¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Pakko laittaa teille kuva, kävin h&m:stä ostaas vauvalle haalarin/toppapussin! tätä meinasin jo esikoiselle, mut sit jäi hankkimatta. Nyt ostin 50-56senttisen ku meilä on 68senttinen toppapuku varastossa:) tää on kätsy!:D

 
Suuret onnittelut Elohiiri ja koko perhe uudesta prinsessatulokkaasta!! :flower: :flower: :flower: :) Olipa nopea synnytys, hienoa että kaikki sujui hyvin. =)

Onnea Latte Emppu788 hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Latte meillä on esikoinen vielä niin pieni, ja tämä raskauskin ihan alussa, että ei ole vielä tarvinnut miettiä esikoiselle kertomista. :) Ensi vuoden puolella sitten :D Ja siihen synnytyspaikka-gallupiin, ehdottomasti sairaalassa =) Kirjoitteletko muuten jostain Suomen rajojen ulkopuolelta kun sulla ei ole ääkköset päällä? Kyselee Neiti Etsivä B)

Tervetuloa Nasu21 :wave:

Ihanan kuvan oli tirpiäinen laittanut :heart: :)

Hei kertokaapa muuten vinkkejä siihen, että mitä syötte/söitte silloin, kun ei tehnyt mitään mieli? Mä en oo oikein koko viikkona pystynyt syömään mitään oikeaa ruokaa, hapankorppua ja hedelmiä natustelen... jee. :eek:

Kesis ja huvikumpu 8+6 (8+2)
 
Torey: Hyvä että teilläkin sängynvaihdos onnistunut! Meillä kyllä heräilee, mutta samaa teki pinniksessäkin. Nyt pari kertaa itkenyt, ekalla kerralla oli hiki (liian paksu peitto vielä ), ja toisen kerran syytä en tiedä. Mut onneks joskus menee ilman itkuja koko yö =) Ei ole meilläkään tullut sängystä pois, on onneks aika korkeat laidat. Toki pääsis mut täytyisi nähdä vähän vaivaa eka =)

Emppu80: Meinaatko mennä ulkokäännökseen jos sitä ehdottavat, olettaen että on vielä huonossa tarjonnassa? Vai ootko miettinyt mitä teet jos on synnytyksen käynnistyttyä noin? Vaikka eihän sitä voi etukäteen tietää, mut mielenkiinnosta kyselen vaan... =)
Mulla on onneksi alkanut olemaan neiti rt:ssä, niin ainakin päättelisin kun potkii tuossa kylkien alla. Kun esikoinen oli tässä vaiheess jo pt:ssä eikä kääntynyt mihinkään, enkä suostunut käännökseen. Toivottavasti tää tajuais olla oikeinpäin ihan loppuun saakka, niin voisi ehkä välttyä toiselta sectiolta =)

Kesis: Mä on voi valitettavasti auttaa... Mulle kun on valitettavasti maistunut melkein koko ajan ruoka :/ 8kg lähtenyt tähän mennessä mukaan, kiitos kaikkien täysin turhien herkkujen :ashamed: Mutta alussa oli kyllä kausia jolloin piti olla vaikka mitä hedelmiä kaapin päällä, vetelin niitä silloin kun meinas olla liian usein nälkä :D Et eipä silloin vielä kiloja tullutkaan. 20 viikolta nuo ylimääräiset hypänneet matkaan, en kyllä ole voinut viime aikoina liikkuakaan samaan tahtiin kuin ennen.

Tervetuloa Nasu21 :wave:

mamina: Ihana toppis! En vaan itse uskalla ostaa mitään valkeaa "päällysvaatetta", kun mies sattais vaikkapa sotkea :whistle: Ainoastaan pari bodya on valkeita, jospa sillä ois sen verta puhtaat kädet :LOL: Ei onneks mitään autoja rassaa ym. mut kuitenkin saa sotkettua ihmeesti omansa :LOL:

Halfcafnonfatlatte: Meillä esikoinen nyt 1v3kk ja ei siis ymmärrä vauvasta vielä mitään =) Eli saa tietää sit kun vauva kotiutuu että sellaista on äiti piilotellut pitkään mahassaan :heart:

Luminka ja neitonen 31+5
 
Pikaseen vaan Luminkalle vastailen... Mulla on ens tiistaille aika ä-polille et sit ollaan viisaampia... Mutta meijän terkkari meinas, että eivät edes yritä käännöstä kun edellinen oli sektio. Tiedä sitten. Joka tapauksessa en aio käännökseen suostua. Tällä hetkellä pää on alempana kuin pylly, että toiveita vielä on!!

Nyt bb:n pariin...
 
Josko nyt sais aikaseks kirjotella.. :)

Kesis Mulla noi hapankorput on ollu ihan ehdottomia kans!! :D Vieläkin niitä tulee syötyä, vaikka periaattees jo välillä maistuis joku muukin. Ne on vaan niin hyviä. Viime odotuksessa söin vaan paahtoleipää ja päällä ei voinu olla muuta ku margariinia. Mehukeittoja vedin pahimpien olojen aikaan. Mut muuten esim. erilaiset salaatit uppos suht hyvin. Tälläkin kertaa oon kyllä sitten vaan syöny aika ohkasesti, niin kun viimekskin. Ja nyt kun tuli vielä noi r.diabetes-rajotukset ni vähissä on ruoat, joita pystyy syömään.

Iitukka Sä puhuit joskus himoitsevas täytettyjä patonkeja, mulla on kans sama juttu! En vaan oo vielä löytäny semmosta unelmapatonkia, eli joudun elämään haaveessa edelleen. Kun en osaa päättää, mitä siellä kuuluisi olla täytteenä, jotta se olis täydellinen. Mut joka tapauksessa semmonen muhkea ja pullea patonki.... Aaaaaaa, mulle heti tänne! :p
Noista peloista, mulla kans ollu tämä raskaus silleen epävarmempi ja elän enemmän pelossa kun viimeks. Ei sillon vaan osannu mitään pelätä.. Olis kyllä ihanaa, kun osais vaan nauttia tästä siunatusta tilasta.. Toivottavasti ainakin sulla onnistuu. :heart:

Latte Meilläkin puhutaan esikoiselle vauvasta vasta sitten lähempänä la:ta. On kanssa niin pieni vielä, et menisi varmasti yli ymmärryksen vielä. Ajatuksena on kyllä alkaa jutella jossain muodossa asiasta etukäteen, ettei ihan yllätyksenä kotiin tuoda. Jostain luin vertauksen lapsen ajatuksista sisaruksen kotiutumisesta: jos itse kuvittelee puolisonsa jonain päivänä tuovan uuden naisen (tai miehen) yhteiseen kotiinne ja kertovan sinulle, että hän rakastaa tätä uutta ihmistä ihan yhtä paljon kuin sinuakin, toivoo sinunkin rakastavan tätä yhtä lailla ja että teille varmasti tulee mukavaa yhdessä. Hurja vertaus ja kamala aatella, et jos lapsesta oikeesti tuntuu siltä. Mut oishan se tavallaan ihan ymmärrettävää, kun lapsi on tottunut siihen, että vanhemmat ovat kokonaan hänen.

Kiva tosiaan lueskella noita mukavia kokemuksia, joita olikos se nyt Poni ja Tirpiäinen meille jakoi. Ite ei oo tullu sillai kovin tarkkaan vielä tullu mietiskeltyä, että miten pärjätään kahden kanssa, varmaan tulee sitten myöhemmin semmonen todentuntusempi "tuskanhiki" otsalle.. :D Nyt on vaan semmonen olo, et hyvin se varmasti menee ja kyllä me pärjätään.

Mä olin tänään eläinlääkärillä meiän toisen kissan kanssa ja meinasin sitte pyörtyä sinne, ku tippaa laitettaessa tirskahteli verta siihen pöydälle. :ashamed: Pikkasen hävetti ku tipahdin yhtäkkiä sinne lattialle istualleni. Huomasin kyllä pahan olon, tuskanhien ja huteran olon, mutten nyt sentään arvannu et oisin voinu pyörtyä. Siellä mä sitten lattianrajasta selittelin, et kun mulla on tätä raskauspahoinvointia ja en mä nyt normaalisti näin herkkä ole.. :LOL: Voi, voi.. No, onneks kisun ongelmat selvis ja nyt toivotaan et lähtee paranemaan.

Nyt iltapesulle ja unille, väsyttää valtavasti!



Pilkkis 15+4
 
mamina mäkin ostin tollasen pussi-mallin, tosin ruskeen!vaikuttaa ihan kätsyltä kyllä.

Kesis mulla meni jogurttia, jätskiä, hedelmiä, leipää, erilaisia salaatteja ja oikeestaan mitä vaan mikä ei ollut "kunnon lämmintä ruokaa" nyt vasta loppuraskaudessa on alkanut ruokakin maistua.

Latte meillä kyllä tuo 2v nyt jotenkin tajuaa että äidin mahassa on vauva, tosin välillä kurkkii isinkin paidan alle josko sielläkin olis vauva.Ei tosin tajunnut koko hommaa kun nyt vasta kun maha on kasvanut.terkka sanoi että ehkä sekin on auttanut kun on aina neuvolassa mukana ja siellä vauvaa kuunneltu yhdessä.
Kovasti pussailee vauvaa ja jos maha on paidan alla piilossa niin täytyy oikein kysyä että missä vauva on ja kurkata, "siellä vauva!".Eilenkin oli niin söötti kun istui vieressä kun vauva alkoi liikkua, poika hätkähti ja katsoi mahaa "sieltä vauva kuuluu!" ja kun kerroin että vauva sieltä sanoo sinulle moi, niin poika ihanasti halasi mahaa ja sanoi "moi".kuin söötti :heart:
myös vauvan vaatteet ja tarvikkeet tunnistaa että ne on vauvan eikä hänen.
saa nähä kuin sit tajuaa kun se oikeesti sieltä ulos tulee...

synnytyspaikasta mä olisin halunnut poliklinisen synnytyksen mutta eipä onnistu kun on tuo streptokokki positiivinen niin vaatii tarkkailua.

mutta nyt irti tästä koneelta, aattelin vaan ilmottaa että täällä ollaan, EDELLEEN!!
d. ja pipana 39+5 (40+3)
 
Kylläpäs maltoin kauan olla poissa!! :D
Aivan ihanan pussukan mamina olet hankkinut! Mitenhän sitä itse malttaa olla hankintoja tekemättä.. :whistle: Periaatteessa muuta hankintaa ei tarvitsisi tehdä, kuin toiset vaunut. Kovasti jo mietittiikin tuota sänky asiaakin. Meillä kun pinnasänky on vielä esikon käytössä kun seuraava syntyy... Kun lapsille tulee ikäeroa vain 1v2kk... :D

Mies hätäili, että eikös tänä aamuna voisi vielä sitä testiä tehdä. ( kun en ole vielä tehnyt yhtään todella vahvaa plussaa, joten mies ei asiaa usko ) Aamulla sitten kipitin testin hänelle sänkyyn ja sanoin, että usko jo!! Nyt on koko aamun ihaillut testiä, hymy korvissa asti!! =)
Ensi viikolla olisi typyn 6kk neuvola, ja ajattelin samalla jo varailla itselleni aikaa.. Jännittää vaan, että mitä neuvolan täti mahtaa sanoa, kun keväällä papani oli lk 2. Eikä kuulemma saa tulla uudelleen raskaaksi ennekuin papa on lk 1... Se oli kyllä jotain tulehdusta ja antibiootti kuurin siihen sain, mutta ei auta kuin kuulostella, että millaiset nuhjeet saan... :/
 
mamina ei kun täällä semmonen lastenvaateliike lopetti niin kaikki oli puoleen hintaan.Name it-merkkinen, en sitä muuten kyllä olis raaskinutkaan ostaa!

nasu21 mulla huomattiin alkuraskaudessa että papa on luokkaa 2 ja muitakin "hälyttäviä" solumuutoksia jotka olis vaatinut koepalanottoa (ei tietenkään voi ottaa kun on raskaana...) mutta ei niistä ainakaan mitään haittaa nyt oo ollut.
 
Hei apua, kaks kahen tunnin sessioo viime yönä poikaa kanniskelin kun ne huutokohtaukset vaan pahenee! Töissä lääkäriltä kyselin niin kun valveilla ollessa on poika ihan iloinen oma itsensä niin mitään hätää tai elimellistä vikaa ei pitäis olla mutta kyllä tässä silti on vähä huolestunu... Sit ku vihdoin toinen rauhottu nukkumaan niin minä vollotin loppu yön että mitä ihmettä mä teen väärin kun lapsella on noin paha olla... No, hormonimyrskyä kai osin...

Luminka ja Torey oli ainkin esikot jo siirtäny isojen sänkyyn, meillä taitaa mennä vielä aikaa tohon. Minkä ikäsin muilla on siirto tapahtunu?

mamina aivan ihana puku! Meillä on 68cm tutan puku esikolta talveks mut ehkä "pakko" ostaa 50-56cm puku kuopukselle... Sehän hukkuu tohon 68 senttiseen! Ja tosiaan tollanen pussimallinen on aika kätevä...

Kesis mä söin sillon aamupahoinvoinnista kärsiessäni paljon hedelmiä ja join mehuja. Ne jotenkuten meni alas. Ja jätski oli sillon keväällä kans sellanen mikä uppos, mehujäät etenkï.


daydreams suloista että teillä esikoinen tarkastelee isinkin masua! Toivottavasti papa luokka olis raskauden jälkeen parempi! Oon ainaki kuullu että jollain on luokka kolmosestakin "parantunu" ihan puhtaaseen ykköseen raskauden jälkeen.

Synnytyspaikasta; mä kyllä ehdottomasti haluan sairaalassa synnyttää ja aluks mietin et vois olla ihan fiksua majailla siellä pari päivää kun toi imetys on mulle aikalailla uus juttu sitte kuitenki ku esikon kanssa pääasiassa pumppasin kaiken maidon kun ei keskosena jaksanu rintaa imeä. Mut nyt on ilmenny meijän synn sairaalassa mrsa-tapauksia joten haluun siis sieltä vaan äkkiä kotio! Vauvala on tapausten vuoksi kokonaan suljettu, vauvat on 24/7 vieressä mikä on tietty hyvä juttu paitsi jos joutuu sektioon ni eka vuorokausi voi olla aika rankkaa kun asennonvaihdotkin sattuu niin perkuleesti! Meillä kun ei oo noita vaihtoehtosairaaloita et se on toi yks ja sama valittava... No jospa tilanne rauhottus siellä tässä kun on (toivottavasti) vielä pari kuukautta aikaa.

Neuvolass kävin aamulla, hb 109 vaikka oon rautaa syöny ja annosta en voi nostaa koska maha lyö ihan lukkoon! Noita sokeriarvoja seurailen, sain mittarin kotiin, kun vaan muistais... Täytyy varmaan ripustaa se mittari kaulaan :LOL: RR ihan ok, samaten sf-mitta. Siellä polillahan mulle pari viikkoa sitte tehtiin se painoarvio joka oli 1300g eli keski tai jopa alakäyrällä. Jotenki mua huolettaa ettei vauva kasvais kovin isoks, en tiiä miks sitä niin pelkään... Täytyy kiinnittää noihin omiin syömisiin nyt tosissaan huomiota, liikaa tulee herkuteltua...

Jonskis ja masukas 30+2
 
Jonskis mihins sairaalaan meet?(oot varmaan sanonukin mutta ehän mää mittää muista!)kuulin että tuolla hämeenlinnassakin on mrsa liikkeellä..
meillä poika siirtyi himppusen 2v synttäreiden jälkeen, ostettiin isojen poikien sänky synttäri lahjaks.
täytyykin toivoo et mullakin menis sit tuo papa-juttu ihan tollee vaan ohi...

päikkäreille :wave:
 
Heipä hei, jospa minäkin nyt uskaltaudun jo tänne :wave: Nasun perässä...

Esikoinen meillä on jo 3,5 v (01/05) . Tämä kakkonen antoi odotuttaa itseään jonkin aikaa. Tätä ennen on ollut kaksi keskenmenoa, joten vähän varovaisin fiiliksin mennään. Tällä kertaa on kyllä sellainen fiilis oireiden puolesta, että tämä tulee kestämään.

Omien laskujen mukaan tänään on vasta rv 4+3. Plussan testasin jo viikko sitten. Laskettu aika olisi siis 12.5. Tuokin luultavasti tulee vielä muuttumaan
 
Tervetuloa Joie JA Nasu!!! Ja paljon paljon onnitteluja plussasta! :heart:

Voi Jonskis, ei kuulosta yhtää kivalta :eek: Meinasitko soittaa esim neuvolaan ja kysellä mikä voisi olla vialla?
Tosta mein puvusta vielä, et miust toi oli tosi kätevän olonen, ku ihan pikkuset on usein aika käppyrässä vielä, ni sit tos puvussakin on mahollisuus olla sellain:) ja vaunussa toi on kätsy.
Sit taas saa myös kaukaloon hyvin ku vaihtaa ton alaosan vaan haalarimalliseks tai avaa vähän vetskoja niin saa sen remmin hyvin kulkemaan.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Jonskis mihins sairaalaan meet?(oot varmaan sanonukin mutta ehän mää mittää muista!)kuulin että tuolla hämeenlinnassakin on mrsa liikkeellä..
meillä poika siirtyi himppusen 2v synttäreiden jälkeen, ostettiin isojen poikien sänky synttäri lahjaks.
täytyykin toivoo et mullakin menis sit tuo papa-juttu ihan tollee vaan ohi...

päikkäreille :wave:
No just sinne Hämeenlinnaan minäkin meen sitte aikanaan :wave:

Ja tervetuloa Joie!
 
Tervetuloa uusille!

Mamina - mä ostin kans tommosen pussihaalarin. Tosin vaaleanpunaisen :heart: Travalle - merkkisen. Mäkin oisin jo esikoiselle halunnnut, mutta vasta nyt sain hankittua.

Synnytyspaikasta - ehdottomasti sairaala ja kotiin heti kun vaan pystyy! Meillä esikoinen on jotenkin todella lujaa kiinni mussa tällähetkellä ja kauhulla ajattelen sitä sairaalassa olo aikaa :/ Näin yks yö untakin, että mies tuli esikoisen kanssa kattomaan mua ja vauvaa sairaalaan ja esikoinen ei sit suostunut lähtee kotiin vaan itki ja huusi äitiä :'(

Meillä on puhuttu kaksivuotiaalle jo paljon vauvasta. Hienosti asian ymmärtää ja kanssa kuuntelee masua ja pussailee. Mutta myös ihailee peilistä omaa masuaan... :LOL: Tuplarattaat seisoo tossa eteisessä niin niissä haluaa koko ajan istua ja vaatii vauvaa viereen....

Pilkkis - hurjan kuuloinen tuo vertaus, mutta pitää kyllä varmaan ihan paikkansa... Niin ja ne täytetyt patongit :p Jumbon cittarista saa aivan ihania valmiita patonkeja siis ne on niin hyviä et parempaa en taida tietää... Subway on vähän lähempänä ja kyllä nekin patongit hyviä on. Mulla on tullu takas se alkuraskaudesta tuttu pahoinvointi ja oikein mikään ruoka ei maistu, paitsi leipä! Siis ja ihan kummalliset leipä jutut... Reissumiehen päälle raejuustoa ja tonnikalaa... :LOL:

Mulla on kurkku kipee ja ihan flunssanen olo... tämäkin vielä... Ei yhtään huvittais nyt kuulkaa sairastaa....


Tässä masukuva päivitys tältä päivältä... siis 35+6




Jospas sitä hakis lämmintä mehua ja lähtis kattelemaan huutonetin antia :D Viikonloppuja!

Niin ja DD:lle muutama suppari terveinen sinne päin!!! Jakselemisia!

Emppu & Papunen 35+6
 
Kuka täällä puhuu täytetyistä patongeista :kieh:
Onneks on jo napa täynnä iltapäivällä tekemää pizzaa, nälkäisenä ois voinut tulla miehelle soitto et tuopa töistä tullessa patongit :D

Hieno masukuva Emppu80 :heart: Oot 4 viikkoa mua edellä, mut silti tuo sun lukema tuntuu hirmu isolta jo :D Voisin vaikka itsekin huomenna siirtyä jo viikolle 37. :whistle: Mut toisaalta en haluis luopua mun mahastani :snotty:

Tervetuloa Joie =)
Toivottavasti tällä kertaa kaikki menisi paremmin kuin viime kerroilla :hug:

Luminka ja neitonen 31+6
 
Tervetuloa mukaan Joie!

Jonskis ehkäpä se mrsa hellittää siihen mennessä kun pääset synnyttelemään...toivotaan!

Eilen luulin jo pääseväni tositoimiin, suppaili kipeesti mutta epäsäännöllisesti.Mutta eipä mitään siitä ne taas laantu...josko tänään sit jo :D (niin varmaa, taitaa olla toiveajattelua
:kieh: )
Esikoinen tuli kurjasti juur kipeeks niin ei pääse ees osastolle kattoon jos tässä nyt sinne pääsis.Tuo on nukkunu meidän välissä nyt pari yötä ja vitsit että on kurja kuunnella kun toinen on ihan limanen ja röhänen :(

Nyt pikkupotilaan hoitoon, hauskaa lauantaita kaikille!
d. ja pipana 39+6 (40+4)
 
huomenia ja viikonloppuja! tulin vaan kirjottamaan et joudutaan nettipimentoon muuton takia 17.pv asti |O vähäks on omituista, kun on tottunu jokapäivä konetta käyttämään..
hauskoja viikkoja, voi olla että pääsen jostain välillä lukemaan kuulumisianne! 'Nähdään'! :wave:

mamina 28+1
 
Tervehdys.

Tänään plussasin. Esikoinen on 7kk ja tämän matkustajan la olisi 12.5 :heart:

Ihan outoa ajatella että taas se alkaa kaikki pelkääminen ja isot huolet pienestäkin vaivasta. Nyttenkin ajattelen että ei kaikki voi olla hyvin ku esikoista yritettiin 2 vuotta ja nyt toisesta kierrosta tärppäs tää toinen. Ja nivuset vihlovat aika ajoin aika kovinkin. :/

Noh toivotaan parasta pelätään pahinta. =)
 
Jännittää ihan sun puolesta daydreams! Aika lupaavalta kuulostaa nuo eiliset supparit. Pikkupotilaalle voimia! Sitä ottais mielellään aina itelle kaikki vaivat kunhan lapset niiltä säästyis!

mamina palaat sitte heti 17.päivä kertomaan miten muutto hulinat menny! Nettipimento on kammottavaa :eek: Mekin reilu vuos sitte oltiin just muuton takia pari viikko ailman nettiä. Toisaalta tekee kai ihan hyvääkin...

Meillä mennään nyt toista päivää yksillä päikkäreillä! Eilinen meni ihan kohtalaisesti, illalla nukahtaminen sitte yliväsyneenä hankalaa ja ruoka ei oikein tahtonu maistua mut muuten ei mikään katastrofi päivä niinku aluks pelkäsin. Tänään sama juttu, seiskalta ylös, aamupesut ja -palat sit vähä leikittiin ja ysiltä kun poika ennen meni unille niin lähettiin puistoon. Hiekkalaatikko on nyt niin in juttu et siinä vierähti tunti ihan hetkessä! Sit kymmeneltä tultiin iskää herätteleen joka oli yöllä tullu töistä ni nukku siks pidempään. Yhdeltätoista lounas vähä takkuili mut muuten siihen kahteentoista selvittiin pystyssä oikein hienosti! Sit simahti omaan sänkyyn. Eilen nukku vaunuissa et niitä oli helppo käyä hyssyttelemässä ku meinas heräillä pari kertaa, nyt sängyssä onkin sit toinen juttu et se vähä jännittää... Ku poika o tottunu nukkuun kahet lyhyet unet ja nyt olis ideana nukkua yhet vähä pidemmät et toivottavasti ei herää heti tunnin jälkeen, sit on meinaan pitkä ilta edessä... Eilen nukku 12-14.30 ja sillä pärjättiin ilta ihan ok. Mut kyllähän tähän aikaa menee varmasti ennenku tottuu uuteen rytmiin. Viime yö meni sillai hyvin, et sellasta hysteeritä itku kohtausta ei luojan kiitos tullu! Muutaman kerran kävin yöllä tassuttelemassa mut se on pientä niihin kahden tunnin huutoihin verrattuna!

Ukko lähti taas illaks töihin ja mä soitin mun äidille et lähtee kukkakauppaan mun kans kun poika on unensa nukkunu. Sain päähäni et täytyy saada joku viherkasvi tonne yläkertaan kun sieltä lähti kirjoituspöytä tarpeettomana pois, annettiin se meijän kummitytölle joka aloitti nyt syksyllä koulun. Tilalle tuli kehto vauvalle ja siks vähä muidenki huonekalujen järjestystä muuteltiin joten nyt siellä on sellanen tila joka mun mielestä vaatii jonkun viherkasvin. :)

Ai niin, ja Niisku-Rouvalle onnea ja tervetuloa!

Mulla tuntuu välillä kävellessä sellasta kovaa paineentunnetta vasemmassa häpyhuulessa tai niillä main. Ja aina tosiaan tolla vas puolella.. Onko muilla tällasia? Muutenkin on aika erilisia tuntemuksia kun esikoisen odotuksessa kun hän oli perätilassa ja tää kakkonen on jo pää alaspäin niin tuntuu ihan erilaiselta. Jännä juttu miten se asento sit kai vaikuttaa. Mut hyvä vaan jos näin pysyis niin ei toivottavasti tarvii sektioon mennä.

Hyvät viikonlopun jatkot!

Jonskis ja "Iitu" 30+3
 
Lauantai-päivää!

Tervetuloa Niisku-rouva ja Joie! Kiva, että on toinenkin pikku kakkosen odottaja, jolla esikoinen 01/05.

Mä olen sitten taas maannut sairaana flunssan takia. Tiistaina nousi kuume, joka sitten puhkaisi poskiontelon tulehduksen. Ennemmin synnytys kuin flunssa raskausaikana, johon sain ensi hätään ottaa vain panadolia. Noh, nyt ollaan voiton puolella, limaa tosin löytyy vaikka muille jakaa :snotty: .

Mä toivoin pääseväni esikon synnytyksen jälkeen pika-pikaa kotiin vauvan kanssa, mutta toisin kävi. Itse kotiuduin kolme päivää synnytyksestä, mutta typy joutui päivää ennen teholle keuhkoinfektion vuoksi. Onneksi siis jäätiin sinne pariksi päiväksi, jotta tuo infektio tuli näkyviin (tarvittiin erikoislääkäri tarkistamaan tytön kunto, josta lastenlääkäri ei ollut varma). Joten katsotaan miten tällä kertaa kotiin lähtö sujuu. Meillä tosin esikon mahdolliset hoitopaikat häviää ilmaan, kun oma äitini lähtee reissuun 14.1 (la 11/14.1) ja esikon kummi työharjoitteluun ulkomaille jo joulukuun alussa. Jäljelle jää miehen parikymppinen veli, joka tunnetusti on hyväuninen (jos lähtö tulee yöllä) ja pari mun kaveria, joita en ole varma haluanko vaivata. Tosin voisin nakittaa isäni tulemaan meille (vaan 400km päästä) ennakkoon, koska on tuolloin lomalla =) . Hyvissä ajoin minäkin tätä asiaa mietin...

Me saatiin vihdoin eilen pinnasänky, tosin osissa vielä. Alkaa taas odotus tuntumaan todellisemmalta. Vaikka antaa neiti pitkin päivää merkkejä olemassa olostaan. Eilen aaltoili koko vatsa kun mylläsi urakalla puolisen tuntia, tosin vieläkin tuntuu, että pitää päänsä tiukasti navan oikealla puolella.

Pitää taas palailla töiden pariin..

Aminohappo ja Neitonen 21+6
 
Aminohappo: Teillähän hyvin on hoitojärjestelyt ;) Ongelmaa vähän meilläkin sen suhteen... Paitsi jos viikonloppuna sattuu lähtö tulemaan, on mun äidillä aina vapaata. Keskellä viikkoa ja värsinkin yöaikaan taitaa olla vähissä tosiaan hoitajat :( Ei kai se muu auta kuin mennä taksilla yksin ja mies perästä kun saa neidille hoitajan :/

Uutta masukuvaa pukkaa, rv32+0

 

Yhteistyössä