vierailija
GrrrrTule vaan. Katsotaan kuka PUREE ja SYÖ kenetkin.
GrrrrTule vaan. Katsotaan kuka PUREE ja SYÖ kenetkin.
Minäkään en lämmennyt K:n ja Elan biisille. Sori siitä. Olivat lavallakin kuin eriparia.Ja eikö se vuosi sitten puhunut jossain tv-haastattelussa, että tullut isoiltakin artisteilta (ei vaan Suomesta) collab-pyyntöjä, mutta ihana, et on pitänyt oman linjansa. Tommy, Joost ja Erika on olleet ihan täydellisiä, ehkä Elastista vähän ihmettelin.
Tää vaikuttaa siltä pakkomielteiseltä erofiilistelijältä, joka täällä ollut ennenkin.Vaikka sanoit, että et puhu kärtsästä niin tuntuu, että sulla on joku pakkomielle ja toive, että olisi eronnut?
On se yleisesti ottaen totta että voi mennä noinkin päin. Tuo haastattelu ei kuitenkaan kuulosta yhtään siltä, että olisi sellaisesta tilanteesta kyse. Luulen että olis muotoillut asiat vähän eri tavalla silloin.Heti alkuun HUOM en puhu nyt Kärtsästä!
Mutta se, että ihminen on onnellinen ja iloinen voi myös kertoa siitä, että hankala ihmissuhde on päättynyt. Tiedän useammankin tapauksen jossa eron jälkeen on tyyppi suorastaan alkanut kukoistamaan.
MuaPurubileet best
Joo mäkin tunnistan tyypinTää vaikuttaa siltä pakkomielteiseltä erofiilistelijältä, joka täällä ollut ennenkin.
Siis... eikö Janin lesti oo just kitaran soitto? Tai nykyään myös koskettimien. Ei kai se mitään tunkemista ole, jos se hoitaa omaa hommaansa.Jan voisi vaan pysyä lestissään minun mielestä, miksi se siihen tunkee.
K ei jotenkin hirveästi huomioinut sitä biisiä, tuntuu et teki vaan sen takia, että oli Ela, suomirapin perustajia ja ei halunnut hänelle kieltäytyä. Mut muuten oon ihaillut, että pitänyt päänsä ja tehnyt vaan omannäköisiä collabeja.Minäkään en lämmennyt K:n ja Elan biisille. Sori siitä. Olivat lavallakin kuin eriparia.
Itse tykkäsin että se biisi oli ihan kiva, mut ei kuitenkaan niin hyvä että kuuntelisin paljon. Silloin tällöin harvakseltaan kuunneltuna ihan jees kuitenkin. Ihan mahdollista et K arvosti Elaa niin paljon, että halusi lähteä yhteistyöhön.K ei jotenkin hirveästi huomioinut sitä biisiä, tuntuu et teki vaan sen takia, että oli Ela, suomirapin perustajia ja ei halunnut hänelle kieltäytyä. Mut muuten oon ihaillut, että pitänyt päänsä ja tehnyt vaan omannäköisiä collabeja.
Eurooppaan laajentuminen onnistuu ilman collabejakin jos on jokin oma juttu, niin se ei ole mikään pakko. Esim suurin osa raskaamman musan edustajista eivät tee collabeja ollenkaan (mut on nekin mielestäni lisääntyneet). Mutta luulen että K ite vaan tykkää tehdä musaa myös muiden kanssa, niin eiköhän se tosiaan mene hauskanpito ja oma visio edellä siinä.En todellakaan tiedä, mitä K ajattelee ja mitä hänellä on suunnitelmissa, mutta jos hänellä on eurooppa edes jonkinlaisessa tähtäimessä, niin näkisin hänet tekemässä collabeja muiden artistien kanssa. Joostin ja Tommyn kanssa toimi yhteistyö hyvin, ja siitä oli varmasti hyötyä kaikille osapuolille.
Se on just näin Ja nyt huomasinkin et kirjoitin aavikko, kun piti laittaa autiomaa suosikkibiiseistäni puhuessaMinä myös
Tykkään kans tosi paljon! Mulla myös suosikkina Ready to go ja Autiomaa. Mutta tää on kyl senmonen levy, että ei tarvi skipata yhtään biisiä, kaikki on hyviä. Parasta tossa levyssä on tuo, kuinka se muodostaa tarinan, ei ole vaan lätkäisty biisejä satunnaisessa järjestyksessä. Vanhatkin biisit palasi nyt aktiivikuunteluun, kun ne menee niin saumattomasti tossa kokonaisuudessa.
B:n ja Janin säkenöivä ja seksiä tihkuva duetto on jollekulle taas liikaa.Siis... eikö Janin lesti oo just kitaran soitto? Tai nykyään myös koskettimien. Ei kai se mitään tunkemista ole, jos se hoitaa omaa hommaansa.
Juu, ei toi lehti juttu ja sanonta jos parisuhdeasiat on kunnossa tuonut selkeyttä kumpaankaan suuntaan minusta eli ei se mikään julistus ollut.On se yleisesti ottaen totta että voi mennä noinkin päin. Tuo haastattelu ei kuitenkaan kuulosta yhtään siltä, että olisi sellaisesta tilanteesta kyse. Luulen että olis muotoillut asiat vähän eri tavalla silloin.
K ottaa lavan haltuun yksinkin, mutta jotenkin silti näen, että hän saattaisi tykätä tehdä enemmänkin yhteistyötä muiden alt räppäreiden kanssa. Tai sit se on vaan mun oma toive.Eurooppaan laajentuminen onnistuu ilman collabejakin jos on jokin oma juttu, niin se ei ole mikään pakko. Esim suurin osa raskaamman musan edustajista eivät tee collabeja ollenkaan (mut on nekin mielestäni lisääntyneet). Mutta luulen että K ite vaan tykkää tehdä musaa myös muiden kanssa, niin eiköhän se tosiaan mene hauskanpito ja oma visio edellä siinä.
Nojaa, K kertoi Hesarin keväthaastiksessa jostain neuvoista ja tsemppaamista mitä oli saanut Elalta ym, tuli vibat että K oikeasti ihailee Elaa ja kokee hänet itselleen tärkeänä vanhempana kollegana, eikä mitään tuommoista että K ois vaan jostain pakon tunteesta tullut fiitiksi. Siinä biisissä nyt vaan sattuu olemaan K hyvin pienessä roolissa.Itse tykkäsin että se biisi oli ihan kiva, mut ei kuitenkaan niin hyvä että kuuntelisin paljon. Silloin tällöin harvakseltaan kuunneltuna ihan jees kuitenkin. Ihan mahdollista et K arvosti Elaa niin paljon, että halusi lähteä yhteistyöhön.
No minä en suoraan sanottuna usko osaavan laulaa kummoisesti niin ei kiitos, en pidä Janin äänestä muutenkaan. B:tä vois kuunnella tuntikausia.B:n ja Janin säkenöivä ja seksiä tihkuva duetto on jollekulle taas liikaa.
Noiden sanojen jälkeen ootan tätä vielä enemmän. Miten te muuten ajattelette sen dueton? Laulaako B ja Jan yhdessä, vai B laulaa ja Jan soittaa? Onko koko biisi sellainen, vai osa biisistä?B:n ja Janin säkenöivä ja seksiä tihkuva duetto on jollekulle taas liikaa.
Se duetto ei välttämättä tarkoita, että molemmat laulaisi. Voi myös olla, että esim B laulaa ja Jan soittaa kitaraa ymsNo minä en suoraan sanottuna usko osaavan laulaa kummoisesti niin ei kiitos, en pidä Janin äänestä muutenkaan. B:tä vois kuunnella tuntikausia.
Mä veikkaan, että B laulaa ja Jan soittaa. Tai Jan saattaa jotain taustalaulua siihen laittaa yms. Mut en usko, että ihan duetto laulu se olisi.Noiden sanojen jälkeen ootan tätä vielä enemmän. Miten te muuten ajattelette sen dueton? Laulaako B ja Jan yhdessä, vai B laulaa ja Jan soittaa? Onko koko biisi sellainen, vai osa biisistä?
Mäkin näkisin tän Kärtsän kohdalla et varmaan tykkää tehdä noita yhteistöitä ainakin silloin, jos on hyvät kemiat sen toisen kanssa.K ottaa lavan haltuun yksinkin, mutta jotenkin silti näen, että hän saattaisi tykätä tehdä enemmänkin yhteistyötä muiden alt räppäreiden kanssa. Tai sit se on vaan mun oma toive.
En mäkään ajatellut että pakosta, vaan jos arvostaa ja ihailee toista, niin kyllä yhteistyökin silloin todennäköisesti kiinnostaa.Nojaa, K kertoi Hesarin keväthaastiksessa jostain neuvoista ja tsemppaamista mitä oli saanut Elalta ym, tuli vibat että K oikeasti ihailee Elaa ja kokee hänet itselleen tärkeänä vanhempana kollegana, eikä mitään tuommoista että K ois vaan jostain pakon tunteesta tullut fiitiksi. Siinä biisissä nyt vaan sattuu olemaan K hyvin pienessä roolissa.
Ok, sitten voi olla eri asia.Se duetto ei välttämättä tarkoita, että molemmat laulaisi. Voi myös olla, että esim B laulaa ja Jan soittaa kitaraa yms
Tästä tuli mieleen että luuletteko että K joskus saattaisi lähteä Warnerilta omille teilleen? Warnerhan ei koskaan edes varsinaisesti signanneen K:ta, vaan se oli Monspilla ja Warner osti Monspin. Vai veikkatteko että viihtyy tarpeeksi Warnerilla että haluaa jäädä loppu-uraksi?En usko että menee. Sitä panostystahan levy-yhtiö yritti K:n uran alussa, eli halusivat breikata K:n uraa laittamalla sen fiitiksi muiden normi Suomi-räppäreiden normibiiseille kuten alan kuvioihin kuuluu, mutta K kieltäytyi kun se halusi päästä esiin omalla erikoisella tyylillään. Jos ei uran alussa taipunut ei-kiinnostaviin collabeihiin painostuksesta, niin tuskin taipuisi vastedeskaan. Jos tulisi liikaa painostusta niin K on nyt siinä pisteessä että voisi halutessaan jopa mennä Joostin tai joksujen tielle ja heittäytyä indieksi.
Munkin lempparit on solo-biisit, mutta ihan kivoja collabeja valinnut, sopii Kärtsän tyyliin.Solo-Kärppy best! Mun mielestä. Mutta ei mua collabit haittaa, esim Trafik ja Ruoska on tosi kivoja itelleni. Ja collabit saa K:n somettamaan aktiivisemmin, niin se on hauskaa.
Mutta Euroopan-reissuilta odotan eniten mahdollisia tulevia festareita! Ne on aina niin erilaisia maasta ja festarityypistä riippuen.