Mä arvasin, että näin käy!
Eilen oli jo sellanen olo, että oon kipeeks tulossa. No kuume tai muukaan ei eilen vielä noussu mutta ai, että tossa n. kolme tuntia sitten heräsin, että oli huono-olo, nuha, yskä, kurkkukipeä ja kuumetta.. Että pitikin käydä näin, just tammikuussa olin kipeä.. Tai no just ja just, mut nii..
Hyvä, että tätä jaksaa kirjottaa..
Mä tunnen itseni tällä hetkellä maailman paskimmaksi äidiksi..
Mun oli pakko soittaa neidin kummisedälle, että onko vapaalla töistä ja voisiko ottaa neidin muutamaksi tunniksi.
Ja hän suostui, tykkää olla kummityttönsä kanssa.
Mulla on tällä hetkellä vaan veto niin pois, että ei musta ois iloa tytölle, kun en mitään jaksa oikeen tehdä.
Meijän piti mennä puistoon ja vaikka mihin, muttamutta...
Mies hakee tytön sitte kun pääsee töistä.
Ja tytön kummisetä tulee juuri pian, saa tytsy vähän muutakin tekemistä kun yksin leikkimistä. Mua vaan harmittaa niin paljon.
Ja toivon, ettei tyttö sairastu. Tosin, ei tuo neiti oo sairastanu kuin kerran tähän mennessä, onneksi.
Näin ollen jää tän päivän työtkin väliin.. Mutta parempi se on jäädä kotiin kuin mennä itseään "rääkkäämään" töihin.
Onneks seuraavan kerran töitä on vasta ens maanantaina.
Mariska* katos vaan, niin muute mennäänki!
Enpä aikasemmin tajunnu.
Ja melkein saman verran mennyt ylikin. Mun tuurilla sulla on vauva aikaisemmin sylissä, kuin mulla.
Mä voin varmaan paksusti vielä heinäkuussa.
Kiitos! Muuttopuuhat ne kovaa vauhtia tosiaan lähestyy.
Mä oon niin onnellinen, että saadaan talo tai siis lastenhuoneet (toivottavasti) kuntoon ennen tän kakkosen syntymää. Pakatakin pitäs alkaa ja sitä ennen laittaa sellasia tavaroita myyntiin, mitä ei enää tarvita, mutta nyt en kyllä jaksa.
Ei sillä, mä tykkään tästä asunnosta ihan valtavasti, mutta alkaahan tää käydä vähän ahistavaksi, kun kerrostalo ja naapurit ihan seinän takana, vaikka on tässä ihanat naapurit, ei sillä.
Tilaa täällä kyllä olis, mutta tossa talossa on enemmän, eikä tosiaan naapuritkaan ihan vieressä.
No nyt tytön kummisetä soittaa ovikelloa.
Joten lähetän heijät matkaan ja rysähdän sängyn tai sohvan pohjalle..
Susanna#1 & Flikka 26+1