°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

Nti Kesäheina, kiitos listalle lisäämisestä, juu la on Marraskuussa päivä ei edelleenkään ole varmistunut, joko 12. tai 15. ehkä mutta ilmoittelen kun ens ke varmistunee np ultrassa.

Varmasti ensi viikolla tekin jo näette pienen sydämen sykkeen!

Ihanat ilmat on olleet juu, ensi viikoksi lupasivat vähän kai viilenevää.

Nyt imurin varteen, yök!
 
Kesis: Harmi kun ei sykettä näkynyt vielä :( Niinpä se taitaa vielä noilla viikoilla olla.
Sait ainakin osittain mielenrauhan =)

Minä tänään taisin polttaa auringossa käsivarteni :whistle: Hölmö kun on ja ei laita rasvaa, vaikka tiedän palavani helposti varsinkin keväisin ensi säteissä :kieh:
Kutittaa niin vietävästi |O

Pakko oli perua lupaukseni ja menin sit ostamaan muutaman orvokin amppeeliin :snotty: Viime kesänä kirosin kun kauheen näköiseks menivät ja lopulta homehtuivat :eek: Ja päätin et EN IKINÄ ENÄÄ ORVOKKEJA OSTA! Kuinkas kävikään :whistle:
Toissa kesänä unohdin kastella ja kylläpä näyttivät hyviltä, saivat ilmasta varmaan tarpeeks kosteutta :D Pitää olla taas "hajamielinen ja kiireinen" niin jospa onnistuisivat!

Ihana kun masussa pyörähtelee satunnaisesti meidän pikkuinen piiperö :heart:

Eipäs muuta kuin kirjoittelemisiin :)

-Luminka-
 
Heippa taas!

Minä ja mun taustailut :D Täällä sitä taas nökötetään koneen edessä :LOL:

Kiitti Jonskis tsempistä :heart: Ookoo, laitetaan sulle ens viikolla se laskettu aika :)

Kiitos Luminka :heart: Hih, ihanaa ettet sanonu "mitäs mää sanoin" (kun menin niin aikaisin ultraan) :D Hei mäkin ostin muutama viikko sitten orvokkeja amppeleihin, olin ihan innoissani kun ekaa kertaa pääsin ylipäätään mitään ulkokukkia ostelemaan. B) Iiks, toivottavasti mun orvokit ei homehdu. Eipä sillä, just kastelin ne kun multa näytti aika kuivakalta, että eipä homehtumisen vaaraa taida täällä olla. :D
 
Kesis Kiva lukea hyvistä ultrakuulumisista. Varmasti ensi kerralla sykekin näkyy. Me käytiin varhaisultrassa 7+0 ja silloin syke näkyi.

Meille tyttöjen ikäeroksi tulee kaksi vuotta, jos tämä tytteli menee loppuun asti. Olen ihan hyvilläni siitä. Varsinkin 1v4kk- 1v7kk oli meillä hyvin hankala ikä, kun vikkelänä ja päättömänä kiipeili koko ajan. Nyt tyttö pian 1v8kk ja koko ajan "järkeä" tulee lisää. Nyt kyllä testaa kaikkea ,kun uudessa kodissa asuttu vasta vajaa kolme viikkoa. Sitten ,kun vauva syntyy niin uuden kodin rajatkin on haettu.

Kävimme tänään kylässä kaverilla ,jolla on 1½kk ikäinen vauva. Tyttö oli ihan innoissaan vauvasta, silitteli tosi varovasti ja kiikutti sitteriä. Intaantui myös suukottelemaan vaavia. Mä sain pidellä vauvaa paljon sylissä ,eikä tyttö ollut yhtää mustis. Silloin kun tämä vauva syntyi niin tyttö sai hurjat hepulit ,kun olin vaavin syliin. Eli kehitystä tapahtunut.

Nyt laittaan tyttöä yö-kuntoon ja nukutteleen..
-Poni ja Manteli 24+2

ps. uusille tervetuloa !! Kiva kun saadaan uusia koko ajan mukaan niin pysyy pino aktiivisena.
 
Kiitos kovasti Poni06 :heart: Ihanasti teidän tyttö antoi sun sylitellä kaverisi vaavia, varmasti hyvä kun näkee, että äidin syliin mahtuu joku toinenkin. :)

Teidän rohkaisevat kommentit oikeasti piristää mieltä :heart: :) Ultran jälkeen mulle nimittäin tuli jotenkin vähän skeptinen olo tän raskauden suhteen, vaikka se gyne sanoi ettei mitään muuta tarvinnutkaan näkyä vielä. Silti tosiaan jäi vaivaamaan, kun olin odottanut, että jotain muutakin näkyis. Ihan hölmöä kyllä tällainen spekulointi kun ei tää tilanne ainakaan miettimällä muutu. B)

Luminka arvasin, ja arvasin senkin ettet kuitenkaan viitsinyt :D Täällä ollaan tänään oikeastaan vietetty mukavaa kotielämää, hengailtu takapihalla ja grillailtu B) Shoppailemassakin käytiin mutta niin kävi moni muukin :O Oon kotona ollessa tottunut käymään päiväsaikaan shoppailemassa kun kauppojen käytävillä on ihanan väljää, joten normaali-iltapäiväryysis tuntui jopa melkein tungokselta. Mites sun herkutteluvappu meni? =)

Kirsikka83 mun piti aiemminkin tuossa vastata, että oon päässy ihan normaalisti tänne kaksplussan sivulle.
 
Kesis: Hyvinhän mun vappuherkuttelut meni... Tuntuu et jää tuollainen päälle, pitäis vieläkin saada jotain hyvää :headwall: Mansikajogurtti sai ajaa sen asian... =)

Grillattiin mekin tänään, ah ihanaa grillihärkää (sitä jota saa sankossa), siihen valkosipuliperunat fetasalaatteineen :p Ja ulkona syötynä B) Maistuu aina tuplasti paremmalta, mikähän siinäkin on?
 
Huomenta!

Kesis eiköhä siellä massussa ole kaikki hyvin, kyllä se syke varmasti näkyy ensi kerralla. Tietysti tuollainen pistää miettimään, ite oisin ihan samanlainen :heart:
Mehän mennään sit samoissa viikoissa, ellei mun LA muutu ultran myötä! Taidetaan vaan olla eri seuduilta että ei ihan huonekavereiksi päästä joulunviettoon :LOL:

Nyt syömään kun ukko kokkaa =)

Torey 6+3
 
Jokos te ootte orvokkeja laitellu... Mä ajattein et pitää odottaa johonki kesäkuulle ennen ku voi luottaa et ne säilyy hengissä vaan kestääkös ne jos vielä lämpötila tippuu? Tuskin nyt yö pakkasia enään tulee... Mitäs muita kukkia laittelette näin kesäksi? Mulla on laatikot keittiön ikkunan alla sekä kaksi terassin edustalla ja vielä amppelit terassilla ja sitte huvimajan ikkunoiden alla laatikot. Itseasiassa vasta eilen otin erittäin kuivuneet kanervat ja havut niistä pois ja ilma mitään ahnskoja, arvatkaa onko kädet naarmuilla?? Fiksua :kieh: Pelargoniat ois ihan nättejä kanssa mut ne on aika tyyriitä.. Viime kesänä mullakin oli orvokkeja mut ne kasvoi niin paljon pituutta etteivät olleet enää loppukesästä nättejä...

Meillä tuntuu olevan miehen kanssa jostain syystä napit koko ajan vastakkain nykysellään... Jotenki mua ärsyttää ihan koko ajan joku asia... Ja sit naputan ja naputan. Ja nyt on kyllä vähä rahahuoltakin ettei se ainakanan tilannetta helpota. Pitäis osata vetää yhtä köyttä ja pähkäillä yhdessä ratkaisuja niin me vaan riidellään aina kun tulee ns paha paikka... Äh, kurjaa kun pitäis olla onnensa kukkuloilla vauvan ja kevään takia ja esikoinenkin vihdoin oppii kaikkea uutta, hänen liikunnallinen kehityksensä on tullut(lieneekö keskosena syntymisen vuoksi)vähän viiveellä mutta nyt on ottanut aimo harppauksia, ihanaa! Tuo esikoisen nukkumaanmenon hankaluuskin toki kiristää pinnaa.. Ja mua ärsyttää kun mies on huonosta rahatilanteesta huolimatta lähdössä laivalle työkavereiden kanssa. Oon koittanu sanoa että tekis hyvää mennä kaksin johonkin rentoutumaan, kaipaisin ihan kahden keskistä aikaa jos tää nokkapokkakin siitä rauhottuis mutta ei kun hän menee kavereiden kanssa... Anteeksi kamala valitus :'(

Positiivista on se, että sain tälle päivälle peruutusajan kampajalle, ihanaa!

Hyvää lauantai päivää kaikille!
 
Jonskis: Orvokit just kestävätkin pakkasta! Eikun kauppaan vaa ja ostoksille =) Muut kesäkukat eivät oikein pakkasesta pidä, joten ne kannattaa sit myöhemmin hankkia vasta.

Minä laitoin yhden amppelin orvokkeja, sit ehkä petunioita hommaan etupihalle laatikkoon jossa on jo hajuherneet siemenet itämässä. Hajuherne siis köynnöskasvi..
Muuta en ole vielä keksinyt,eiköhän se selviä kun pääsee sit kauppaan katselemaan! Mutta en hirveästi osta tänä kesänä, ihan tarpeeksi olen panostanut monivuotisiin kukkiin :whistle:

Niin, tuollaista joskus meilläkin. Onneks nyt on vähän mulla pinna pidentynyt, meinasin olla jollain aikaa koko ajan kiukkuna jos vähän meni asiat pieleen :(
 
Jonskis Kuulostaa tutulle tuo riitely. Meillä ihan samanlaista. Oman kodin rakennusprojekti menossa. Asumme jo uudessa talossa ,mutta nyt puretaan vanhaa taloa vierestä pois ja sitten päästään tekemään uuden talon terassit valmiiksi. Niin rahasta tiukkaa ja ukko oli juuri Milanossa juhlimassa kaverinsa 30 v synskiä :kieh: .

Pihaa me tuskin tälle kesälle vielä keritä juurikaan laittamaan. Se on sitten ensi kesän hommia. Ihan hyvä ,kun mulle meinaa tulle niin huono olo tuolla ulkona kuumassa.

Jonskis Saanko udella kuinka varhain teidän esikko syntyi ja oliko jotain syytä? Meillä esikko myös ennenaikainen ,mutta ei kauheesti. Syntyi rv 35. Kehitys mennyt ihan normi rataa ,ehkä pienellä viiveellä. Nyt vaan vähän jännittää miten tämä kakkonen pysyy matkassa ,kun supparit alkoi rv 19, esikolta vasta rv 24.

Mutta nyt jatkamaan ruuan laittoa.
-Poni ja Manteli 24+3
 
Mua on ainakin jo moneenkin otteeseen mietityttänyt, tuleva ikäero eli siis 1v 10kk...Meillä esikoinen tosiaan jo nyt aika kovapäinen, voimakastahtoinen ja tooodella kova uhma jo nyt menossa...että mitenhän pärjätään, kun vauvakin syntyy ihan piakkoin? Vaikka pakkohan se on pärjätä :D eiköhän se siitä, kun rutiinit alkaa muokkautumaan kahden lapsen kanssa?

Me tosiaan ostettiin käytettyinä Ora Duo Urban tuplarattaat...tai nykyään nimi vissiin Ora Land? Oli ostettu v.2006 maksettiin niistä 280? Ollaan käyty testaamassakin jo niitä ja tuntuvat hirmu keveiltä työntää!!! Ja olivat tosi hyvässä kunnossa, leveys vain 74cm, eli siis pitäisi mahtua normi ovista hyvin kulkemaan...
Niissä ei ollut kantokoppaa, mutta löysin justiinsa kirpparilta kovan kantokopan hintaan 25?.
Meille ainakin tuplat ovat ihan ehdoton, jos meinaan haluta päästä johonkin kotoonta :LOL:
Tuo esikoinen ei todellakaan suostu seisomaan seisomalaudalla ja muutenkin hyvä, kun hänet saa köytettyä rattaisiin...jos lähdemme julkisilla johonkin. Liikenteessä ollessamme nukkuu päikytkin rattaissa, muuten kotona ollessa päikyt nukutaan omassa sängyssä.

Jeps, mutta nyt jatkan taas kuvien laittoa ifille :p
 
Kiitos kukka infosta! Täytyypi ensi viikonloppuna laitellakin sitten niitä orvokkeja. Ovat suht edullisiakin onneksi.

Poni06: Meidän poitsu syntyi rv 35+2. Syytä ei löytynyt. Lapsivedet vaan meni yhtäkkiä ja poika oli edelleen perätilassa ja mulla paikat oli avautunu niin vauhdilla matkalla sairaalaan että kiireellisenä sitte leikattiin. Keuhkot eivät olleet ehtineet kehittyä joten pari viikkoa hän joutui olemaan vastasyntyneiden osastolla, ensin teholla ja sitten toisella puolella. 3kiloa oli hällä painoa jo kertynyt oten ne keuhkot oli oikeastaan se ainoa ongelma. Niin ja laiska hän oli syömään, määrät oli pieniä ja hän olisi vaan nukkunut joten senkin takia kotiutuminen kesti. Oli kyllä sellanen kokemus että vähän pelottaa.. Se huoli omasta pikkuisesta oli niin kova etten oikeasaan muista noista viikoista mitään. Toivotaan vaan tosiaan että pikku kakkonen pysyisi ainakin sinne rv 37 asti matkassa. Mulla kun ei ollu edes supparin supparia esikon raskausaikana, aivan täysin yllättäen vaan meni ne vedet ja siitä alko sitte supisteleen ja kovasti! Meilläkin tuo kehitys, lähinnä liikunnallinen on vähän jälkijunassa, ei onneksi pahasti. Poika tosiaan lähes tulkoon nukkui ensimmäiset 3kk niin onhan se selväkin että kun on tavallaan havahtunut tähän maailmaan vasta sen ikäisenä niin kaiken oppiminen kestääkin vähän pidempään. Mutta olin kyllä tosi huolissani kun 6kk iässä hän ei vielä kääntynyt. Siitä se sitten lähti ja nyt tulee onneksi uusia taitoja koko ajan lisää. Käyttekö te vielä jossain kontrolleissa? Meillä on ollu kahden kk:n välein kontrolli lastenlääkärille, nyt on sitte enää vuoden iässä jos silloinkin kaikki hyvin.

Nyt ulos, ihana ilma!
 
Jonskis Mulla alkoi myös synnytys vesien menolla ja siitä 2h5min niin tyttö syntyi. Oli kyllä rt:ssa ,joten normi synnytys onnistui. Painoa tytöllä oli 2620g ja keskolassa oli pari päivää. Ei tarvinnut siellä mitään hoitoja. Osastolla tuli sitten keltaisuutta ,joten sairaalassa olimme viikon. Tytöthän juuri tuossa lopussa kehittyvät nopeammin niin siksi varmaan kaikki meni niin hyvin. Meillä kyllä myös nukuttiin paaaljon. Herättää sai ekat viikot ,kun imettää piti kuitenkin 2 h välein. Mitään kontrolleja meillä ei ollut. Neuvolassa ollaan käyty vaan vähän tiheämmin. Tyttö kääntyi myös vasta 6 kk iässä ja kävelemään alkoi 1v2kk. Olisi kyllä ihanaa ,jos tämä vauveli pysyisi matkassa loppuun asti. Haluaisin niin kovasti vauvan syliin heti ,kun hän on syntynyt. Viimeksi hänet vietiin pois vauhdilla ja pienen vilauksen sain vain hänestä nähdä. Vasta tikkausien ja pesujen jälkeen pääsin keskolaan.

 
Päiviä kaikille!

No onpas Poni06 ja Jonskis teillä ollut hurja alku esikoisella. Toivotaan että kaikki menisi tällä kertaa turvallisemmin :heart:

Miuku83 mä luulen kans että noi rutiinit kun lähtee hyvin pyörimään niin kyllä sitä pärjää. Omaa aikaa ei tietenkään tule paljoo olemaan, mutta eiköhän sitä ehdi sitten eläkkeellä viettää sitä omaa aikaa :LOL: Ottaa vaikka kiikkustuolikisat ukon kanssa ;)
Eri asia tietty on jos vauvala on sit jotain koliikkia tai muuta, se olisi varmasti tosi rankkaa mutta toivomme ettei näin käy. Ja sitten vaan täytyy osata pyytää apua ja myös ottaa sitä vastaan kun tarjotaan.

Meillä myös on välillä miehen kans tota nokkapokkaa josta oli täälläkin puhe. Menee kausittain. Nyt on hyvä vaihe menossa (koputtaa taas puuta...) Jonskis luota siihen että hyvä vaihe taas kolkuttelee jo nurkan takana!

Nyt ulos myös!
 
heips kaikille!Tervetuloa uusille!
Täällä on mennyt ihan taustailuks, muutto ja kouluhommat jotenki ressaa enkä saa itstäni aikaseks mitään.Lauantaina sain kaupunkikierroksen jälkeen imuroitua ja jo tuntu et vois mennä yöunille :kieh:
tosin perjantaina neuvolassa selvis että hb 100 ja RR 100/60 joten taitaa olla nuo syynä väsymykseen.Alotin nyt rautakuuria mut piru kun just pääsin edellisestä ummetuksesta niin eiköös noi sit pukannu sen taas päälle!inhottava vaiva!
Meillä tosiaan lasten ikäeroks tulee 2v 2kk ja se kyllä välillä hirvittää että miten saa ajan riittämään kahelle pienelle ja jääkö sitä omaa aikaa lainkaa..tai aluks varmaan jääkin kun uus tulokas nukkuu (toivottavasti :)) melko paljon mut mites sit isompana...meillä poitsu on siinä mielessä helppo tapaus että menee kiltisti nukkuun ja nyt on alkanu vähän jo kieltoja totteleen mut hänellä on tosi paha uhma jota pahentaa oletetut käytöshäiriöt.Näitä siis ei ole todettu, erään lääkärin mielestä näitä pojalta löytyy mutta itse en siihen usko.
Minullahan tosiaan sellainen kurja tausta tuossa esikoisen raskaudessa että koska kuukautiset eivät loppuneet niin en epäillyt raskautta ja vietin melkos railakasta elämää alkuraskauden, juoden noin 2-4 kertaa viikossa.
Siitä johtuen siis lääkäri epäilee että pojalla voisi olla käytöshäiriöitä mutta mun mielestä käytös ei kuitenkaan ole sellaista vaan normaalia uhmaa ja kiukuttelua, ja kaikki tutkimukset mitä olen lukenut tukee mielipidettäni siinä mielessä ettei alkoholin aiheuttamien käytöshäiriöiden pitäisi edes alkaa näkyä kun vasta isommilla lapsilla. Meidän terkkakin on sitä mieltä että poika on vaan voimakastahtoinen mutta tottakai minua painaa että jos hänellä sittenkin on näitä häiriöitä...no turha kai murehtia etukäteen.
Mutta tosiaan se hirvittää jos saadaan tänne toinenkin voimakastahtoinen pikkuihminen, voi olla hankalaa säilyttää oma asema määräävänä vanhempana!
Jollain oli ollut parisuhde-huolia, tsemppiä niiden kanssa!meillä menossa pitkästä aikaa ihan hyvä vaihe, luulen että se johtuu tästä muutosta, mies kun toivoi sitä jo aiemmin.
Kesis onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Kukistakin olitte puhunu, mä en siihen osallistu kun mulla kaikki kukat kuolee :kieh:
sisällä ei voida ees mitään kukkia pitää kun mies on niin allerginen, viime kesänä laitoin pihaa oikein vimpan päälle ja kaikki ne kuoli, kukkapenkki suoraan ison puun alla ja puuhun tuli jotain matoja jotka tappo ne kukatki!ja mua vatutti!
nyt mä kyllä unohdin mitä muuta piti kommentoida...
Hauskaa alkavaa viikkoo kaikille :wave:

Daydreams ja pipana 22+6
 
Moikka kaikille,

Niin kai minäkin saisin sitten siirtyä tänne puolelle eli lauantaina tein plussatestin! Tulos tuli siinä mielessä täytenä yllätyksenä että on saanut alkunsa ihan ilman ylimääräisiä apuja, kun esikko neljän vuoden odotuksen jälkeen tuli hoidoilla ja tätäkin yritetty 1,5 vuotta ja ehdin jo alkuvuodesta hoidoista käydä ensikäynnillä, mutta meinasin vasta nyt toukokuulta aloittaa... Mutta edelleenkään en meinaa tätä uskoa todeksi, mutta kiva tulla tänne "vanhojen tuttujen" joukkoon. Soitin tuonne lapsettomuusklinikalle ja ottivat minut vielä varhaisultraankin vaikken hoidoilla plussannut joten ensi tiistaina päästään katsomaan onko kaikki niinkuin pitää.

Hyvin yllättynyt Buffo ja pikkualku jossain viikon 5-6 välillä...
 
Me ollaan kotiuduttu sukulaisreissulta. Oli mukavaa, mutta aina ihaninta on omassa kotona =) Vilkkaan lapsen hoito vieraassa paikassa on aikas kuluttavaa... kuitenkin on ihanaa nähdä sukulaisia. Lisäksi lapsi vierasti aika paljon enojaan, ja mä olen siitä todella tyytyväinen, koska ei ole aikaisemmin vierastanut ja olen ollut huolissani. Nyt ainakin tiedän että kehittyy siinäkin suhteessa normaalisti.

Pienestä ikäerosta... mua ei sinänsä hirvitä mutta tietty mietityttää. Pienellä ikäerolla kuitenkin haluttiin lapset, ja ollaan onnellisia että kaikki meni näin ihanasti! Meillä on ikäeroksi tulossa 1v 1kk 2vk... esikoisen kanssa vauva-aika oli helppoa, en kokenut yöheräämisiä kovin hankalina eikä lapsi itkeskellyt paljoakaan. Poika ei myöskään nukkunut päiväunia ikinä ennen kuin 4kk iässä, jolloin alkoi ottaa yhdet tunnin unet(nykyäänkin niin) joten olen joutunut aika paljon karsimaan ylimääräisiä kotitöitä. Edelleen on mussa tosi kiinni, seuraa kaipaa ja perässä kulkee, lahkeessa roikkuu:)Kantoliina on maailman paras keksintö! Kuitenkin, välillä hirvittää että kun olen päässyt pojan kans niin helpolla, niin mitä kun toinen lapsi saattaa olla ihan päinvastainen tapaus ;) Mutta mitä sitä turhaan etukäteen pelkäämään, aika näyttää. Just sanoin yks päivä miehelle että onpas vuoden päästä ihanaa kun pojalla on oma seuralainen täällä kotonakin äitin lisäksi...
:heart:
Mulla on pesänrakennusvietti aika voimakas tätä nykyä, vaihtelen järjestystä ja mietin kaiken maailman säilytysratkaisuja... meillä on rasittavan vähän kaappitilaa täällä. Nukkumisjärjestelyt myös mietityttää. Pikkuiselle on hommattu Koala-riippukehto ekoiksi kuukausiksi, se on jo meidän makuuhuoneessa, kun poikakin nukahtaa siihen iltaisin(siirretään omaan pinnikseen siitä sit). Ja poika nukkuu sitten vielä pinniksessä, kun laps syntyy... mutta mua on alkanut pelottaa, että se oppii pian kiipeämään sieltä ulos, kun nyt on jo yritys kovaa... punnertaa käsillään ylöspäin ja etsii jalansijoja pinnoista. Sitten jos sen oppii, niin yhtäkkiä täytyy löytää jostain jatkettava sänky. Joten se täytyy varmaan hommata varoiksi aikaisemmin.

Raskaus sujuu tällä hetkellä oikein hyvin lukuun ottamatta selkää, joka on tosi kipeä. Välillä kaikenlainen eteenpäin nojautuminenkin on tuskallista, saati sitten pojan nosteleminen... mulla on tukivyö, joka on vähän onneksi auttanutkin. Neuvolantäti vetosi mieheeni, että auttelethan sitten iltaisin kun tulet töistä:) On se kyllä autellut minkä on vaan pystynyt, ihana.

Mulla on aina näin keväisin kaipuu maaseudulle(haluisin muuttaa maalle), me asutaan kerrostalossa ja mua aina ahdistaa kun olisi niin ihanaa kun olisi oma piha, eläimiä ja puutarhaa... ei autoja pihalla eikä häiriköitä viikonloppuisin. Parveketta sitten vaan koristellaan kesäkuntoon:) Tosin onhan täällä kaupungissa hyvätkin puolensa, pääsee kävellen ostoksille ja muille asioille nopeasti.

Hauskaa alkuviikkoa, täytyy minun alkaa valmistautua uloslähtöön(poika nukkuu vielä mutta oletettavasti herää pian).

Vib, lillukan juuri 26+3
 
Heippa!!

Mielettömästi onnea buffo plussasta!! :heart: :flower: :) Aivan mahtavia uutisia, jännä että tärppäsi juuri ennen kuin meinasitte aloitella hoitoja. Tosi upea juttu :heart: Onkos teillä laskettu aika joulukuun vai tammikuun puolella?

Kiitos Torey ja daydreams :heart:

Mä oon tässä vielä vähän ikään kuin taustapiruna tosiaan tällä viikolla, mua jännittää se perjantainen uusintaultra niin ettei oikein pysty ajattelemaankaan mitään muuta :/ Musta on ihanaa, kun ootte onnitelleet "hyvistä ultrauutisista", se jotenkin palauttaa mieleen, että kaikkihan tässä on toistaiseksi vielä hyvin. Mulla vaan oli jostain syystä se päähänpinttymä, että sykkeen olisi kuulunut jo näkyä, joten pelkään kamalasti keskenmenoa tai tuulimunaa. :| Oon huomannut kyllä, että sitä parempi mieli, mitä vähemmän netissä pyörii ja etsii tietoa synkistä aiheista :D
 
Kiitos onnitteluista Nti kesäheinä! :heart:
Lasketusta ajasta en oikein tiedä, laskureiden mukaan tulisi 31.12, mutta mun kierto oli aika vaihteleva 26-34 päivän välillä, joten sen mukaan menisi tammikuun puolelle. Hauska kun oli viimeksikin niin että LA oli 30.5 ja melkein sen täyden 2 viikkoa meni yli, mutta ei oikein silloinkaan tiennyt kumpaan porukkaan sitä enemmän kuuluisi touko- vai kesäkuisiin...

Kävin lukemassa tuosta sinun ultrasta, uskon että varmasti on nyt vaikea olla asiaa ajattelematta ja odotella perjantaihin. Itse mietin ihan samaa että jos se ensi viikon ultra onkin liian aikaisin kun tosiaan on tuo epäsäännöllinen kierto, niin kuinka kamala sitten odotella seuraavaa aikaa. Toivon sinulle kovasti onnea perjantaille matkaan.
:heart:
 
PALJON PALJON ONNEA BUFFO!En muistaakseeni ollut onnitellut sinua vielä! Hienoa että onnisti vihdoin teitäkin =) :heart:

Kesis:
Älähän murehdi liikaa, on se vaan niin että ei noilla viikoilla olisi näkynyt syke.
Trust me :heart:

Nyt ne kylmemmät ilmat koittivat :snotty: Niin jo tottui kulkemaan shortseissa ja topissa. Mut kyllä tää tästä vielä kesäks muuttuu. Kiva vaan kun tyttö nukkuu päivisin paremmin, ei tarvii sänkyyn laittaa kun vaunuissa mukavan viileää =)

Nyt tuo neiti näyttikin heräävän, juuri kun koneelle pääsin. Luin tuossa kaikessa rauhassa uusinta Vauva-lehteä ja olin mielissäni kun vihdoin on kahvi ruennut taas maistumaan =)

Luminka ja masun esiin työntänyt piiperö 14+2
 
Buffo: Ihana pieni ihme teitä kohdannut! Vaikka ainahan se uuden elämän alku on pienoinen ihme. Saa nähdä syntyykö teidän kuopuksenne sitten 2008 vai 2009!

Nti kesäheinä: Toivotaan viikko menee nopsaan ja perjantaina saat varmasti huolen pois!

Mulla on keskiviikkona niskapoimu ultra. Mies ei harmikseen pääse mukaan. Ovat niin kortilla nuo ajat että oli otettava se mihin ite suinkin pääsen töistä livahtamaan. Töistä tulikin mieleen että teen nyt vuorotteluvapaan sijaisuutta 14.4.08-22-6-09 ja kohta pitäisi kertoa että jäänkin jo Lokakuussa pois.. Taas on sijaisen etsintä edessä... Lupailivat vakipaikkaa kun vuorotteluvapaan päätyttyä jää yksi työntekijä eläkkeelle, tais mennä mahikset siihen kun pudotan pommin... No, kaks kuukautta ennenhän se on kerrottava... Ajattelin josko nyt np-ultran jälkeen kertoisi niin on sitten hyvin heillä aikaa etsiä se sijaisen sijainen :whistle:

Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

 
buffo Paljon onnea teille ja tervetuloa tänne puolelle!!

Tänne tuli myös lähes talvi. Räntää satoi päivällä, mutta ei onneksi maahan asti jäännyt. Vein tänään taas uuden sairasloma todituksen Kelalle. Ensi viikolla lääkäri aika. Pyydän kyllä häntä kirjoittamaan s-lomalapun loppuun asti ,niin ei tarvi noita lappuja muistaa kiikuttaa Kelaa ja Lomatoimistoon. Mä olen tosiaan hevosalan yrittäjä niin sairas- ja äitiysloman ajaksi saan kunnallisen lomittajan vastaamaan hevosten perushoidosta. Itse kyllä huolehdin edelleen oppilaiden opetuksesta ,kun siinä ei tarvi muutakuin puhua ja istua. Opetusta ei ole kuin 15-17h viikko.

Vointi ihan hyvä ollut tänään. Eilen joutui illan taas makaamaan, kun supparit oli herkässä. Masu on vaan kasvanut jo niin suureksi ,että närästää ja pisuttaa koko ajan.

Hyviä vointeja kaikille!!
-Poni ja Manteli 24+6
 
Hip hei, empä ois uskonut mutta: tadaa, tässä sitä nyt ollaan!! :D

Eli testissä viiva on vahvistunut perjantain jälkeen sen verran, että uskallan sanoa olevani raskaana... jotenkin en vielä osaa riemuita kun tuo viiva on edelleen melko haalea, sellainen kuitenkin, että näkee ilman tihrustelua. Onko kellään teistä sellasta kokemusta, että viiva ei koskaan noissa pregentin testeissä ees vahvistunut kunnolla ja silti olitte "pysyvästi" raskaana???

Kumpa vain voisin liittyä teidän seuraan... :ashamed:
 
Wau, Lappitar, miljoonasti onnea!!! :heart: :flower: :) Mahtava juttu, nyt on tainnut alkaa tämä joukkopako kuumeilupuolelta odotuspuolelle :D En pysty ihan suoraan vastaamaan sun kysymykseen, mutta mä testasin parit ekat haamut nettiliuskoilla, ja siis tosi haaleita kyllä oli. Mutta sitten kokeilin vielä Apteekin omaa ja Aconin erittäin herkkää (apteekista), niin niillä lähti kyllä vahvistumaan. Aconin herkällä sain loppujen lopuksi toissa viikolla kontrolliviivaa tummemman testiviivan :) Kyllä se sullakin lähtee vahvistumaan! =)

buffo kiitos kovasti :heart: Joo, mä oon tässä miettinyt, että olisin aika paljon rauhallisemmin mielin jos en olisi käynyt perjantaina ultrassa, vaan odottanut lisäviikon. Mutta onneksi nämä päivät tästä jotenkin tuntuu kuluvan, hitaasti kyllä, mutta kuluu kuitenkin. :)

Luminka Kiitos :heart: Täytynee printata sun sanat seinälle :D

Jonskis Kiitos :heart: Ihanaa, sulla on sitten huomenna np-ultra! Mut yllätti esikoisen np-ultrassa se, että kuinka vilkasta elämää siellä todella vietetään jo niillä viikoilla. :heart:

Poni06 Onpa hyvä että saat kunnallisen lomittajan, ei sun tilanteessa varmasti heppoja hoidella.

Aurinkoista päivää kaikille! :)
 

Yhteistyössä