A
"apua"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tööt joo;25647107:Minulla noita on ollut viimeiset 20 vuotta. Useimmiten tulevat kovan fyysisen rasituksen jälkeen. Joskus tulevat ilman mitään varsinaista aihetta. Hehkuva monivärinen sahanterä, josta ei saa oikein otetta. Se leijuu jähmeästi silmien edessä. Siitä näkee läpi, mutta ei kovin hyvin. Suorastaan hämmästyttävä valoilmiö. Sama kuvio silmissä vaikka silmät olisi auki tai kiinni. Migreeniksi sitä lääkäri aikanaan sanoi, vaikka mitään kipuja en tunne. Olen oppinut elämään asian kanssa. Makoilen aikani, kunnes ilmiö häviää.
Onko sulla tutkittu noita? Luin jostain silmämigreenistä,johon omani sopisi,juuri alussa pieni sahalaita joka kasvoi ja alkoi välkkyä,mustaa,harmaata,taisi punaistakin vilahtaa.Sitten loppui ja ihan normaali olo.VOISIKO johtua erittäin pitkän,kuukausia jatkuneen voimakkaan stressin laukeamisesta?