Mokkulassa ei pala mikään valo?!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokkulaton(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokkulaton(ko?)

Vieras
Eli irtisanoutuiko meidän mokkula kerta siinä ei enää pala mikään valo; ei vilkkuva, ei se mikä ilmaisee nettiyhteyden?
Mokkula kärsinyt vähän kovia ja se metalliosa mikä laitetaan siihen usb-reikään tietokoneessa on aikasta löysä. Onko kelläkään käynyt vastaavaa?
 
Ei siihen syty mikään valo vaikka mitä tekisin; olen kokeillut kaikki usb- reiät koneesta, käynnistänyt sitä mokkulan ohjelmaa jne.
Voihan piru jos se nyt on rikki. Niitä tuskin saa mistään hommattua ilman nettiliittymää?
 

Yhteistyössä