Huomenta!
Taas on vähän kirjottelut jääny...jotenkin tulee kirjoteltua enemmän tohon oman kuukauden pinoon :ashamed:
mamamin kuin meni pojan siirtäminen omaan huoneeseen?Meillä poika oli viime yön ekaa kertaa isojen poikien sängyssä ja kaikki meni ihan täydellisesti!Onnea myös hyvistä ultrakuulumisista!
emppu788 tervetuloa mukaan ja onnea plussasta!
Luminka mä oon kyllä syöny tota auraa ihan kuumentamattakin...Ai, siellä nukutaan oikeesti 12h putkeen!!meillä toi poika ei oo koskaan nukkunu...oonpas kateellinen!
yöunet aina kestänyt korkeintaan 10h.Nykysinkin nukkuu sen 9-10h yöllä ja 1-2h päikkärit.
ihania muuten noi sun neulomukset, vitsit kun itekin osais oikeesti jotain tehä...
Kyselit siitäkin että koska on oppinut itse syömään niin meillä toi poika kyllä jo 1v oli kova yrittään ja kyllä sinne suuhun jotai osukin,mut oikeestaan vasta 1,5v saatto antaa ruuan eteen ja ite puuhailla jotai muuta.Tosin nytkin joutuu joskus syöttään kun ei ookaan ruoka pojan mieleen...ja iltapuuroo ei jostain syystä ikinä halua syödä ite vaan se pitää syöttää.
mamina mekin asuttiin vielä pari kuukautta sitten kaksiossa, mut meillä oli meidän sänky olkkarissa ja pojalla makkari. Muuten oltaskin varmaan kaikki oltu samassa huoneessa mutta poika ei olis kyllä sit nukkunu lainkaan.Mites te nyt meinaatte järjestää kun vauva syntyy?me muutettiin sit isompaan nii saatiin itekin makkari.
Ai niin, oudoista mieliteoista piti mainita että yhen kaverin teki mieli kaurapuuroo jossa on juustoo, ketsuppia ja jalapenoja...jotenkin kyllä ainakin mun makuun melko omituinen yhdistelmä!
tervetuloa mukaan myös
nanna28!!
petipuuhistakin ootte puhunut, mulla tuli taas,toista kertaa jo, hiiva kiusakseni joten nyt on kyl halut ollu kateissa, hain eilen kyllä taas kuuria, josko sit taas helpottais.Mut aika tasasta kerran-max. kaks viikossa meininkiä, paljon vähemmän kuitenkin mitä normaalisti.
ai niin,
Luminka mitä vaunuja katoit?
Torey täällä kyllä rakenneultra tehään just rv 20-21...vaihtelee kai noi käytännöt.
Pilkkis tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, mullahan tosiaan ne ekat 18 viikkoo meni vessassa asuessa ja poika kyllä joutu näkeen useempaan otteeseen.se kyllä ei muuta kun ihmeissään kattonut, ja piti aina kurkata et mitä sieltä äidin suusta oikein tulikaan..
elohiiri, mulla ei oo kun kerran neuvolassa koitettu et miten päin se kaveri siellä on...jotenkin hassua kun kuitenki jo rv 32..mut täällähän on kaikilla se synnytystapa-arvio rv 36 niin siellä sit viimeistään kuulee et onko asukas jo kääntynyt oikein päin.
Ruokahalusta vielä sen verran et mulla sit taas ruokahalut ihan kadonnut,mikään ruoka ei maistuis mut herkut kyllä
meneekin päivät aika pitkälle leipä-jogurtti-herkkuja linjaa, joskus koitan syödä ihan ruokaakin mut yleensä menee oksentamiseks...ihmeellistä!viime viikolla mies hali hesepullat ja sain syötyä puolet juustohampista kun alkoi jo oksettaan!
Koitettiin eilen illalla miettiä tulokkaalle nimiä, mä kun haluisin et voitas heti alkaa käyttään nimee niin poikakin ehkä ottais paremmin vastaan kun olis nimi eikä vaan "vauva", mut eihän siitä mitään tuu..jotenkin ei mee nyt yksiin nää nimi-ehdotelmat, mulla ois yks ihana tytön nimi mut mies ei halua sitä missään nimessä!ja pojalle ei meinaa löytyä ees vaihtoehtoja mistä mä tykkäisin...ehkä tehään siitä Eemu nro. 2
no, on tässä onneks vielä aikaa.
nyt aamupuuhiin, jaksuja kaikille masuille!
d. ja pipana 32