tirpiäinen: Onnea hurjasti pikkuisen johdosta =) Ihana tosiaan esikoisesi! Meillä on tytöllä myös nukke, saas nähdä miten alkaa hoitamaan eritavalla vauvan syntymän jälkeen :heart: Tule kertomaan joskus teidän päivistänne, kiva ois kuulla miten arki hoituu kahden kanssa =)
latte: Ikävää kun olet joutunut panoinvoinnin uhriksi! Jospa se elämä vielä näyttää valoisammalta :hug:
emmmaa: Kivoja kuulumisia =) On se vaan niin mahtava tunne nähdä se pienen pieni ihmisen alku!
Aamupäivällä käytiin tytön kanssa leikkipuistossa. Välillä sielläkin eikä aina vaan omalla pihalla! SIt kotiin syömään ja nukkumaan. Mä menin ottamaan aurinkoa takapihalle, ihanan lämmintä oli =)
Mies kävi hakee tytölle lasten sängyn, meinaa sitä vähän hioa ja lakata vähän tummemmaksi! Siinäpä meille sit ensi kuulle hommaa kun siirretään siihen pinniksestä
No, toivotaan että omaksuu sänkyn eikä tulis pois. Onneks on aika korkea laita niin pitää tehdä jo töitä alas päästäkseen
Ei ois enää kuin reilut viikko ja ois mun ja miehen viikonlopun kylpyläreissu =) Ihana päästä vähän kahden kesken, yöksi jopa =)
Tänään kävi mun vanhemmat kylässä ja tyttö meni parikin kertaa mummon syliin istumaan ja näpeltämään kaulakorua. Että ihan hyvillä mielin voin jättää tänne meille kun vielä saa olla tädin leikitettävänä! Ehkä illalla nukkumaan menoa mietin, mutta pitää vaan luottaa että pärjäävät =) Ja toivottavasti nukkuu tyttö yön heräämättä. Helppo se on tosin tutilla saada samantien uneen.
Masun asukas on tänään pitänyt huilipäivää... Välillä vähän muksauttelee. Mut ei huolestuta, tuollaista on ennenkin tehnyt. Kyllä se neiti viimeistään mun nukkumaan mennessä antaa kunnon potkunäytteet =)
Syötiin tuossa aivan herkullista salaattia. Ostin valmiiksi grillattua broileria, siihen jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, punasipulia sekä fetajuustoa ja liraus tomaatti-valkosipulikastiketta :heart:
Luminka ja neitonen 26+2