¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Ihanaa myymä, kiva saada sut kans tänne :heart: . Tervetuloa myös muut uudet.

Mamina täällä kans tuo greippimehu oli konstina, muuten ihan tjot:ia.

Ylihuomenna ois toka neuvola. Pitäis kysyy, kun ollaan menossa sunnuntaina kaverin kanssa Tallinnaan kylpylään että minkälaisiin hoitoihin siell uskaltaa mennä. Ne kylvyt sun muut missä käytetään eteerisiä öljyjä on muistaakseni kielletty?! Ois ihana kyllä ees johonkin hoitoon päästä..

Muuten täällä ihan sama meininki kuin ennen, ruoka maistuu :LOL:

Mamamin 12+3
 
mamina: Mä käytin muistaakseeni kahden kierron ajan ovistikkuja, koskaan vahvaa viivaa saamatta :whistle: Sit taisin yhtä kauan greippimehua juoda...
Mut nuo tikut siis olivat ihan rahan tuhlausta. Luulin et ois helpottanut kun ois saanut tietää ovulaatiosta mutta mitä vielä, tuntui ärsyttävältä miettiä et ovuloinko sit ollenkaan :eek:
En myöskään mitään limoja löytänyt, tärppikierrossa oli vaan hirveät oviskivut, siitä vähän uskalsin päätellä et saattais onnistuakin ;)

Me ollaan miehen kanssa taas hullaannuttu jälkiuunileipään :p Miten voikin olla niiiin hyvää :) Pitää varmaan vielä yksi palanen käydä tekemässä :whistle:

Uskalsitteko muuten imetysaikana syödä ruisleipää? Mä kiersin ekat 3kk, mut kaipa sitä oisin voinut syödä kun tuntui iltaisin itkevät kuitenkin. Tällä kertaa voisin koittaa jotain mietoa edes syödä ja pari päivää kaapin päällä ollutta! Alkoi ällöttämään kaikki vaaleat leivät, eikä mahakaan meinannut kunnolla toimia.

Onkos kellään uusia masukuvia? :D

Luminka ja neitonen 24+2
 
Luminka, mie en oo koskaan oikeen miettinyt mitä syön, siis sikiön tai imetettävän vauvan kannalta. Esim just sitä graavilohta mitä ei saa syyä, ni en ees söisi, hyi olkoon =)
Niin ja just mein suosikiksi on noussut kans ne Sinuhen ruisnepparit!! NAM! Eiks ne oo just jotain jälkiuuniruissia?
Miul on profiilissa uusin kuva, otettu vissii 19+4 vai 19+6, en muista enää:)

Uii Mamamin! ihanaa varmasti päässä sinne hoitoihin! itse kävin esikoista odottaessa pärnussa, otin siel vaan jalkahoidon johon kuulu jotain hierontaa jne, ja sit otin jonku suklaakasvohoidon :p se oli rentouttavaa!!
 
Aarghh! Kirjotin piiitkät pätkät ja kaikki hävis johonki!!!

Ihanaa kun jaksatte aktiivisesti kirjotella, itekin käyn kyllä päivittäin lukemassa mut en ehdi kovin usein kirjottelemaan ajan kanssa.

Tervetuloa uusille! :flower:

mamina kyseli vippaskonsteja raskautumiseen. Meillä ei muuta ollu käytössä kuin paljon seksiä :LOL: Esikko tärppäs ekasta kierrosta ja laskeskelin oviksen noin suunnilleen ja sitä ennen pari päivää alettiin heiluttelemaan peittoa ja jatkettiin päivittäin pari päivää oletetun oviksen jälkeen. Tokaa "tehdessä" kaks kuukautta harrasteeltiin sillai suunnilleen lasketun oviksen aikaan ja kolmannessa, tärppi kierrossa sitte samanlailla ku esikkoa yritettäessäkin, joka päivä lähes viikon ajan. Jotkuthan sanoo ettei joka päivä kannattais, siittiöt kuitenki elää sen muutaman vrkn mutta tällä "tyylillä" ollaan onnistuttu. Greippi mehua ehdin nyt kakkosta yritettäessä ostaa valmiiks jääkaappiin mutten ehtiny purkkia avaamaan, onneks, ei se mitään hyvää oo!

Kivoja masukuvia teillä profiileissa!

Mies otti musta kanssa pari masukuvaa kun tajuttiin et esikoisen odotuksesta on kokonainen kansio, "kakkosmasusta" ei ollu vielä hetki sitte kuvan kuvaa!

Käytiin lauantaina Ikeassa ja vaunuja katsomassa. Varmaan noihin Carenan double swingeihin päädytään. Ne saa näppärästi "seisomaan" kasattuinakin, mahtuu sitte eteisessä vielä kävelemäänkin! Kasata ne täytyy joka kerran kun sisälle tai ulos menee koska meidän vanhassa talossa on vaan 70cm leveä ovi! Toivottavasti kestävät! Kovin isoja summia i viittis satsata ku ei tiedä kauanko toi esikoinen niissä makustaa, koska sit siirtyy kävelemään/seisomalaudalle, sitte vois ostaa vaan rattaat... Joku muuin täällä noita Carenoita harkitsi, eikös?? Kertokaa ihmeessä jos niistä on hyviä tai huonoja kokemuksia, mielellään otetaan vastaan kun ei vielä olla kuitenkaan mitään ostettu!

Sitte turvakaukalo sillä jalustalla olis kanssa hankitalistalla! Esikoisella on tollanen "vanhanaikainen! eli vöillä joka kerta kiinnitettävä j ei mulla niinkään mut miehellä menee aina hermo kun sen säätäminen on niin aikaa vievää. Joten sellanen klik klik asennettava on varmaan tuhat kertaa kätevämpi. Etenki ku on vielä toi ei-niin-kovin.kärsivällinen 1vee tuossa mukana :LOL:

Nyt taidan suunnata unen maille! Massu täynnä oma tekemää pitsaa! Ja taas kiroan neuvolan vaakaa seuraavalla kerralla
:saint:
 
Iltoja kaikille!

Pitää vähän ryhdistäytyä, edellisestä kerrasta on taas aikaa....

Täällä voidaan ihan kohtuu hyvin. Töissä olin viikon ja nyt olen saikulla... Selkä ei vaan kestä ja joka ilta töidenjälkeen supisteli... Selkä ei tosin vieläkään ole hyvä ja perjantaina pitäis mennä taas töihin... 11 päivää ois jäl jellä ennen loman alkua.

luminka mä söin kyllä imetys aikana ihan kaikkea mahdollista.... Nytkään enkyllä turhan tarkka ole syömisissäni ollut :ashamed: Joinpa yksi päivä jopa yhden red bullinkin....

Me saatiin reilu viikko sitten meidän yhdistelmiin seisomalauta ja esikoinen on niin ylpeä siitä! Elimiedän ongelmat on ratkaistu - ei tarvita tuplia!

Koitan tähän vielämasu kuvan laittaa...en tiiä vaan osaanko kun mulla on ihan uus kannettava ja käyttö vielä hieman hakusessa....



Tossa siis masu viime la eli 28+0.

Nyt leffaa katsomaan karkkipussin kera...

Emppu & Papunen 28+2
 
Jonksis, meille olis vissii kanssa tulossa ne carenat jos joku ostas ekana noi teutoniat pois alta. Samoin meilläkin on hankintalistalla se telakallinen turvakaukalo, koska meiläkin esikoisella oli se "normaali", joka saatiin käytettynä.

Itse koitin kysellä kans ihan omalla aloituksella kokemuksia noista carenoista, muttei kukaan vastaillut. Toivotaan et on hyvät pelit!
 
mamina Käytin kyllä greippimehua ja taisin pari kierrosta
tikuttaa ovistakin, mutta kuten moni tietääkin me ukon
kanssa ollaan niin viallisia että koeputkessa piti tämä
helmi saattaa alkuun. Aika hassua, meidän lapsen saadessa
alkunsa äiti ja isi on olleet sadan kilsan päässä..

Jonskis meillä on tuollainen jalustallinen kaukalo ja
voin suositella, on todella helppo käytössä.

Emppu huh, koita pinnistellä. Ei enää kauaa lomaan.

Itelle ei kummempia, pahoinvointi aaltoilee pitkin päivää
ja välillä pitää oikeen yökkiä. Väsyttää ja kahvi ei maistu.
Kuumeisena odotan keskiviikkoa jolloin neuvola ja vihdoinkin
kauan odotettu ultra.

-iitukka ja helmi rv8+0- B)
 
Syömisistä oltii jotain puheltu, mä en kans kauheesti kattonu mitä suuhuni laitoin ku imetin energia juomat jäi sillo välii mut muuten meni ruisleivät ja kaikki muutki. Äskön vedin masuja ja kermavaahtoo :p ja ai että oli namiskuukkelia =)
Me ei käytetty mitään toho tärppii molemmista lapsista ollaan yritetty se puoli vuotta pillereiden jälkee ja si on tärppi tullu ja melki sama päivä viel molemmilla :LOL: lasketuissa ajoissahan ei ole kun päivän ero. Esikoisella 4.9 ja tällä tulevalla 3.9.
Alkaa väsyttäänki mut täytynee mennä syöpöttelee viel jotai ettei si yöllä nää pahoja unia ku on nälkä =)
Jaksuja massukoille taasen :heart:
 
Huomenta!
Poika taapersi viideltä pirteenä sängyn viereen joten täällä sitä notkutaan silmät ristissä |O
tervetuloa mukaan myymä ja nöttiäinen!onnittelut molemmille plussasta.
Findgirl täälläkin suositellaan ettei otettais lapsia ultraan, mutta kai saa ottaa jos ihan pakko on, mun mielestä on itekin kivempi mennä ilman, tietty jos vaan hoito järjestyy niin että mieskin pääsee silti mukaan.
mamina me yritettiin melkein vuosi saada tätä tulokasta alulle, mutta muita vippaskonsteja ei käytetty, kun kiertopäivien laskemista.Sit marraskuussa olin jo lopen kypsynyt tärppipäivien laskemiseen ja "väkisin" sekstailuun, että sanoin miehelle et nyt annetaan koko homman olla ens vuoteen...no, uudenvuodena aattona tuli plussa testiin :D
Luminka mä en kyllä imetysaikana kattonu syömisiäni oikeestaan lainkaan...pojalla ei tuntunut tulevan mahavaivoja mistään joten en sit mitään vältelly.
Nyt raskausaikanakaan en sen kummemmin oo kattonu mitä suuhuni laitan, energiajuomia ja kaloja en muutenkaan voi sietää, muutenkin oon sen verran ronkeli että en mitään "ihmeellisyyksiä" syö :D
Sit vähän omaa napaa, mulle tuli hiiva riesakseni, TAAS!!!Mulla oli se jo kerran mut se lähti kyllä ihan hyvin sen kolmen päivän kuurin jälkeen. nyt sit tuli taas,hain saman kuurin eikä se mitään auttanut!mies lupas hakee vielä yhen, josko se sitten tehois...inhottavaa kun kutisee, ja aina sit se 3 päivää ootella et auttaakohan tää nyt vai ei..ja mies-rukka saa olla selibaatissa :LOL:
muuta uutta ei oikein ookaan, ootellaan miehen lomaa alkavaks ens viikolla, josko sit lähtis tää junnaava aikakin liikkeelle.täällä on nii surkeita ilmojakin että tuntuu että aika on pysähtyny ja kesää ei tuu koskaan!
Loppuun vielä masukuva, rv33,hieman keno asento kun jouduin karkaamaan ennen kuin poika pärähti kuvaan, se on oikee linssilude ;)

hassua että edestäpäin katottuna se on tommonen pallo, kun taas sivulta ei oo mikään hirveen kokonen...

juups, nyt aamupuuhiin, jaksuja kaikille!!
 
daydreams: Huipun näköinen pallo edestäpäin kuvattuna! Mulla ei tullu esikoisesta lopussakaan tuon näköistä, ei lähtenyt oikein sivuille leviämään :D
Hiiva on tosi riesa, mulla ei ole ollut raskausaikana vielä ainakaan...

Emppu: Hienon näköinen masu sullakin! Ei taida susta olla enää töihin ennen lomaa? Eipä tosin montaa päivää olisikaan jäljellä =)

Tervetuloa Halfcafnonfatlatte! =) Onneksi olkoon plussasta!

Mä kävin äsken tökkäämässä neidin vielä kumoon sänkyynsä, tunnin päästä alkoi itkemään nukahtamisesta. Toistaiseksi ihan hiljaa, tais simahtaa :heart: Kesken unien on selvästi viime aikoina taas herännyt, kun itkemään alkaa ja on vielä väsy ja kiukku.

Varsin epäkesäiset ilmat täälläkin olleet. Eilen oli jopa aurinkoista osittain B) Heinäkuu jo puolessa välissä, kohta tulee jo syksy :| Tosin ompahan meidän vauvojen syntymät sitten jo lähempänä, mut vois tää kesä vihdoin alkaa!

Omaan napaan ei mitään uutta, eilen oli vähän kurja olo illalla kun meinas supistella... Käytiin lenkillä, ihana rauhallisella tahdilla, siitä ei vissiin masu tykännyt hyvää...
Tänään oli sit aamusta asti hirmu väsynyt olo, joten äsken otin pienet päikkärit niin jaksaa iltaan saakka =)

Launtaina pääsen käymään yksin tuossa kaverin luona jonne tunnin ajomatka. Jätän neidin tänne isukin luo, tekee hyvää sillekin olla äipästä erossa vähän. Iltapäivällä tosin ajelen jo takas, ja päästän ukon kaljatonkan tyhjennykseen :whistle: Kaverinsa kanssa meinaavat sen tyhjentää (5l), saas nähdä missä kunnossa kotiin yöllä saapuu :kieh: No, pitää se välillä saada nollattua niin jaksaa taas meitä akkoja :LOL: :D

Luminka rv24+3
 
Heippa täällätkin ja uusille Onnea ja tervetuloa :wave:

Noista vippaskonsteita on ollut puhetta. Tätä kakkosta kerittiin yrittään pidempään ,6kk, niin ovistikut oli käytössä. Mulla oli kierrot vaan imetyksen takia niin sekaisin ,että yhtään ovisplussaa en saannut. Tärppikerrossa kävin oletetun oviksen aikaan ultrassa ja sielläpä näkyi juuri puhkeamaisillaan oleva follikkeli. Uskon ,että tämä olikin eka ovis esikon syntymän jälkeen ja tosiaan siitä vauveli sai heti alkunsa.

Täällä on niin raskas olo. Turvotusta alkaa tulemaan heti ,kun ilma vähän lämpenee. Ananas mehua lipitän koko ajan ,mutta empä tiedä onko edes siitä apua. Jalat on ikävän kipeät. Torstaina tulee samat viikot täyteen kun esikko syntyi eli 35+1. Silloin on myös neuvola. Esikolta mulla oli samana päivänä myös neuvola ja silloin istukassa näkyi jo kalkkeutumia ja verenpaineet oli vähän koholla. Saa nähdä miltä nyt näyttää. Jotenkin on niin onnellinen olo ,kun vauva on taas näi pitkään mukana pysynyt ,kun rv 19 asti on tuo ennenaikaisuuden pelko ollut mukana. Nyt kyllä tuntuu ,että tämä saattaa viihtyä masusa vielä viikkoja. Olisi se kyllä kiva. Haluasin niin kovasti vauvan heti salissa syliin ja niin ,että siitä pääsisi aloittamaan yhteisen elämän.

Nyt kysyyn tytöltä heräisikö hän jo päikyiltä. Meidän on pakko päikkyjä välillä rajoittaa ,kun yöunille rauhoittuminen on niin vaikeaa.
-Poni ja Manteli 34+6
 
Kukas täällä olikaan hankkimassa Carena double swing - tuplia?
Mä nyt kuitenkin hieman kiinnostuin niistä parista seikasta...
+ ovat suht halvat, vauvan saisi itseenpäin kun esikoinen voi katsella eteenpäin, olisivat seuraavana kesänä paljon kevyemmät kuin ne Jovi Landit....

- Ovatko sitten kestävät, miten liikkuvat talvella täällä lumen keskellä, istuintilat paljon ahtaammat, (carena: 25cmx30cm, Jovi Land 30cm x56cm) eli kuinka kauan esikoinen mahtuisi istumaan?

Ootte varmasti jo kertoneet seikat mitkä vaikuttivat ostopäätökseen, mut voisko pikana vielä toistaa :D En löytänyt nopeasti vilkaisemalla :ashamed:

Luminka
 
Luminka munhan PITI ostaa noi carenat mutta ostettiinkin Happy Babyt(spider swing).Niissä lähes samat ominaisuudet ja mulle tärkein oli just se että matkustajat saa naamat eri suuntiin.Istuinosan sisämitat 92x28cm.Ja ainakin toi meidän 2v (86cm ja 12kg)menee REILUSTI istumaan, tilaa jää kumpaankin suuntaan rutkasti.
Noissa tähän asti ainut huomaamani huono puoli on se että kasattunakin vievät aika ison tilan, en usko että tavallisen auton takakonttiin ees mahtuis.No, me ei niitä muutenkaan kauheesti varmaan jouduta minnekään viemään niin ei haittaa.(saishan noistakin pyörät irti tilaa säästääkseen...)
Mut tosiaan ostettiin sitten noi kun en löytänyt sillon carenoita käytettynä.Ei varsinaisesti muuta ostopäätökseen vaikuttavaa ollutkaan...
eipä muuta tällä erää, vaipanvaihto kutsuu!
 
Kiitos onnitteluista!

Meilla taisi olla ihan vippaskonstiton kierto kyseessa...en tainnut edes greippimehua oikeaan aikaan juoda, vaikka sita usein juonkin. Punaviinia join kylla... Foolihappo on ollut kaytossa koko yrityksen ajan.

Missa vaiheessa olette ostaneet jotain tulevalle kaarolle? Mun pitaa myontaa, etta ostin yhden asun jo silloin, kun alettiin yrittamaan... :ashamed: :D onnea tuomaan...ja se oli just mun makuun...

Aiotteko muuten kysya tulevan lapsen sukupuolta/ kysyitteko tulevan lapsen sukupuolta? Me aiotaan kysya, ma olen niin malttamaton, et pakko saada tietaa... :D
 
DD, paljon maksoitte niistä menopeleistä?

Hei Luminka, carenoissa vauvaa ei saa itseensä päin kuin ostamalla sen kovan kantokopan, eli itse istuinosaa ei saa käännettyä mihinkään:( kysyin niitä myyvältä nettikaupalta. Kun meillä olis tarkotuksena saada mahd. halvat, kun tuskin tulee niille pitkää käyttöikää. Meinasin siis pehmeen kantokopan hommata.
muoks, niin en osaa sanoo mitään muita seikkoja mitkä vaikuttaa, kun tuo hinta. Ei olla lenkkeilijöitä ja meillä on suunnilleen pääasia et pääsee lumessa kaupalle asti ja takas :D tai siis miula, kun eniten ne miun työnnettävänä on:) yks kiva seikka carenoissa on ne omat kuomut ja sit erikseen kääntyvät selkänojat ja jalkatuet.
 
Osallistumpa myös tuohon rataskeskusteluun. Me hankittiin myös nuo Habby Babyt. Netistä löysin vuoden käytössä olleet käytetyt rattaa. Hinta oli 400? , uudet maksoi liikkeessä 750?. Kalliithan nuo on ,mutta uskon ,että hintansa väärtit. Ratasosia voi kääntää ja säätää erikseen miten haluaa. Vauvalle meillä on se pehmeä kantokoppa. Rattaat on kevyet ja liikkuvat varmasti vaikeammassakin maastossa.

Vauvan sukupuolesta.. Me haluttiin tietää. Ei selvinnyt vielä rakenneultrassa, kun jalat oli niin kippurassa pepun alla. Pari viikkoa sen jälkeen neuvolassa tyttöksi masukki osottautui. Sen jälkeen uskaltauduin vaatteita osteleen.

Nyt tyttö kaipaa seuraa..
-Poni ja Manteli 35+0 ,jes nyt samoilla viikoille kun isosisko syntyi, taas yksi etappi saavutettu!!
 
Poni06 Meilläkin esikoinen syntyi rv 35+2 ja kieltämättä nyt jännittää aika ajoin toden teolla jotta pysyisipä tämä kakkonen masussa pidempään... Kamalaa oli kun pikkuinen joutui hengityskoneeseenkin ja joutui olemaan erossa omasta lapsestaan! Ei sellaista toivois kellekään! ei auta kun pitää peukut pystyssä!

Luminka Me ollaan noita Carenoita nyt mietitty. Mua mietityttää se, että ovat ns.halpis merkki eli ovatko sitte kestävät... Ja työntöaisa on niissä 110cm korkeudella eikä sitä saa säädettyä ja ite oon aikas lyhyt että täytyis saada niillä käydä kunnolla kävelemässä että tietäis onko aisa mulle (162cm pituutta) liian korkeella... Carenan ne toiset tuplat koitettiin liikkeessä kasata (ku double swingejä ei ollu varastossa eli en oo livenä nähny) ja niissä oli hyvä ominaisuus se, että kasattuna ne pysty nostamaan pystyasentoon. Näin ollen ei veis koko eteistä :LOL: Toiv tää sama ominaisuus olis double swingeissäkin...

Halfcafnonfatlatte Mä en oo osatanu kakkoselle vielä mitään vaatetta kun rakenne ultrassa pojaksi veikkasivat niin menee sitte noi esikon vaatteet laitokselta asti. Muutaman tutin oon jo ostanu! Muuta me ei vaunujen ja turvakaukalon ohella sitte onneks tarvitakaan kun noi ovat sen verran isompia investointeja. Paitsi jos sitte tytöksi osoittautuukin tulokas niin pakko jotain vaaleanpunaista ostaa ;)

Vein äsken palkkuriin Kelan lappusia ja Kelaan lippusia ja vähä erilaista ohjetta sain molemmista... Kun haen äpäivärahaa edeltävän 6kk tulojen mukaan enkä edell verotuksen mukaan. Toivottavasti nyt sitte meni kaikki oikein... Etten jää rahatta :kieh:

Pikkuinen potkii ihanasti, esikon odotuksessa oli istukka edessä ja liikkeet tuntu loppuun asti suht vaimeina ja iltaisin sai oikein niitä odotella mutta nyt istukka takana ylhäällä ja liikkeitä muljuu päivän mittaan tiuhaan :heart:

Nyt töitä jatkamaan että pääsee joskus kotiinkin, ikävä iskee pikkuista aina näin ruokiksen aikaan :(
 
Kiitos jo nyt vastauksistanne vaunuasiaa koskien :D
Sitäkin vielä mietin, et ei vauva enää kesällä mahtuisikaan siihen kantokoppaan nukkumaan kun on aika pieni mitoiltaan. Mut tiedä sitten saanko edes vaunuissa muutenkaan nukkumaan jos tulee lämmin kesä...? Esikoinen ei ainakaan vauvana lämpimällä nukkunut muutakuin omassa sängyssään. Oli tosin pienempi kun jo keväällä syntyi.

Pitää vielä lisätä, että meillä tuplat joutuu säilyttämään kasattuna kodinhoitohuoneessa, kun ei muualle mahdu! Joten helppous kasata on aika ratkaisevaa... Nuo Carenat painaa kuitenkin melkein 10kg vähemmän!

No, pitää kuitenkin käydä lauantaina Lastentarvikkeessa ajelemassa niillä ja muutenkin kysellä kaikkea olennaista!
On se yli 500? aika suolainen hinta jos ostaisin ne Jovi landit :/ Ukko ei ainakaan ole yhtään mielissään...
Joo, on tää hyvä... Vaihdan mielipidettä tuon tuosta, olin jo varma mitkä haluan ja nyt en taas vaihteeksi enää tiedäkään :kieh: Helppoa kun olisi vaan yhdet tuplavaunut olemassa niin ois pakko valita ne :whistle: :D

Ja oispa helppoa siinä mielessä jos esikoinen olisi vaikka jo 4v. Ei tarviis ollenkaan mitään tuplia vaan ykkösvaunuilla jatkais... Mutta mieluummin otan nää muksut pienellä ikäerolla, sama se itteensä "kiduttaa" samaan kyytiin vähillä yöunilla ym. niin saa ehkä joskus nauttia kun molemmat ovat vähän isompia yhtäaikaa =) Alku se vaan on hankalaa, totuttelua ihan jokaiselle, toiv. tulee helppo vauva :heart:

Jonskis: Jännä miten monella on nyt istukka takana kun edellisestä ollut edessä!
Täällä siis sama juttu ja voi kuinka ihanalta liikkeet tuntuvat kun ne oikeasti huomaa kunnon potkuina =)

Täällä taas sataa, huomenna olis tarkoitus lähteä tytön kanssa käymään mun porukoilla ja samalla reissulla mun tädin mökillä. Toivotaan että ois sateeton ilma niin voitas ulkona olla =)

Muoks. Vai onko niiin että Lastentarvike ei myy Carenaa?

Luminka ja neitonen 24+4
 
Luminka Lastentarvike ei myy Carenaa. Me käytiin just tossa vantaan liikkeessä lauantaina ja sieltä suunnattiin sitte Espooseen kauppakeskus Merituuliin jossa lastentarvikeliike joka myy Carenaa kun Lastentarvikkeen myyjä sanoi sen olevan lähin. No, siellä liikkeessä ei sitä double swing mallia just ollu eli siks ei tällä reissulla livenä nähty koko vaunuja. Mut nyt nettikaupoissa on ainaki joissain viime vuoden värejä tarjouksessa 289e tai 299e (ilman koppaa). et jos nyt jo pystyy ostaa ni sais halvemmalla, ovh musta 349e paikkeilla noissa Carenoissa. Ainakin Pikku Pingviinissä ja Babystylessä oli musta noi tarjoukset netissä. Harmittaa kun ite ei vielä pystytä ostaan, meijän kaveripariskunta saa kanssa Marraskuussa vauvan ja he ostavat meijän vaunut muttei nyt vielä viittis alkaa esikkoia tuplissa työntelee, sen verran monta kuukautta vielä...
 
Jonskis: Joo, babystylen sivuilta oon kattonu niitä. Kuopiossa ois lähin, pitänee siellä pyörähtää! Nekö siis oikeasti maksavat enemmänkin kuin tuon 289?? Mä voisin kuvitella ostavani nuo mustat ja siihen vaikka pinkki koppa :heart:
 
Me ei kysytty sukupuolta tästä eikä esikoisestaka...Se on si kiva ylläripylläri ku sen saa masun päälle=)
Mä taisin olla melki 30 viikolla enne ku ostin tulokkaalle jotain...Enkä kyl kauheesti oo ostellu mitää se on si kivempaa men ostaa ku tietää kumpi se on saa ostaa si sinist tai punasta=)
Tervetuloo uusil ja onnee plussauksesta=)
Nyt masun kans saunoo...
elohiiri0608 juniori rv33
 
Taas Luminka täällä kyselee :whistle:

Oliko kenelläkään esikoisen aikaan käytössä kertakäyttöpussit ja se pullo? Mietin tässä et kannattaiskohan ostaa varalle, ois paljon helpompi lorauttaa maitoa pussiin eikä tulis niin paljoa tiskiä. Siis jos joutuu antamaan pullosta (esikoiselle annettiin ensimmäiset 1,5kk lisämaitoa kun ei jaksanut tarpeeksi rinnasta imeä ).
Kun se pullojen pesu ja keitto on niin hitsin aikaa vievää puuhaa!

En muista enää paljo kaupassa maksoi se pullokuori + pussit, mutta jos ois tarpeen niin se ei olis suuri hinta että pääsisi vähemmällä työllä pesun kanssa! Helppo vaan heittää pussi roskiin ja that´s it! :D

Mielipiteitä odottelemaan jään jälleen =)
 
Neuvolassa ja ultrassa käyty.
Siellähän se polskutteli, meidän helmi. :heart:
Sydän pompotteli iloisesti ja yrittipä meille vilkuttaakkin.
Että semmoinen on mun masussa, uskomatonta edelleen..
No, LA:n suhteen sitten onkin eri laskentoja suoritettu.
Nla:ssa antoivat 21.2 ja ultra näytti 24.2. :eek:
Ultra on kyllä enempi oikeassa mutta tuo neuvolan aika
on nyt se virallinen LA. Ja mitäpä tuon väliä muutama päivä.

Uusille onnea plussasta ja tervetuloa!

Luminka ne on kyllä ihan näppäriä ne pussit ja
saa lämpöseks vaikka vesihanan alla. Oon harkinnut
ihan samaa, pullorumba ei houkuttele. Mä keitin
esikoisen pullot tunnollisesti joka päivä puolen vuoden ajan..
Multa ei tullut maitoa niin pullosta piti syöttää.

-iitukka ja helmi rv8+4-
 

Yhteistyössä