°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

Huomenta päivää! :)

Tervetuloa miuku83! :wave: Sulla ei ole tosiaan enää kauaa aikaa pikkukakkosen saapumiseen, ihanaa :heart:

Torey toivottavasti pahoinvointi ei ylly sulla. Mullakin on ollut vähän etovaa oloa, mutta ei mitään sen pahempaa. Esikoisen odotuksen aikana en joutunut oksentamaan kertaakaan, ja olo oli muutenkin mitä mainioin (vai kultaakohan aika muistot :LOL: )

Luminka teillä kans tyttö taitaa tykätä seisoskella pinniksessä? :D Kuulosti jotenkin kauhean tutulta toi teidän eilisilta. B) Me kun asutaan täällä niin etelässä, niin ollaan päästy jo laittamaan piha kesäkuntoon, ja kesäiseltä siellä tosiaan näyttääkin. Vähän oon ehtinyt laittamaan kukkiakin jo ulos, mukavan näköistä kun pensaat ja puut alkaa jo pikkuhiljaa vihertää. :)

Minkä merkkisen taaperokärryn ostit, Kirsikka83? Meillä on pojalla se Brion kävelyvaunu, on kyllä tykännyt siitä tosi paljon. Toinen näyttää niin puuhakkaalta työnnellessään sitä ympäri kotia. :)

Poni06 onnea mahdollisesta toisesta pikkuprinsessasta! :heart: Oliko sulla itselläs aavistusta, kumpi siellä on tulossa?
 
Heippa taas!

Oletteko aikoneet muuten ottaa pikkukakkoselle äitiyspakkausta? Katselin pienellä kaiholla tuon uuden pakkauksen kuvia, mutta ainakin alustavasti ajateltiin, että otetaan rahana, kun esikoiselta on niin paljon vaatteita. Vaikka olishan se ihana hypistellä taas pakkauksen sisältöä :D Mun mielestä se beige toppahaalari oli tosi söpö.
 
Kesis: Just kirjoitin tuolla toisessa ketjussa aiheesta.. Kopsaan laiskana :snotty:

Uusi pakkaus on kieltämättä paremman näköinen kuin minkä itse sain viime keväänä (oli vielä 06 pakkaus)! Mutta en kuitenkaan ota, potkuhousut ja -puvut jäivät kokonaan pitämättä vauva-aikana, joten niitä pyörisi kaapissa vielä enemmän. Tykkään pitää mieluummin bodyä ja housuja + sukkia. Ja edellinen toppapuku ym. eivät ole miksikään menneet joten samat käy toisellekin.

Joo, ja mustakin oli se toppispuku ihana! Mut ehkä ostan jonkun pienemmän, kun saattaa toinen ihan hukkua niin isoon pukuun...

Siis täh, teillä jo vihertää? Muutun täällä ite kateudesta vihreeksi :snotty:
Mulla vasta krookukset alkaneet kukkimaan ja tulppaanit tunkee itteensä maan sisältä.
Täällä vielä prh.. maa sen verran jäässä etten pääse kukkasipuleita laittaa maahan :LOL:
 
Heippa!

Ilmoittautuisin mukaan joukkoon. Toista siis odottelen, LA on 21.10 ja ikäeroa lapsille tulee noin 1v10kk. Esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti aika tarkkaan kaksi vuotta. Tämän toisen yrittäminen aloitettiin, kun typy täytti vuoden ja yllätykseksemme tärppäsikin heti ekasta kierrosta. Olimme nimittäin varautuneet pitkäänkin odotukseen. =)

Mulla on ainakin tähän mennessä olleet hyvin erilaiset raskaudet. Typyä odottaessa oksensin tauotta viikolta 7 viikolle 24, kävin kolmeen kertaan tiputuksessa ja jouduin olemaan sairaslomalla, kun ei vaan voinut olla töissä. Paino laski tuona aikana 7 kg. Nyt on ollut ällötystä ja väsymystä, mutta kertaakaan en ole oksentanut. Sekin on nyt taakse jäänyttä elämää ja tällä hetkellä vointi on aika mainio. :heart:

Mekin asutaan suht ahtaasti, ollaan väliaikaisesti vuokralla pienessä mummonmökissä, kun meillä on raksa kesken. Neliöitä on huikeat 50 ja meitä on siis kolme ja iso koira. Toiveissa olisi päästä muuttamaan ennen kuin tämä pikkukakkonen saapuu maailmaan, mutta katsotaan nyt miten käy. Rakentamisessa kun ei mikään tunnu olevan niin varmaa kuin epävarma. B)

Vointeja kaikille! Kirjoittelen taas, kun tänne tieni löydän. MiHLa ja Mökö, rv 14+3
 
Luminka oon aika samalla kannalla tuon uuden pakkauksen suhteen :) Mä en kans potkuhousuja oikein osaa käyttää. Tosin ehkä talvivauvan kanssa niitä vois vähän opetella käyttämään, kun sisälläkin saattaa vetää, jne. Joo ihan totta puhut, toppis olis kyllä kans "vähän" liian iso meilläkin. B)

Odota vaan, kyllä se kesä sinne teillekin koittaa. :D B)
 
Tervetuloa joukkoon, MiHLa! :wave: Voi mikä ihana yllätys on varmasti ollut, kun pikkukakkonen tärppäsi sitten heti. :heart: Hyvä että olet päässyt tällä kertaa vähemmällä tuon pahoinvoinnin suhteen :)
 
Juuri tänään vein lappuset Kelalle ja rahana otetaan äitiysavustus. Meillä 06 pakkaus, josta vaatteet jäi lähes kokonaan pitämättä. Olisivat menneet päälle vasta 6kk-1v iässä, eikä potkupukuihin enää lähes 1 vuotiasta pue. Hassua ,kun pakkauksen vaatteet ovat niin isoja.

Nti Kesäheinä Unissa näin vauvan olevan poika, vain kerran tyttö, joten poikaa aavistelin sen perusteella. Mitään muita tuntemuksia asiasta ei ollut.

MiHLa Tervetuloa mukaan! Me asuttiin myös 50 m2 kokoisessa mummonmökissä ennen. Nyt ollaan kaksi viikkoa oltu uudessa talossamme. Olemme yli onnellisia ,kun rakennusprojekti on ohi. Tsemppiä teille projektinne suhteen! Kyllä se siitä valmistuu, vaikka mekin tuumasimme hermomme menettää ,kun esim. lattioiden kuivaamista jouduimme odottamaan lähes kaksi kuukautta. Kiitos märän talven.

-Poni ja Manteli 23+2
 
Heips!
nyt on vähän laiskottanu tän kirjottamisen suhteen :ashamed:
Tervetuloa kuitenkin kaikille mukaan löytäneille!muutama tuttu "nimi" olikin joukossa :wave:
äitiyspakkauksesta olen samoilla linjoilla kuin Luminka, tosin aijon kyllä sen oranssin bodyn jostain kirpparilta metsästää...se potkupukukin oli tosi kiva!meillä kans ei potkareita pahemmin käytetty joten pikkusia housuja joudun jostain ettimään lisää kun ehdin niitä myymäänkin jo.
Kesis täälläkin jo ihan kesä! eilen kun olin tossa takapihalla niin mittari näytti suorassa auringon paisteessa +20 B) ihanaa kun ei tarvii poikaakaan enää topata!tsemppiä ens viikon neuvolaan.Mä olin yksityisellä ultrassa rv 9 ja hyvä kun menin samalla viikolla ekalla neuvolakäynnillä ei sykkeitä saatu kuuluun, olisin varmaan ollu ihan huolesta soikee ellen olis pikkusta nähny jo ultrassa.sit oli lääkärineuvola rv 11, np-ultra rv 13, sit taas neuvola rv 15, rakenneultra rv 20 ja ens viikolla taas neuvola rv 22.
MiHLa onnea nopeasta plussasta!meillä kävikin niin että esikoinen tuli yhdestä kerrasta ja toista saatiin melkein vuosi yrittää..
mekin täällä asustellaan 54 kaksioissa, muutaman kuukauden ollaan etitty kolmioo, eilen soitti kiinteistövälittäjä että saatiin kämppä!ens viikolla pitäis mennä allekirjottaan vuokrasopimusta ja päättää et mikä päivä muutetaan.Onneks on ihanan joustava vuokranantaja eikä vaadi täyttä kuukauden irtisanomisaikaa.Harmittaa kyllä kun joutuu muuttaa tästä ihanasta rivarista kerrostaloon :'( mut mies on vakaasti sitä mieltä että tässä ei mahuta asuun ja pakko se kai on myöntää (vaikka sille en kyllä sitä myönnä :D)
sit vaan tarvis ruveta pakkaileen!IIK!mä oon muuttanu tähän suoraan vanhempien luota joten tuntuu jännältä muuttaa taas.
Kuis moni teistä on ollut siinä sokerirasitustestissä?mun ylittyy se BMI-raja just joten joudun nyt siihen, ens kerralla varataan aikaa.Millasia kokemuksia teillä on siitä?mua pelottaa että tulee paha olo kun joutuu oleen syömättä. Hassua muuten että BMI oli viime raskaudessa ihan sama mutta sillon en rasitukseen joutunu...no eipä siitä kai haittaakaan oo.
Nyt sitten aamupuuhiin, ihanaa viikonloppua kaikille!!

Daydreams ja pipana 21

 
Missäs kaikki pikkukakkos-mammat ovat? Yksi viesti vaan tän päivän puolella tullut...

Me oltiin neidin kanssa koko päivä mun porukoilla kun ukko veteli täällä kotona sikeitä yövuoron päälle. Tykkäs tyttö kovasti vierailusta, ei ollut ollenkaan tylsää eikä äitin syliin montaa kertaa edes tullut :) Siellä kun on kissa ja koira niin kovasti kiinnostaa :D

Joo, ihana kissa tosiaan. Oli jossain liikkunut mihin oli polttoölyä valunut (varmaan siellä missä mun isukku on puita sahannut) ja tulla sipsutteli kisu minun syliin öljyn hajuisesa. No, en ajatellut sen kummemmin kuin et haiseepa pahalle.
Sylistä hyppäsi pois, ja niiin ihanat öljyjäljet jätti vaaleille housuille :kieh: :kieh: :snotty: Mun mamma pesi astianpesuaineella tahrat, pitää viel käyttää koneessa jos lähtisi loputkin! Mun "parhaat" kotihousuni :snotty:

Pitää tulla muuten tännekin hehkuttamaan, mä olen tuntenut pikkupiiperön liikkeitä :heart:
Eilen illalla oikein säpsähdin nukkumaan mennessä kun kyljelläni pötköttelin peiton alla. Niin selvästi mahassa tuntui =) On kai se alettava uskomaan jo, jonkin aikaa olen jo epäillyt niiden olevan liikkeitä! Tosi vähän ja harvakseltaan tuntuu, mutta kuitenkin =)

Daydreams: Sokerirasitus ei ole paha, olin siinä viimeraskaudessa! Tosin saattaa tulla vähän nälkä kun pääsee vihdoin pois sieltä! Ei saa syödä 12h mitään. Eka otetaan sokeriarvot, sit juot kylmän, vähän kokiksen makuisen litkun. Siitä tunnin ja kahden päästä vielä uudet sokruarvot ja se on siinä! Minä suunnistin heti sen jälkeen erääseen kahvioon sämpylälle =) Ja kylläpä maistuikin hyvältä :p
Onnea asunnosta! On se kiva kun on vähän enemmän tilaa (mitä siivota =) )!

Luminka rv13 tasan :heart:
 
Meilläkin on ollut aika touhukas päivä. Aamu meni voidessa pahoin, mutta tytön (liian lyhyiden...) päiväunien jälkeen lähdettiin kyläilemään kaverin luo, käytiin leikkipuistossa. Siellä meidän arkajalka tyttömme konttaili maassa ihan onnessaan pitkiä matkoja pois luotamme, kun yleensä ei kyllä vanhempien lahkeesta irti päästä, ja heti tulee itku jos vieraassa paikassa äiti lähtee vähänkään kauemmas. Mahtoi olla niin jännää päästä maahan möyrimään, että unohtui vallan kaikki pelot!

Nti Kesäheinä, Brion kärry mekin ostettiin. Pitää mennä vielä ulos sen kanssa käpöttelemään, tuntuu että tyttö vähän paremmin jopa kävelee kengillä kuin ilman (siis tuettuna, ei vielä ilman tukea kävele).

Riippuen vähän tytön unista ja mun olosta, voi olla että lähdetään huomenna lapsimessuille. Onkos muut sinne menossa tai jo käyneet?

Luminka, oi miten aikaisin sulla tuntuu liikkeet! Milloin aloit tuntea esikoisesta? Mulla tuntui silloin muistaakseni joskus rv 20 tienoilla, nyt ei ole vielä tuntunut...

Niin joo, vielä se äitiyspakkaus. Kovasti oli mun makuun (paitsi potkuhousut on myös mielestäni epäkäytännöllisiä), mutta ei ole meidän järkeä sitä ottaa, joten eiköhän rahana oteta. Ylimääräisen peitonkin olen ostanut jo vauvaa varten, kun löysin kirppikseltä puolella eurolla, se olikin oikeastaan ainoa mitä olisi pakkauksesta välttämättä tarvittu...

Hyvää yötä kaikille!

Kirsikka rv 14+2
 
Ompas ollut ihana päivä, tosi kesäinen! Me ollaankin oltu ulkosalla koko päivä poitsun kanssa, on kyllä kova menemään, hetkeäkään ei pysy paikoillaan, oltiinkin tänään mummilassa leikkimässä, ei oo niin kova vahtiminen, kun heillä omakotitalo...ja siinä pihalla riittää juoksemis/touhuilu tilaa B)

Mekin tosiaan asustellaan suht ahtaasti 59neliön kaksiossa ja kaikki nukumme samassa makuuhuoneessa + kaksi kissaa. Mutta kyllä me tässä vielä pikkukakkosenkin kanssa mahdumme jonkun aikaa asustelemaan. Makkariin onkin jo valmiiksi tuotu sänky vauvaa varten ja esikoinen nukkuukin jo jatkettavassa sängyssä =) ;)
Mietinkin täss justiinsa, että ehkä kohta voisi jo laittaa kassin valmiiksi laitokselle lähtöä varten :heart: vaikka ei tässä vielä kiirus olekkaan.
Meillä meni tuo esikoinen tosiaan 12pvää yli lasketunajan ja siinäpä vasta alkoi olemaan jo kova odotus, että koska oikein aikoo syntyä :LOL:
Nyt toivonkin, että tämä pikkukakkonen tulisi aikaisemmin maailmaan.
Mekään emme muuten ottaneet äitiyspakkausta, koska esikoiselta on jäänyt sen verran paljon vaatteita ja äitiyspakkauksenkin vaatteet vielä ihan hyvässä kuosissa.

Mutta nyt tämä mamma lähtee suihkuun ja vähän köllöttelemään, kun on koko päivä ollut niin menoa ja meininkiä täynnä :whistle:
 
Huomenta päivää!

Kaikki on vissiin viihtyneet aika hyvin ulkona kun ei ole täällä meitä juuri näkynyt =)

Pilkkis siinä mielessä mulla on nyt eri tilanne kun viime raskaudessa että asuttiin sillon keskisen alueen puolella joten nyt tämä Saara on mulle sitten ihan uusi tuttavuus. Oon kyllä kuullut tutuilta että mukava ihminen on. Hyvät kokemukset ilmeisesti sullakin?

No eipä ole ollut pelkoa että olisi pahoinvointi yltynyt! Sitäpä ei ole ollut lainkaan sen yhden aamun jälkeen. Itse asiassa olo on ollut kolme päivää nyt ihan täysin normaali. En meinaa edes välillä muistaa että olen raskaana. Kiva sinänsä että on hyvä olo mut kattelin juuri viime raskauden aikaisia muistiinpanoja näiltä viikoilta ja sillon oli jo vaikka mitä! Huonoa oloa, vatsavaivoja, huimausta, turvotusta sun muuta. Saas nähdä pysyykö näin oireettomana. Siinä tapauksessa tämä raskaus on varsin erilainen kun tuo aiempi. Ainakin näin alussa.

Mulla esikoisesta liikkeet tuntui myös aika ajoissa ensisynnyttäjälle, rv 16. Luminka muistelin myös juuri niitä aikoja kun liikkeet alkoi tuntua. Kyllä se niin konkreettiseksi sen pienen tulokkaan tekee! :heart:

Tervetuloa MiHLa minunkin puolestani!

Kirsikalle lisää mukavia ulkoiluhetkiä maailmanvailloittajan kanssa. Meillä tytön naama on ihan naarmuilla kun kaatui eilen naamalleen hiekkaan kesken maailmanvalloituksen. On aika rajun näkönen tytsy nyt :/ ;)

Kaunista päivää kaikille!

Torey 5+4
 
Täällä kans 1 pikkukakkonen tuloillaan. Meidän neiti on 02/2005 ja nyt on tulossa pikkukakkonen 09/2008. Laskettuaika on 16.9 ja hienosti on menny raskaus. Mitä nyt ihan järkyt aamupahoinvoinnit oli alussa viikolta 5 johonki viikkoon 12.

Nyyttimyy ja murmeli 19+5
 
Huomenta!

daydreams onnea uuden kodin löytymisestä! :flower: Mulla oli viime raskaudessa bmi alle sen rajan mutta jouduin/pääsin sokerirasitustestiin "sukurasitteen" takia (isälläni II-tyypin diabetes). Mulla ei tehnyt tiukkaa se 12 tunnin syömättömyys, kun aika oli varattuna heti klo 8.00 aamulla, vaan se itse litku :$ Olin meinaan kuullut, että siellä saadaa Luminkan kuvailemaa kokiksen makuista juomaa, mutta mä sain pelkkää sokeria sekoitettuna veteen :x Vaikkei sitä ollut paljoa, niin tiukkaa teki. :/ Saa nähdä mitä tällä kertaa on tarjolla jos ja kun joudun varmaan taas rasitustestiin, kun neuvola on vaihtunut. Mutta muuten siitä on ihan positiiviset kokemukset, sain lepäillä pötköttää omassa huoneessa siellä terveysasemalla ja lukea lehtiä. :D Eikä ollut tarkoitus pelästyttää, nopeastihan se koko juttu on kuitenkin ohi. =)

Ihanaa, Luminka, että olet tuntenut pikkupiiperön liikkeitä! :heart: Mä muuten kutsun meidän poikaa usein piiperöksi tai pikkupiiperöksi B) Mä tunsin esikoisen liikkeet aika myöhään, muistaakseni rv 19 paikkeilla, kun mulla oli istukka edessä.

miuku83 Meillä meni kans pari viikkoa yli lasketun ajan esikoisen kanssa, ja synnytys käynnistettiinkin sitten. Jännä nähdä, syntyykö meillä pikkukakkonen tämän vai ensi vuoden puolella. :)

).( Eilen tein vielä yhden raskaustestin :D Ja testiviiva oli nyt niiin tumma, että uskotaan, että raskaana ollaan B) Yöllä näin unta, että menkat alkoi, mutta onneksi se oli tosiaan vain unta. Enää 5 päivää siihen alkuraskauden ultraan. :heart:

Kesis 5+6 (?)
 
Tervetuloa vaan minunkin puolesta uudet kakkosen odottelijat :wave:

Joo, niin minustakin tosi aikaisin liikkeet alkaneet tuntumaan! Istukka edessä kaiken lisäksi. Ykkösestä aloin tuntemaan 17-18 viikolta lähtien. Silläpä en meinaa uskoa vieläkään, mut niin kai se pieni vaan koittaa äidilleen ilmoittaa itsestään =)

Voi ei, lyhyet unet näköjään tuli täälläkin! Vain 40min, yleensä ottaa aamusta jopa 2h.. Nyyh, se siitä mun koneella olosta vähälle aikaa :snotty: Joku taitaa sahailla puita tuolla pöpelikön takana, siihen vissiin sit heräs :(
 
Jaa, nyt se neiti tais simahtaa uudelleen, ei ainakaan mitään enää kuulu, huh :whistle:

Kesis: Ei se kyllä mustakaan mitään hyvää ollut se litku siis. Mut tyhjään mahaan kun sai vähän täytettä niin kyllä sen kesti :LOL:
Ei ole pitkä aika sinulla päästä kurkkaamaan vatsansisäistä elämää =)

Torey: Älä hätäile, tiedä vaikka ykäolot oli siinä! Mulla oli ekassa enemmän ällömpi olo, nyt oli vain pieni pieni siivu siitä määrästä :saint:

Minä olin oikein touhukas tänä aamuna ja tekaisin tuossa jo pöperöt neidille sekä uunissa paistuu sämpylöitä! Tykkää hurjasti syödä itse sormin. Ei puurot meinaa millään upota alas, joten ei väkisin ni ei mitään puurokammoa tule =)

Ihana kun saa antaa vähän samoja ruokia kuin itsekin syödään. Tänään meinaan iltapäivällä tehdä seikeittoa. Kalaa tulee ukon kanssa syötyä tosi harvoin, pitäisi vähän tuon masuasukin takia tsempata siinä asiassa :whistle:
 
Minäkin siirryn tuolta Pikkukakkos kuumeilusta tänne Pikkukakkosta odottaviin =)
Plussa pärähti testiin torstaina kp 29/24.
Toivottavasti tässä raskaudessa ei tule yhtä kamalia pahoinvointeja kuin viimeksi.
Tuolla Oulun Synnytys- ja Naistentauti klinikan laskurilla laskin jo LA:nkin joka olisi sitten 28.12, sikäli mikäli kaikki sujuu hyvin ja miksi ei sujuisi^^

Ziili & ziilinpoikanen 5+0
 
Terveisiä lapsimessuilta!

Juuri kotiuduttiin ja likka simahti samantien unilleen... Meidän arkajalka oli niiiiin tohkeissaan kun näki titi-nallen :D . Kävi moneen kertaan halaamassa ja paijaamassa titiä. Me kun oltiin ihan varmoja, että tyttö pelkää. Äidille ja isille melko rasittava kokemus kun ihmisiä oli valtavasti...

Muuten on ollut niin ihanat ilmat, että ollaan ulkona oltu koko viikonloppu. Eilenkin oli varjossa +19.

Onnea Luminka liikeiden tuntemisesta! Mulla tuntui tässä raskaudessa kanssa tosi aikaisin liikeet, joskus rv 13-14. Nyt on jo potkut niin tehokkaita, että mieskin tuntee masun päältä :heart: . Esikoisesta tunsin ekat potkut vasta rv 19.

Äitityspakkaus.. Se oli livenä tuolla messuilla esilla ja pitihän sitä käydä ihailemassa. Ei kuitenkaan meinata pakkausta ottaa. Meillä on 2006 pakkaus vielä hyväkuntoisena ja aika vähälle käytölle ne vaatteet jäi.

Jos nyt menis hetkeksi huilaamaan itsekin. Ottaa lonkkiin kävely jo nyt...

Emppu & Papunen 17+1
 
Tervetuloa joukkoon tummaan Ziilizeija!!
Onnittelinkin sua jo tuolla kuumeilupuolella mutta onnitellaan nyt vielä. On se plussa kuitenkin niin iso ja hieno juttu ettei siitä voi liikaa iloita! :heart: Aikas lähekkäin on meilläkin nuo LA:t, mullahan on 24.12. Mistä suunnalta olet eli minne sairaalaan oot menossa joulua viettämään :LOL: Saakohan sairaalassa kinkkua...?

Kerroin tänään siskolleni tästä raskaudesta. En kyennyt olemaan hiljaa, hällä on itsellään jo kolme lasta ja on ollut mulle sellainen tuki ja turva näissä raskaus- ja vauva-asioissa joten pakko oli jo möläyttää. Ihanaa kun sai oikein höpöttää asiasta jonkun kanssa ihan livenä. Teidän kanssa kun tämä höpötys on tätä virtuaalista vaikka toki sitäkin laadukkaampaa... ;)
 
Torey Juu ehdottomasti on vaan hyvää sanottavaa Saarasta. :heart: Olis jo niin kiva päästä uudestaan sinne juttelemaan mukavia. Meillä kemiat kolahti tosi hyvin kohdilleen. Ja ainakin meiän kohalla oli tosi tunnollinen ja piti huolta ihanasti meistä. Oon kyllä kuullu muiltakin vaan hyvää, tosin joku vähän mietti, et on liiankin tunnollinen työssään. Varmaan on aika rankkaa hälle itelleen kun aina huolehtii melkein vapaa-ajallensa saakka asiakkaiden asioista. Mutta hyviin käsiin pääset. =)
 
Tervetuloa uusille :)

Me löydettiin käytetyt Habby Babyn sisarusrattaat!! Hintaa vain 400? ja vuoden olleet käytössä. Huomenna myyjä laittaa ne matkahuollossa tulemaan. Ihan tuossa tämän palstan ostetaan osiossa ko. rattaita etsin ja sattui löytymään.

Mulla on sokerirasitus myös edessä :headwall: . Esikolta se tehtiin ,kun sokerit kahdella plussalla ja silloin oli se vika arvo koholla. Nyt oli viime neuvolassa sokerit taas kahdella plussalla. Olen kyllä sellainen herkkusuu ,että ei ihme. Onneksi ylipainoa ei ole normaalisti. Näin raskaana tuppaan kyllä paisumaan ihan kiitettävästi. Esikoltakin tuli 17 kg lisää, vaika tyttö syntyi rv 35. Nyt on tullut jo 10 kg. No imetyksella sain viimeksikin kaikki pois vähän turhankin nopeasti niin en jaksa asiasta stressata.

Liikeistä oli puhettta. Mä tunsin selvät liikkeet rv 16. Esikolta tuntu vasta rv 20. Silloin oli istukka edessä ja nyt takana. Eron kyllä huomaa, kun nyt liikkeet tuntuneet paljon paremmin koko ajan.

Meillä on tyttö nukkunut jo kolme yötä lasten sängyssä, joka on sillai sivuvaununa. Joka yö kyllä jo kahden aikaa kompii viekkuun. Jännä ,että nyt uni katkeaa ,kun viekussa nukkui jo lähes heräämättä koko yön. No onneksi on vielä aikaa vauvan syntymään.

Nyt pitää mennä itekki nukkuun. Öitä!!
-Poni ja Manteli 23+4
 
Poni06 tais olla samat rattaat joista ite eilen kyselin s.postilla!kehtasikki ostaa ne vaikka mää olisin halunnu ne :D
Kiitokset kaikille sokerirasitustestistä kertoneille, enköhän määki sit sen kestä kun teki ootte kestäny :)
Liikkeistä sen verran että esikosta en tuntenu kun vasta n. rv 22 ja nyt tästä tulokkaasta tunsin rv 18.Mulla on toi kohtu niin paljon taaksepäin kallistunu että kuulemma vaikuttaa sitten siihenkin.Ja siihen ettei masu kasva kovinkaan isoks.Viime raskaudessa meni omat paidat loppuun asti ja suurin osa hameistakin, muutaman isomman koon taisin ostaa.Nyt on kyllä jo huomannu ettei mee kun muutamasta hameesta vetoketju kiinni, mut onneks on sen verra pitempiä paitoja et voi pitää vähän raollaanki :)
Painon noususta, viimeks ei tullu kun 7kg, nyt ei ookaan vielä paino noussut ja toivon ettei nousekaan hetkeen vielä :)
nyt koitan ottaa uudemman masukuvan, edellisestä on kulunut kuukausi joten päivitetään nyt...viime raskaudessa ei masukuvia tullu otettua kun vasta ihan lopussa joten nyt aijonkin sit kuukauden välein päivitellä!
Mukavaa alkanutta viikkoa!

daydreams ja pipana 21+2
 
Huomenta!

Onnea vielä ZiiliZeija plussasta ja tervetuloa joukkoon! :wave: :heart:

Hyvä säkä Poni06, että bongasit ne Happy Babyt =)

(.) Miten odottavan aika voikin olla niin pitkä B) Odotan perjantaista ultraa kuin kuuta nousevaa, onneks tässä on vappusutinat sitä ennen niin ehkä aika menee vähän nopeammin. :)

Kesis 6+0 tai 6+1 (en osaa enää laskea :eek: )
 
Ainiin, tulkaa Torey ja ZiiliZeija kans tuonne "Joulun 08 muruset"-nimiseen kerhoon :attn: :attn: :) Salasanan voi pyytää yv:llä kerhon perustajalta Nonna-79:ltä tai sitten minäkin voin sen teille laverrella :D
 

Yhteistyössä