TeeBird: Kaikki lapset ovat sellaisia kuin ovat =) Esim. miehen veljellä oli tosi jytäkkä tyttö vauvana ja vielä pari vuotiaana, mutta siinä 4 vuotiaana jo tosi hoikka eikä pyöreydestä tietoakaan! Toiset vaan on pienenä isompia, eiköhän sekin ajan mittaan tasoitu =)
Mulla kuunteli sydänääniä viikolla 10+4 (jos ihan oikein muistan). Täällä sellainen käytäntö et ei alle rv10 kokeile, mutta voithan sinä kysyä jos täti koittaisi
Minä taidan nyt vihdoin päättää että meille tulee Oran (Jovi) Landit. Kun ei nyt ihan etelässä asuta, joten täällä on lunta talvella niin olisivat suojaisat kyydittää lapsia =)
Kattelin paljon ihan rattaita joihin saisi kantokopan, mutta muuta suojaa niissä ei vauvalle tulisikaan. Joten nuo Orat taitavat olla kuitenkin ne mitkä haluan! Painaviksi haukkuvat kyseisiä, mutta siinäpä ne voimat mammalle kasvavat kun lisäksi kaksi muksua kyydissä =)
Käytettyinä koitan löytää, uudet ovat sellaista 500?+...
Ihanaa, enää viikko ja yksi päivä niin olen jo tullut rakenneultrasta :heart: Toivottavasti kaikki vaan on kunnossa, en kyllä ole murehtinut etukäteen, jos jotain ikävää tulee niin ennättää sen jälkeen ihan tarpeeksi mieltä vaivata
Mutta positiivisin mielin ensi viikkoon
Ihana kun netissä lukee raskauskalentereissa "Onko sinulla "perhosia vatsassa"? Ikäänkuin vatsassa kutittaisi, kuplisi tai velloisi?" Heh, mitään hipaisuja vaan kunnon mätkimistä
Hurjan kovasti tuntuu potkut :heart:
Pitää lähteä laittamaan pyykit kuivumaan, pakko oli ostaa neidille pitkähihainen ja -lahkeinen yökkäri, eipä ne lämpimät ilmat vielä tulleetkaan. Ei oikein tarkene yöllä lyhythihaisella, ilman peittoa kun näkyy aina olevan vaikka kuinka laittaisi päälle =)
Luminka ja piiperö 19+4