¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Kiitos niin paljon teille onnitteluista :heart: :heart:
Luminka joo sanos muuta, mä oon itsekin vielä melko yllättynyt, että heti tulin raskaaksi! :eek: Ehkä tällä kesällä ja rennoilla lomafiiliksillä oli näppinsä pelissä :D
Mutta tuntuu niin hyvältä olla taas raskaana! :heart: Niin toivon, että tällä kertaa kaikki menis hyvin, ja että meidän esikoinen saisi pikkuveljen tai -siskon sitten huhtikuussa.
 
AAM
:wave: Allusmammakin uskaltaisi tunkea nimensä tänne... :)
taustailen pääosin ensin hieman aikaa jos sopii.. :| on niinkin tuore haamu-plussa kuin tältä aamulta :LOL: siksi varoivainen mutta toiveikas...
 
Kesis ONNEA ihan suunnattomasti!! :heart:
Ja kaikki mahdolliset tarrautumisvälineet mukaan tällä kertaa!

Allusmamma onnea! :)

Poni täällä jännätään sun puolesta, onnea matkaan!
Kohta sulla on pieni sylissä!

Sokerirasituksesta- mä olen tässä asiassa vastarannankiiski..
Mullakin BMI yli 25 jo esikonkin aikaan. Kieltäydyin silloin
kokeesta ja teen sen nytkin. Menen siihen vain jos tarvetta
ilmenee. Esikon aikaan kaikki meni ok.
Mä vihaan kaikkea mikä perustuu vain ja ainoastaan
painoon. Kyllä laihoillekkin voi tulla raskausdiabetes.
Ja terveellisellä ruokavaliolla pääsee jo pitkälle..
Helpompi sanoa kun toteuttaa mutta kohtuus herkuttelussakin. :whistle:

Viikonloppuja!

-iitukka ja helmi rv10+6-
 
AAM
mulla kans ykkösen kanssa tuuppasivat rasitukseen kun oli paino noussut vissiin kahteen viikkoon 3 kiloa... :whistle: hmm.. ja olin syönyt kolme litraa sitä kirotun cart vdorin latte macchiato jäätelöä (mitä muuten ei saa mistään ) !!!!!!!!!!! perkele !! aina kaikki mun hyvät herkut viedään pois... :'( niin rasitus näytti tietty iha ok ei mtn hätiä... et sillee
 
iitukka: Kyllä muaki ärsytti kun katottiin et joo, sulla on BMI yli sallitun rajan :kieh: Mut on mun suvussa myös diabetestä et varmaan senkin takia hyvä oli käydä. Ja oliko siihen joitain muitakin syitä et tekevät, yli 40v. synnyttäjä tai aiempia isoja vauvoja? Mut anyway, ymmärrän ajatuksesi :D

Tää vois lähteä nukkumaan, aamulla tosin heräsin silloin puoli kymmeneltä, mut kummasti jo alkaa simmuja nukuttaa..

Öitä arvon mammat ja huomiseen :wave:
Luminka
 
Njäh. Nyt kyllä potuttaa tuo kotihoidontukihomma. Kelalla viimeks asioidessani kyselin niin totes, jotta jos lapsi kotona niin saa 3-vuotiaaksi asti kaikissa tilanteissa. Unohtipa kertoa, jotta asiaan liittyy mutta... argh.
 
Kiitos paljon iitukka ja emmmaa onnitteluista! :heart: :) En oikein osaa vieläkään muuta kuin hymyillä leveästi. :D

Tervetuloa kans Allusmammalla, kiva kun saadaan jatkaa samoissa pinoissa! :)

Luminka, laskettu aika olis suunnilleen varmaan 10.4. :) Laitan yv:tä sulle! :wave:

Kesis ja pienen pieni bébé 4+1
 
Täällähän on jo niin kotoisaa kun Kesis on saapunut takaisin =)

Käytiin ostaa vielä yksi mansikkalaatikko, kun ukko pisteli edellisestä satsista hirmuisesti omaan napaansa =) Lupasi sitten ostaa uuden tilalle, joten nyt tällä kertaa pussitin pian pakastimeen turvaan :LOL:

Ostin säilytyslaatikoita (sellaisia ihan pahvisia) tuonne eteisen kaappien päälle. Pakko alkaa tekemään kaappeihin tilaa, noihin laatikoihin mienaan laittaa tytön entisiä vaatteita. Sit vielä niitä pusseja joista saa ilmoja pois. Käteviä ovat, vieraspetivaatteet on muutamassa pussissa jo ennenstään, eikä vie paljoa tilaa =) Ja niitä samaisia vaatteita sullon niihin myös.
On tällänen hirmuinen kaappien-laitto-into! Kai sitä voi jo pesänrakennusvietiksi sanoa ;)


Luminka ja uusi mahakuvansa rv27+0

 
Kesikselle paljon paljon onnee ja toivotaan että asukki jaksaa kyydissä loppuun asti!!! :hug:
Allusmammalle myös paljon onnee plussasta ja toivotaan et kaveri matkustaa myös loppuun asti mukana :hug:
Talvitie Esikoisella oli tosi paljon pulautus ongelmii ihan yli vuoden ikään asti joten vauvasta asti tottu sit siihen et nunnu on aina mukana ja koko ajan vierellä, siitä otti itse sit turvan itelleen ja ihan kiva et otti... =) On se aika ihanan näköstä ku se kulkee väsyneenä nunnu nenäs kiinni ja imee oikein hajuu siitä... :heart:
Omaan napaan kuuluu järkkyä väsymystä esikko kun päätti viime yönä herättää meit tunnin päästä kun oltii päästy nukkuu ja sit seuraavan kerran nukahtikin vasta puol viis :headwall: ja tietty puol kasi ylös :headwall: On hivenen väsyttänyt tänään jos ees ens yönä sais nukuttuu, mut mistä vetoo ni ei onnistu... Kai sillä on nyt joku vaihe et täytyy koittaa antaako äippä ja isi periks et pääsee välii yms... No toivotaan parasta!!!! Nyt iltapala hommiin!!!!
Elohiiri ja masukki 35+3 :heart:
 
Kylläpä on taas päässyt aikaa vierähtään siitä kun viimeksi kirjoittelin! Taustaillut olen , mutta ei meinaa millään jäädä aikaa kirjoitella.

Herran jestas Kesis! Ihanaa!!!! :heart: Lämpimästi tervetuloa takaisin! Tosi hienoa että tärppäsi noin pian uudestaan. Kovasti nyt onnea matkaan täältäkin. Teille sitten tulisi kuitenkin se alle kahden vuoden ikäero! Näin ne tilanteet muuttuu! Onnea :flower:

Tervetuloa myös Allusmamma ja oliko joku muukin uusi? :flower:

Ponilla onkin jännät paikat meneillään, tsemppiä kovasti koitokseen =)

Hyvä kun ootte selvittäneet tota kotihoidontukiasiaa, se oli mullekin ihan uutta tietoa. Kaikkea sitä palstaillessa oppii... ;)

Täällä työt on taas alkaneet ja lomat vietetty. Ens torstaina on rakenneultra ja kovasti tässä jännään missä istukka tällä kertaa sijaitsee. Np-ultrassahan se oli mulla kohdunsuulla ja jos ei sieltä nouse niin sektio olisi edessä. Mutta yleensähän nuo kait nousee joten uskon ja toivon kovasti et näin olis käynyt. Potkut mulla tuntuu enemmän alas kun eteen vatsan päälle. Potkii mukavasti tota virtsarakkoa..."äitiii, pissalle taas..." :LOL:

Hiivasta olitte jutelleet jossain vaiheessa. Mulla on ollut tässäkin raskaudessa hiiva melkein jatkuvana, nytkin on Canesten kuuri päällä. Menee aina sillä ohi pariksi viikoksi ja sitten taas... :/ Olen jo luopunut toivosta että kokonaan pääsisin siitä eroon. Ei oo vaan siit halvimmasta päästä nuo hiivalääkkeetkään, joten tylsä niiä on alvariinsa ostella...

Galluppia täältäkin: Kuinka paljon teillä on esikoiset yökyläilleet elämänsä aikana? Meidän likka on nyt 1v4kk kohta eikä ole vielä kertaakaan ollut yötä erossa äidistään... Ollaanko ihan kummajaisia tässä asiassa? Se on ollut mulle niin kova pala, en osaa ajatella ettei tyttö olisi yötä kotona. Nukkuisinkohan itse ollenkaan?Kai siihenkin sitten tottuu. Nyt on kuitenkin pakkorako laittaa tyttö mummille yöksi syyskuussa ja hyvähän tuo kai on totuttaa yökyläilyyn ennen synnytystä. Jos nimittäin synnytys mulla menee yhtä pitkän kaavan mukaan kun viimeksi niin yön yli ollaan :p Eikä sillon oo kyllä kiva miettiä miten tyttö pärjää elämänsä ekan kerran yökylässä... Ja sit kun vielä vauva tulee perheeseen samaan syssyyn niin ei hyvä. Aattelin siis antaa mummin kärttämiselle periksi ja antaa tytön yökyläillä siellä pariin otteeseen nyt syksyllä. Se on varmaan meidän tapauksessa äitille vaikeampaa kun lapselle, sillä tyttö viihtyy mummilla loistavasti ja mummi pärjää hienosti joten mitään syytä pelkoon ei ole. Mut silti, voi kun se tuntuu vaikeelta... Oonko ihan ainut jolle tämä kynnys on näin iso?

Mulla on ollut kova päänsärkyä tässä viimeaikoina moneen kertaan. Sitä oli esikoistakin oottaessa eikä siihen mitään syytä löytynyt. Sit vaan otti ja loppui kuin seinään noin rv22 paikkeilla. Kai nuo jotain hormonijuttuja on, kurjaa vaan kun takaraivossa jyskyttää eikä Panadol auta. Mut muuten olo on kylä hyvä ja aikas pirteäkin jopa silloin tällöin ;)

Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille toivottaa

Torey 20+1
 
Oi ihanasti sanottu Luminka tuosta kotoisasta olosta
On kyllä niin mukavaa olla taas takaisin tässä pinossa tutussa seurassa


Kiitos elohiiri0608 onnitteluista! =)

Torey kiitos paljon!! :heart: Oon tosiaan ihan ihmeissäni vielä, että näinkö helposti se tärppi sieltä tuli.

Tosi ihanaa kyllä jos huhtikuun vauva saadaan. :heart:

Tuosta yöpymisestä, et ole mun näkökulmasta ainakaan yhtään outolintu :D Mä en oo vielä varsinaisesti raaskinut "antaa" (huom. sanavalinta :LOL: ) esikoista yöksi hoitoon. Pojan rakas mummi, eli oma äitini on kyllä ollut meillä muutamia kertoja yötä "lapsenvahtina" siten, että hän on tehnyt iltatoimet ja laittanut pojan nukkumaan, kun me ollaan miehen kanssa lähdetty viettämään iltaa kahdestaan.
Nyt viikko sitten, kun oltiin mökillä mummin kanssa, niin harjoiteltiin tuota yöpymistä. Mummi nukkui päämökissä pojun kanssa ja me nukuttiin miehen kanssa aitassa, eli se oli tuollainen pehmeä lasku. :D Hyvin oli kaksikolla mennyt, poju ei ollut moksiskaan, mummin kanssa ovat muutenkin tosi kamuja. :) Mä en kylläkään malttanut nukkua pitkään aamulla kuten oli ollut alunperin tarkoitus, vaan oli kyllä kova kiire halimaan pojua sitten aamulla. :heart: :) Tuosta kokemuksesta rohkaistuneena voisin kyllä kuvitella lähiaikoina päästäväni pojan yökyläilemään, vaikka muutenkin tiedän, että hyvinhän niillä sujuisi. =)
 
Esikoisen yökyläilystä...
Ikää neidillä 1v2kk ja ei ole ollut vielä yhtä aikaa molemmista erossa. Mutta, ensi viikonloppuna lähdetään miehen kanssa kahdestaan yhdeksi yöksi kylpylään ja pikkukulta jää tänne kotiin mummon ja tädin kanssa =) Hyvin varmasti menee, mitä nyt yö vähän mietityttää kun ollut kohta viikon ajan levotonta, itkeskelyä ja pikku kitinää... Tunti meni viime yönäkin kunnes loppui kokonaan ja nukuttiin aamuun asti!
Kyllä siis itselleni tulee viimeistään illalla iso ikävä, vaikkakin ihanaa kun ei tarvitse nousta keskellä yötä kesken unien tytön huoneeseen. Ja aamulla ei mihinkään kiirettä miehen viereltä ;)
Mut jospa sitä yhden yön pärjäisin, joutuuhan synnytyksen aikanakin erossa olemaan. Mies aloittaa isyysloman samantien kun ei meillä ole hoitopaikkaa miehen työvuorojen ajaksi, kotihoidossa kun neito on.

Niin, ja vähän olen miettinyt että vauvan synnyttyä voisin jossain vaiheessa "antaa" tytön äidilleni yöksi, kyllähän se jo vähän odottaakin että saisi ensimmäisen lapsenlapsensa ihan itselleen yön yli =) Ehkä täytyisi koittaa tätä ennen vauvan tuloa, mutta miten ihmeessä mä raaskin jättää neidon ja lähteä itse kotiin? :snotty:

Torey: Mulla oli kans päänsärkyä jossain vaiheessa joka päivä vähintään viikon ajan. Mutta onneksiu ei ole pitkään aikaan koskenut *koputtaa puuta*...
 
Yökyläilygalluppiin- Me alotettiin yökylään totuttelu kesällä
mökillä tytön ollessa n. 10kk. Ensin silleen että mä nukutin
ja sitten tyttö jäi mummon ja papan kanssa ja me miehen
kanssa mentiin vierasmökkiin. Hienosti pärjäsvät vaikka
sillon vielä saattoi itkeskellä öisin.
Sitten n.11kk jäi mökille yöhoitoon kun miehen kanssa
käytiin yhdenyön lomalla. Täytyy sanoa että itku tuli kun autolla
pihasta lähdimme.. Tyttö kyllä on aina viihtynyt mummolassa hyvin.
Sitten n. 1,5-v iästä on yökyläillyt mummolla kerran- kaksi kuussa.
Ensin yhden yön ja nyt kesän aikana kaksi yötä kerrallaan.
Ja mitään ongelmia ei heillä ole ollut ja äitikin on jo tottunut
olemaan pienestä erossa.

Ja vielä tosta sokerirasituksesta että siinähän se ristiriita sitten onkin
kun ymmärrän toki sen että äidin ja vauvan parastahan
siinä vain ajatellaan. Mutta valintani olen tehnyt ja
kannan siitä seuraukset.

Vau Luminka kuinka ihana masu sulla jo onkaan. :D
Omaani vielä odotellessa..

iitukka ja helmi rv11+0
 
En sitten taaskaan saanut unta kun mies heräsi ennen puoli kuutta |O Tässä just mussuttelen aamupalaa, hirmu nälkäkin oli. Jospa tässä kohta alkais vielä nukuttamaan niin ennättäis vähän aikaa peiton alla sihnuttaa ennen kuin neiti kiekaisee ylös :D
Illalla oli muuten sama juttu, ei meinannut silloinkaan nukuttaa! Taidanpa tästä liittyä unettomien kerhoon... Onneksi tyttö nukkuu päiväunet niin voi itsekin tarpeen tullen sohvalle pötkähtää. Mikä lie kun paremmin saan päivällä tässä unen kuin omassa sängyssä!?

Tälle päivälle ei ole mitään erikoista. Ukko tosiaan lähti töihin, tää on ylimääräinen vuoro kun menee vielä illalla yövuoroon.
Hullua sanon minä, mutta rahojen perässä se vaan on :whistle:

Ulkona on ihan nätin näköinen ilma. Ihme juttu miten siellä vaan näyttää niin kylmältä, vaikka aurinko vähän paisteleekin puiden takaa. En osaa enää odottakaan mitään helteitä, jotenkin on jo niin syksyinen fiilis. Pidän enemmän kesästä, mutta tälleen elokuussa alkaa olla ihana kun tulee viileämmät ilmat ja saa kaivella paksumpia vaatteita kaapista esille. Ja iltaisin on ihana istua sohvalla saunan jälkeen peittoon kääriytyneenä =)

Viime yönä saatiin jopa nukuttua =) Neito piti pientä itkua kahdentoista aikaan jolloin olin vielä hereillä. Mutta että jäi se neljän herätys väliin, oi ihanaa...

Ensiviikolle onkin vähän joka päivälle jotain pientä. Huomenna meen tytön ja mun siskon kanssa päiväksi meidän vanhempien luo, tiistaina tapaan kaverin, keskiviikkona neuvola, torstaina lääkäri ja perjantaille ei mitään. Sit lauantaina lähdetään miehen kans sinne kylpylään ja tullaan sunnuntaina takas!
Kerrankin jotain, tuntuu välillä et menee pitkän aikaa et saa vaan kotona tylsistyä :kieh:

Juu, eiköhän tää vähäks aikaa riitä.. Kaikkea muuta tuli sepustettua kuin asiaan kuuluvaa :D

Luminka rv27+1
 
yökyläily-gallub poika on aina ollut surkee nukkuun ja ekan vuoden tosiaan heräs 1-2h välein.Olikin sitten "vaan" 6kk kun meni ekaa kertaa papalle yökylään että sain nukuttua ja kyllähän se sydäntä riipasi...varsinkin kun tissitkin oli aamulla kun kivet ja niin pirun kipeet!!Seuraavan kerran poika olikin jo aika pian perään, n.9kk ikäsenä kun ystäväpariskunnalla oli tuparit jonne haluttiin miehen kans molemmat mennä, mentiinkin kyllä sit papalle yöks kun pappa soitteli että poika huutelee äidin perään.
sit olikin seuraavan kerran yökylässä n. 1v3kk ikäsenä kun oli mun hyvän ystävän häät toisella paikkakunnalla,
sit tossa 1,5v oli papalla uudenvuoden juhlinnoissa, ja nyt tosiaan oli sit oli ton pe-la yön.eli näköjään tollee puolen vuoden välein, ja kyllä sitä vieläkin miettii että kuinkakohan siellä menee, vaikka poika onkin niin papan perään että itku tulee lähes joka kerta kun joutuu papasta eroon.
Lähinnä ärsyttää mun äiti joka ei osaa ees selviä ohjeita lukee.mulla siis pakkomielteinen tapa kirjottaa pojan päivärytmi paperille koska se rytmi on pojalle tosi tärkeä, ja mun kaamee äitini ei sitä ymmärrä eikä noudata :kieh: eikä isä sitten viitti kauheesti vastaan panna kun olen kieltänyt ettei pojan aikana tapella (tappelevat muuten IHAN jatkuvasti)joka kerta onkin poika ihan sekasin kun on laitettu päivä uuteen uskoon...mutta onneks poikakin osaa jo itekin sanoa koska haluaa ruokaa ja nukkua ettei nyt ihan sekasin mee kuitenkaan.
Luminka löytyykös teiltä Luminka-niminen tyttö?tuli heti mieleen kun nimikirjassa törmäsin tohon nimeen... :D
se olis sit ukon vika lomapäivä, hitto että meni 2 viikkoo nopeesti!Huomenna neuvolaan...
siinä vielä komee röllykkä loppuun :D


d. ja pipana 35 (tai jo 35+5, IIK!)
 
DD: Ei löydy meiltä Luminka tyttöstä! Ihan nettinimikoneesta itselleni bongasin nimimerkiksi! En ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta nimestä joten se oli musta tarpeeks harvinainen mulle nikiksi :p
Sulla ei olekaan kovin montaa viikkoa jäljellä! Onko jo vauvalle suunnilleen kaikki valmiina?
 
Luminka tossa nimikirjassa oli että yks sen niminen löytyis, aattelin vaan et vois löytyä sit teiltä :D
melkein kaikki alkaa oleen valmiina, jotain pikkujuttuja puuttuu vielä mutta niitähän ehtii sitten synnytyksen jälkeenkin kattoa, ärsyttävästi ekat äippärahat tulee vasta 5.9 ja elokuussa ei tuu rahaa lainkaan, joten nyt ei pystykään mitään ostamaan kun ruokaankaan ei jäänyt kun 100e koko kuukaudeks!ihanaa tää kotiäitiys :kieh:
Onneks oli kaikki pojan jäljiltä vielä, pinniskin tartti vaan vaihtaa toiseen huoneeseen ja nostaa pohja!tänään laitoin sairaalakassiin tulokkaan kotiutumisvaatteet, vähän alko jo kylmäämään että koskakohan se lähtö oikeesti tulee...
 
Yökyläily-gallup:Meil poika on 1v4kk,eikä oo viel kertaakaan ollu yökyläs sillai ettei olis ollu äiti tai iskä paikalla!Nyt se olis sit edes ens viikonloppuna!! :ashamed: Mennään miehen kans perjantaina ja lauantaina häihin toisel paikkakunnal js poitsu menee mummulaan!!Uskon että hän pärjää siellä hienosti,mutta entäs minä!!!! :snotty:

Tyypin äippä ja Iitu-Einari 12+6
 
Kyllä on komeat masut Luminka ja daydreams teillä! :) :heart:
Omaa odotellessa... :D
Ajattelin huomenna soitella jo neuvolaan, kun esikoisen viime neuvolakäynnillä oli puhetta, että seuraavan kerran kun ollaan taas pieniin päin, niin neuvolantäti kysyy mahdollisuutta antaa mulle lähetettä ultraan julkiselle puolelle. Epäilen, kun takana on "vain" 2 perättäistä keskenmenoa, mutta ainahan sitä voi yrittää. :heart:

tyypin äippä toi on niin tuttu tunne, että tietää kyllä lapsen pärjäävän hoidossa, mutta entäs itse :LOL: hyvin se teilläkin varmasti menee :)

Kesis 4+2
 
yökyläilystä.. taitaa se outolintu löytyä täältä; mein neiti on ollu yökylässä jo muistaakseni 3-4kk iässä ekan kerran. Seuraavaksi siitä tais olla noin vuoden ikäinen, ja sen jälkeen vielä kerran (enne 1,5v ikää ) ennen kuin aloin taas odottamaan:)
 
DD niin se sinunkin aikas jo lähenee.. mahtava masu
sielläkin näemmä. :D

Mitenköhän Poni jaksaa, onkohan piltti jo syntynyt?

Hei onko kellään kokemusta ns. kohtuammeesta?
Kiinnostas hankkia semmonen mutta mutta, onkohan
hyvä. Meillä esikolla oli ihan tavallinen pieni pesusoikko
ja siinä se kylpi näihin päiviin asti. Oli helppo siirrellä kun
näppärän kokonen. Nyt siirryttiin ihan tavalliseen lastenvannaan.
Hih, niin sitä vaan alkaa tarvehankinnat täyttää pään..

iitukka ja helmi rv11+1
 
AAM
heei... meillä allu on kokenut yökyläilijä :D
veljeni ja vaimonsa potevat vauvakuumetta niin että o selvinnyt että vaivaa endo vaimoa jossain muodossa :hug: joten ovat allua lainanneet muutamankin kertana että me ollaan päästy viihteelle tai ne pitäny pidempää että haettu autolla kun poika nukkuu, sit on mun faijalla ollut eikä moksiskaan siitä :) *kertaakaan ei oo muuten ryypiskelty kun ulkona ollaan oltu..* mä en sitä kaipaa jostain syystä ja ukko ei myös oo jaksanut tai halunnut... =)

raskausoirepäiväkirja: pahoinvointi iski kenkäosastolla Prismassa.. liekö ollut nahkakenkien haju jota nuuhkin tai joku ämmä jolla oli liikaa edt:tä... :x melkein oksut lennähti kurkkuun.. ukko ihmetteli kun ehdotin röökille menoa (en siis itse tupakoi) :xmas: oli ilme sillä :D :LOL: ? säikähdyksellä selvisin.. ja itsekseni mietin että hyvä kun ed km:n kanssa ei ollut mtn näin aikaseen vielä.. (flunssa ja rintojen arkuus jo listalla, nyt tämä laattaolo vielä) YES !!! :D :D :D

Huomenna töihin :| :x :( .. katsotaan tuleeko päivän aikana tekstiä.. ? nyt öitä !! :wave:
 
Täällä edelleen notkutaan. Toivottavasti huomiseen asti ,kun aamulla pitää hevosten kanssa ultraan :) .

Yökyläily-gallup: Meillä tyttö oli ekan kerran mummolla joskus 9 kk iässä. Me oltiin tuolloin myös siellä yötä. Lähettin menoihin ,kun tyttö nukkui ja aamulla hänen herätessä olimme taas paikalla. Yön oli mummon viekussa. Toisen kerran oli koko yön mummolla ollessaan n.1v5kk. Juuri ennen kuin plussa meille tuli niin kävimme yhdessä pikkujouluja juhlimassa. Keväällä oli myös kerran ,kun olimme työreissulla. Kyllähän se vähän niin on ,että noi muksut pärjää paljon paremmin ,kun me äipät.

Tässä vaiheessa alkaa jo kyllästyttään tämä odottelu. Mihinkään ei oikein uskalla lähteä, eikä mitään voi suunnitella. Juuri tänään miehen kanssa muisteltiin ,että parin viikon päästä tulee vuosi siitä ,kun olimme koko perheellä matkoilla Mallorcalla. Sen jälkeen ei olla missään lomalla käyty. Ei edes millään minilomalla. Mulla ,kun on tämä yritys tässä kotona ,niin olemme tässä niin kiinni, että on aika ajoin hyvä päästä ihan kokonaan pois näistä kuvioista. Paras tapa on ulkomaan matka.

Jospa alkasi nukkumaan ,kun aamulla oikein kello herättämässä ennen seiskaa :)
-Poni ja Manteli 37+4
 

Yhteistyössä