Nyt on vaunut haettu ja kasattu, tälläset niistä sitten tuli:
Mä oon ihan lovena tuohon vauvankoppaan =) Eivät mahdu takaovesta sisään, etuovi vielä testaamatta. Mut kasattuna ne pitää jokatapauksessa säilyttää sit sisällä, en viitti ulkonakaan pitää talvella. Kun ajattelin vielä hyvän hinnan saada parin vuoden (tai miten pitkään nyt onkaan tarvetta) päästä!
Töissä kävin ottaa allekirjoituksen paperiin, ompahan ainakin millä todistaa että olen ilmoittanut 2kk etukäteen! Ensi viikolla pitäis käydä vielä ihan oikean pomon luona kyselee just ne loma-asiat... Ihan kiva kun maksavat palkan 3kk:lta, eipä ole ihan vähään aikaan sellaista summaa tililleni tullut
Otin tuossa takapihalla varmaan tunnin arskaa, sit oli jo pakko lähtee sisälle. Tyttökin nukkuu joten koneella olo aika on juuri nyt
Ihanaa, huomenna grillataan pitkästä aikaa! Toisaalta hyvä ollut että ollaan ihan liedellä /uunissatehty ruokaa, kun samaa saa antaa tytöllekin. Ei olla meidän grillilihoja vielä annettu kun yleensä ovat niin mausteisia. On tosin mulla pakastimessa valmiiks kypsennettyä kanaa, jauhista ja possua varalla, nopee sieltä ottaa perunoiden ym. sekaan
Viikonlopun suunnitelmia ei ole, taidetaan kotosalla ihan olla! Miehellä vapaat nykyään aika v.loppuisin. Ulkona tulee varmasti nyt paljon oltua. Tyttö pääsi eilen testaamaan uima-allasta ja näkyi mukavaa olevan =) Kunhan tuolta päikyiltä herää ja ottaa vähän välipalaa, virittelen taas altaaseen vedet niin pääsee räiskimään =)
Selkäongelmia ei ole onneksi hirveästi vielä ollut. Jos joutuu pitkään olemaan seisaillaan ja paikoillaan, se on kaikista pahinta! Samoin kaupungilla shoppailu ottaa voimille, mut muuten hyvin pyyhkii =) Olenkin nyt keskittynyt tuohon loikoiluun aika kun mahdollista
Terassilla kiva makoilla ja seurata tytön puuhia. Meinaa vaan karata päädyn kautta etupihalle :kieh:
Luminka ja neitonen 25+6