°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

moiii! Ihanaa et löysin tän pinon! Teistä tuli siellä toivoilupuolella niin kivoja kavereita! =) Päivä muuttu heti paremmaksi kun löysin teidät, vaikka valvottiin yöllä taas esikon toimesta puolesta neljästä johonkin kuuteen.. |O

Miulla laskettuaika siis 28.11. ellei muutu ultrassa (joka on vasta 9.5.).. Nyt ois menossa kaiketi 8+4, jo.. vastahan testin tein, aika menee tosi nopee!!
Pahaa oloa on ollut pitkin päivää, varsinkin jos ei saa huilailla! Esikoista odottaessa olin ypph:na kolmen lapsen kanssa, ja koko raskaus tuntu väsymyksenä, mutta pahat olot oli vain iltasin, vaikka touhusin tosi paljon heidän kanssa!
Nyt ei siis oo ollenkaan väsymystä, mut paha olo tulee monta kertaa päivässä.. ja kerran ku tulee ni on poissa vast seuraavana aamuna.
Jännä kun oltiin ikeassa äitini kanssa lauantaina, niin kokopäivässä ei ollut ollenkaa paha olo, vaikka luulis et reissaamisessa tulis.. mut sain kai olla niin "rauhassa" ettei tarvinnu stressata siivoiluista tms.. :D
Eli jos voi erilaisista raskauksista jotain päätellä, ni nyt sit ois poika tulossa??!
Niin ja sekin vielä eri-oireista, et nyt naama on kauheessa kunnossa, ja hiukset rasvoittuu päivässä, esikosta oli taas päinvastoin, kasvojen iho oli niiiin hyvässä kunnossa kun olla ja voi!

*muoks* meillä työnimenä Tao Tao, teillä muillakin oli sööttejä:)
 
Galluppiin: Raskaudet eivät ole oikeastaan paljoa poikenneet toisistaan.

Ekassa: iltaällötystä enemmän, selkä meni p***aks jo rv10 tienoilla -> saikkua, töitä, saikkua, töitä, kunnes puolen välin jälkeen en päässyt yksinkertaisesti takas töihin!
Naamassa pari finniä alussa, makeanhimo hävisi alkuun kunnes loppua kohden palasi vauhdilla :whistle: väsymystä iltaisin ja paljon

Toisessa: iltaällötystä parina iltana (lievää), selässä ei tunnu paljo mitään, finnejä siitäkin edestä, hiukset rasvoittuu, makeaa ei tee hirveästi mieli, kaikki terveellinen nyt maistuu (ja joskus tulee hirmu himo suolaiseen), väsymystä ehkä muutamana iltana.. Palelua iltaisin!

Yhteenveto: helpommalla olen tällä toisella kerralla tähän asti selvinnyt :D Jihuu...

Ekana tulee nyt Kesis mieleen jolla on suunnilleen saman ikäinen "vauva". Eli kysymystä pukkaa: Joko oot jättänyt tuttipullon pois, vai oliko ollenkaan käytössä? Mä nyt kovasti koitan tsempata itteeni et saisin kesään mennessä jätettyä! Tänä aamuna ei neiti ole saanut pulloa vielä, nokkamukista annoin.

Osaa kyllä juoda mukin reunasta, et onkohan typerää opettaa nokkamukiin kun osaa juoda jo lasista? Ensi talvea tosin ajatellen, on helpompi kun itse osaa juoda, mukista se ei vielä yksin onnistuisi. Pääsisi äippä vähän helpommalla kun tulee toinenkin suu ruokittavaksi!:heart:

Luminka ja piiperö 12+3
 
Hellou, saako liittyä tänne, vaikken tuolla kuumeilijoiden puolella ollutkaan teidän remmissä? Itselleni ei ole ainakaan silmiin osunut muuta pikkukakkos-ketjua, ja tällainen on kiva, kun kaikki ovat tavallaan samassa tilanteessa.. Itselläni on nyt rv 20+4 eli la 5.9. Se oli aluksi 30.8. , mutta np-ultran jälkeen lääkäri halusi muutta la:n.
Olisimme halunneet lapsukaisille pienemmän ikäeron, mutta eipäs sitä tullakaan tuosta vain raskaaksi, eli ikäeroa tulee sitten reilut 3 v, esikoinen kun täyttää nyt keväällä 3 v. Minkäs ikäisiä teillä muilla ensimmäiset ovat?
 
Heippa!!

Jee mamina, odottelinkin jo sua tänne! :D :heart: Lämpimästi tervetuloa mukaan myös Hilbert, ilman muuta tänne vaan kaikki pikkukakkosta odottavat, oli sitten kirjoitellut Pikkukakkosta toivoviin tai ei =)

Meillä esikoinen täyttää kesällä 1 vuoden, ja ikäeroksi olisi näillä näkymin tulossa 1,5 vuotta. Varmaan aika työntäyteistä aikaa :kieh: mutta ihanaa, jos se pikkukakkonen tosiaan saadaan :heart:

mamina oliskohan siellä tosiaan poika, kun on niin erilainen raskaus :) Mun kokemus pojan odottamisesta oli ihan erilainen, iho ja kynnet ja hiukset oli elämänsä kunnossa, ja masu oli muuten ihan edessä, takaapäin musta ei nähnyt, että olin raskaana :D Muutenkin oli tosi energinen ja tarmokas olo. Saapa nähdä miten tämän raskauden kanssa.

Poni06 Toivottavasti siellä kohdunsuulla on asiat kunnossa. Jännä, mä oon kans kuullut, että toista lasta odottaessa liitoskivut voivat olla hurjempia. Mäkään en esikoisesta niitä oikein edes muista, että olis ollut.

Wau daydreams, aika hurja toi, että sait kuulla olevasi raskaana vasta rv 21 B) Eipähän tarvinnut sitten jännäillä alkuraskaudessa, että meneekö kaikki hyvin... :)

Luminka, meidän pikkuherra nauttii maidot nokkamukista, tuttipullo kelpasi tuossa pienen hetken mutta sitten tuli täys lakko. Nokkamukin käyttökin oli kyllä aluksi aika nihkeetä, mutta sitten yhtäkkiä poika alkoi juomaan nokkiksesta kuin vanha tekijä. Osaa vähän hörppiä myös mukista, mutta vielä ollaan sillä nokalla annettu. Ehkä tuossa kesän aikana vois opetella juomaan mukista kokonaan. :)
 
meillä alettiin harjotella jo aika ajoissa(?) nokkamukia, siis enne 1v. Kaikkein paras meistä on se MaMin taikamuki, tai siis meillä oli se isompi/pullomaisempi. Siitä kun ei mein riiviö saanut kaadettua mitään pois=)
Imetin iltamaidot johonkin vuoden ikään saakka, sit aloin antaa iltapullon. Sitä kesti n.1v 4kk saakka, kunnes huomasin selkeesti, ettei se neiti tuntenut sitä enää tarpeelliseksi, imeminenkään ei oikeen enää onnistunut. Sitten jätin sen kertaheitosta pois, eikä oo perään itketty.

Ihan mukin reunasta täällä on opeteltu juomaan jostain 1v 3kk iästä.. Sillon (kuin joskus vieläkin) kaatui kaikki maahan, joten vasta nyttemmin ollaan alettu jättää nokat pois. Aada on siis toukokuun alussa 1v 6kk. Nyt kestää vähän paremmin muki kädessä, ja tajuu jo et mitä käy jos mukia kallistelee.

Kyllä mie Luminka antasin viel vaik nokkamukista 1veelle, ite koin sen helpommaksi ja saapahan muksu rauhassa opetella otteita jne ettei tarvii olla kokoajan kattomassa millon kaatuu maidot:)
 
No niin, nyt se on kerrasta poikki. Toivottavasti! Siis tuttipullosta luopuminen. Kun tuntuis
höpsöltä antaa välillä nokkaa ja välillä tuttia... Tän päivän saldo: 1,5dl maitoa :LOL:

Kyllä neiti vähän ottaa, mut sit tulee stoppi. No, eiköhän se ala iltaa vasten maistumaan. Ja oon kuitenkin jogurttia antanut sekä vispipuuroa maidolla. =)

Nyt löytyy motivaatiota niin paljon että en ihan heti luovuta!

Mitenkäs, te joilla kakkonen tulee aika perään niin hommaatteko tuplavaunut?

Minä olen löytänyt sopivan mallin, enää puuttuu myyjä jolta sais ne halvalla :whistle:
Oran Jovi Landit on kiikarissa, ja ne myös haluan! Nyt on aikaa hommata sellaiset mitkä oikeasti haluaa. Viime keväänä tuli kiire vaunujen kanssa, piti saada kaverilta mut oli koppa-osa oli homehtunut varastossa :( Joten otettiin ensimmäiset mitkä vastaan tuli, ja sitten kadutti jälkeenpäin :/
 
No niin, onnea vaan nokkamukitukseen Luminka =) Meillä tosiaan ihan yks kaks alkoi nokkamukista juominen sujumaan tosi hienosti, vaikka alku oli takkuinen. Että varmasti teilläkin pian :)

Mä oon kans miettiny kovasti noita tuplavaunuja. Mitenköhän kauan niillä olis käyttöä, jos pikkuykkönen on 1,5 ikäinen pikkukakkosen tultua maailmaan? Milloinkohan esikoinen jaksais kulkea sillä seisomalaudalla? Varmasti kans hankitaan jonkinlaiset tuplat, ei raaski ihan 1,5-vuotiasta laittaa seisomaan kaikkia matkoja :D Käytettynä mäkin haluaisin ne hankkia, ehkäpä huutiksesta sitten kun asia joskus toivottavasti tulee ajankohtaiseksi. :)

Miks muuten just noi Oran Jovi Landit, Luminka? =) Mulla ei siis itselläni ole vielä minkäänlaista käsitystä tuplista, sen vuoksi kyselen. :)
 
Luminka vastaan nyt sun tupla-kysymykseen vaikka meillä ikäeroo tuleekin 2v2kk, aijotaan tuplat hankkia kun mulla ei oo ajokorttia ja matkaan kauppaanki on semmonen 3km.Kyllä poika nytkin jo joskus jaksaa sinne asti kävellä mutta useimmiten hyytyy puoliväliin :)
katoin kans noita samoja tuplia aluks mitä säkin olit aatellu mut ne kun on niin hintavia (huutiksessa on muuten nytkin ainakin yhet, ja ne toiset oran (onks ne sit vaan Jovit) on lähes samanlaiset) ja meillä ei käyttöikää tuu kun ehkä sen vuoden niin nyt oon katellu x-adventuren twincoja ja carena double swing tuplia, ne näyttää uutenakin olevan suht. halpoja.mut tosiaan noi orat ois kyllä ihanat.
meilläkin muuten kävi vaunujen kanssa niin että miehen isä osti pojalle vaunut ja enhän mä tykänny niistä yhtään...käytettiin niitä sit n. vuoden ja sit saatiin ne myytyä ja ostettiin uudet, se on kyllä tosi kurjaa kun joutuu käyttään sellasia mitkä ei ookaan kivat.
meillä muuten toi poika ei huolinut koskaan lainkaan tuttipulloa joten nokkamukiin siirty kun imetys loppu 10kk ikäsenä (pojan retaleelle ei enää tissi kelvannu!) ja suju hyvin alun takeltelujen jälkeen.Nyt osaakin juoda jo lasista ja mukista ihan ite :)
sitten kun sais vielä sen syömään lusikalla, sormin syö hyvin ja ennen söi lusikallakin hyvin mutta nyt on alkanut vaan sormin ronkkiin...
höh, nyt mä unohin jo mitä piti kertoo...no taidan mennä syömään, ehkä se sieltä palailee mieleen :)

 
Just tajusin muuten, kuulostaa varmaan huvittavalta, täällä tää yks odottaa pikkukakkosta viikoilla 5+1 ja keskustelee jo tuplavaunuista. :LOL: Tarvii vissiin ottaa vähän iisimmin :D Vaikka kai sitä voi valmiiksi vähän jo miettiä... :saint:
 
Päiviä!

Tuosta tuttipullosta... Meillä tyttö sai maidot tissistä 10 kk saakka sitten siirryttiin pulloon joka kelpasi huonosti joten nokkamukiin. Ikinä ei oikein maitoa suostunut nokkamukista juomaa vaikka vieläkin juo vettä hyvin nokkiksesta. 1v jäi sitten tuttipullo kokonaan pois ja kaikki juotiin nokkamukista tai ihan tavallisesta mukista. Päivän maito saldo saattoi olla allekin desin välillä, mutta tein sitten puurot maitoon ja syötiin jogurttia. 1,5 vuotiaana tajusi lopulta ruveta juomaan kunnolla mukista ja nyt juokin aina aterioilla vähintään sen desin maitoa. Meillä on edelleen vesipullona käytössä aventin nokkamuki joka on todella hyvä. Meijän neiti on nyt sen 1v 8kk ja osaa ihan itse juodo mukista kaatamatta.

Tuplarattaista - meillä tulee ikäeroa 2v 2kk ja koitetaan pärjätä ilman tuplia. Esikoinen on nyt jo kova kävelemään ja meinattiin seisomalaudalla pärjätä. Tai vauva liinaan tms ratkaisuja. Se on kurja, että vauva syntyy juuri ennen talvea ja liikkuminen talvella on juuri hankalinta.. No pitää sitten toivoa että tulisi edes kunnolla lunta että vois esikkoa vetää pulkassa.

Tämmöistä pohdintaa... Mulla on loputon nälkä :D Kohta tulee mies kotiin ja lähdetään mäkkiin... :p Ollaan tytön kanssa kyläilty koko aamu ja en vaan jaksa tehdä ruokaa...

Emppu & Papunen 16+3
 
kesis mä oon ainakin aatellu niin että 3v ei enää tarvis kun seisomalaudan...mut onhan se tosi yksilöllistä et miten jaksaa kävellä.nytkin kyllä harkittiin vaan vauva-liinaan ja poika tarvittaessa rattaisiin-ratkasua jos poika ei jaksakaan kävellä mut onhan se helpompaa kun saa molemmat kyytiin, esim. kaupassa tai jos haluaa vaikka jotain sovittaa tms.
mun mielestä no orat vaikuttaa hyvältä siks että niissä on iso tavaratila, isot istumatilat, ja silti ne on tosi kapeet.ja tosiaan saa istuinosat säädettyä erikseen yms. tarpeellista.Kannattaa tutustua jos kiinnostaa :)
mut nyt oikeesti syömään... :D
 
meillä tulee ikäeroa 2v 1kk, ja aiemmin mietin et tekeekö niillä tuplilla mitään. Kaverin muksuilla on ikäeroa noin vuosi, heillä ne tuplat oli käytössä jonkin aikaa, sitten kun vanhempi alko lähestyä kahta vuotta, ostivat taas normirattaat ja seisomalaudan.
Myö aika vähän kuljetaan nykysinkään kaupungilla tms, vaikka esikon ollessa pienempi kuljettiin enempi (täällä pääsee bussissa vaunujen/rattaiden kanssa ilmasiks).. Joten toinen kun tulee niin liikutaan varmaan vielä vähemmän. Ehkä se liinailu-idea on hyvä! Meillä omatekemä kantopussi ja sit rintareppu, mut niitä tuli käytettyy vaan kesällä (tai jossain sisällä ), talvella tuntu niin tukalalta ku piti tupata niin paljon päälle! :whistle:
 
Moikka kaikille!

Tännehän on kertynyt paljon tuttuja nimiä tuolta kuumeilupuolelta :D . Kiva kuulla kaikkien kuulumisia.

Mulla siis la 6.11., viime torstaina vihdoinkin ultrassa varmistui tuo eräpäivä :) . Ja jos joku ei muista meikäläisen tarinaa, niin minähän plussasin kp93, oli "hieman" kierto sekaisin :whistle: . Mutta ihmeitä siis tapahtuu ja tässä ollaan viikolla 11+5 menossa :D

Tämä raskaus on ollut vähän erilainen, kuin esikoisen raskausaika, mutta yhtäläisyyksiäkin löytyy. Nyt on etonut paljon enemmän kuin edellisellä kerralla, mitään ei tee mieli, esikoisesta herkut ainakin maistui jos ei mikään muu :ashamed: . Ekassa raskaudessa alkoi naama ja selkä kukkimaan, nyt kukkii pelkkä selkä |O . Että vois olla tyttö tällä kertaa tulossa B) . Mies on meillä ihan varma, että tyttö tulee, mutta aika näyttää miten käy.

HotCoffee ja Leila 11+5
 
Kesis: Vaunuista... Oon lukenut netissä muiden vertailuja eri vaunujen välillä. Tosi moni on kehunut juuri noita! Ovat vain 73cm kapeat ulkomitoiltaan ja tilavemmat sisältä kuin joku leveämpi ulkomitaltaan! Sekä eräs kaverini omistaa sellaiset ja on kehunut ne maasta taivaaseen! (hänen muksut on myös tismalleen samalla ikäerolla!)
Jovi Landit ovat Suomen oloihin suunnitellut, Suomessa tehdään tekstiiliosat, muut jossain ulkomailla. Erikseen säädettävät selkänojat ym... Joku taisi kirjoittaakin samoja ominaisuuksia vai näinkö harhoja kun en löydä enää?

Monikos meinaa kysyä sukupuolta jos siihen tulee mahdollisuus?
Me taidetaan tästä kysäistä jos selvästi näkyy =) Kivempi sitten kun voi "varautua", kuten pestä tyttöjen vaatteet/ hommata pojan vaatteita!

Ihan kauhee nälkä, viimeks söin puoli kahdelta. Mies tuolla ulkona grillaa makkaroita ja paahtoleipää :p
No niin, nyt tuli, syömään siis!!! Tosi terveelistä =)
 
Nyt vasta huomasin täällä tämmösen! Tääkin ilmoittautuu heti mukaan! Jee =)
Käyn nyt lukeen mitä ootte rustaillut ja palaan sitten asiaan!
Niin ja siis mullahan on myöskin tuo joulutonttu tulossa :heart:
 
Vaunuista Me ostetaan tuplat, vaikka ikäeroa tulee hieman vajaa 2v. Esikko viihtyy tosi hyvin rattaisssa. Kun on noita koiriakin lenkitettävänä niin pääsee paremmin liikkeelle. Itse olen ihastunut Habby Babyn tupliin. Näissä on käännettävät ratasosat ,joihin vauvalle saa kantokopan, erilliset kuomut ja isot pyörät ,joilla meno taittuu soralla ja sohjossa. Ainut kurja puoli on hinta..750? :whistle: .

Meille sukupuoli on vielä arvoitus. Rakenne ultrassa vauveli oli niin jalat kippurassa ettei mitään selvinnyt. Onneksi torstaina on neuvola niin jospa siellä jo selviäisi. Meillä on neuvolassa oma ultra ,joten joka käynnillä pääsee vauvaa kattomaan. Kova hinku olisi jo päästä ostamaan uusia pikku vaatteita. Tytölle olisi paljon jo valmiina, mutta pojalle saisi soppailla enemmän :) . Pakkausta emme nyt ota.

Jee, tänään ei ole tainnut tulla yhtää supparia. Olekin ollut melko tarkkana ,kun eilen illalla suppaili niin paljon.
-Poni ja Manteli 22+6

ps. Kiva kun uusia tulee mukaan!! Tervetuloa!!
 
No niin nyt on kuulumiset päivitetty!

Meillä tyttö täytti juuri vuoden ja ikäeroa on nyt siis tulossa 1v8kk. En ole vielä edes ehtinyt ajatella tuplarattaita sun muita. Nyt vasta luettuani juttunne tuli edes mieleen moinen että voisi olla tarpeen :LOL:

Hot coffee oli se kyllä aikas paukku kun sen plussauutisen päräytit noilla kiertopäivillä! Hyvä kun on nyt eräpäivä tiedossa, mukavasti on jo viikkoja kasassa sullakin =)

Luminka meillä tytölle ei nokkis kelpaa juuri lainkaan :( Pullosta juo edelleen monta kertaa päivässä. Nyt ostin sellasen nokkamukin jossa on pehmeä nokka, siitä juo jo vähän mutta aikas heikkoa on vielä. On kyllä vielä niin pulloriippuvainen ettei me taideta siitä vierottua vielä vähään aikaan :/ Ootteko Luminka ja Kesis jo miettineet esikoisen nukkumisjärjestelyjä kun kakkonen syntyy? Eli aiotteko opettaa jo tavalliseen sänkyyn ennen sitä? Itse oon miettinyt että onnistuiskohan jo silloin niin saisi tuon pikkukakkosen sitten tuohon pinnikseen...? Joo tosiaan aikasin näitä pohdin minäkin, mulla kun on nää hurjat viikot 4+6 :LOL: LA siis 24.12 eli todellakin joulutonttu tulossa! Oireita ei siis vielä hirveästi ole. Väsyttää ja paleltaa lähinnä. Joskus vähän ällöttävä olo mut ei pahasti!

Nyt hyvät yöt kaikille ja kiva idea tosiaan tämä pino!
 
Tässä se lupaamani masu kuva... Ja tuossa rv 15+9...




Nuista Oran vaunuista... Meillä on esikoisen vaunuina oran jovi airit. Ne on olleet todella hyvät vaunut, mutta muutama vikakin on ollu jotka tosin on saatu äkkiä korjattua. Selkänojan säätö oli näissä meillä huono, mutta se korvattiin uudella ja nyt toimii hyvin.

Ihana hotcoffee kp 93! :D

Nyt iltapalalle! Kylläpä on ihanaa kun tänne löytyi aktiivista keskustelua!!
 
Torey: Kyllä me ajateltiin siirtää tyttö lastensänkyyn joskus kesän lopulla. Kun ei kuitenkaan kauaa siinä nukkuis niin turhaan hommattaisiin toinen pinnis! Toinen reppana joutuu isojen tyttöjen tavoille pienenä :snotty: Kun ilkeä äiti vie pullonkin pois.. Ja pottatreenaukset otetaan kesällä, jos edes joitain pisuja sais sinne tulemaan!
Elä mitään, minä olin jo suunnilleen samana päivänä kattelemassa netissä vaunuja kun plussasin!! =)

Emppu: Ihanasti sinun massu jo pullottaa! Mitäs sun sectioarpi on tykännyt venymisestä? Onkos sulla tuntoa palannut arven ympärille? Kun ite olen koittanut liikkeitä kuullostella, mut ei tuota tuntoa kovin siinä ympärillä ole. Välillä ihan kuin tuntuisi mut taitaa mielikuvitus vaan hipeltää :D

Minäkii haluan laittaa masukuvan, tosin viimeraskaudesta... Tuossa rv38+3

 
Luminka - Arpi kutisee aivan vietävästi :kieh: Joka päivä sitä koitan rasvailla mutta kun kutisee vaan... joskus rv 12 tienoilla mulla oli tosi kovia repäsy kipuja just tossa haavan kohdalla ja sillon todettiin vaan että se on se arpi joka sielä venyy. Onneksi ne meni muutamassa päivässä ohi. Mulla tuntuu kyllä jo liikkeet päivittäin vaikka iholla arven ympärillä ei tunto ole kyllä vieläkään entisenlainen...

Nyt yritän irrotttaa itseni tästä koneesta :whistle:

Öitä :wave:
 
Iltoja! :)

Muokkasin vielä otsikkoa (Pikkukakkosta toivoneiden jatkot -> Pikkukakkosta odottavat) että se ei olis niin sisäänpäin lämpiävän kuuloinen. :saint:

Heippa Torey, kiva kun löysit tänne, oon odotellutkin että milloin frouva saapuu =)

Onpa mukavaa tosiaan, kun täällä on aktiivista jutustelua! :)

Hyviä tuplavaunupohdintoja kantoliinapointteineen täällä :) Meillä esikoinen on vielä niin pieni jos tämä toinen silloin joulukuussa tulla tupsahtaa, että kaipa se on kuitenkin ne tuplat hankittava. Kiitos Luminka ja daydreams Ora-vinkistä :) Ne Habby Babyn tuplat kuulostaa kans hyviltä mutta hinta on tosiaan aika suolainen :kieh:

HotCoffee sun plussa kp 93 on kyllä ihan legenda :D Siellä sä vaan menkkoja odottelit alkaviksi, ja näin onnellisesti sitten kävi. B)

Kiva, ettei Poni06 sulla ole supistellut :)

Sukupuolesta, me varmaan kans ollaan korvat höröllä ja silmät tarkkana, jos mahdollisuus kuulla arvaus sukupuolesta tulee. Esikoisen nähtyäni np-ultrassa olin ihan varma, että meille tulee poika, ja fiilis vahvistui vaan rakenneultrassa. =) Papunen oli niin poikamaisen oloinen :D Käytiin me myös 4D-ultrassa ja siellä aavistukset saivat varmistuksen. :)

Nukkumisjärjestelyistä, mä mietin kans eka, että josko esikoisen sais isompaan sänkyyn kuopuksen tullessa taloon, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, ja ajattelin, että me voitais vuokrata sellainen samanlainen pikkuvaavin sänky kuin sairaaloissakin on täältä http://www.vaavi.fi/info 4 ensimmäiseksi kuukaudeksi. Siten pikkukakkosen sänky olis helposti siirreltävissä tarpeen mukaan huoneesta toiseen (meillä on kaikki huoneet samassa tasossakin) ja pikkuykkönen sais sitten vähän lisäaikaa pinniksessä jos tuntuu, että on tarvetta. Ohhoh, just huomasin, että toi vuokrattava vaavisänky onkin näköjään kallistunut, nyt se on 75 e/4 kk, jokin aika sitten se oli vielä 60 e/4 kk.

Hieno masu sulla, Emppu80! :) :flower: Komea oli Luminkankin masu loppuraskaudesta, piti ihan hieraista silmiäni kunnes tajusin, että kuva ei ollut vastikään otettu... B)
 
nukkumisista sen verran, vaikkei miulta mitään kysyttykään :D että Aadan jouduin siirtämään jo siinä vuoden iässä isompien tyttöjen sänkyyn, kun jokin pinniksessä pelotti niin vietävästi, että sinne laskeminen tiesi täyttä huutoa! Illat menivät paniikinomaisiksi neitiä ajatellen, rassukka ei uskaltanut ees nukahtaa kunnolla syliin, kun pelkäsi jo sitä sänkyyn laittamista. Piti kai pinnistä jonain vankilana.
Sitten kun siirryttiin isompaan sänkyyn, kaikki muuttui niin "helpoksi", ei enää iltahuutoja jne! Aluksi neidin sänky oli mein sängyn jalkopäässä, mistä hän yöllä pääsi kapuamaan viereen jos heräsi.

Meillä on kotina vain kaksio, joten toisen tullessa joudutaan nukkuu kaikki samassa huoneessa, mikä arveluttaa aikalailla!! Miten käy Aadan yöunien kun vauva herää öisin nälkäänsä itkien.. Asunnonvaihto on vasta suunnitteilla ja todennäköisesti vaihto on edessä vasta sitten kun vauveli on saatu maailmaan. Kun oiskin vuokrakämppä, niin ois hiukan yksinkertasempaa, mutta ensin pitäs saada tää myytyä..

Kivaa että tekin tulitte mukaan, Torey ja HotCoffee!!! =)

Nyt hyvät yöt kaikille:)
 
Voi kun teille kaikille on tulossa ihanan pienillä ikäeroilla lapsukaiset! Noo, meillä tuo esikoinen onkin sitten jo reipas auttaja vauvanhoidossa (tai ainakin toivossa on hyvä elää..).
Tunnen parhaillaan pientä hipsuttelua mahassa, ihanaa.. niitä onkin jo kovasti odotettu. Toivottavasti pian liikkeet vahvistuisi, että tuleva isovelikin pääsisi niitä ihmettelemään.
Joku kyseli, haluaako tietää tulevan sukupuolta. Me ollaan menossa 4D-ultraan sitten kuukauden päästä ja haluan kyllä ehdottomasti tietää sukupuolen. Jos on tyttö, laitan heti myyntiin kaikki pojan vaatteet, jos taas poika, niin sitten aletaan lähempänä pesemään isoveikan vaatteita..
 
heips taas!
mä olisin halunnut rakenneultrassa tietää kyllä kumpi tulee, mutta mies on niin lörppösuinen ettei ois kuitenkaan ollut saanut pidettyä salaisuutta (kun en sitä ihan julkiseen tietoon vielä olis halunnut) joten aateltiin ettei kysytä.Sitten sielä ultrassa tulokas olikin niin siveellinen että jalat oli tiukasti edessä eikä mitään olis nähnykään joten päätti sitten meidän puolesta.
oon kyllä jonkun verran myynyt jo pojan vanhoja semmosia ns. huonompia vaatteita pois mut onneks noi ihan pienet vaatteet on melko neutraaleja.Olis se silti ollu kiva tietää että uskaltaisko ostaa muutamia vaaleenpunasiakin vaatteita.. :whistle:
nukkumiseenkin kommentoin tälleen ohimennen että pojalle ollaan ostamassa isojen poikien sänkyä (eikä mitä tahansa vaan meijän paloauto-fani saa paloautosängyn :D ) ja kesällä olis tarkotus siirtyä siihen.saa nähä kuin käy...
kesis ne x-adventuren ja carena double swingit on vaan vähän yli 300e uutenakin, että kannattaa kattoo jos ne olis mieluisat.vähän mua kyllä niissä arvelluttaa kun noi etupyörät on tolleen edessä...
Luminka vitsit että oon kateellinen teidän grillausherkuista, mua on grillaus himottanu vaikka kuin kauan, mies vaan on niin pirun laiska eikä halua grillata ja mä tyhmeliini pelkään etten osaa ite grilliä käyttää...lauantaina aijon grillata vaikka kulmakarvat palais!
kai sitä tarvis taas aamupuuhiin ryhtyä...
 

Yhteistyössä