Kiva lueskella teijän synnytyskertomuksia. Mulla tuli supistuksia n. neljä kertaa tunnissa kaksi päivää jo ennen kuin itse synnytys käynnistyi. Vei kyllä voimat heti alkuunsa ja ne supistukset ei ollu mistään kivuttomammasta päästä.. Eikä tilanne edenny yhtään vaikka noin tiuhaan niitä tuli. Olin jopa sormelle auki kun mentiin sitten synnyttää, jee. Toivon niin et tällä kertaa onkin sit heti tosi kyseessä. Muuten meni hienosti kyllä ja meilläkin oli tosi rauhaisa tunnelma synnärillä koko ajan. Poika syntyi pääsiäissunnuntaina ja oltiin ainoat synnyttämässä! Ponnistuvaihe oli nopea, 14 min. kesti. Alkuun yritin ponnistaa kyljellä, mut ei siitä mitään tullu. Puoli-istuva oli luontevin mulle. Repeämiltäkin onneks säästyttiin. En tiiä vaikuttiko edes hieman se kun raskausaikana venyttelin ja Ceridal-öljyllä öljysin välilihaa tiheästi.. Mielenkiintoiselta kuulostaa se MammaLa:n mainitsema laite, mutta ehkä mullakin jää nyt väliin sen hinnan takia..
Niin ja ihan mahtavaa MammaLa jos teillä on yöt alkanu sujumaan!!! Tekee niin ihmeitä omallekin ololle jos saa nukuttua. Jätitkö maidon nyt pois myös?
Me oltiin viikonloppuna pojan kaa Fröbelien palikoiden keikalle ja voi että oli hauskaa! Se kesti 50 min. ja oli just sellainen aika, minkä pikkukaveri jaksoi jorata alusta loppuun. Välillä piti käydä sylissä huilimassa ja juomassa vähän trippiä.
Vitsi muuten, mä en tunne juuri liikkeitä.. Millä viikoilla te olette alkanut tuntemaan enemmän niitä? Täällä nyt 17+3 täynnä kuitenkin jo.. Ilkeää kun väkisinkin hiipii mieleen et toiv. kaikki on kunnossa.. Maha sen kun kasvaa kyllä et kai kaikki on sit ok.
Melissa 17+3
Niin ja ihan mahtavaa MammaLa jos teillä on yöt alkanu sujumaan!!! Tekee niin ihmeitä omallekin ololle jos saa nukuttua. Jätitkö maidon nyt pois myös?
Me oltiin viikonloppuna pojan kaa Fröbelien palikoiden keikalle ja voi että oli hauskaa! Se kesti 50 min. ja oli just sellainen aika, minkä pikkukaveri jaksoi jorata alusta loppuun. Välillä piti käydä sylissä huilimassa ja juomassa vähän trippiä.
Vitsi muuten, mä en tunne juuri liikkeitä.. Millä viikoilla te olette alkanut tuntemaan enemmän niitä? Täällä nyt 17+3 täynnä kuitenkin jo.. Ilkeää kun väkisinkin hiipii mieleen et toiv. kaikki on kunnossa.. Maha sen kun kasvaa kyllä et kai kaikki on sit ok.
Melissa 17+3