***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

AAM
niin ja charlien enkeli kuoli just sitä ennen.. :'( :flower:
mies mullekin kertoi heti kun heräsin, huomenta ei edes sanonut, eka lause oli että jackson on delannut. Ja minä fiksuna siihen mitä unenpöppörössä sanoin, mitä kuivuiko sen nenä pois niin ettei hengittämään pystynyt ? :ashamed: :| en tajunnut että oli tosi juttu.. |O
 
Mä olen ollut Michaelin keikalla hesassa vuonna -97


Tultiin äsken sisälle kun neiti sitä niin halus :) Pistin nyt sit potut kattilaan ja kiahumaan... Arvatkaas mitä? Mä tiedän yhden naisen jolle syntys tammikuussa vauva ja eilen teki positiivisen testin :eek: No tällä hetkellä mulla
ei oo mimmostakaan oloa paitti nälkä :D
 
Taa
Mikä tohon uhmikseen tehoaa? Kuuroille korville kaikuu kiellot ja pyynnöt. Tuntuu, että mitään kuria en saa enää tohon lapseen. Ennen on yöunille menty tosi kiltisti, nyt käydään tunnin mittanen väsytystaistelu. Päiväunille onneksi on nukahtanut ihan kiltisti. Tuntuu, että on vaikea pysyä aikuisena, kun pinnaa kiristää ja samasta asiasta tapellaan tuhannen kerran saman päivän aikana. Mä oon vaan niiiiiiiiiiiiiiiiin väsynyt tohon lapseen.
 
:hug: Taa. En makaan tiia mika niihin auttais, systemaattisuus kai ja pitka pinna... mahdottomuus kai :/ Hermot menee valilla taallakin... Joku aika sitten esikoinen paatti, ettei tykkaa evasleivastaan ja kun pyysin kantamaan sita kadessaan kuitenkin, kun omat kadet oli taynna tavaraa, kiukustui han taysin ja istui kadulle kieltaytyen liikkumasta.... tilanne ratkesi silla, etta vastaantulija istuutui hanen viereensa kadulle, laittoi kadet samalla tavalla puuskaan ja suun mutrulle ja kysyi, mista he nyt sitten kiukuttelevat... :LOL: Ei pitanyt pojalla pokka kauaa :LOL: Minulla oli kylla rajahdys ennen sita lahella. :headwall: :ashamed:

 
Hauskaa lomaa Emppu!! =)

Ma yha karsin tassa kuumuudessa... :| (tosin valittaisin varmasti myos, jos olisi viileaa eika oikea kesasaa... :ashamed: )

Miten pidatte vauvat viileina? Varsinkin, kun on pakko menna vaunujen kanssa paikkoihin? Meilla tytolla menee kanssa hermot, kun on hiki, vaikka olisi vaan vaippa paalla...

 
Iltaa!

Kyllapas on taalla hiljaista nain helleaallon harjalla! Missas olette? Ma olen parhaani mukaan yrittanyt pysytella viileana ja varjossa... =)

Meilla tytto yrittaa harjoitella nauramista! :heart: Iltaisin kaydaan viileassa suihkussa ja siita nauttii kaikki! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Iltaa!
Kyllapas on taalla hiljaista nain helleaallon harjalla! Missas olette?
Olin Turussa ja hesassa :) Eli täällä tas :)


Missäs on mun kuukautiset? Mulla ollut kuukautiset viimeksi
2.6 ja kesti viikon eikä näy vielä missään :eek: Eli kp 35 nyt menossa...
Miten teillä on noi kierrot mennyt kuukautisten alettua?
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Missäs on mun kuukautiset? Mulla ollut kuukautiset viimeksi
2.6 ja kesti viikon eikä näy vielä missään :eek: Eli kp 35 nyt menossa...
Miten teillä on noi kierrot mennyt kuukautisten alettua?
säännöllisen epäsäännöllisesti kun alkoivat viimeks.. :whistle:
 
Argh tota uhmaikästä!!!! :kieh: :kieh: Tänään on taas ollu jäähypenkki käytös! :whistle: Onneks pikkuveljeään kohtaan ei oo uhmakas...ainakaan viel!Mies lähtee viikoks töihin ens viikol,sit oon kolmestaan päivät ja yöt näitten tiitiäisten kans!!
 
Huomenta!

Taalla taas ihmettelemassa... Ihanaa, kun on vahan viileampaa! =)

Mulla ei kai sittenkaan ole alkanut viela kuukautiset, tai sit ei oo nakynyt pariin kuukauteen... :D Kummin vaan- ma oon tyytyvainen! :D Viimeksi alkoi epasaannollisesti, mulla muutenkin epasaannolliset.

:hug: Tyyppien aippa Uhmiksen kanssa! Miten teilla nukutaan?

Meilla tytto yrittaa punkea mahalle... saa nahda koska onnistuu! =)
 
latte tää uhmis yleensä nukkuu hyvin,mutta nyt on parina yönä heränny itkemään ja huutamaan!yleensä nukkuu 21-06.30.Miro menee yleensä lähempää kymmentä nukkumaan,syö pari kertaa yöl ja sit herää yleensä sillo ku esikko!päikkärei esikko nukkuu(nyt ei kyl oo nukkunu parina päivänä)1,5-3h!Miro nukkuu yleensä kolmet vaihtelevat päikkärit!
 
HEIPPULI KAIKKI :wave:

Meille syntyi pikkukakkonen 23.6. (40+6) Tyttö oli syntyessään 3260g ja 49 cm. Nyt kahdenviikon ikäisenä jo 3750g. ja 52cm. Eli maitoa tulee runsaasti.
Synnytys oli positiivinen kokemus - onneksi niin tällä kertaa, koska esikon synnytys oli pitkä ja hankala. Aamulla alkoi supistukset ja kärvistelin kotona niin pitkään kun pystyin.. muistaakseni olin kättärillä n. 13.30 aikaan ja tyttö syntyi 16.59 ja tikkejä NOLLA :D

Terkuin Lumppari

 
Tyyppien aippa- meilla esikko on jo niin vanha, ettei enaa nuku (harmi- olisi ihana oma aika siina). Kuopus nukkuu n tunnin aamulla ja sit torkahtelee muuten vahanksi aikaa... Menee younille yhdeksalta ja heraa kuuden- seitsaman aikaan aamulla... joten ei voi valittaa. =)

Esikoisen kanssa on taas talla hetkella vaikeuksia nukkumaan menossa. On niin valoisaa, ettei viitsisi menna nukkumaan ja sit aamulla vasyttaa... :|

Nyt aamupesulle ja sit kahvitreffeille! :wave:

Piti viela sanomani, etta tuo oli meilla raskasta aikaa, kun esikoinen lopetti paikkarit. IOli jo alkuillasta niin vasynyt, etta illat oli yhta raivoamista. :ashamed: Molemmin puolin...
 
Tervetuloa ja onnea paljon LumiPyry73 :flower:


Ei vieläkään kuukautisia *huoh*


Huomenna lähdetään Tampereelle ja perjantaina Ikaalisiin =) Tullaan kyllä pe illalla sit jo takaisin kotiin...Kuhan diili loppuu niin painun pehkuihin :wave:
 
AAM
:wave: hellou, hetki itselleeni nyt.

Lumppari ja tyttö saapunut meitä ilostuttamaan :) :heart: :hug:


tässä meidän neiti on keksinyt kuinka elämästä saadaan iloa.. on siis alkanut kiinnostumaan muustakin kuin tissistä :D jokeltaa ja potkii ja huitoo leluja iloisesti. Nyrkin lussutus on kova juttu ja usein öisin heräänkin siihen.. |O :xmas: kiva !

Landella pitäis mennä käymään mutta kelit on mitä on.. ei huvita kauheesti olla möksässä sisällä vauvan kanssa sitte yksin ko ukot vetää into piukeenä jotai haukea järvestä sateella :kieh:
ehkä viikonlopuksi tulisi parempaa säätä ? =)

Vieläkään ei oo hilloja näkynyt Empulla.. hmm :/ kaveri juuri kertoili että on "kai" raskaana.. voikun oiskin :heart: ois niin kiva jännäillä toisen puolesta.. kun tietää ettei omaa pääse jännäilemään vielä pitkään aikaan kuitenkaan

:wave: tytskeli karjuupi jo sillä volyymillä et se on soronoo taas

AAM & Ansku bansku apaut 10vkoa
 
Huomenia!

Taalla taas kaunis paiva! =) Muttei niin kuuma kun on ollut- ei tarvii mun siitakaan vinkua... :D

Eilen olin kuopuksen kanssa neuvolassa- melkein 7kg tytto... =) Hyvin kasvaa aidin supermaidolla! :LOL:

Ihana matka Empulla varmaan! Toivottavasti saa suosii!

Ja AAAM suosittelee jalleen maaseutumatkaa... onko susta landekarpanen tulossa? :D

Ihana kuva muuten AAM! Meillakin on tuon tyyppinen leikkikaari/ kotigym... Tosi kiva, etta tytto viihtyy siina- saa vahan hommia tehtya! =) Saisinkohan makin jotain kuvaa laitettua... :whistle:

Me lahetaan kohta ulos- esikoinen haluu harjoitella pyoraralliin ja mina makailla puistossa! :D

Miten Taa sujuu uhmiksen kanssa?


:wave: Latte ja kuopus 3.5kk

 

Yhteistyössä