttelee päikkäreitä!
elohiiri0608 ja juniori 34+5 :heart:
 
heippa taas! ONNEA PALJON TIRPIÄISELLE JA KOKO PERHEELLE PIKKUISESTA HURMURIPOJASTA! :flower:

en kai vaikuta yhtää tuuliviiriltä --meille tulee sittenkin Carenat :D :D Kävin koeajamassa Julen kaltaiset BabyWeltin tuplat sekä Carenat ja jälkimmäiset oli jollain tapaa ketterämmät ja paremmat työntää, että niihin päädyin sitten. Nyt vaan kun malttas odottaa syksympään ennen kun tilailee, jotta olisi sitä takuuta ees jonkin verran jäljellä vielä käytössäkin. Nyt jos meinaa tilaan ni takuusta kerkee kulua suurin osa, miula viel 4kk LA:aan..
Kantopussinkin niihin saa sovitetuksi, mutta kova koppa taitaa kuitenkin meile tulla ihan vaan siks et saa vauvan sit itseensä päin ja tuulelta suojaan kunnolla.

mamina-tuuliviiri
 
Moikka kaikille!

Tervetuloa joukkoon cukkis! Meillä samoihin aikoihin laskettu aika, minullakin joko 1.4 tai 31.3 riippuen mistä laskee ja millä laskurilla. Kumpaan pinoon meinaat hypätä, maalis- vai huhtimassuihin? Minä päädyin tuonne huhtimassuihin, kun uskon että todennäköisemmin synnytys menee la:n yli (eskikoinen syntyi rv 41+4)

Luminka: tutulta kuulostaa tuo illanviettotapa miehen kanssa ;). Meilläkin on usein niin että sitten kun on tyttö saatu nukkumaan, niin toinen istuu koneella ja toinen kattoo telkkaria. Joskus patistan miehen läppärin kanssa samaan huoneeseen kanssani, niin että ollaan edes samassa huoneessa ;).

Ja sama homma kuin Jonskiksella, minunkin mieheni touhuaa illat pitkät kaikkea mahdollista lähinnä autojen parissa varsinkin näin kesäaikaan, että monesti sitten vasta illalla nukkumaan mennessä moikataan että näkyyhän sitä sinuakin! :kjeh: Meillä ei ole oikeastaan yhteisiä harrastuksia lainkaan, molemmilla muutama oma harrastus.

Paljon onnea tirpiäinen! Aivan ihana tää pino kun täällä on mammoja kaikissa raskauden vaiheissa :heart:

Mä sitten menin tekemään tänään vielä varmistustestin ja kaksi tasavahvaa tummanpunaista viivaa pamahti testiin. Niin että kai se on uskottava että raskaana tässä ollaan. :heart: Voi ihanaa, kumpa ois pian iso massu!! :heart:

Talvitie 4+5??
 
Tirpiainen- :flower: Onnea koko perheelle!!!

Mulla on olo kokoajan niin kehno, etta en jaksa oikein taallakaan roikkua...taa pahoinvointi menee huonompaan suuntaan jatkuvasti ja tuntuu, etten yhtaan pysty tasta raskaudesta nauttimaan... :| Joten jos mua ei paljoa nay tulevina viikkoina, siina syy...ehka sit olo paranee ens kolmanneksella...oisimpa jo siella! :wave:
 
Tirpiäisen perheelle ONNEA :flower:

Halfcafnonfatlatte jaksuja kamalan olon kanssa! Mäkin ootin sen loppumista kuin kuuta nousevaa ja kyllähän se vihdoin sit loppukin, mut ei paljon tossa tilanteessa kyllä helpota...
Oliko sulla esikoisen odotuksessa sama juttu?

mamina meillä sai ainakin vaunuja ostettaessa takuun alkamaan lasketusta ajasta vaikka ne ostettiinkin jo paria kolmea kuukautta ennen. Tämä siis esikoiselle yhdeistelmiä ostettaessa, nyt menee varmaan syksyyn kun en viittis yhtä lasta tuplissa työnnellä :LOL: Vaikka toisaalta olis ainakin tavaroille tilaa, noissa meidän vaunuissa on onnettoman pieni tavarakori/pussukka.

Täällä töissä on NIIN kuuma! Ja oli kammottavaa taas viikonlopun jälkeen lähteä töihin, ero pojasta on aina aamuisin niin kurjaa... Nyt onneks kello lähenee koko ajan neljää että pääsen pikkuistani pusuttelemaan!

Talvitie kyllä sä nyt raskaana olet, itekin noita varmistuksen varmistus testejä tein ja sitte sen vasta sisäisti. Hirmusti onnea jos ei vielä ole muistanu onnitella!

Nyt laitan koneen kiinni ja livahdan kotiin, olin aamulla jo varttia vaille töissä ni hyvin voin laittaa jo pillit pussiin.

Alkuviikkoja kaikille! B)
 

Yhteistyössä