¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

iitukka ei täälläkään oo neuvolassa ultraa, np-ultraan pääsee ilmaseks, rakenneultra ja synnytystapa-arvioultra tarjotaan myös mutta ne saa ite maksaa.(ei tosin oo kun sen 22e joten hyvin on varaa sen verran maksaa)
Täällä ei ees äippäpolilla oo 4D-ultraa, yksityiseltä löytyy mutta ei mun rahapussi sitä kestä...Eikä tietty näillä viikoilla enää kannatakaan mennä kun kohta näkee jo kasvotusten.
oltiin kyllä yksityisellä alkuraskauden ultrassa kun mun oli pakko saada mielenrauha itelleni ja maksettavaa ei loppujen lopuks paljoo jääny kun kela korvas puolet ja anoppi oli laittanut ukolle pari kymppiä niin ei sit jääny kun 30e maksettavaks ite :D
elohiiri sitähän mä juur hainkin että pitäiskö sitä nimee sit salailla sinne kasteeseen saakka...toisaalta tuntuu että pitäis mut mitään järjellistä syytä en keksi :)
Poni mahtavaa että matkustaja on vielä mahan suojissa!
Onnittelut Hanille ja marzalle !!
asiasta täysin toiseen, onkos teillä kellään brion race rattaita?aattelin myydä noi meidän yhdistelmät pois ja ostaa tuommoset, mutta sitä mietin että saako niistä sen selkänojan niin makuuasentoon että kantokopan kanssa sopisivat myös vauvalle?
alkaa vatuttaan kun meillä toi hissi on niin pieni että kun meen sinne yhdistelmien kanssa niin justjajust mahutaan pojan kanssa siihen viereen seisoon...maha sisään ja hengitystä pidättäen :D joo, toki helpottaa taas kun maha pienenee mut joskus olis kiva kun ukkokin mahtuis hissiin.pakko kuitenkin raijata vielä noita mukana kun ei poika aina jaksa kävellä , joskus taas saattaa koko matkan kävellä (viime viikollakin käveli 8km!!)ja matkiksissa on nii kuppaset nuo pyörät etten niitäkään jaksa joka päivä, ovatkin jääneet lähinnä parvekerattaiksi, poika kun ei sisällä nuku päikkäreitä.
No, eiköhän tää tästä aiheesta jo riitä :D
miehellä alkoi kesäloma, huomenna lähetään ikeaan ja poika menee hoitoon!ekaa kertaa uudenvuoden-juhlintojen jälkeen saan olla enemmän kun tunnin ilman pikku-takiaista :D
mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

d. ja pipana 33+1
 
mä en kyllä meinaa millään uskoa, että olisin raskaana. testejäkin tullu tehtyä jo aika liuta. tilasin niitä joskus halpatestistä ja niitä olen sitten tikutellut :LOL:
ensimmäinen neuvola on jo 2 viikon päästä. ne meinas et on pakko vaan menna viimeisten kuukautisten mukaan mitkä oli ihan kesäkuun ekoina päivinä.
mä huolestuneena kysyin et voiko olla onnellisesti raskaana, jos on kierto ollut noin pitkä ja kyllä kuulemma voi :D

voi latte eikös me just jokinaika sitten tuolla vanhassa ketjussa surkuteltu ettei satu ikinä omalle kohalle, ja nyt ollaan täällä. kivaa kyllä kun kamuja siirtyy amoihin aikoihin kasvattamaan masua.

pilkkis mä lupasin tulla ennen kuin sä poistut täältä :D vähän jäi vielä aikaakin siihen :LOL:

oireita mulla ei hirveästi ole. joka päivä nippailee kyllä masussa aika-ajoin. eipä paljon muuta. rinnat aristaa toooosi vähän, oikeaa hieman enemmän. oksua oloa pukkaa silloin tällöin, mut aika vähän ollu sitäkin. muutama pahempi kohtaus kyllä ollu.
mut kaikki tuntuu vielä paljon laimeammin kuin esikkoa odottaessa.

katsotaan koska saadaan la selville. itse epäilen et menee huhtikuun alkuun

~Hani ja Iipukka~ viikkoja "who knows"
 
Hani- ihanaa kun olet täällä vihdoin, onnea sylintäydeltä :heart: :heart: Onnea myös muille plussanneille :)

Täällä palattu Tallinnan hemmottelureissulta, ihanaa oli voitte uskoa :LOL: . Vauvamasukin tullut näkyviin, tahallaan pitänyt piukkoja paitoja että pääsee esittelemään masua :LOL: Mä oon ihan ihmeissäni tän mun pahoinvoinnin kanssa, luulin jo et meni ohi, mutta taas laatta lentä aamuisin. Kiloja lähti kuukauden sisällä se 5 ja nyt huolettaa kun ei pysty taas syömään paljoa että jos taas laihtuu vaan :| Ehkä tää tästä..

Täytyy lähteä pitkälleen...

 
Heippa hei!

Täällä on nyt eka neuvolakäynti takana. La siirtyi 22.2., vaikka ei kai sillä niin väliä ole.. Tulee kun on tullakseen. :) Eka ultra on vajaan 3 viikon päästä.. Sinne asti pitäis vielä jaksaa jännittää. Jotenkin sitä on niin vaikea uskoa, et kaikki vois tosiaan olla hyvin. ..Aina se pieni pessimisti-peikko nostaa jostain päätään.. :ashamed: No, onneks aika menee nyt paljon nopeammin, kun on tuo esikoinen jonka kanssa puuhata. :heart:

Hani Hyvä kun pidit kiinni lupauksestasi!! :D Enhän mä ollu vielä ehtiny ees kotiutua tänne, kun jo pääsit mukaan, hienoa! :hug:

Emppu788 Onnittelut ihanista ultrakuulumisista!! :heart: Itellä ei budjetti riitä yksityisiin ultriin, ei auta muu kun kitkutella ja toivoa, et siellä joku mukana roikkuis..
 
tää on aika hiljaine pino. taitaa ihmiset kirjoitella omiin kuukausipinoihin. mulla ei sellasta ole kun la ei tiedetä vielä onko maalis- vai huhtikuuta. joten pyörin täällä.

munkin niin tekis mieli mennä ykityiselle kurkkaamaan. mä oon kans aika ajoin ihmettelemässä et kaikki ei oo kuitenkaan niin kuin pitää. kaveri onneks rauhoitteli et hänelläkin oli toinen raskausaika helpompi, eikä juuri mitään oireita ollut. niin kuin ei oikein minullakaan.
viimeisestä raskaudesta on kuitenkin vast niin vähä aikaa, et oon pähkäilly, et siks ei oo kauheita oireita. pojasta olin tosi kipeänä ja hyvähän se on ettei nyt ainakaan vielä oo ni voi hoitaa tota esikoista.


kiitokset kaikille onnitteluista :heart: ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne tännekkin kun jaksatte =) :wave:
 
Emppu788 onnea hyvistä ultra kuulumisista !!

Ihanaa lukea monien noista odotuksen alun tapahtumista. Tuntuu ,että itsekkin vasta plussasin ja voi sitä onnen huumaa. Näin loppuraskaudesta ,kun kaikki vaivat on päällä, on kiva muistella noita aikoja :) . Onhan sitä edelleen onnellinen ,mutta jotenkin olo on niin raskas ,että onni unohtuu. Aika käy tavattoman pitkäksi ,kun mitään ei voi tehdä. Normaalisti reissaamme ja kyläilemme paljon ,mutta nyt ei mihinkään pääse. Pitää vaan tyytyä selailemaan matkatoimistojen sivuja ja suunnitella ensi talvelle matkaa.

Huomenna olis taas neuvola. Se on aina viikon piristys kohta.
Nyt taidan mennä päikyille ,kun tyttökin unten mailla.
-Poni ja Manteli 36+0
 
:flower: Onnee uusille plussanneille:)
Ootte nii ahkeraan kirjotellu et en si muista enää mitn mitä piti kommentoida joten omaa massuu vaa...
Nyt se si alko se närästys, aattelin et tää raskaus olis helpomi sen kannalta et ku ei ollu närästelly vaan eipä ookkaa nyt se ottaa takas ja kunnolla mitään ei pysty pistää suuhunsa ku samantien närästää ja silti koko ajan tarvis syödä :eek:
Mahan karat vaan kasvaa ja rehottaa oikeesti se on ku viidakko melki norsun voi tunnistaa jos oikein tarkkaa kattoo :LOL:
Suonen vedot jatkuu edelleen ei ny iha joka yö mut tasasin väliajoin,ei kivaa :(
Ens ma oliski si taas neuvola ja seuraava neuvola mihin meenki on loppuraskauden lekurineuvola :eek: vitsi mut se aika meneeki nopsaa!
Pox pox elohiiri0608 ja juniori rv34 :heart:
 
Terve! On ollut niin kiireita, ettei ole ehtinyt juuri kayda kirjoittelemassa! Talla kaikki menossa ihan samaan malliin, oireita ei juuri ole, joten pelottaa se, onko kaikki hyvin...
Vahan on ollut pahoinvointia talla viikolla, mutta voi johtua ihan kiireen aiheuttamasta vasymyksestakin!

Ma kanssa mietin paljon tota yksityista ultraa...mut sit haluaisin vahan menna sinne 4D:kin, ja se on aika kallis...taytyy katsoa!
 
Hei taas!

elohiiri: hyvä että olet tuonne asti selvinnyt närästyksittä, mulla on jo hyvät hapot päällä :LOL: Ei siis väliä juonko kahvia vai en, samalla tavalla tuntuu. Joten juon sitten :p

iitukka: Ei ole meidänkään neuvolassa ultraa, mutta jos neuvolalääkärillä käy niin silloin pääsee kurkkaamaan masuun jos katsoo sen tarpeelliseksi. Meillä kunta "tarjoaa" np-ultran mutta se tehdään äippäpolilla joten maksulliseks sekin menee. Samoin Yliopistollisella sairaalalla tehtävät rakenne- ja synnytystapa ovat maksullisia. Mutta siis se hyvä että laittavat lähetteet niin ei tarvii kuitenkaan yksityiselle mennä!
Ai niin, lisäks kunta tarjoaa ilmaisen keskiraskauden lääkärin tarkastuksen ultrineen neuvolan puolella, mutta mun tuurilla aika peruttiin ja "pääsen" taas äippäpolille ei-ilmaiseksi! :headwall:

Ihan kuin ei olisi tarpeeksi tullut jo aikojen peruuntumisia (en muista joko kirjoitin tästä)! Hammashoitajan aika on jo 2 kertaa peruutettu ja uskon sen jo että en sinne pääse! Ehdotti puhelimessa syyskuuta jolloin olisi seuraava vapaa aika, mutta en todellakaan viitti mennä 30+ viikoilla sinne selälleen makaamaan :kieh:
Sanotaan että täytyisi käydä raskauden aikana hampaat huollattamassa, mutta eipä sinne edes pääse, joten antaa olla sitten |O

Hani- ; Tosi juttu, mä ainakin käyn useammin oman kuukauden pinossa kirjoittelemassa kuin täällä :ashamed: Laitoin sut etusivulle kuitenkin vaikket vielä LA:tasi vielä tiedä =)

Ihana, huomenna jo ilmat lämpenee B) Oltiin tänään jo iltapäivällä monta tuntia kun ei satanut enää vettä. Tykkäs leikkipuistossa tutkia kiviä ja muuten vaan kävellä! Sit illemmalla oli jo takapihan nurtsi kuivunut sen verran et viitsi sinne mennä. Mut että saan istua auringossa ja vahtia tyttöä toisella silmällä saa mielen virkeäksi :heart: Tylsistyy sitä itsekin vaan sisällä oloon. Ollaan viime aikoina vaan pikku lenkeillä rattailla käyty, ei olla tytölle hommattu sadevaatteita joten parempi istua rattaissa kuin kastua viileässä ilmassa.

Masulle kuuluu ihan hyvää, tänään ollut taas kunnon vauhtipäivä :heart: Nyt on jopa pyörinyt sen verran että on potkinut välillä ylempääkin! Tämäkin taitaa mieluummin tykätä istua masussa ja potkia mua alas oikealle tai sitten ihan rakkoon ja kohdunsuulle :/ Saas nähdä suostuuko olemaan pääalaspäin loppuajasta. Hitsi jos joutuu taas leikkaukseen, mutta onneks on sen verran hyvät muistikuvat viime kerrasta ettei ihan hurjana pelota ainakaan.

Supistelee välillä vähän, toivotaan ettei mitään vahinkoja saa aikaan! Lääkärin aika ois ehkä parin viikon päästä (ei ole tullut vielä ilmoitusta) että jos sinne asti odottais ellei tosiaan ala kunnon suppareita tulemaan.

Vähän häiritsee se kun esikoisesta oli vaikka kuinka paljon harjoitussuppareita eikä ne koskaan mitään olleet saaneet aikaan. Mietityttää vaan nyt että mistäs mä tiedän onko nää tehneet jtn? No tietty lääkärissä käynti valaisis, mut täällä pääsee tod. näköisesti vaan päivystykseen eikä siellä kovin asiantuntevaa porukkaa koskaan ole raskauksien suhteen :/

Ompas paljon omaa napaa taas tarjolla :whistle: :ashamed:

Lisään vielä että pesin jo eilen turvakaukalon kangasosat valmiiksi :heart: Tekis mieli vaikka mitä jo laitella mut on vielä syksy aikaa...
Niistä tuplarattaista tuli tilausvahvistus viesti, jospa oisivat jo alkuviikosta täällä =) Pääsee ihastelemaan niitä livenä ihan kunnolla!

Luminka ja neitonen 25+4
 
Mun täytyy sanoa, et viihdyn tässä pinossa paljon paremmin kun tuolla "omassa" kk-pinossa. Ei tunnu yhtään omalta, kun siellä ei niinkään tuttuja ole, paitsi Iitukka :heart: . Oon ehkä vähän hitaasti syttyvää tyyppiä ja siks nää pikkukakkosten jatkot on ihan mun juttu!
 
emppu788 hienoja ultranäkymiä, kiva!

Poni alkaa olla jo loppusuoralla, hienoa että pieni malttanut
kyydissä näille viikoille. Siis sähän voit synnyttää
päivänä minä hyvänsä.. vau!

pilkkiskin saanut sitten virallisen la:n, oot päivän
mua jäljessä :D Mitenkäs olet nyt jaksellut?

ON: jokapäivä pitää käydä kertomassa norjalaisvitsejä pöntölle :x
Huono olo saattaa iskeä milloin vaan. Lisäks välillä
pyörryttää oikeen kummasti ja ne mielialat..
Ukko raasu ihmeissään. Petihommiinkaan ei ole
minkäänlaisia haluja.. onneksi se muistaa vielä
edellisen raskausajan, samanlaista oli sillonkin.
Niin ja nt-ultraan tuli nyt aika, olis 7.8.
Tämä siis tehdään äippäpolilla ja maksaa sen polimaksun
verran. Että ihan ilmasia ultria ei olekkaan.
Meillä ei edes nla-lääkärillä ole ultraa, se on aina äippäpolille
hilpastava.
Vauvaa varten tein jo tavallaan hankinnan.
Tilasin manduca-kantorepun. Sillä voi kantaa 3,5-20kg.
Eli esikon saa sillä selkään kun käydään mettällä ja
aikanaan rintapuolelle sitten vauvan.

Nyt untenmaille :wave:

-iitukka ja helmi rv9+4-
 
Onnea uusille hurjan paljon:)

Minä en ole oikein saanut tääne pinoon aikaiseksi kirjoitella, vaan tuonne Elokuisiin lähinnä:) Olen kyllä käynyt lueskelemassa täälläkin. Se kirjoittaminen vaan jää, kun ei ole hirveästi aikaa koneelle jäänyt viime aikoina...

Mua on alkanut loppuraskaudessa vaivata taas väsymys, muuten olen voinut oikeastaan tosi hyvin. Insuliinihoito on raskausdiabeteksesta ja olen ravannut äippäpolilla extratarkistuksissa, mutta muuten ei erityisempää ole:) Esikoinen kun on vilkas ja seurallinen tapaus, niin pitää kiireisenä äidin päivät joten ei ole liikaa aikaa murehtia tai miettiä omaa napaa; päivät kuluvat kuin siivillä! Paljon ollaan liikuttu ja ulkoiltu, joten olen silläkin varmaan pysynyt "virkeänä" eikä painoakaan paljoa kertynyt.

Mullakin alkaa jo olla jännitäävät paikat, odotan jo malttamattomana nyyttiäni ja häntä varten kaikki on jo viimein valmiinakin :heart:

vib 37+5 tai oikeastaan 37+6 kun on jo keskiyön yli menty...
 
Hani- Mukava että sinäkin pääsit tänne! Onnea kovasti! =) :flower:

Onnea myös muille uusille odottajille! =) :flower:

Tiistaina kävin sit neuvolassa. Lappuja tuli jonkin verran ja sain myös helistimen dvd:n. Hemppa oli yli 140 ja verenpaine 138/8? (en muista tarkkaan ku en saanu neuvolakorttia vielä mukaan). Verensokerimittauslaitteet sain myös mukaan eli pistämistä on taas tiedossa ja paljon. Painosta oli sen verran puhetta että se ei sais nousta ollenkaan. Ja mitenköhän minä siinä sit onnistun?!
Ens maanantaina olisi sitten lääkäri ja samalla ultrataan. On kuulemma uus laite tullu tilalle :D

Etusivulle vois päivittää lasketuksi ajaksi 3.3.2009
 
Huomenia!

Ukko lähti äsken töihin ja soitti postilaatikolta että rattaat on tulleet postiin! Kävin äkkiä kirjoittaa valtakirjan että käy ennen töihin menoa hakemassa. No, kohta soitti et ei ookaan henkkareita mukana :kieh: :kieh: :kieh: Joten huomenna sit pääsee vasta hakee ne!! Kylläpä nyt harmittaa, niin oo oottanut niitä ja sit mua huijataan että saisin ne jo tänään :snotty: :snotty: Taas ne miehet :LOL:

Sit sain tänään tietää et mulle maksetaankin lain tai siis meidän työehtosopparin mukaan äippäloman alusta 3kk:n palkka!!! En siis oo vielä ollut yhteyksissä työpaikkaan kun on pomo lomalla. Eli ompa hyvä et otin asiasta selvää, eihän ne ois varmasti ruenneet maksaa. Ja liiton nainen sanoi et ota allekirjoitus paperiin jossa näkyy milloin hoitovapaa päättyy ja uusi ä-loma alkaa. Jos eivät meinaa rueta maksamaan sitä palkkaa, voi liitto pistää asian eteenpäin!
Mutta nolottaa siis hirveesti mennä tuon asian tiimoilta töissä käymään, kun en siellä ihan viime aikoina ole ollut :whistle: Palkkaa meen ronkumaan vaik koko tänä vuonna en yhtään työvuoroa käy tekee... Mutta kerran se lain mukaan kuuluu myös mulle niin kyllähän mä otan "ilmaista" rahaa ilomielin vastaan :D

Ihana kun aurinko jopa paistellut tänään! Jos vielä tunnin päästä ois kunnon aurinkoinen ilma eikä hirveesti tuule niin laitan tytölle uima-altaan tuohon taakse =) Ei olekaan vielä sitä ulkona päässyt testaamaan, kerran kylppärissä ainoastaan. Ja pitäähän se ensimmäinen uimapukukin koeajaa onko sillä hyvä polskia :heart:

emmaaa: LA muutos huomioitu :wave:
On varmasti haastetta pitää paino samassa vaikka vauva sen kuin kasvaa..
En tiiä onnistuisko itseltäni. Painoa oli lähtötilanteessa 2kg ylipainon puolella. Mut ei siitä mitään ollut sanomista, itseasiassa painoin 5kg vähemmän silloin jo kuin esikoisen odotuksen alussa. Herkut kyllä mulle maistuu enemmän kuin normaalisti, tuossa just söin jätskin lopun :whistle: Mut en oo onneks saanut painoa liittymään mukaani kuin vajaa 5kg, huoh. Ei vissiin nuo tartu nyt niin helposti :D

Luminka ja neitonen 25+5
 
Hei vaan! Tänään plussatestin tehneenä uskaltanen varovasti tulla tänne pinoilemaan :heart:. Oviksen perusteella laskettu aika osuu juuri tuohon maalis-huuhtikuun vaihteeseen =)

Olo on eriskummallinen, en uskonut että näin nopeasti raskauttuisin (kolmas yrityskierto), taustalla kun on se ennen esikoista tehty pco diagnoosi. No niin olen lukenut että eka raskaus helpottaa pco-oireita, ja näin ainakin mulla kävi. Ja heti kun tunnistin ovisoireet (ekaa kertaa koko elämässäni muuten ;) ) niin heti tärppäsi. Nyt vaan kovasti toivon että pikkuinen pysyisi kyydissä :heart:

Hani: Tosiaan minäkään en taida vielä uskaltautua mihinkään kuukausipinoon, kun en tuosta lasketusta ajasta osaa sanoa. Ja vaikka oliskin maaliskuun puolella, niin voisin silti huuhtikuulaisiin mennä kun esikoinenkin meni roimasti yli... No taitaa olla vielä vähän liian aikaista pohita tällaisia B) .


muoks* Listaan voi siis päivittää la:ksi vaikka se 31.3 ja ennestään meillä siis tyttö 8/07


Talvitie 4+?
 
heips!

kävin tänään gynellä minkä olin varannut ennen plussaa. oli tosi kiva nainen ja juskattiin kaikesta.
sain varmuudeksi ohjeet käyttää canestenia. on ollu ihme olotila tuolla alapäässä. johtuu todennäköisesti kovasta yrityksestä saada toista lasta.
mitään papakoetta ei halunnu tehä alkuraskaudessa. sanoi että on ihan ookoo kun esikon odotuksen alussa se mulle tehtiin(niin muistaakseni oli :ashamed: )
kokeili vielä kohtua ja sanoi että on ihan alussa kun kohtu ei oo kasvanu. niinhän oon ajatellutkin että ihan alkua on kun kerran haamuja ensin sain testeihin, eivätkä ole vieläkään olleet mitään kirkuvanpunaisia.
noh minä epäuskoisena ihmisenä meen vielä huomenna labraan antaa verta mistä katsotaan sitte se hcg hormooniarvo.

talvitie me voitais tosiaan mennä vaikka sinne huhtikuun pinoon kun sellainen ilmestyy. on tuolla maaliskuisissa jo niin paljon porukkaa ja sivuja kertyny, että en oikein osannu ainakaan sinne mennä, kun kävin siellä kurkkaamassa.

oireita ei vieläkään ole. munsta tuntuu et ne vähäisetki oireet plussauksen aikaan olis hävinny. suurin osa niistä kyllä varmaan johtui siitä hirveästä jännityksestä. toivottavasti kaikki nyt olis hyvin kuitenkin. lääkäri meinas et kyllä ne vielä ehtii tullakkin. no huomenna varmaan selvii siitä verikokeesta jotain. jos arvot on ihan ookoo. mahtaakohan tulos tulla heti vai täytyykö sitäkin ootella kauan???
 
Hani: Mitäs jos jompi kumpi meistä perustais huuhtikuun pinon? Minulla saattaisi olla aikaa päivitellä pinoa, mutta en osaa tehdä niin hienoa kuin mitä esim. sinun pinosi oli tuolla kuumeilupuolella ;). Mullakin muuten ihan sama jut oireiden kanssa: aamun plussauksen jälkeen on kaikki oireet kadonneet jo samana päivänä!! :eek:. Tais puolet oireista mennä toiveiden piikkiin... :heart:
 
kävi mullakin mielessä et jos perustais sen pinon. säkin kyllä voit sen tehdä, ei se oo niin vaikeeta ja sitä etusivua pystyt sit aina jälkikäteen muuttaa ku tulee hyviä ideoita. mut ihan kui vaan =) =)
 
Hani mä sain ne hcg tulokset seuraavana päivänä.
Ja oireista- ei mullakaan ollut kerrassaan mitään oireita.
Paitsi että menkat jäi tulematta ja testit näytti positiivista..
Nyt vasta olisko parisen viikkoa ollut pahoinvointia +
jotain pikkujuttuja kuten mielialanvaihtelut ja kova janotusta.

Onnea plussasta Talvitie!

Luminka kiva ylläri että maksavat palkan tuolta ajalta.
Täytysköhän munkin soitella liittoon että kuinkas meillä asian laita on.
Tuskinpa vaan mitään saan, hoitoalalla kaikki edut poljettu
maan rakoon. :/

-iitukka ja helmi rv9+5-
 
Talvitie Hani- Onnee molemmil plussauksest ja tervetuloo! Eiköhän ne oireet kerkee sielt tulee. =)
Nonii nyt se perskule si iski meikäläisee taas kerran kesäflunssa...Mikäköhän siinäki on et aina se iskee melki samaan aikaan, täytynee alkaa troppaan itteensä:)
Täällä masun kans menee hyvin, mitä nyt ku helteet alko ni turvotus senku lisäntyy, peilist kattoin äskö et ei juma mut on toi pärstä pöhöttyny . Toivotaan et laskee si turvotukset ja PAINO synnytyksen jälkee!!!!
Nyt jaksuja massuille:)
elohiiri0608 ja juniori rv34+1
 
Huomenta!

Niita oireita, kun aloin jo toivoa...olin varmaan hullu...nyt, kun taa 24h krapulaolo on paalla(ei viela oksentelua tosin), oikein kaiaan sita hyvaa oloa. Talvitie ja Hani- - mulla alko tuo huono olo nostaa paataan siina viikon 5 taitteen jalkeen ja aina vaan kehnommaksi menee...

Pilkkis! hyva, et sa ainakin pysyt taalla, etka vaivu ainoastaa tuonne kuukausipinoon, taalla on sentaa hiukan tuttuja naamoja tuolta vauvakuumeilijoista!Sama juttu teille Hani ja Talvitie!

Onko teista kukaan kayttanyt/ kayttaako vitamiini B6 pahoivointiin?

Luminka
- todella hyvia uutisia palkkarintamalla!!!

Nyt taytyy taas kiitaa, poika vaatii huomiota!
:wave:
5+5
 
Pikaisesti vaan...

Iitukka - minä myös hoitoalalla ja olen kyllä oikeutettu 3 kk palkkaan! Välisä ei tarvii töissä käydä, mutta hoitovapaa ja äitiysloma eisaamennä päällekäin! Että soittele vaan liittoon!

Ke oli neuvola ja siellä kaikki ok. Ainut mikä mua häiritsee on paino! Haloo rv 30 ja 12.7kg tullu!!!! No ehkäpä nuo sitten toivottavasti lähtee... Esikoisesta ainakin lähti.

Eilinen oltiin lintsillä ja kivaa oli vaikka porukkaa oli tosi paljon. Katotaan mitä kivaa tänään keksitään.. miehen vika lomapäivä :( ... Aivan ihanatilmat on nyt ollu. Mutta nyt pitää mennä!

Emppu & Papunen 29+6 (huomenna poks rv 30!!!! )
 

Yhteistyössä